Munich Hi-End Show 2016


אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
יפה מאוד.

אגב, לא היו השנים אסייתים?

שנה שעברה היו בלי סוף וזה היה נורא. הם אגב הקהל הכי חדש וקונה.

מניסיון של 5 שנים בתערוכה תמיד הקהל בערך באותו הגיל. זה תחום שאו שאתה חולה בו או שאתה נכנס לזה מאוחר יותר בחיים כשיש לך לזה זמן וכסף.

דווקא אני תמיד התרשמתי שיש לא מעט אנשים באזור גיל ה 30 והרבה מאוד נשים יחסית למה שאנחנו מכירים פה בארץ.
 

panter

חבר משקיען
הודעות
1,317
מעורבות
38
נקודות
48
נסעתי עם קבוצת חברים היה נפלא , חוויה מיוחדת מכל הבחינות , פערי הגילאים בין הצעיר ביותר
בקבוצה , למבוגר שבינינו עולים על 20 שנה .
בעלי רקע אודיופילי שונה , דיעות והפראדיגמות שונות ובכל זאת להפתעתי התכנסנו ולמעט מיקרים בודדים היתה הסכמה בין כולנו .:
שכחת לציין שהמבוגר ביותר והצעיר ביותר גם חלקו את אותו החדר:)

כניראה מה שזה אומר , כשזה טוב , אז זה טוב., לבסוף עוזבים את כל הדיעות הקדומות .
גם במפגש עם קבוצה נוספת התברר כי הדעות פחות או יותר זהות .
סיכום התערוכה מבחינתי ...
היה מאוד עמוס , היה הרבה מה לראות , מה לשמוע ... אבל בעיקר לראות, מאחר מוסיקה לא ממש היתה שם .
הפטיפון כיכב כמעט בכל חדר , באחד החדרים בתערוכה מקבילה שנערכה hifi deluxe קיבלתי הדגמה לפטיפון איכותי .
אמה מה ... עלותו 130 אלף יורו .
הדבר שהכי הפתיע אותי , שאם היו אומרים לי שזה פטיפון בהאזנה עיוורת הייתי מתווכח.
זה נשמע כמו הי רז איכותי .:
לדעות קדומות אין מקום בתערוכה בסדר גודל כזה. עדיף לבוא בלי צפיות ולשפוט לפי תוצאה ללא קשר לטופולוגיה מסויימת.
מסכים איתך אייל ומיישר קו לגבי רוב החדרים בהם היה קשה להנות מהמוזיקה. עם זאת אני התרשמתי שבחלק מהם
כן היה ניתן להנות ומוזיקה כן היתה שם.

בהמשך שמעתי עוד המון פטיפונים , אבל באף אחד מהמיקרים לא הרגשתי איזה קסם , איזו פייה מרחפת .
בקיצור פטיפונים מבחינתי זה נוסטלגיה , ועדיף שישארו כך .:
לדעתי קשה מאוד לשפוט חדר טוב ולומר שהתוצאה שם היא בגלל מקור כזה או אחר לפני שעושים השוואה בין הקיים לבין משהו נוסף. תוצאה טובה מתקבלת ממקבץ של רכיבים העובדים יחדיו ולא בהכרח רק ממקור אנלוגי. אם יש סינרגיה טובה בין הרכיבים, בעיקר רכיבי הבסיס (הגברה רמקול) גם מקור דיגיטלי טוב ישמע בן זונה!

רמקולים - מגוון רחב מאוד....
פלאנאריים , פולריינג, אקטיבים , פסיבים , הורנים , קראמים , ריבונים , קרבונים ... בקיצור מעבדת חומרים .
בסוף בסוף , הרמקולים עם "15 וופר קרטון , ושופר מלעלה עושים את העבדה כמעט תמיד, אבל (תמיד יש אבל ) אין להם את הגוון האודיופילי , ואני מתכוון לליטוש לספארק המיוחד הקליריטי .
כל ההורנים המוזרים מעבר למראה מונומנטי וצילום לאלבום תמונות לא שווים הרבה.
למעט כמובן LV שארחיב בהמשך .
קרמיים - מבחנתי אכזבה , אכזבה קר ומנוכר .. מעבדה ביולוגית .
הם נחנו דווקא בספארק ובקליריטי אבל החטאו למסיקליות , לטימבר בקיצור נקסט .:
לגבי הקרמים אני לגמרי מסכים איתך אייל. באופן אישי לא הגעתי לחדרים הללו עם צפיות כל שהם כך שלא היתה לי איזו תחושת עכזבה. אציין שהיו חדרים עם קרמיים שכן נתנו תוצאה סבירה וכן היה אפשר להנות במידה מסויימת אבל ביחס לחדרים עם טופולוגיה שונה לא היה מקום להשוואה..
בקשר להורנים, המגוון גדול וגם אני לא מתחבר לרובם, במיוחד ל"ענקים" שבינהם.. אני מאמין שגם אתה שהיית נוכח איתי
באותו חדר של Blumenhofer יכולת לשמוע את החיות, השקיפות, שיחזור הכלים ועוד שלל פרמטרים שיחדיו יצרו חדר ברמה אחרת משאר החדרים בתערוכה, וכל זה הגיע מרמקול עם אלמנט הורן לא גדול, אלמנט גדול מקרטון והגברה שפופרתית מעולה!

המנצחים מבחינתי :
הכאפה , הפצצה , האטום , המימן
ביום הראשון חברה יקרים צינו שיש עוד תערוכה במקביל במלון מרייוט , כפי שכתבתי בתחילה שם פגשתי את ה ... מערכת ה...תוצאה .. ולצערי גם ה... מחיר .
מדובר החוויה מוסיקלית שטרם ניתקלתי בה בכל שנותי, ואין לי את היכולת תאר את החוויה מילולית (אני קצת חלוד בכתיבה.

מדובר במערכת מלאה של FM acousti .מחינתי זו היתה חוויה מעלפת , מאלפת והיא החלום האמיתי .
הכל מהכל אודיופילה ספארק , חיות , וכל תאור אודיופילי שתבחרו .
חבל רק שעלות הרמקול 350 אלף יורו ואני מניח שכל הסט יהיה קרוב למליון אירו אם לא יותר.
מספר 2 כמובן היה החדר של LV
מספר 3 בלומהופר עם אלקטרוניקה של AIR TIGHT
מספר 4 הגברה של FM רמקולים של PMC ופטיפון VERTERE בעלות שווה לכל כיס 130 אלף יורו
מספר 5 אלקטרוניקה של קונדו , ורקמולים של קיארו:
אכן התערוכה במלון מרייוט היתה מאוד מרשימה! החדרים אשר הושמעה בהם אלק' של FM הביאו לתוצאה לא שגרתית
ואפילו מיוחדת. לטעמי אין בחדרים הללו משהו שסט שפופרתי טוב לא יכול לעשות..זה שהתוצאה הזו הגיעה מטרנזיסטור
זה מה שהופך אותה לככ מיוחדת. לגבי תמכור המחירים של החברה אין מה להרחיב.. ברבע מחיר אפשר להגיע לתוצאה דומה וגם עדיפה (לדעתי)

בנימה זו אני רוצה להודות לחברי למסע.
צלחתם את המסע .... ואותי ... לא דבר פשוט כל וכלל .:)
להודות ליתר החברים שבילינו יחד היה כיף לבלות איתכם ולחוות יחד דיעות אתם פשוט מקסימים .:
נהנתי מאוד לשהות בחברתך ובחברת כל שאר החברים אייל.
הידע שלך בתחום פיתוח מוצרים, שיווק, טכנולוגיה וכו העשיר אותי בשיחותינו בזמן הפנוי, כמו כן גם כשהדעות ביננו
לעיתים היו חלוקות, הכל נעשה ברוח טובה וחברית:)

סיכום שלי מהתערוכה:
עושה רושם שתחום האנלוג אכן התרחב ואפשר לראות זאת אצל רוב המציגים.
הרגשה שלי ותחושה אישית, טרנזיסטורים עשו צעד יפה קדימה ובשביל להוציא סאונד מרשים זה עדיין חייב להיות מאוד יקר..
מכיוון הרמקולים היו פחות הפתעות מבחינתי, אבל אתה תמיד אוכל איזה כובע או שניים מהיוצאים מהכלל וזה מה שתמיד מרתק!
החדר היחיד בתערוכה שבאתי אליו עם ציפיות מוקדמות היה החדר של אודיו נוט יפן. בגדול אולי זאת הסיבה שהוא גם יצר אצלי
תחושת אכזבה מסויימת.. הבאתי איתי כמה קטעי מוזיקה שלי כדי לקבל רפרנס לגבי הסט הזה ולאחר שנתנה לי הזכות
להאזין להם, הגעתי למסקנה שלא כל הנוצץ זהב. באופן אישי אני חושב שהבעיה קשורה לרמקול ולא בהכרח לאלק' שלהם..
זאת אוכל לדעת בוודאות רק כאשר האזין לאותו סט עם רמקול אחר או בחלל שונה וכו..
בסופו של דבר אפילו שזו לא הפעם הראשונה שלי שם, הייתי ממליץ לכל חובב מוזיקה באיכות גבוהה או אפילו אנשים
שציוד עושה להם את זה לבקר שם לפחות פעם אחת. זאת תערוכת האודיו הגדולה בעולם והחוויה מרתקת ומעשירה את הנסיון.
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
איתי ו,

תמונות יפות מאוד, תודה על השיתוף.

תומר
 

yeuda27

חבר משקיען
הודעות
524
מעורבות
353
נקודות
63
למישהו יצא לשמוע את הדגם החדש של מרטן?? מינגוס קווינטט. אם כן אשמח אם יספר על ההתרשמות.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
לדעתי קשה מאוד לשפוט חדר טוב ולומר שהתוצאה שם היא בגלל מקור כזה או אחר לפני שעושים השוואה בין הקיים לבין משהו נוסף. תוצאה טובה מתקבלת ממקבץ של רכיבים העובדים יחדיו ולא בהכרח רק ממקור אנלוגי. אם יש סינרגיה טובה בין הרכיבים, בעיקר רכיבי הבסיס (הגברה רמקול) גם מקור דיגיטלי טוב ישמע בן זונה!

רכיבי הבסיס כוללים את המקור. כלומר: רכיבי הבסיס הם רמקולים, מגבר ומקור.

לגבי הקרמים אני לגמרי מסכים איתך אייל. באופן אישי לא הגעתי לחדרים הללו עם צפיות כל שהם כך שלא היתה לי איזו תחושת עכזבה. אציין שהיו חדרים עם קרמיים שכן נתנו תוצאה סבירה וכן היה אפשר להנות במידה מסויימת אבל ביחס לחדרים עם טופולוגיה שונה לא היה מקום להשוואה..

סביר? זה יכול להיות לא לטעמך. אבל להגיד סביר? קצת מוגזם. עד היום כל הקרמים ששמעתי (ושמעתי) ניחנו ברזולוציות, מהירות, פירוט, דיוק ודינמיקה שהחובב הלא מנוסה אינו תמיד מסוגל לעכל אותם או בכלל להבחין בהם. החובב הותיק והמנוסה (איל וינדלר למשל) יבחין ביכולות הללו, ידע לנתח אותן אך בהחלט לא מוכרח לאהוב את זה. קרמי הוא בהחלט מיקרוסקופ להקלטות. כשמתרגלים לזה, וחיים עם זה, מתקשים להביט במקרוסקופים עם עדשה מאובקת. כשמורידים את השמיכה, מגלים מהי הטמפרטורה האמיתית של החלל.

בקשר להורנים, המגוון גדול וגם אני לא מתחבר לרובם, במיוחד ל"ענקים" שבינהם.. אני מאמין שגם אתה שהיית נוכח איתי
באותו חדר של Blumenhofer יכולת לשמוע את החיות, השקיפות, שיחזור הכלים ועוד שלל פרמטרים שיחדיו יצרו חדר ברמה אחרת משאר החדרים בתערוכה, וכל זה הגיע מרמקול עם אלמנט הורן לא גדול, אלמנט גדול מקרטון והגברה שפופרתית מעולה!

הורנים דורשים חלל מתאים ומטופל. זו אחת הסיבות שבהרבה מקרים לא מצליחים להדגים אותם היטב בתערוכות.

ביחידות קרטון קל מאוד להתאהב. הן לא שקופות, לא מהירות, רכות, מעוותות ומתבלות, מחממות וצובעות. יחד עם זאת, הן גורמות גם להקלטות הגרועות להשמע שמיעות. יש לזה יתרונות למי שאוהב, חסרונות למי שמחפש הבחנה גבוהה. ולכן, קרבון, קרמי, אלומניום ויהלום מיועדות למי שמחפש את מה שהקרטון, מעצם היותו קרטון, יכול להציע.
 

shushu

חבר משקיען
הודעות
1,236
מעורבות
784
נקודות
113
רכיבי הבסיס כוללים את המקור. כלומר: רכיבי הבסיס הם רמקולים, מגבר ומקור.



סביר? זה יכול להיות לא לטעמך. אבל להגיד סביר? קצת מוגזם. עד היום כל הקרמים ששמעתי (ושמעתי) ניחנו ברזולוציות, מהירות, פירוט, דיוק ודינמיקה שהחובב הלא מנוסה אינו תמיד מסוגל לעכל אותם או בכלל להבחין בהם. החובב הותיק והמנוסה (איל וינדלר למשל) יבחין ביכולות הללו, ידע לנתח אותן אך בהחלט לא מוכרח לאהוב את זה. קרמי הוא בהחלט מיקרוסקופ להקלטות. כשמתרגלים לזה, וחיים עם זה, מתקשים להביט במקרוסקופים עם עדשה מאובקת. כשמורידים את השמיכה, מגלים מהי הטמפרטורה האמיתית של החלל.



הורנים דורשים חלל מתאים ומטופל. זו אחת הסיבות שבהרבה מקרים לא מצליחים להדגים אותם היטב בתערוכות.

ביחידות קרטון קל מאוד להתאהב. הן לא שקופות, לא מהירות, רכות, מעוותות ומתבלות, מחממות וצובעות. יחד עם זאת, הן גורמות גם להקלטות הגרועות להשמע שמיעות. יש לזה יתרונות למי שאוהב, חסרונות למי שמחפש הבחנה גבוהה. ולכן, קרבון, קרמי, אלומניום ויהלום מיועדות למי שמחפש את מה שהקרטון, מעצם היותו קרטון, יכול להציע.

נמר, מה שאתה אומר אולי נכון, אבל מעשית בתערוכה, החדרים הקראמים (ועוד כמה לא קרמים עם הסאונד המודרני/מפורט), ניגנו בצורה זוועתית, אפילו לא מתקרב לסביר. ברחתי תוך 7 דקות מכל חדר כזה.

החידים שהיו מעל הרף בקטגוריה הזו מבחנתי היו הווילסונים ו Yepsilon (פעם ראשונה שמעתי, פשששש רמקול רמקול) שנתנו תוצאה די טובה. "הסאונד המפורט" הכי טוב ששמעתי היה הקונסטטליישן שדחף מרטין לוגן.

LV, ועוד כמה הורנים אחרים, היו לטעמי הרבה יותר טובים מכל החדרים שתארתי למעלה! לא כוחות בכלל. אולי יש משהו בתערוכה שמעוות את התוצאות לרעת הקרמים/מפורטים, כי אולי דורשים יותר עבודה להוציא טונליות נכונה..לא יודע..

רק יודע מה שמעתי ואהבתי, כל השאר רק תאוריות.
 

איתי ו.

חבר משקיען
הודעות
2,018
מעורבות
299
נקודות
83
אבל מעשית בתערוכה, החדרים הקראמים (ועוד כמה לא קרמים עם הסאונד המודרני/מפורט), ניגנו בצורה זוועתית, אפילו לא מתקרב לסביר. ברחתי תוך 7 דקות מכל חדר כזה.

רק יודע מה שמעתי ואהבתי, כל השאר רק תאוריות.

חג עצמאות שמח,
מגיע לך איתור ה-"עוז".

כנראה שהקרמים לא ניגנו בצורה כ"כ זוועתית אם ברחת אחרי 7 דקות.
בשנים קודמות, כשהייתי בתערוכה ברחתי אחרי 30 שניות. זה מספיק לחובב (מנוסה!) כמוני
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
חג עצמאות שמח,
מגיע לך איתור ה-"עוז".

כנראה שהקרמים לא ניגנו בצורה כ"כ זוועתית אם ברחת אחרי 7 דקות.
בשנים קודמות, כשהייתי בתערוכה ברחתי אחרי 30 שניות. זה מספיק לחובב (מנוסה!) כמוני
אשמח לדעת באילו עוד כישורים בורכת על סמך דעתך האוביקטיווית.
 

איתי ו.

חבר משקיען
הודעות
2,018
מעורבות
299
נקודות
83
אשמח לדעת באילו עוד כישורים בורכת על סמך דעתך האוביקטיווית.

אם תשלח לי מייל שלך אשקול לשלוח קורות חיים המפרטות את הכישורים...

עם זאת יתכן ומהתגובה האחרונה שלי ניתן היה להביו ש-כ-ל רמקול קרמי מנגן זוועה.
לא לכך התכוונתי. יש רמקולים קרמיים מעולים.
כוונתי היתה שמספיק לשמוע 30 שניות אם רמקול נשמע "זוועה", בלי קשר לטופולוגיה שלו.
אני בטוח שגם אתה כחובב מנוסה לא צריך 7 דקות..
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
אם תשלח לי מייל שלך אשקול לשלוח קורות חיים המפרטות את הכישורים...

עם זאת יתכן ומהתגובה האחרונה שלי ניתן היה להביו ש-כ-ל רמקול קרמי מנגן זוועה.
לא לכך התכוונתי. יש רמקולים קרמיים מעולים.
כוונתי היתה שמספיק לשמוע 30 שניות אם רמקול נשמע "זוועה", בלי קשר לטופולוגיה שלו.
אני בטוח שגם אתה כחובב מנוסה לא צריך 7 דקות..
אני לא מעיד על עצמי שכזה.
ממש אין לי בעיה שחובבים לא אוהבים רמקול כזה או אחר.
אני דווקא צריך יותר מ 7 דקות כדי להביע דיעה על מערכת (והרי אני שומע מערכת ולא רמקול)
 

איתי ו.

חבר משקיען
הודעות
2,018
מעורבות
299
נקודות
83
שלום

האם משהו יכול לתאר את התרשמותו משתי חברות (רמקולים):

1. PIEGA (הוציאו דגם על חדש - MASTER LINE)
2. LANSCHE - (פינה חמה בלב)...

תודה ויום עצמאות שמח
 

איתי ו.

חבר משקיען
הודעות
2,018
מעורבות
299
נקודות
83
אני לא מעיד על עצמי שכזה.
ממש אין לי בעיה שחובבים לא אוהבים רמקול כזה או אחר.
אני דווקא צריך יותר מ 7 דקות כדי להביע דיעה על מערכת (והרי אני שומע מערכת ולא רמקול)
רוזי , אתה חובב מנוסה. אין פה שום קטע אישי של "אוהב" או לא.
גם אתה לא צריך יותר מ כמה שניות, לכל היותר דקה כדי "להכתיר" מערכת כזוועתית

חג שמח רוזי.
 

yeuda27

חבר משקיען
הודעות
524
מעורבות
353
נקודות
63
ישנה קבוצה דיי גדולה מהפורום שיצאה לתעורכה במינכן.
חלקם כתבו ולא התרשמו מרמקולים קרמים. זה בסדר.
אני הייתי רוצה דווקא לקרוא מה תומר חושב על העניין הזה והאם גם הוא לא אהב.
מעבר לזה- 30 שניות או 7 דקות את מי זה מעניין. ישנם לא מעט מרכיבים. אם רוצים לבחון בצורה קפדנית, סבלנות היא המילה הנכונה. מצד שני אם זה נשמע זוועה אז זה נשמע זוועה וההיפך ואז כבר באמת אין/יש טעם להישאר בחדר. לי אישית קשה להאמין שחברות שמציגות ציוד כל כך יקר יעשו לעצמם פאדיחות עם חוסר איזון בין רכיבים עד כדי כך שהשמיעה תהיה בלתי נסבלת, אם כן זה מחדל!!
 

yeuda27

חבר משקיען
הודעות
524
מעורבות
353
נקודות
63
אפשר בבקשה התייחסות קטנה בנוגע לשאלה שלי??
התרשמות מהרמקול החדש של מרטן. מישהו שמע אותו בתערוכה?
 

איתי ו.

חבר משקיען
הודעות
2,018
מעורבות
299
נקודות
83
לי אישית קשה להאמין שחברות שמציגות ציוד כל כך יקר יעשו לעצמם פאדיחות עם חוסר איזון בין רכיבים עד כדי כך שהשמיעה תהיה בלתי נסבלת, אם כן זה מחדל!!

מה יגרום לך להאמין ?
זה המצב.
כך זה היה גם בשנים קודמות.
לגבי המילה "מחדל" - של מי? משהו הבטיח לך משהו ולא קיים?
כל המטרה של התערוכה הזו מסחרית גרידא. את הדילרים לא מעניין הסאונד.מעניין הרווח.

אחרי שהיית פעם אחת בתערוכה וחטפת את "הזבנג" של המחירים, בתערוכה הבאה תשקיע יום אחד בלבד.
 

yeuda27

חבר משקיען
הודעות
524
מעורבות
353
נקודות
63
אולי אני באמת צריך להיות פעם אחת כדי להבין.
באופן אישי אם השקעתי טיול במטרה להגיע לתערוכה המטרה הראשונה היא להינות מהסאונד.
אם חברות משקיעות נטו במסחר ולא בודקות לפני ציוד מתאים מבחינת איזון זה לדעתי מחדל.
למקומות האלה מגיעים אודיופילים משוגעים וזה פוגע ברושם. כנראה שאני חי בבועה אחרת ומתאר את התערוכה באופן שונה מהאמת.
ואגב..אם הכל הוא נטו מסחר אז התעורכה מתאימה לאוליגרכים ולא לאודיופילים. מה הטעם בטיסה אם זה פוגע במקור.
 

eyalw

אוהב את התחום
הודעות
256
מעורבות
173
נקודות
43
אודיו הוא תחום מאוד סובייקטיבי , כך גם יכולת המאזין , והתרגום של זה לרגש .
אודיו הוא פאזל בעל הרבה מאוד חלקים , ולא תמיד כשהפאזל שלם התמונה יפה בעיני המתבונן.
יחד עם זאת ניתן להפיק נתונים סטסטיים של החברים שביקרו ,אין זה אומר שאינדיבידואל כזה או אחר יקבל את ההחלטה על
פי הסטסטיטיקה , יחד עם זאת לא ניתן להתעלם מנתונים .
רוב החברים לא אהבו את הקרמיים בינהם גם אני .
אך אני מודע לחלוטין ליכולות של הרמקולים הללו, וכיראה סאונד ״אודיופילי״ על פי ההגדרה שלי יגיע דווקא מרמקולים מהסוג הזה ודומיו (בשונה מאלמנט קרטון ) .
כפי שכתבתי הפיספוס של הקרמיים הוא במוסיקליות (שוב על פי תפיסתי ) הם חסרי טימבר , הצליל קצר מדי מדוייק מידי .
אולי באמצעות הכלאה מסויימת ניתן להגיע לנירוונה . (אני אישית טרם מצאתי מערכת כזו ) .
אני בהחלט מסכים (עם הרוב ) בהגדרה של נמר ״ביחידות קרטון קל מאוד להתאהב. הן לא שקופות, לא מהירות, רכות, מעוותות ומתבלות, מחממות וצובעות. יחד עם זאת, הן גורמות גם להקלטות הגרועות להשמע שמיעות. יש לזה יתרונות למי שאוהב, חסרונות למי שמחפש הבחנה גבוהה״

אלמנטים שופריים וקרטון יעשו את התחום המוסיקלי (על פי תפישתי ) טוב יותר מהקרמי וזה הייתרון העצום שלהם על פני הקרמי , יחד עם זאת הם חסרי גוון אודיופילי (שוב , על פי תפיסתי ) .

בקיצור מאוד חמקמק ....
מבחנתי השילוב של אלמנטים קרטון מושקעים עם טווייטר איכותי , תיבה טובה הוא כניראה הפשרה הטובה ביותר .
בקיצור אין מושלם ,ואין צורך במסעות צלב .
שכל אחד יעשה את הטוב בעיניו .
תזכרו שבסוף בסוף , לא קונים מערכת לחברים , הם יכולים לחוות דיעה, לבקר ... אבל בסוף הם הולכים והכלה והמאזין באינטימיות וזה מה חשוב.
לסיכום .. אני לא מוותר על הסט שלי , אך לא הייתי מתנגד לסט עם תוצאה זהה של הבלומנהופר והאייר טייט ,שאוכל לנגנן סגול כהה , לד זפלין, דריים טאיטר, מלמסטיין( ועוד רבים שהפסקתי לשמוע ) מבלי להתבעס על התוצאה .
מי יודע אולי אני אשתגע וארים עוד סט :)
 
נערך לאחרונה ב:

Audiofreak

עוסק בתחום
הודעות
2,001
מעורבות
1,059
נקודות
113
מה יגרום לך להאמין ?
זה המצב.
כך זה היה גם בשנים קודמות.
לגבי המילה "מחדל" - של מי? משהו הבטיח לך משהו ולא קיים?
כל המטרה של התערוכה הזו מסחרית גרידא. את הדילרים לא מעניין הסאונד.מעניין הרווח.

אחרי שהיית פעם אחת בתערוכה וחטפת את "הזבנג" של המחירים, בתערוכה הבאה תשקיע יום אחד בלבד.

שבאים לתערוכה 20000 אודיופילים, בלי סאונד אין רווח. העסק הזה הוא לא עד כדי כך מנותק מהביצועים... זה ממש לא יחס ישיר, אבל לא עד כדי כך מנותק...
אני יכול לאמר לך, שחברת ליוינג וויס הגיעה לתערוכה ב2012 והפציצה עם המערכת הגדולה , ומאז הדילר הגרמני שרק אז התחיל לשתף איתם פעולה, כיום מוכר הכי הרבה LV בעולם.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור