תודה על הסקירה המהנה ביותר .
בהחלט חידושים רצויים למקצוענים
שני כרטיסים וכו.
SONY A7RMII
וגם האחות הקטנה A6500 יש להם כבר ממזמן מיצב 5 צירים.
מעניין להשוות.
ותמונות של 8 ביט לעומת 10.
אני כבר רואה באופק SONY מורידה את הידע המיקצועי שלה למצלמות החובבים
בקלות .
הכל כבר נמצא רק לישם אותו למצלמות הבתיות .
סוני יודעת איך לעשות זאת .
המייצב של סוני עדיין לא מתקרב ביכולות שלו למייצב של פנסוניק ואולימפוס (שמובילה בקטע הזה). במייצב כאן אתה יכול לצלם תוך כדי הליכה עם המצלמה וזה נראה חלק לגמרי. סוני עדיין לא שם אבל משתפרת.
נתת קישור לאתר מכירות, לא תקבל כאן מידע על מה ששאלת.
חוץ מזה, צלמים מקצוענים מצלמים ב-RAW ואז יש להם את הגמישות "לעצב" את התמונה לפי ראות עינהם מבחינת צבעים וכו'.
לסוני, בזכות גודל החיישנים יש טווח דינמי וביצועי ISO גבוה טובים יותר.
מצד שני, הפנסוניק GH5 מספקת אינספור כלי עבודה לצלם הווידאו שאין בשום דגם אחר מקביל מהקטגוריה.
אכן וידאו הפך למרכיב הרבה יותר מהותי - במיוחד אחרי המעבר ל- 4K.
גודל חיישן מביא יתרונות, כפי שציינתי ברגישות גבוהה - ערכי ISO גבוהים יותר כמו גם בטווח דינמי - היכולת "להקליט" פרטים בחלקי התמונה הכהים והבהירים גם יחדיו.
אבל זה נושא לשרשור אחר, אם תרצה, מוזמן לפתוח שאלה.