התחדשנו וגדלנו מסך SONY KD-85XG9505 4K


איציק ירקוני

צוות האתר
צוות האתר
הודעות
4,207
מעורבות
1,121
נקודות
113
שלום לכולם

לפני כחצי שנה פתחתי פוסט התחדשות בכל הקשור למוצרים השיכים לפורמט 4K וביניהם מסך 75 אינצ' מדגם SONY KD-75XF9005 שהציג תמונה פנטסטית בכל סוגי התכנים ובמיוחד בפורמט המדובר, אך עדין לא השביע את רצוני מבחינת הגודל, אני מאמין שיהיו כאלה שירימו גבה ויאמרו על מה הוא מדבר 75 זה מסך ענק, בפוסט הקודם ציינתי שהמטרה הראשונית שהצבתי לעצמי מסך זהה לאותו דגם רק בגודל 85 אינצ', לצערי הדגם לא יוצר לשוק האירופאי, אז מה קרה מאז, חברת סוני הבינה היטב את דרישת השוק האירופאי למסכי איכות גדולים, והחליטה לצאת עם סדרה איכותית יותר הממוקמת מעל סדרת ה-9005 המצויינת, הסדרה החדשה נקראת KD-85XG9505 מגיעה מחודשת משופרת ומחוזקת בכל הנגזרות, אז מי שפספס, המסך החדש עבר סקירה נרחבת באתר.
http://www.dtown.co.il/articles/4580.html

אז כן חברים לא יכולתי לעמוד בפיתוי ורכשתי את המסך הרי זו מטרה שהצבתי לעצמי מלכתחילה מסך איכותי בגודל 85 אינצ'....אפשר לומר שהגשמתי חלום, נכון לרגע זה 85 אינצ' נותן מענה ראוי למרחק הצפייה שלי אך מעבר לפינה מאותת מסך סוני בגודל 98 אינצ'.

קבלו תמונה שהיא מותקנת על הקיר.

DSC03299.JPG
 

תמונות מצורפות

  • DSC03299.JPG
    DSC03299.JPG
    KB 52.2 · צפיות: 1,116
תתחדש איציק ולך בעקבות החלומות שלך. שבוע טוב
 
תתחדש. נראה מרשים מאוד
 
היי איציק,

תתחדש ותהנה טלוויזיה מצוינת.
מה המרחק שאתה יושב ממנה?
 

היי איציק,

תתחדש ותהנה טלוויזיה מצוינת.
מה המרחק שאתה יושב ממנה?

מרחק צפייה 4.2
 

וואוו 4.20 מטרים זה לא גדול מידי?
ראיתי שיש לך מגבר של מקינטוש, איזה מגבר (8900 או 9000) ואיזה רמקולים?
 
נערך לאחרונה ב:
וואוו 4.20 מטרים זה לא גדול מידי?
ראיתי שיש לך מגבר של מקינטוש, איזה מגבר (8900 או 9000) ואיזה רמקולים?

לגבי המרחק.. המסך בכלל לא גדול הייתי מעדיף 98.
המק שלי דגם MA8000 כיום ה MA9000 מחליף אותו.
רמקוליםקליפש RF7MKIII
 
תתחדש
ואשמח לדעת על מסך איכותי זה, איזה כבל hdmi מחובר?

תמיד מצחיק אותי בעיקר בקרב האודיופילים וכל חובבי הסאונד שכל כך רגישים (ובצדק, ואני בינהם) לכבלים IC, כבלי חשמל וכו׳ את מידת הזנחתם בכל הנוגע לסיגנל וידיאו.

אשמח לדעת איציק על מה אתה ממליץ..
 

תתחדש
ואשמח לדעת על מסך איכותי זה, איזה כבל hdmi מחובר?

תמיד מצחיק אותי בעיקר בקרב האודיופילים וכל חובבי הסאונד שכל כך רגישים (ובצדק, ואני בינהם) לכבלים IC, כבלי חשמל וכו׳ את מידת הזנחתם בכל הנוגע לסיגנל וידיאו.

אשמח לדעת איציק על מה אתה ממליץ..

משתמש בכבלי HDMI בדיוק כמו בתמונה המצורפת
Screenshot_20190804-164147_Samsung Internet.jpg
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_20190804-164147_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20190804-164147_Samsung Internet.jpg
    KB 76.6 · צפיות: 1,271
תתחדש ותהנה!
אני צריך לבוא להתרשם...
 

תתחדש איציק, איזה כיף להגשים חלום!
 
תתחדש איציק, נראה מדהים:בעד: מאחל לך המון שעות הנאה מהמסך המטורף!
 
חביבי. אתה לא מפסיק להפתיע. אחד המסכים הכי טובים שיש היום - תתחדש ותהנה מלא. אין מה לעשות, אתה האיש הכי קולנועי בארץ!
 

תתחדש ותהנה,
אכן מסך מרשים.
 
יאלה...
תתחבר ל netflix במידה ולא התחברת.
 

שאפו איציק שחקת אותה עם המסך אהבתי לראות את התמונה
של כל הציוד והעיקר שתתחדש והמון שעות צפייה עם המסך :בעד:
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור