- הודעות
- 2,372
- מעורבות
- 728
- נקודות
- 113
שרשור תגובות לכתבה: האזנה לרמקולים B&W 800 D3 בניו יורק
אתה לא לבד. גם אליי התייחסו כך כשביקרתי אצלם ב-2015.היי תומר,
משהו בנימה אישית. אני שמח שהייתה לך חוויה נעימה בחנות. אספר שלפני כשנה הייתי בביקור בחנות זו, כמו בעוד כמה חנויות במנהטן ונכנסתי לשמוע כמה פריטים, מערכות שכבר היו מורכבות בחדרי ההאזנה. מרבית הזמן הצוות התעלם מנוכחותי, ולאחר שביקשתי עזרה התעלמו לחלוטין מבקשתי והמשיכו להתעסק בעניינם. לזכותם- לא גורשתי מהחנות. נכון שזו חוויה אישית ולא קשורה למבחן האזנה או התרשמות באזנה לרמקולים, אבל מציין זאת מפני שבכתבה בחרת להתייחס גם ליחס ולמחויבות של העובדים.
לישראלים יצא שם של זייני מוח.
תומר
.
לישראלים יצא שם של זייני מוח.
תומר
.
מה השאלה המטופשת הזו? תומר כתב שהוא יצר קשר מראש, הזדהה כישראלי והיה ברור להם שהוא לא בא לרכוש אלא לכתוב.מה היה האינטרס של החנות להשקיע בך 5 שעות?
חג שמח
שלא יובן לא נכון. היה כיף לקרוא את הכתבה, קינאתי מעט.... שמח שעשית את זה בצורה שהסתדרה לה טוב ואיפשרה לך גם לחוות את החוויה וגם לשתף. כתבתי מלכתחילה שאני כותב על הצביטה שלי הפרטית של ביקור באותה החנות. לא התכוונתי להטות את הדיון מהאזנה לאיכות השירות. פיגרנת ל״מסביב״ והעלבון הפרטי שלי קרא לי לומר שאצלי, בלי הכנות מוקדמות זה היה אחרת.ליאור,
שלחתי אימיילים מהארץ ועניתי במשך יותר משעה, הלכתי ובזבזתי מזמני הפרטי בנסיעה בחו"ל, נסעתי במיוחד למקומות הללו, נפגשתי עם אנשים בתחום שאינם דוברי השפה שלי, האזנתי וצילמתי שעות, ישבתי בבית שעות כדי להעלות חומר ולכתוב, מה קבלתי?
מחשבות נוגות...בשביל מה להתאמץ? אין למי לכתוב.
האודיופיליה פשטה את הרגל.
תומר
כנראה שאין כאן אודיופילים אמיתיים אלא רק רואי חשבון ואנשי מסחר, כל השאלות מתייחסות כאן על ה"מסביב" ואפילו לא אחת בנושא הפורום, עצוב.