"Ultra High End Preamp" חדש של Topping


Cloudy

חבר משקיען
הודעות
783
מעורבות
305
נקודות
63
אז עקרונית לתפישתך מערכת וינטייג' אמורה לספק את כולם בכל הקלטה שהיא. סבבה.
עניין של טעם, לא חסרים פה בפורום אנשים שמאד אוהבים ציוד וינטג' ואף עוסקים בשחזור ושיקום שלו. ספציפית לגבי הקלטות מאד ישנות, צא מנקודת הנחה שלפחות 80% מהן נועדו להיות מושמעות בציוד עם צליל התקופה.
דוגמא אחת רנדומלית היא ההקלטות שנועדו לשמיעה במונו:
https://en.wikipedia.org/wiki/Wall_of_Sound

ואם לא הייתי ברור באנלוגיה שלי, הנהג שהבאתי כדוגמא הוא לא המאזין, אלא ההקלטה.
תודה על ההבהרה!
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
נראה לי חרא נכנס ,חרא יוצא...יש פירוש אחר....?
כן, אבל מה הקשר? איפה דובר בדיון על זה?

זה סך הכל פריאמפ , במקרה הכי גרוע זה לא מתערב בסאונד שזה למה פרה נועד לאפשר חיבורים נוספים(מלבד מנורות) , שאמרתי שאתה לא מבין על מה אני מדבר ואמרתי לך זה מחובר ל- PMC שהוא מוניטור מוגבר (שזה כמובן לא אומר לך כלום). כך שאין שום השפעה על האיכות השמע במידה וחברת פרה פשוט פאסיבי , כל מי שאחרי על הסאונד זה הרמקול ומה שמגיע מהדאק.

1. סך הכל פריאמפ? :) אתה משעשע. אנחנו מדברים בשתי רמות סאונד שונות לגמרי. אם עבורך פריאמפ זה ממתג ופוטנציומטר ווליום, אני בטוח שטופינג בהחלט מספיק. אבל ברמות גבוהות יש עוד כמה דברים שהוא צריך לעשות. למשל, בין השאר, תיאום עכבות.

2. מה ז"א לא אומר לי כלום מוניטור מוגבר? אתה חושב שאני לא יודע מה זה? ברצינות? חבר, תן קצת קרדיט. כשאתה למדת הנדסת רשתות, אני למדתי הנדסת סאונד.

3. אם הכניסה של ה- PMC היא LINE IN, אז ברור שלפריאמפ תהיה השפעה. אם היא דיגיטלית, בשביל מה אתה צריך פריאמפ?

בקיצור, הכל חוזר לאותה נקודה - אתם אנשי מחשבים והעולם אצלכם עובד לפי שחור ולבן, עובד ולא עובד, פרוקוטולים, נכון או לא נכון, וזהו. עולם האודיו קצת שונה מזה. זאת הנקודה היחידה של כל השרשור.
 

gandalftw

חבר משקיען
הודעות
1,141
מעורבות
456
נקודות
83
מה ז"א לא אומר לי כלום מוניטור מוגבר? אתה חושב שאני לא יודע מה זה? ברצינות? חבר, תן קצת קרדיט. כשאתה למדת הנדסת רשתות, אני למדתי הנדסת סאונד.

3. אם הכניסה של ה- PMC היא LINE IN, אז ברור שלפריאמפ תהיה השפעה. אם היא דיגיטלית, בשביל מה אתה צריך פריאמפ?

בקיצור, הכל חוזר לאותה נקודה - אתם אנשי מחשבים והעולם אצלכם עובד לפי שחור ולבן, עובד ולא עובד, פרוקוטולים, נכון או לא נכון, וזהו. עולם האודיו קצת שונה מזה. זאת הנקודה היחידה של כל השרשור
לפי מה שכתבת פה בעבר אז אולי אתה יודע מה זה בתאוריה
ולפי היחס שנתת למוניטורים אז אומר לך שאתה לא ניסית מספיק. למה עולם האודיו שונה ? בגלל שאיזה דביל שכנע אותכם שרשת תקשורת היא יכולה להיות אודיופילית , כמו שאתה מסתלבט על פרה מסין ואחרי שהיה פה פרה אחר של חברה מכובדת שלא נתן כלום מלבד חיבורים נוספים כך נראה לי טמטום מוחלט לקנות מתג תקשורת ב-2500$ . ויש הרבה שיסכימו שפרה לא אמור לשנות את המקור.אם כי הטופינג בהחלט הוסיף
אבל עזוב חבל על הוויכוח , אתה מתווכח על מה שלא ניסיתה.
דרך אגב אתה נשמע צעיר מאוד אבל אולי אני טועה
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
דרך אגב אתה נשמע צעיר מאוד
מתן, גש ותמלא לוטו. אין ספק שזה יום המזל שלך :)
 

אודיו זיפ

עוסק בתחום
הודעות
1,459
מעורבות
626
נקודות
113
עניין של טעם, לא חסרים פה בפורום אנשים שמאד אוהבים ציוד וינטג' ואף עוסקים בשחזור ושיקום שלו. ספציפית לגבי הקלטות מאד ישנות, צא מנקודת הנחה שלפחות 80% מהן נועדו להיות מושמעות בציוד עם צליל התקופה.
דוגמא אחת רנדומלית היא ההקלטות שנועדו לשמיעה במונו:
https://en.wikipedia.org/wiki/Wall_of_Sound


תודה על ההבהרה!

ציוד עם צליל התקופה... אז מה שמשתמע מהנ"ל הוא:
1. בשביל להאזין להקלטות מוקדמות של לואי ארמסטרונג, צריך את זה:
Metropole+Antique+Replica+Dark+Wood+Phonograph+Gramophone.jpg


(ולא חלילה העברה מאוחרת לדיגיטל כי אין DAC במכשיר הזה)

2. הקלטות טרום עידן הסטריאו באופן כללי, צריך לשמוע במכשור בסגנון הזה:

IMG_6528_large.jpg


אם מונו, אז אמיתי "על מלא". (לחצן "MONO" במכשור מתקופה מאוחרת יותר, לא לעניין)

וכן הלאה.

לגבי הלינק ל"קיר הצליל" של ספקטור, זה לא מחדש לי כלום באופן אישי, אבל אני מאוד שמח שהבאת אותו
כי הלינק עונה במדוייק על הסיבה שפיל ספקטור באופן מוזר העדיף מיקס סופי במונו:
מגבלות התקופה בסטנדרט הציוד הקיים בשוק + העדפה "רומנטית" שלו להעדפת אופי הסאונד עליו הוא גדל.
דהיינו:
אובייקטיבית, בסוף שנות ה50, מערכות-סאונד זמינות היו יקרות המציאות, ורוב המאזינים נחשפו למוסיקה דרך שידורי הרדיו ומכונות ה Jukebox. הסטריאו כבר היה קיים באופן מסחרי, יקר עוד יותר, ורוב הקלטות/הפקות הסטריאו היו נחלת המוסיקה הקלאסית. סדרות Living Stereo של RCA, או Living Presence של Mercury, הקלטות Decca ו Columbia
כבר היו בשוק וסימנו את נתיב ההתקדמות של הסיגנאל הסטריאופוני, שעשור לאחר מכן הפך לנחלת הכלל.
(סתם כדוגמא, ב Abbey Road ו Let It Be, שני האלבומים האחרונים של הBeatles, הMONO נזנח סופית על ידם)

בשורה התחתונה, אפקט הסאונד (החדש ומהפכני לתקופתו) של ספקטור ב"קיר הצליל" תפש חזק במצעדי המכירות,
מסיבה שהיום נראית פרוזאית ואז הייתה חידוש - Compression. בפועל, הוא קימפרס (לעייפה...) את הסאונד באמצעים של שכפול הקולות ע"י ריבוי כלים, ושילב זליגת הרמוניות מערוצים שונים זה לזה, חיסור הטון הבסיסי בכלים מסוימים וכן הלאה, ובקיצור, אפקטים.
באדיבות ספקטור, העולם זכה לקבל את ה Loudness wars בהמשך הדרך. (תודה רבה באמת למר ספקטור...)

בסטנדרטים האפשריים כיום, וגם תוך התאמה לציוד התקופה,
(השמעה במערך MONO אמיתי - רמקול אחד/ מגבר אחד/ראש MONO)
הסאונד של ההקלטות שלו נשמע מיושן וחסר.
וזה לא מפתיע, מסיבה טכנית פשוטה, הוא כיוון לסאונד פחות מפורט, עם אלמנטים מרומזים שיוצרים תמונת צליל "אקוורלית/אימפרסיוניסטית" ולא בהכרח מדוייקת.
ופה אני מסכים, שבשביל לשמוע את כל מגבלות הצליל האלה אולי עדיף "Boombox" של התקופה.

אם רוצים לאחוז בעקרונות דוגמטיים של איך "ראוי" להאזין ביחס לשנת ההקלטה,
יש אך ורק דרך אחת "נכונה" לשמוע הקלטות MONO:
רמקול אחד בלבד וערוץ הגברה אחד בלבד. כל מה שמעבר לכך ייחשב מוקצה.
השאלה שעולה מהצמדות לתנאים אלה היא היכן נכון למקם את הרמקול?
(והאם חובה למקם את הפטיפון עם ראש הMONO בצימוד ישיר לרמקול או לא ;))

(ורד)
 
נערך לאחרונה ב:

arb

אוהב את התחום
הודעות
293
מעורבות
103
נקודות
43
באיזה שלב הקלטה גרועה החלה לשמש כקנה מידה למשהו, כשבאים לשפוט איכות צליל של סט-אפ?
אודיו זיפ היקר
פה בדיוק קבור הכלב, מה זו הקלטה גרועה!? האם מעבר לקטלוגים עבי קרס שיצאו לאנלוג ( ודרגו אותו גם על סמך אייכות התוצאה הסונית של התקליט ) ואחכ לדיסקים בשנות השמונים, קיימת סקלה אונברסלית דרכה ניתן לכמת איכות התוצאה!? כלומר לעניניינו לקבוע עד כמה באמת מדובר בתוצר סוני גרוע, או שמא לרוב מדובר בכלל בבעיה של המערכת? אם זאת אני מניח שגם מבחינתך כאשר אנחנו מצביעים על הקלטה לא משהו (לא בהכרח הכוונה להקלטה היסטורית ), אנחנו מדברים על אותה הפקה סונית של חברה מסויימת שלא נשמעת לנו טוב, בעיקר מהסיבה שהמערכת שברשותנו לא מצליחה להעביר לנו את המוסיקה כפי שמאד קיוונו שיתרחש, וכגודל הצפייה כך גודל האכזבה. במילים אחרות מוסיקה שבמהלך השיחזור שלה אנחנו שומעים לא מעט אם לא יותר דיסטורשן סוני (ולא רק) מאשר חשיפה לתוכן גופא, אמת? כמה פריטים סוניים שלמים (כתקליט דיסק טייפ, או בסטרימיננג) שאינם עומדים בקריטריונים בסיסיים מבחינת רוב האודיופילים לדעתך קיימים באחוזים בשוק ולא משנה הז'אנר!? לפחות מבחינתי לבוא ולבחון איכות צליל של סט-אפ דרך מבחר מצומצם של הקלטות מאוזנות לעילא, מפונפנות וכביכול משוחררות מפגמים, ובתוך כך שלא יעוררו אצלי במערכת דובים משנתם, זו טעות שלצערי הרבה אודיופילים נוטים ליפול למלכודת שלה!
 
נערך לאחרונה ב:

Cloudy

חבר משקיען
הודעות
783
מעורבות
305
נקודות
63
לא יודע לגביכם אבי אני נהניתי מאד לשמוע תקליטים על פטיפון מכאני שהראש שלו חמוש במסמר 4. היה לי אוסף די מכובד לעניות דעתי. האם אהנה באותה מידה לשמוע אותם על המערכת שלי בסלון? לא תודה. וזה פה לדעתי ההבדל בין אודיופיל ואדם שאוהב מוסיקה. אני פה בשביל החוויה והריגוש מהמוסיקה, לא כדי לשבת ולקטר שהכל חרא ועכשיו צריך לשפוך עוד $$$ על לא-מוסיקה. אז כן, מעדיף לשמוע תקליטים שבירים (78 סל"ד) עם פטיפון-מזוודה מכאני ומסמר 4 שמתיימר להיות "מחט" (גרמופון), להנות ולהיות אסיר תודה מעצם העובדה שהמתקן המשונה הזה עדיין פועל ומשמיע מוסיקה במקום להתעסק בכל הטרדות ;)

loapZA1.png
 

נערך לאחרונה ב:

אודיו זיפ

עוסק בתחום
הודעות
1,459
מעורבות
626
נקודות
113
באיזה שלב הקלטה גרועה החלה לשמש כקנה מידה למשהו, כשבאים לשפוט איכות צליל של סט-אפ?
אודיו זיפ היקר
פה בדיוק קבור הכלב, מה זו הקלטה גרועה!? האם מעבר לקטלוגים עבי קרס שיצאו לאנלוג ( ודרגו אותו גם על סמך אייכות התקליט ) ואחכ לדיסקים בשנות השמונים, קיימת סקלה אונברסלית דרכה ניתן לכמת אייכות ההקלטה!? כלומר לעניניינו לקבוע עד כמה באמת מדובר בתוצר סוני גרוע, או שמא לרוב מדובר בכלל בבעיה של המערכת? אם זאת אני מניח שגם מבחינתך כאשר אנחנו מצביעים על הקלטה לא משהו (לא בהכרח הכוונה להקלטה היסטורית ), אנחנו מדברים על אותה הפקה של חברה מסויימת שלא נשמעת לנו טוב, בעיקר מהסיבה שהמערכת שברשותנו לא מצליחה להעביר לנו את המוסיקה כפי שמאד קיוונו שיתרחש, וכגודל הצפייה כך גודל האכזבה. במילים אחרות מוסיקה שבמהלך השיחזור שלה אנחנו שומעים לא מעט אם לא יותר דיסטורשן סוני (ולא רק) מאשר חשיפה לתוכן גופא, אמת? כמה הקלטות כאלה לדעתך קיימות באחוזים ולא משנה הז'אנר!? לפחות מבחינתי לבוא ולבחון אייכות צליל של סט-אפ דרך מבחר מצומצם של הקלטות מאוזנות לעילא, מפונפנות וכביכול משוחררות מפגמים, ובתוך כך שלא יעוררו אצלי במערכת דובים משנתם, זו טעות שלצערי הרבה אודיופילים נוטים ליפול למלכודת שלה!

תודה arb, קראתי בעיון רב, ומוכרח לציין שבדיוק כמוך, גם אני מסכים לחלוטין עם כל מה שכתבתי קודם לכן!

ובכל זאת, לגבי מה שכתבת, האם זאת הצהרה או שאלה?
אם יש שאלה שאתה שואל, אנא נסה לנסח אותה באופן שאבין, ואשמח לענות.
אם מדובר בהצהרה, ראה תשובתי באספקלריית ההסטוריה למטה,
אשר כוללת את גם כלב, גם דובים וגם את המלכודת אליהם התייחסת:

bearhunt_crop_x480.jpg
 

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,816
מעורבות
900
נקודות
113
הדיון הזה מתדרדר מפוסט לפוסט
העיקר אחרי 10 שנים חזרנו לשגרה :D
 

arb

אוהב את התחום
הודעות
293
מעורבות
103
נקודות
43
אודיו זיפ היקר
האמת לא מתאים לי להכנס כאן לאותם תחומים אפורים ובעיקר לכאלה שאינם נוגעים לענייני הפורום. לפחות על פי הדוגמה הייחודית שהעלת הבנת את דברי מצויין.

אין לי אלא להודות לך שאחרי הדסקוס המעמיק והמלומד ברכבים עממיים מהמזרח לצד השוואתם המתבקשת והבלתי נמנעת לאלה האקזוטים מהמערב, בחרת לרענן הנוף בפרגמנט פסיפס ריצפה משובח מאיטליה הרומית מאזור באייה. שוב אם אינני טועה הוא מתוארך למאה 4 לספירה בקירוב והוא נמצא כיום במוזיאון גטי. במידה שאתה מתעניין ובעיקר אוהב פסיפסים מהתקופה הנ"ל, אני ממליץ לך בחום על סצינות הציד בווילה רומנה שבסיציליה.

אני בהחלט מקבל את האנלוגיה שלך. לדידי היא אינטליגנטית הרבה מעבר לניסיון שלך לתאר אותה איקונוגרפית. כל סאונד (לא משנה מאיזו תקופה ) הינו פסיפס סוני לא פחות מורכב ממה שהעלת בהקשר לדברי . אכן השלם, כפי שאותו אתה מכיר גם בסאונד (ולא רק בפסיפס הנדון), גדול מסך חלקיו!
 

נערך לאחרונה ב:

אודיו זיפ

עוסק בתחום
הודעות
1,459
מעורבות
626
נקודות
113
אין לי אלה להודות לך שאחרי הדסקוס המעמיק והמלומד ברכבים עממיים מהמזרח לצד השוואתם הבלתי נמנעת לאלה האקזוטים מהמערב, בחרת לרענן הנוף בפרגמנט פסיפס ריצפה משובח מאיטליה הרומית מאזור באייה. שוב אם אינני טועה הוא מתוארך למאה 4 לספירה בקירוב והוא נמצא כיום במוזאון גטי. במידה שאתה מתעניין ובעיקר אוהב פסיפסים מהתקופה הנ"ל, אני ממליץ לך בחום על סצינות הציד בווילה רומנה שבסיציליה.

אין בעד מה!
ואני שמח להווכח שאתה אכן יודע לצטט את הכתוב בלינק לפסיפס לאחר שביצעת חיפוש תמונה בגוגל.
(עם בדיקה מעט יותר מדוקדקת, היית רואה בלינק שהפסיפס כבר לא שם מ2018)
 

arb

אוהב את התחום
הודעות
293
מעורבות
103
נקודות
43
אודיו זיפ היקר

אני לא יודע איך לומר לך את זה, נראה לי שעל פניו אתה מנסה להתעלם מהעובדה שהאישו כאן רחוק שנות אור מהנסיון שלי לצטט אתר כל שהוא, וזאת ניתן להבין היטב מדברי שאותם ככל הנראה "...קראת בעיון רב.." .

אכן זו זכותך המלאה להאמין או שלא לכל מילה שיוצאת לי מהפה. מה לעשות שרצה הגורל ומדובר במאה שמונים מעלות ממה שחשבת עלי ובתוך כך על בקיאותי ברזי אמנות הפסיפס עת עליית הנצרות. מכאן שלא בכדי נתקלתי ולא בפעם הראשונה, בסצינת הציד המופלאה שבחרת להעלות בהקשר ל"הצהרה". אותה ביקורת שהעברתי על האקסיומה שלך "באיזה שלב הקלטה גרועה החלה לשמש כקנה מידה למשהו, כשבאים לשפוט איכות צליל של סט-אפ"

בהתאם לזאת, ובהקשר לפרטי היצירה הנדונה ציינתי בבירור.." שוב אם אינני טועה" ... בוא גם אם לא דייקתי בפרט שולי, עדיין לא צריך להסחף לא מדובר כאן בסימנריון מחלקתי, ובטח שלא ב-MA בתולדות. אמה מה אתה (שחשת בלית ברירה כי שוב מצאת שלל רב) התעקשת להסיט הדיון מהעיקר ובתוך כך לעבור לדאחקות!

האמת שנשגב מבינתי ותמוה בעיני, לצד כל הידע וההבנה העצומה שיש לך בתחום האודיו, מה גרם לך להידחק לאותה פינה רדודה תוך רצון להעלות על נס את החסר משמעות והטפל, במקום להגיב לדברי בצורה ראויה!
 
נערך לאחרונה ב:

אודיו זיפ

עוסק בתחום
הודעות
1,459
מעורבות
626
נקודות
113
אני לא יודע איך לומר לך את זה,

כשלא יודעים משהו, עדיף לשתוק, ולחזור אחרי שלומדים איך.
 

arb

אוהב את התחום
הודעות
293
מעורבות
103
נקודות
43
אודיו זיפ היקר,


צודק, אבל מה לעשות שהפעם בחרת להרים לאדם הלא נכון! זה יכול לקרות לכל אחד, ומכאן שלא עשיתי מזה עניין. הדרך להבין כל דבר בחיים בצורה המייטבית היא לא פעם דרך למידה מטעויות שאנו עושים. אפשר להוסיף שאישית מכל מלמדי השכלתי, ובכל הקשור לאודיופיליה גם יישמתי. לסיום, אתה זה שבחרת ועדיין בוחר ללכת בדרך ההיבריס ולמרות זאת המשכתי לכבד אותך ועל הדרך להחמיא לך. אף על פי כן, בהמשך לעניין "הלמידה" (וכמובן לשיטתך) רק אציין שהשתיקה הרועמת עד כה היא לצערי שלך, לא שלי וזה אומר הכל!

שיהיה לך המשך יום נפלא
 
נערך לאחרונה ב:

אודיו זיפ

עוסק בתחום
הודעות
1,459
מעורבות
626
נקודות
113

ערימות גבבים נטולות תוכן, לא עושות עלי רושם,
פספסת את תגובתי האחרונה,
כשלא יודעים משהו, עדיף לשתוק, ולחזור אחרי שלומדים איך.
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
לא יודע לגביכם אבי אני נהניתי מאד לשמוע תקליטים על פטיפון מכאני שהראש שלו חמוש במסמר 4. היה לי אוסף די מכובד לעניות דעתי. האם אהנה באותה מידה לשמוע אותם על המערכת שלי בסלון? לא תודה. וזה פה לדעתי ההבדל בין אודיופיל ואדם שאוהב מוסיקה. אני פה בשביל החוויה והריגוש מהמוסיקה, לא כדי לשבת ולקטר שהכל חרא ועכשיו צריך לשפוך עוד $$$ על לא-מוסיקה. אז כן, מעדיף לשמוע תקליטים שבירים (78 סל"ד) עם פטיפון-מזוודה מכאני ומסמר 4 שמתיימר להיות "מחט" (גרמופון), להנות ולהיות אסיר תודה מעצם העובדה שהמתקן המשונה הזה עדיין פועל ומשמיע מוסיקה במקום להתעסק בכל הטרדות ;)

loapZA1.png

כפרה, מה הנקודה שלך? שהעובדה שנהנית לשמוע בפטיפון חרא בעבר, כי זה היה מאאאנגיב - אבל בחיים לא תכניס פטיפון אמיתי הביתה - עושה אותך יותר אוהב מוסיקה מאודיופיל מצוי?
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
לפי מה שכתבת פה בעבר אז אולי אתה יודע מה זה בתאוריה
ולפי היחס שנתת למוניטורים אז אומר לך שאתה לא ניסית מספיק. למה עולם האודיו שונה ? בגלל שאיזה דביל שכנע אותכם שרשת תקשורת היא יכולה להיות אודיופילית , כמו שאתה מסתלבט על פרה מסין ואחרי שהיה פה פרה אחר של חברה מכובדת שלא נתן כלום מלבד חיבורים נוספים כך נראה לי טמטום מוחלט לקנות מתג תקשורת ב-2500$ . ויש הרבה שיסכימו שפרה לא אמור לשנות את המקור.אם כי הטופינג בהחלט הוסיף
אבל עזוב חבל על הוויכוח , אתה מתווכח על מה שלא ניסיתה.
דרך אגב אתה נשמע צעיר מאוד אבל אולי אני טועה

חבר, תרגיע. הפרד ומשול, בבקשה. אתה נורא נהנה מלעשות סלט ולדבר על הכל מהכל אבל רמת הדיון שאתה מייצר נמוכה מאד כי היא לא ממוקדת ונוגעת בעיקר בסטראוטיפים על מי לדעתך טיפש ומי לא. בינתיים מי שלא מביא הרבה ערך לדיון זה אתה.

לגופו של ענין:
1. "יחס למוניטורים" - מוניטורים זה לא אנשים ולכן אין לי יחס אליהם. יש לי דעה עליהם שמבוססת על ניסיון של כמה שנים טובות עם כמה דגמים שהיו ברשותי. שמעתי עוד כמה אחרים שהיו טובים בהרבה. מודע טוב מאד ליכולות שלהם. כשאני חושב על זה, אני לא מבין בכלל על מה אתה מדבר ולמה הכנסת אותם לדיון. איך הם קשורים לפרה אולטרה היי אנד שלך?

2. "דביל שכנע אתכם" - אתה מדבר לא רק בגסות אלא בבורות. אף אחד לא שכנע אף אחד. אנשים מחברים בבית ושומעים הבדל. מי אתה שתגיד להם מה הם שומעים? מי ששבוי בקונספציות שנובעות מידע חלקי זה אתה, לא אלו ששומעים הבדלים (לא אני, אגב. מעולם לא הכנסתי סוויץ' אודיופיל הביתה, מהסיבה הפשוטה שזה יקר לי מדי).

3. מסתלבט ועוד איך על פרה מסין, כשאתה קורא לו "ultra high end", ועוד אחרי זה טוען שזה רק ממתג עם ווליום. זה אומר שיש לך הבנה אפסית של תפקיד הפרה בשרשרת אודיו. אגב, גם לי יש הבנה אפסית. אבל בניגוד אליך, אני לא טוען שיש לי.

4. "פרה שלא נתן כלום מלבד חיבורים נוספים" - אני חוזר ומדגיש משהו שכנראה לא נכנס לך לראש: עבור מי שאיכות אודיו חשובה לו, איכות של מכשיר אינה נמדדת בגמישות הפונקציונלית שלו אלא באיך הוא נשמע. פיצ'רים וחיבורים הם עדיפות שניה,

5. "ניסיתה" = ניסית.
 
נערך לאחרונה ב:

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
ערימות גבבים נטולות תוכן, לא עושות עלי רושם,
פספסת את תגובתי האחרונה,
כשלא יודעים משהו, עדיף לשתוק, ולחזור אחרי שלומדים איך.
די, מתוקה, תירגעי.
נראה לי שפשוט לא הבנת שרמת הדיונים בפורום נמוכה מדי למיודענו ARB, שמנסה להעלותה לשוא, על פסים פילוסופים ערכיים. אין לו קהל. אנחנו פשוט לא חכמים מספיק.
 

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,816
מעורבות
900
נקודות
113
ערימות גבבים נטולות תוכן, לא עושות עלי רושם,
פספסת את תגובתי האחרונה,
כשלא יודעים משהו, עדיף לשתוק, ולחזור אחרי שלומדים איך.
תיזהר
הוא יתבע אותך :)
 

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,816
מעורבות
900
נקודות
113
די, מתוקה, תירגעי.
נראה לי שפשוט לא הבנת שרמת הדיונים בפורום נמוכה מדי למיודענו ARB, שמנסה להעלותה לשוא, על פסים פילוסופים ערכיים. אין לו קהל. אנחנו פשוט לא חכמים מספיק.
עזוב
התגובות שלו פתטיות , מעוררות גיחוך
משחק אותה אינטליגנט תחת זהות בדויה
מעייף
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור