Munich Hi-End Show 2016


Audiofreak

עוסק בתחום
הודעות
2,001
מעורבות
1,059
נקודות
113
לדעתי רב ההדגמות ששמעתי עם קרמיים בתערוכות היו בעלות אופי נוקשה מדי
המציגים לרב אינם מצליחים להוציא את ה"טימבר " הנכון מהרמקולים האלו, למרות שזה אפשרי !

חלק מהמציגים מדגימים עם כבלים לא מתאימים והשקיפות של הרמקולים האלו כחרב פיפיות בבטנם.

ביפן רמקולים כמו טידאל למשל מחוברים הרבה עם מגברים של Kondo ... לדעתי החברות היפניות הטובות שיודעות לשחזר טימבר כמו שצריך יכולות להוות מאטץ' טוב לרמקולים האלו. שעובדים עם SS עדיף שיהיה מגבר "עסיסי" עם פטיפון שמנגן אנלוגי באמת :) ואיזו מנורה בדרך לא תזיק...
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
לדעתי רב ההדגמות ששמעתי עם קרמיים בתערוכות היו בעלות אופי נוקשה מדי
המציגים לרב אינם מצליחים להוציא את ה"טימבר " הנכון מהרמקולים האלו, למרות שזה אפשרי !

חלק מהמציגים מדגימים עם כבלים לא מתאימים והשקיפות של הרמקולים האלו כחרב פיפיות בבטנם.

ביפן רמקולים כמו טידאל למשל מחוברים הרבה עם מגברים של Kondo ... לדעתי החברות היפניות הטובות שיודעות לשחזר טימבר כמו שצריך יכולות להוות מאטץ' טוב לרמקולים האלו. שעובדים עם SS עדיף שיהיה מגבר "עסיסי" עם פטיפון שמנגן אנלוגי באמת :) ואיזו מנורה בדרך לא תזיק...
אני לא בטוח שצריך פטיפון אן מנורות בדרך.
כמי שיש לו רמקולים קרמיים עם מגבר ss ו cdp ללא מנורות, אני עדיין
לא הצלחתי להגיע לסאונד המיוחס על ידי רבים לרמקול קרמי (חד ומהיר מידי).
 

panter

חבר משקיען
הודעות
1,317
מעורבות
38
נקודות
48
רכיבי הבסיס כוללים את המקור. כלומר: רכיבי הבסיס הם רמקולים, מגבר ומקור.
אתה יכול להחשיב את המקור כחלק מהבסיס של הסט וזה בסדר. העניין הוא שאם ההגברה אינה מתאימה לרמקול, אתה יכול
לשים איזה מקור שאתה רוצה בעולם אבל שום דבר לא יעבוד כמו שצריך מפני שהבסיס לא טוב. כמו שאמרתי: בסיס מערכת טובה, רמקול הגברה. אתה יכול לקבל ואתה יכול גם לא. הכל בסדר.

סביר? זה יכול להיות לא לטעמך. אבל להגיד סביר? קצת מוגזם. עד היום כל הקרמים ששמעתי (ושמעתי) ניחנו ברזולוציות, מהירות, פירוט, דיוק ודינמיקה שהחובב הלא מנוסה אינו תמיד מסוגל לעכל אותם או בכלל להבחין בהם. החובב הותיק והמנוסה (איל וינדלר למשל) יבחין ביכולות הללו, ידע לנתח אותן אך בהחלט לא מוכרח לאהוב את זה. קרמי הוא בהחלט מיקרוסקופ להקלטות. כשמתרגלים לזה, וחיים עם זה, מתקשים להביט במקרוסקופים עם עדשה מאובקת. כשמורידים את השמיכה, מגלים מהי הטמפרטורה האמיתית של החלל.
נמר, למה כל פעם שאנשים כותבים דעתם על רמקולים קרמים וזה לא לטובה אתה תמיד קופץ?
אם תקרא שוב את מה שכתבתי אז תבין שסהכ ישרתי קו עם מה שאייל כתב ולא יותר מזה..
אני לא מתווכח איתך על מה ששמעת או מה טעמך. אין לזה קשר למה שהוצג וששמעתי בתערוכה.

אתה בעצמך כתבת: "החובב הותיק והמנוסה (איל וינדלר למשל) יבחין ביכולות הללו, ידע לנתח אותן אך בהחלט לא מוכרח לאהוב את זה."
אם לא הבנת אז החובב המנוסה אייל וינדלר (חברי למסע) כתה בעצמו: "קרמיים - מבחנתי אכזבה , אכזבה קר ומנוכר .. מעבדה ביולוגית .הם נחנו דווקא בספארק ובקליריטי אבל החטאו למסיקליות , לטימבר בקיצור נקסט".:
עם תוצאות קשה להתווכח, לפחות בתערוכה ועד כה.
הורנים דורשים חלל מתאים ומטופל. זו אחת הסיבות שבהרבה מקרים לא מצליחים להדגים אותם היטב בתערוכות.
לידיעתך אחי, רוב החדרים שהציגו הורנים היו סבירים מאוד ומטופלים אקוסטית. אני מניח שהסיבות העיקריות
לתוצאה הלא מחמיאה ששמעתי מהם קשורה דווקא לרמקול עצמו ולחיבור שלו עם האלק' (חוסר התאמה)
ביחידות קרטון קל מאוד להתאהב. הן לא שקופות, לא מהירות, רכות, מעוותות ומתבלות, מחממות וצובעות. יחד עם זאת, הן גורמות גם להקלטות הגרועות להשמע שמיעות. יש לזה יתרונות למי שאוהב, חסרונות למי שמחפש הבחנה גבוהה. ולכן, קרבון, קרמי, אלומניום ויהלום מיועדות למי שמחפש את מה שהקרטון, מעצם היותו קרטון, יכול להציע.
אחי אם זה מה שאתה כותב וחושב על יחידות קרטון כנראה שאתה ממש לא מעודכן וחי בשנות ה 70 של המאה הקודמת..
מה שאני יכול לומר לך שחבל לי שלא היית איתנו בחדר של Blumenhofer בתערוכה..אני מניח שזה היה משנה לך קצת את צורת המחשבה והכתיבה גם יחד.
יחידות הקרטון שמיוצרות כיום משלבות בתוכן תרכובות מתקדמות של חומרים
הגורמים ליחידה להיות יותר חזקה, עמידה, מהירה, ורזולטיבית ועם זאת מאוד מוזיקלית ונעימה.
כמובן שכל יצרן עושה זאת בתצורה שונה וכל מקרה לגופו. יש יותר מוצלחים ויש פחות..
האינפורמציה על יחידות הקרטון נאמרה לי מהנציג בחדר של Blumenhofer.
 
נערך לאחרונה ב:

yeuda27

חבר משקיען
הודעות
524
מעורבות
353
נקודות
63
אהלן פנתר. לכל רמקול יש את הקטע שלו. יש שאוהבים ויש שלא.
מכל סוג ישנם רמקולים טובים.
כאחד שבונה מערכת סביב רמקול קרמי אגיד לך שאין לי העדפות מיוחדות.
אני אוהב קרמי,אוהב יחידות קרטון,אוהב ריבון,אוהב הכל מהכל.
בעבר עבדתי עם רמקול מדפי של פוקאל עם הגברה טרנזיסטורית והתוצאה הייתה משגעת. צליל שלא מעייף ותמיד ישנה ציפייה לעוד. אם זה שאני בונה סט אפ סביב רמקול קרמי אומר שאני הכי אוהב קרמי?? חד משמעית לא!! שמעתי כמה ומאוד התלהבתי ומכאן אני אקח את הרמקול לכיוון שאני מתחבר.
בהקשר לנמר, תאמין לי שנמר מעריך כל מה שטוב. הוא מאוד מחובר לרמקול קרמי אבל אין לו בעיה עם חברות שמייצרות דברים אחרים- לא פעם ולא פעמיים הוא סיפר שמלבד הטידאל היו לו אופציות אחרות שהן לא מהעולם הקרמי.
בסופו של יום אחזור ואומר..מה שמנצח הוא מבחן האוזן וזה אישי כלפי כל אחד. כשאתה מזמין משפחה וחברים לשבת איתך על ערב של מוסיקה הם רשאים להביע דיעה של אוהב לא אוהב אך אתה היחיד שנשאר לחיות עם המערכת וזה מה שיפה.
 

panter

חבר משקיען
הודעות
1,317
מעורבות
38
נקודות
48
הי יהודה.
אין לי בעיה אם מה שכל אחד אוהב או לא.
אני כתבתי על מה ששמעתי בתערוכה.
תאמין לי שאם משהו נשמע טוב אני הראשון שיפרגן. אני מודה שעד היום לא ישבתי מול רמקול קרמי ונהנתי ממוזיקה. פעמיים ׳חרשתי׳
את מינכן ועוד כמה תערוכות. אין זה אומר שאי אפשר להוציא מהם משהו מיוחד ונעים. אני אישית עוד לא זכיתי לשמוע את זה.
בקשר למה שנמר מעריך או לא, אין לזה קשר למה שהיה בתערוכה מפני שהוא לא היה שם.
בהצלחה בבניית הסט!
 

yeuda27

חבר משקיען
הודעות
524
מעורבות
353
נקודות
63
אני מאמין לך. קראתי לפחות עוד 6-7 דיעות דומות לשלך בנוגע לתערוכה. עושה רושם בכלל שמעבר לזה שהקרמים איכזבו רוב החדרים איכזבו. אני אישית הייתי ממש מתבאס אם הייתי מצטרף לקבוצה שטסה.
 

ni-ro

חבר משקיען
הודעות
1,328
מעורבות
694
נקודות
113
למישהו יצא לשמוע את הדגם החדש של מרטן?? מינגוס קווינטט. אם כן אשמח אם יספר על ההתרשמות.
בבקשה מאתר stereophile:
The world premiere of the Marten Mingus Quintet loudspeaker ($53,000/pair) was a major success. The 3-way speaker uses the same technology as in the more costly Coltrane 2 and 3, and claims 100% perfect time coincidence and coherence. With the same diamond tweeters and midrange as in the Coltranes, it also uses three new 7" Accuton cell-technology bass units, Jorma Designs internal wiring, and a first-order three-way filter crossover.

The Mingus Quintets were mated with Analog Domain M75P mono power amplifiers ($38,000/pair), MSB Technology Select DAC II ($120,000) and Signature Data CD transport ($8000), Aurender X100 Hard Disc player ($3500), Gigawatt power conditioner ($3500), Jorma Design Statement/Prime cabling ($30,000 total), Solid Tech Hybrid furniture ($2000), and SMT Wings acoustic treatment. Thanks to the different amps and more room treatment, the system produced sound about 500% better than at High End 2015. It also looked attractive enough for my husband to give it a SAF rating of 9.

First up was a track from Marten's latest CD, Supreme Sessions 2, whose 20 tracks from multiple genres were recorded using only two microphones. Timbres were beautiful. A bit of Sibelius' Symphony 5 sounded very spacious, smooth, and open. Despite a bit of bass booming, the system conveyed the full orchestra with aplomb. Bravo! Expect vinyl versions of Marten's two CDs in a few weeks.


Read more at http://www.stereophile.com/content/saturday-arrives-munich#JviSuoQfkuqX7t6U.99
 

panter

חבר משקיען
הודעות
1,317
מעורבות
38
נקודות
48
אני מאמין לך. קראתי לפחות עוד 6-7 דיעות דומות לשלך בנוגע לתערוכה. עושה רושם בכלל שמעבר לזה שהקרמים איכזבו רוב החדרים איכזבו. אני אישית הייתי ממש מתבאס אם הייתי מצטרף לקבוצה שטסה.
אני מוכן להתערב שאם היית טס היית ממש נהנה!
התערוכה הזאת היא הגדולה בעולם בתחום הסטאריו ומתוך
כמה מאות חדרים גם אתה היית נהנה לפחות מעשרה חדרים ויותר שהיו לטעמך. חוץ מזה שהגיחה לשם היא גם אירוע חברתי
וקצת חופש מהמשפחה לבלות עם חברים. את הסטים הטובים והיקרים שתשמע שם כנראה שלא תשמע אצל חברים פה בארץ.
 

yeuda27

חבר משקיען
הודעות
524
מעורבות
353
נקודות
63
שנה הבאה אני מצטרף פנתר. שיכנעת אותי חחח
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
אתה יכול להחשיב את המקור כחלק מהבסיס של הסט וזה בסדר. העניין הוא שאם ההגברה אינה מתאימה לרמקול, אתה יכול
לשים איזה מקור שאתה רוצה בעולם אבל שום דבר לא יעבוד כמו שצריך מפני שהבסיס לא טוב. כמו שאמרתי: בסיס מערכת טובה, רמקול הגברה. אתה יכול לקבל ואתה יכול גם לא. הכל בסדר.

לא אני מחשיב. זה הבסיס פשוט. מקור - הגברה - רמקול. בלעדי אחד מהם אין לך צליל. גם אם ההגברה פיקס ןהרמקול פיקס והמקור לא טוב תשמע את זה. ואפילו אני הולך צעד אחד קדימה ושם את המקור לפני כולם. הוא המקור - המקור - משם הכל מתחיל.

נמר, למה כל פעם שאנשים כותבים דעתם על רמקולים קרמים וזה לא לטובה אתה תמיד קופץ?
אם תקרא שוב את מה שכתבתי אז תבין שסהכ ישרתי קו עם מה שאייל כתב ולא יותר מזה..
אני לא מתווכח איתך על מה ששמעת או מה טעמך. אין לזה קשר למה שהוצג וששמעתי בתערוכה.

אתה בעצמך כתבת: "החובב הותיק והמנוסה (איל וינדלר למשל) יבחין ביכולות הללו, ידע לנתח אותן אך בהחלט לא מוכרח לאהוב את זה."
אם לא הבנת אז החובב המנוסה אייל וינדלר (חברי למסע) כתה בעצמו: "קרמיים - מבחנתי אכזבה , אכזבה קר ומנוכר .. מעבדה ביולוגית .הם נחנו דווקא בספארק ובקליריטי אבל החטאו למסיקליות , לטימבר בקיצור נקסט".:
עם תוצאות קשה להתווכח, לפחות בתערוכה ועד כה.

קופץ כשכותבים שטויות.
שים לב שלא כתבתי דבר על כך שאייל לא אהב את הצליל של הקרמים. עובדה, קראתי, הגבתי לו ולא התייחסתי לעניין הקרמים. לא ישרת קו עם אייל כלל - הוספת על דבריו טענה אחת שבינה לבין המציאות אין הרבה קשר. להגיד ״סביר״ על רמקול קרמי זה כמו להגיד ״וואו״ על מערכת מיקרו. עם זאת, בכמה מגזינים נחשבים בהם סיקרו את התערוכה (השנה ובשנים קודמות), האיזופון (קרמי) בשילוב ה-avm קיבל ממייקל פרמר, יונתן ולין ורוברט הארלי לוי ציון מאוד גבוה. כך גם האסטלון והטידל בשנים קודמות והשנה. המרטן החדש קיבל בסטריאופליי המון מחמאות. אז כמה ישראלים (רוב? - לא בטוח) חובבי הרומנטיקה העדיפו קרטונים ומנורות? סבבה. אין לזה משמעות של ממש.

לידיעתך אחי, רוב החדרים שהציגו הורנים היו סבירים מאוד ומטופלים אקוסטית. אני מניח שהסיבות העיקריות
לתוצאה הלא מחמיאה ששמעתי מהם קשורה דווקא לרמקול עצמו ולחיבור שלו עם האלק' (חוסר התאמה)

ככל שהרמקולים יותר שקופים ומפונקים כך יותר קשה להציג אותם בתערוכה. הורנים הם בגזרה הזו.

אחי אם זה מה שאתה כותב וחושב על יחידות קרטון כנראה שאתה ממש לא מעודכן וחי בשנות ה 70 של המאה הקודמת..
מה שאני יכול לומר לך שחבל לי שלא היית איתנו בחדר של Blumenhofer בתערוכה..אני מניח שזה היה משנה לך קצת את צורת המחשבה והכתיבה גם יחד.
יחידות הקרטון שמיוצרות כיום משלבות בתוכן תרכובות מתקדמות של חומרים
הגורמים ליחידה להיות יותר חזקה, עמידה, מהירה, ורזולטיבית ועם זאת מאוד מוזיקלית ונעימה.
כמובן שכל יצרן עושה זאת בתצורה שונה וכל מקרה לגופו. יש יותר מוצלחים ויש פחות..
האינפורמציה על יחידות הקרטון נאמרה לי מהנציג בחדר של Blumenhofer.

מעודכן מאוד. שוחחתי עם כמה ששמעו את הרמקול הזה ושמעתי כמה וכמה רמקולים מבוססי יחידות קרטון מודרנים. עם אמיר טען את מה שאני טוען. ואם הרמקול הזה הוא ״קרטון״ עם תרכובות לא מקרטון אז הוא לא קרטון. ולגבי האינפורמציה מהנציג. מה רצית שיגיד לך?
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
הלן פנתר. לכל רמקול יש את הקטע שלו. יש שאוהבים ויש שלא.
מכל סוג ישנם רמקולים טובים.
כאחד שבונה מערכת סביב רמקול קרמי אגיד לך שאין לי העדפות מיוחדות.
אני אוהב קרמי,אוהב יחידות קרטון,אוהב ריבון,אוהב הכל מהכל.
בעבר עבדתי עם רמקול מדפי של פוקאל עם הגברה טרנזיסטורית והתוצאה הייתה משגעת. צליל שלא מעייף ותמיד ישנה ציפייה לעוד. אם זה שאני בונה סט אפ סביב רמקול קרמי אומר שאני הכי אוהב קרמי?? חד משמעית לא!! שמעתי כמה ומאוד התלהבתי ומכאן אני אקח את הרמקול לכיוון שאני מתחבר.
בהקשר לנמר, תאמין לי שנמר מעריך כל מה שטוב. הוא מאוד מחובר לרמקול קרמי אבל אין לו בעיה עם חברות שמייצרות דברים אחרים- לא פעם ולא פעמיים הוא סיפר שמלבד הטידאל היו לו אופציות אחרות שהן לא מהעולם הקרמי.
בסופו של יום אחזור ואומר..מה שמנצח הוא מבחן האוזן וזה אישי כלפי כל אחד. כשאתה מזמין משפחה וחברים לשבת איתך על ערב של מוסיקה הם רשאים להביע דיעה של אוהב לא אוהב אך אתה היחיד שנשאר לחיות עם המערכת וזה מה שיפה.

יהודה. מכיוון שאני מכיר היטב את מאחורי הקלעים של התחום הזה, אוכל לספר לך שהיית מתבאס לחלוטין אם היית מבלה איתם בתערוכה. ולא חלילה בגלל החומר האנושי המצוין שכולם שם בהחלט ראויים לו. לא בגלל שהם לא נחמדים ואדיבים - הם כן. מדובר באחלה חבר׳ה עם המון אהבה לתחום. אך לכל המליאה הזו מכנה משותף אחד - צליל רומנטי - מנורתי - מתובל (אולי חוץ מוינדלר).

כל מה שחורג משם, ומציג יכולות אודיופיליות הקשורות לחושפנות, שקיפות והשמעת הקלטה כפי שהיא - נתפסת אצלם מוקצה.

אני למשל מאוד אוהב את הרמקולים של טידל, ארטוס ואיזופון. אני מאוד אוהב את ה-b&w ואת רוקפורט. אני משוגע על הרמקולים של אקפלה המדהימים ואוונגארד המצוינים. אני מתפעל מאוד מהמערכת של בורמייסטר שלטעמי היא אחת מהפורטות והשקטות שיש. פוקאל ווילסון שבהחלט היית חי עם שניהם. גם עם האפוג׳י שמציג מיד ושקיפות מהממת. לכל הרמקולים הללו מכנה משותף - הם שקופים מאוד, מפורטים, מהירים ורזולטיבים. זה מתכון לבעיות כשרוצים לשחרר מהם את ״החיה״ שבהם. זה הופך להיות רומנטי ומתובל ברגע כשמשדכים להם מנורות ואנלוגי על הצד החם. הם פלסטלינה - קח אותם לאן שאתה רוצה. בתערוכות ישנם אילוצים. למשל בתערוכה שאני הפקתי, בשנת 2010, הטידל היה בין 3 המוצרים המדוברים בתערוכה. באחרונה הארטוס והמרטן זכו להכי הרבה פירגון. זה לא קשור לקרמי או קרטון זה קשור ליכולות של היחידה לעשות את מה שהיא צריכה לעשות - לזוז כמו בוכנה (קדימה ואחורה) מבלי להתעוות בתוך עצמה. כשהיא לא מתעוותת היא לא מעוותת. כשהיא לא מעוותת היא חושפת את האמת מאחורי המון הקלטות. האמת לא תמיד יפה.

עם זאת, לתערוכה הזו יצאו גם כמה חברים אחרים. הם אהבו גם את המקורטן שהיה שם אך הוא לא בדיוק קרטון - הוא משולב. ולכן נשמע יותר טוב מקרטון המוכר של פעם. לטענתם, עדיין, לא הציג את היכולות של רמקול מבוסס יחידה קשיחה ומודרנית.

הרומנטיקה המלכותית במערכות מראה סימנים של גסיסה. הרמקולים של היום מתוכננים להיות חושפניים יותר, מפורטים יותר, עם תיבות מושקעות יותר ויכולות דינמיות אחרות ממה שהיה בעבר. השוק הולך לשם בדיוק. יעשו את זה עם קרמים, קרבון, יהלום, אלומניום. אבל לשם הם מכוונים.
 

שוני

חבר משקיען
הודעות
984
מעורבות
515
נקודות
93
אני לא הייתי אצל נמר בבית לשמוע את המערכת .
אבל הוזמנתי אין ספור פעמים ע״י נמר ופשוט לא יוצא/יצא לי.
הרבה אנשים שלחו אותי למשימת הריגול. ״ לך תשמע אצלו אתה לא תהנה ממה שתשמע״
הסאונד אצלו עם הקרמיים יפתיע אותך לרעה.
להגיע למינכן היה יותר פשוט מלהגיע לנס ציונה אז הייתי בחדר של טידל כמה פעמים כדי
לבחון את האורנדר w20 שהיה המקור.
החדר הזה היה מן הטובים בתערוכה הרמקולים וההגברה של טידל שיחקו אותה בגדול
נכון שלא היה שם צליל מתוק כמו של קונארד גונסון אבל היה שם סאונד איכותי מדוייק
נאמן למקור בלי שום תוספות בכל כיוון , פשוט נשמע מצויין++ , ואללה מה אני שומע?
אני אמור לשמוע לא טוב ! ביקשתי להעביר לוואקל לקלאסי וכל סוג מוזיקה עובר בגדול.
והסטיגמה שהייתי כבר בטוח בה לגבי טידל התפוצצה כמו בועת סבון.
מה לעשות , אני מאד הופתעתי ונהניתי ממה ששמעתי, למרות מה שטפטפו לי .
הטידל הייתה מהמערכות הטובות , בחמישייה הפותחת.
קשה לי גם לקרוא ביקרת רעה של ״ מומחים ״ על החדר של ברומייסטר,
היו שם רמקולים מפלצות שלא היה משהו שנשמע ריאלי מהם.
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
שפו אריק למרות שאתה עם הגברת מנורות במלואה ,אהבתי האמת שלך:בעד:
 

eyalw

אוהב את התחום
הודעות
256
מעורבות
173
נקודות
43
שמתי לב שיש חברות שזנחו את הקרמיים אולומיניום ושאר מתכות ויהלומים
קארמה
וולסון
והיו עוד כמה ...
אבל אני אספר על חוויה נוספת .

ניכנסתי לחדר של גאודר אקוסטיקס עם הגברה של AVM ,המוסיקה היתה רימסטר של led zeppline .
כולי הייתי עור ברווז ...
התוצאה היתה הטובה ביותר ששמעתי led zeppline , היה שם פשוט הכול וכמו שצריך.

אז החלטתי להישאר לעוד 2 טראקים .
שם הגיע האכזבה ..
כפי שכתבתי אין אמת אחת , יש אמת של המאזין.

שוני ... הפתעת אותי לגמרי
ֿהחדר של בורמייסטר היה הגרוע בתערוכה לטעמי , גודל מטורף ולא פרופורצינאלי לשום דבר , צעקני , בומבסטי
והקשר בינו לבין אודיופיליה רחוק שנות אור .
במיקרה הטוב הייתי מכתיר אותו לחדר PA יקר.
גם החדר של קארמה השאיר אותי באותה התחושה , ויתר החברים העידו על תוצאה דומה בחדר של גרייפון .
אקאפלה - לא ברור לי מה ההתלהבות (חוץ המהמראה ) .

הפתעת השנה בחינתי היא דווקא התגובה של שוני , מה הקשר בין מה שיש לך על הסטנד למה שאהבת ?
אני מתקשה לעשות את הקשר .
 

נערך לאחרונה ב:

Audiofreak

עוסק בתחום
הודעות
2,001
מעורבות
1,059
נקודות
113
אני לא בטוח שצריך פטיפון אן מנורות בדרך.
כמי שיש לו רמקולים קרמיים עם מגבר ss ו cdp ללא מנורות, אני עדיין
לא הצלחתי להגיע לסאונד המיוחס על ידי רבים לרמקול קרמי (חד ומהיר מידי).

איציק, אני כותב בכללי, לא לגופו של אודיופיל...
ברור שיש יוצאים מין הכלל, אין דבר כזה באודיו שאין יוצאים מין הכלל!
אך מנגד, יתכן שהרמה שאני מכוון אליה ומצפה לקבל ממערכת בתערוכה היא משהו אחר ממה שאתה שומע בבית .
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
מניסיון של 3 תערוכות אין שום חברה קונסיסטנטית.

הדוגמא הטובה שלי היא למשל רוקפורט עם אבסולר.
שנתיים החדר שנשמע לדעתי הכי טוב.
שנה אחת עשו שינויים לא הצלחתי לשבת שם.

כמו כן אני חוזר על המנטרה שלי שצריך לישון כמו שצריך לפני התערוכה כי אחרת אחרי 4 שעות ברעש שם בעיקר שומעים רעש.

בנוסף אחד הדברים שאני מקפיד הוא לא לרוץ על יותר מדיי חדרים, לא לחפש חדרים מסויימים ובעיקר, כל שעה שעתיים ללכת חזרה לחדר עיתונאים, או לקפיטריה ופשוט להרגיע את המוח והאוזניים. הדבר הזה נותן את האפשרות להתנקות ולקבל מחדש את המוזיקה.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
איציק, אני כותב בכללי, לא לגופו של אודיופיל...
ברור שיש יוצאים מין הכלל, אין דבר כזה באודיו שאין יוצאים מין הכלל!
אך מנגד, יתכן שהרמה שאני מכוון אליה ומצפה לקבל ממערכת בתערוכה היא משהו אחר ממה שאתה שומע בבית .
זה היה מתחת לחגורה ;)
 

katzofe

מושעה
הודעות
1,392
מעורבות
73
נקודות
48
. עם זאת, בכמה מגזינים נחשבים בהם סיקרו את התערוכה (השנה ובשנים קודמות), האיזופון (קרמי) בשילוב ה-avm קיבל ממייקל פרמר, יונתן ולין ורוברט הארלי לוי ציון מאוד גבוה. בטוח)
באמת?! וואו
מייקל פרמר בפרט (וגם האחרים יש לומר ) הם מגה שרלטנים , אני מייחס 0 משמעות לכתיבה שלו וכנ"ל לגבי
העיתון שהוא מייצג . אצלם הכל שיקולים מסחריים ורק מסחריים!
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
באמת?! וואו
מייקל פרמר בפרט (וגם האחרים יש לומר ) הם מגה שרלטנים , אני מייחס 0 משמעות לכתיבה שלו וכנ"ל לגבי
העיתון שהוא מייצג . אצלם הכל שיקולים מסחריים ורק מסחריים!

אתה טועה בענק.
יצא לי לשוחח עם כמה מהם באופן אישי. הישראלי המצוי תמיד מחפש איפה מקמבנים אותו.
מדובר בכתבים חשובים שדעתם היא משהו שבהחלט יש לקחת בחשבון.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור