LCD או פלזמה Black Friday האם זה הזמן להחליף את ה-Pioneer?

  • פותח הנושא פותח הנושא Chen_J
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Chen_J

אוהב את התחום
הודעות
84
מעורבות
31
נקודות
18
מומחים יקרים שלום
אני בעליה הגאה של ה-Kuro a500 המופלאה
מגרד להחליף לאחר 10 שנים למסך גדול יותר מ-50 האינץ׳ הנוכחיים
https://www.isfar.co.il/lp/blackfriday/black.php
77 אינץ׳ מפתים מאוד אך האם ללכת על LG או Sony במגוון ה-OLED שלהן ? אולי Samsung?
http://lg-electronics.co.il/black-november/
הסטנדרט גבוה כמובן ואני לא כל כך אוהב את אפקט אופרת הסבון של המסכים החדישים לכן חושב אולי להמשיך ולשבת על הגדר.
אולי חברה נוספת שתהיה הסוס השחור שיכול לתת תחרות ל-3 הגדולים האלו?

דעתכם המלומדת בבקשה
שיהיה יום שקט ורגוע
 

את אפקט אופרת הסבון ניתן לבטל דרך התפריט אז זה לא שיקול.
 
לדעתי כדאי לרכוש תחליף ראוי לקורו שלך ואני ממליץ על מסכי האולד.
תוכל גם לבדוק את מסכי לד עם הלוקאל דימיניג של סמסונג או סוני משנה זו.
רק תבחר מאיזה מותג...
 
מומחים יקרים שלום
אני בעליה הגאה של ה-Kuro a500 המופלאה
מגרד להחליף לאחר 10 שנים למסך גדול יותר מ-50 האינץ׳ הנוכחיים
https://www.isfar.co.il/lp/blackfriday/black.php
77 אינץ׳ מפתים מאוד אך האם ללכת על LG או Sony במגוון ה-OLED שלהן ? אולי Samsung?
http://lg-electronics.co.il/black-november/
הסטנדרט גבוה כמובן ואני לא כל כך אוהב את אפקט אופרת הסבון של המסכים החדישים לכן חושב אולי להמשיך ולשבת על הגדר.
אולי חברה נוספת שתהיה הסוס השחור שיכול לתת תחרות ל-3 הגדולים האלו?

דעתכם המלומדת בבקשה
שיהיה יום שקט ורגוע

אהבת את הקורו האגדית שלך, והחלטת להתקדם למסך גדול יותר אז הכיוון בהחלט מסך אולד.
ממליץ למסך אולד של סוני דגם AG9 המסך בעל גוון צבעים עשיר וטבעי כמו הקורו.

המסך עבר סקירה מקיפה באתר.

http://www.dtown.co.il/articles/4692.html
 

תודה רבה
אצא לראות בחנויות
אעדכן
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור