Munich Hi-End Show 2016


panter

חבר משקיען
הודעות
1,317
מעורבות
38
נקודות
48
לא אני מחשיב. זה הבסיס פשוט. מקור - הגברה - רמקול. בלעדי אחד מהם אין לך צליל. גם אם ההגברה פיקס ןהרמקול פיקס והמקור לא טוב תשמע את זה. ואפילו אני הולך צעד אחד קדימה ושם את המקור לפני כולם. הוא המקור - המקור - משם הכל מתחיל.
אם תשים מקור נורמלי שישקף לך את החיבור בין ההגברה לרמקול זה בהחלט מספיק. אחכ תוכל לשים מקור עם
התאמה אופטימלית. אגב לפני הכל אקוסטיקה אם כבר..

קופץ כשכותבים שטויות.
שים לב שלא כתבתי דבר על כך שאייל לא אהב את הצליל של הקרמים. עובדה, קראתי, הגבתי לו ולא התייחסתי לעניין הקרמים. לא ישרת קו עם אייל כלל - הוספת על דבריו טענה אחת שבינה לבין המציאות אין הרבה קשר. להגיד ״סביר״ על רמקול קרמי זה כמו להגיד ״וואו״ על מערכת מיקרו. עם זאת, בכמה מגזינים נחשבים בהם סיקרו את התערוכה (השנה ובשנים קודמות), האיזופון (קרמי) בשילוב ה-avm קיבל ממייקל פרמר, יונתן ולין ורוברט הארלי לוי ציון מאוד גבוה. כך גם האסטלון והטידל בשנים קודמות והשנה. המרטן החדש קיבל בסטריאופליי המון מחמאות. אז כמה ישראלים (רוב? - לא בטוח) חובבי הרומנטיקה העדיפו קרטונים ומנורות? סבבה. אין לזה משמעות של ממש.
מה בדיוק לא הבנת ומה לא בסדר להביע דעתי? שמעתי תוצאות של קרמיים בתערוכה וכתבתי התרשמותי.
לטעמי התוצאות היותר טובות בחדרים הללו היו סבירות ולא יותר. אתה יכול להאמין למי שאתה רוצה ולקרוא איזה מגזין
שבא לך. מתחת לכל הכתבים הללו יש תעשייה שמגלגלת הרבה כסף ואני אומר לך שאני באופן אישי לוקח אותם בערבון מאוד מוגבל..אתה מזכיר לי את הרמקול הקרמי הקודם שקנית על עיוור ולקחת אותו בגלל המצאות של "כתבים מהוללים"
חשבתי שמאז החכמת בעניין הזה..אגב בשנים קודמות הטידל נתן תוצאות יותר מרשימות מהתוצאה של השנה, שוב הכל יחסי.

ככל שהרמקולים יותר שקופים ומפונקים כך יותר קשה להציג אותם בתערוכה. הורנים הם בגזרה הזו.
תאמין לי שלאנשים שמדגימים את הרמקולים הללו יש מספיק זמן ויכולת לבחון סוגי הגברה. מה לעשות שלא לכולם יש כישרון להוציא סאונד ולא כל חברה שמייצרת רמקול שקוף ומפונק בסוף מצליחה לבנות רמקול מנצח..

מעודכן מאוד. שוחחתי עם כמה ששמעו את הרמקול הזה ושמעתי כמה וכמה רמקולים מבוססי יחידות קרטון מודרנים. עם אמיר טען את מה שאני טוען. ואם הרמקול הזה הוא ״קרטון״ עם תרכובות לא מקרטון אז הוא לא קרטון. ולגבי האינפורמציה מהנציג. מה רצית שיגיד לך?
מי קבע שצריך להשתמש רק בקרטון ולא להוסיף חומרים נוספים? הקרטון הוא הבסיס וכל חברה בונה את הדרייבר בתצורה שהיא חושבת שישמע ויתן את התוצאות הטובות ביותר. אמרתי לך שאנחנו כבר לא בשנות ה 70..
הנציג בחדר נתן לי אינפורמציה בסיסית ולא גילה לי סודות אטום.
 

yeuda27

חבר משקיען
הודעות
524
מעורבות
353
נקודות
63
שבת שלום פנתר
איזה רמקול יש ברשותך?? ואיזה הגברה. כמובן אם בא לך לשתף.
 

panter

חבר משקיען
הודעות
1,317
מעורבות
38
נקודות
48
יהודה. מכיוון שאני מכיר היטב את מאחורי הקלעים של התחום הזה, אוכל לספר לך שהיית מתבאס לחלוטין אם היית מבלה איתם בתערוכה. ולא חלילה בגלל החומר האנושי המצוין שכולם שם בהחלט ראויים לו. לא בגלל שהם לא נחמדים ואדיבים - הם כן. מדובר באחלה חבר׳ה עם המון אהבה לתחום. אך לכל המליאה הזו מכנה משותף אחד - צליל רומנטי - מנורתי - מתובל (אולי חוץ מוינדלר)..
אף אחד מהאנשים שהיו איתי לא מחפש רק "צליל רומנטי". לכל אחד מאיתנו טעם שונה וסיגנון מוזיקלי נרחב.
אבל על רוב החדרים הטובים באמת לא היו חילוקי דעות מיוחדים וסהכ כולם אהבו. אגב לרמי ואייל יש דווליה שזו לא הגברה
שפופרתית, ואין לי מושג מה מביא אותך לחשוב שהם אוהבים צליל רומנטי? רק מהדברים שאתה כותב אפשר להבין שאתה לא ממש מבין מה זו הגברה שפופרתית ואיך היא אמורה להישמע..מה נראה לך שאנחנו צריכים לשמוע מוזיקה בבית כמו ששומעים טכנאים באולפן הקלטות? מה אנחנו בעונש? לידיעתך, לכל רמקול, כבל, פטיפון, פונו מנורות (נמר) יש צבע משלו!
כמה צבע? דומה למציאות? לא דומה? שכל אחד יבנה את הסט לפי טעמו..טיבול במידה למערכת אודיו זו לא מילה רעה.


י
כל מה שחורג משם, ומציג יכולות אודיופיליות הקשורות לחושפנות, שקיפות והשמעת הקלטה כפי שהיא - נתפסת אצלם מוקצה..
מוקצה נתפס אצלינו כמי שמגן על טכנולוגיה מסויימת ללא קשר לתוצאה ותמיד יכתוב מה שהוא רוצה
וטוב לו ללא קשר למציאות..

י
אני למשל מאוד אוהב את הרמקולים של טידל, ארטוס ואיזופון. אני מאוד אוהב את ה-b&w ואת רוקפורט. אני משוגע על הרמקולים של אקפלה המדהימים ואוונגארד המצוינים. אני מתפעל מאוד מהמערכת של בורמייסטר שלטעמי היא אחת מהפורטות והשקטות שיש. פוקאל ווילסון שבהחלט היית חי עם שניהם. גם עם האפוג׳י שמציג מיד ושקיפות מהממת. לכל הרמקולים הללו מכנה משותף - הם שקופים מאוד, מפורטים, מהירים ורזולטיבים. זה מתכון לבעיות כשרוצים לשחרר מהם את ״החיה״ שבהם. זה הופך להיות רומנטי ומתובל ברגע כשמשדכים להם מנורות ואנלוגי על הצד החם. הם פלסטלינה - קח אותם לאן שאתה רוצה. בתערוכות ישנם אילוצים. למשל בתערוכה שאני הפקתי, בשנת 2010, הטידל היה בין 3 המוצרים המדוברים בתערוכה. באחרונה הארטוס והמרטן זכו להכי הרבה פירגון. זה לא קשור לקרמי או קרטון זה קשור ליכולות של היחידה לעשות את מה שהיא צריכה לעשות - לזוז כמו בוכנה (קדימה ואחורה) מבלי להתעוות בתוך עצמה. כשהיא לא מתעוותת היא לא מעוותת. כשהיא לא מעוותת היא חושפת את האמת מאחורי המון הקלטות. האמת לא תמיד יפה..
הטידל שהוצג בתערוכה שלך חובר למגבר ופרה שפורפרות, איך יכול להיות שאהבו את זה?
זה היה מטובל, רומנטי, מנורתי...כמו שערן פוגל כתב:
לדעתי רב ההדגמות ששמעתי עם קרמיים בתערוכות היו בעלות אופי נוקשה מדי
המציגים לרב אינם מצליחים להוציא את ה"טימבר " הנכון מהרמקולים האלו, למרות שזה אפשרי !
חלק מהמציגים מדגימים עם כבלים לא מתאימים והשקיפות של הרמקולים האלו כחרב פיפיות בבטנם.
ביפן רמקולים כמו טידאל למשל מחוברים הרבה עם מגברים של Kondo ... לדעתי החברות היפניות הטובות שיודעות לשחזר טימבר כמו שצריך יכולות להוות מאטץ' טוב לרמקולים האלו. שעובדים עם SS עדיף שיהיה מגבר "עסיסי" עם פטיפון שמנגן אנלוגי באמת :) ואיזו מנורה בדרך לא תזיק...


י
עם זאת, לתערוכה הזו יצאו גם כמה חברים אחרים. הם אהבו גם את המקורטן שהיה שם אך הוא לא בדיוק קרטון - הוא משולב. ולכן נשמע יותר טוב מקרטון המוכר של פעם. לטענתם, עדיין, לא הציג את היכולות של רמקול מבוסס יחידה קשיחה ומודרנית..
תגיד על מה אתה מדבר? שום קרמי שהיה שם לא התקרב לשקיפות לחיות ולרזולוציה של ה Blumehofer והוא עושה שימוש בדרייבר קרטון..

י
הרומנטיקה המלכותית במערכות מראה סימנים של גסיסה. הרמקולים של היום מתוכננים להיות חושפניים יותר, מפורטים יותר, עם תיבות מושקעות יותר ויכולות דינמיות אחרות ממה שהיה בעבר. השוק הולך לשם בדיוק. יעשו את זה עם קרמים, קרבון, יהלום, אלומניום. אבל לשם הם מכוונים.
עוד דברים שאין בהם אמת ונמצאים בראש שלך בלבד..
חברה כמו קרמה הפסיקה לייצר יחידות קרמיות. כמו כן קיימות שלל חברות נחשבות שלא עשו שימוש ביחידות קרמיות מעולם. ועם כל הכבוד אתה לא עובד בחברה שמתמחה בסטטיסטיקה..
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
אני מציע לזנוח כבר את הוויכוחים של אנלוג מול דיגיטל, זה לא מגיע לשום מקום ומתחיל להזכיר דתיים מול חילוניים ולא במובן הטוב.
מציע שמי שחובב אנלוג יתבטא בשרשורים המוקדשים לנושא וכך יעשה כל מי שעושה שימוש בדיגיטל.
 

panter

חבר משקיען
הודעות
1,317
מעורבות
38
נקודות
48
שבת שלום פנתר
איזה רמקול יש ברשותך?? ואיזה הגברה. כמובן אם בא לך לשתף.
רמקולים Zingali Twinty 2.8
מגבר משולב Unison research S9
Dac - Ear Acute III
מקור נוסף MacBook Pro (דונגל M2TECH 2)

 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
עידו. אין לי כוח להגיב לך על כל מה שכתבת.

בגדול.
אתה יכול להביע את דעתך ואתה עושה זאת בלי כחל וסרק - כך גם אני. אבל הקטע הזה של לרדת על הקרמי הוא כבר פסה - משעמם. הקרמי לא מתאים לכל אחד. על מנת להוציא מקרמי את המיטב יש להבין מה שומעים. מה שהיחידות הללו יודעות לעשות שם את יחידות הקרטון והפוליפרופילן במקום מאוד מביך. השוק הולך לקרבון, אלומניום, קרמי, ריבון, יהלום - תוכל להגיד לי מדוע? הרי זה גם יותר יקר מקרטון וגם יותר קשה לתכנון.

בשביל לדבר על שקיפות צריך לדעת מזה. כך גם רזולוציה, מהירות ופירוט.

שורה תחתונה
להכניס את קארמה לטיעון הוא מיותר. איזופון היו עם יחידות פוליפרופילן ועברו לקרמי. כך גם טידל, וונטור, ריידו משתמשים בחצי קרמי, גריפון משתמשים בטויטר קרמי, אבולושיין אקוסטיק במיד קרמי, מרטן, לומן וויט ואיון בדגמי העל שלהם ועוד ועוד ועוד. אז קרמה הפסיקו עם זה. הם גם מייצרים סטליטים - אז עכשיו גם תיבות גדולות זה מיותר כי קארמה החליטו שזה מה שנכון לקולנוע?

אתה נהנה מהמערכת שלך והיא הרפרנס שלך. הרפרנס שלי אחר - אחר לגמרי.

לגבי הרמקול הקודם שלי - הרשה לי לא להתייחס. טיעון מיותר, חסר ערך לחלוטין בדיון הזה.
 

שוני

חבר משקיען
הודעות
984
מעורבות
515
נקודות
93
כץ OFF
לטעמי הכתיבה שלך תוקפנית .
תישתדל להיות קצת על הכיפאק ........
 

yeuda27

חבר משקיען
הודעות
524
מעורבות
353
נקודות
63
רמקולים Zingali Twinty 2.8
מגבר משולב Unison research S9
Dac - Ear Acute III
מקור נוסף MacBook Pro (דונגל M2TECH 2)



יופי של מערכת פנתר. מגבר מאוד מיוחד. גם יפה וגם אופה.
לא מזמן יצא לי לדבר עם חבר על המגבר הזה.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
כץ OFF
לטעמי הכתיבה שלך תוקפנית .
תישתדל להיות קצת על הכיפאק ........

יש כאלה שלא יודעים או לא מסוגלים - אנחנו מכילים אותם.
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
עופר,זה שהשמיע לך את "somethin else" חמור.
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
חברה,אני השמעתי לעופר את" somethin else"
ישנה בעיה עם פנאטיות ואני לא השכלתי...
 

Vertigo

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
1
נקודות
3
היי
הודעה ראשונה שלי כאן
הייתי בתערוכה במינכן
גם אני ממש לא התרשמתי מהרמקולים הקרמיים
ההדגמה של טידל היתה ממש לא נעימה לאוזני.אבל אני מבין מהפורום כאן שזו בעיה של חוסר הבנה שלי ולא של הרמקול.
אני מניח שהמציגים שם יודעים איך לחבר סט לא פחות מכל אחד אחר.
הכי התחברתי לתוצאה של הרמקול LV
נמר האם הייתה בתערוכה שאתה כל כך החלטי?
האם הייתי באיזו שהיא תערוכה בחו״ל?
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
היי
הודעה ראשונה שלי כאן
הייתי בתערוכה במינכן
גם אני ממש לא התרשמתי מהרמקולים הקרמיים
ההדגמה של טידל היתה ממש לא נעימה לאוזני.אבל אני מבין מהפורום כאן שזו בעיה של חוסר הבנה שלי ולא של הרמקול.
אני מניח שהמציגים שם יודעים איך לחבר סט לא פחות מכל אחד אחר.
הכי התחרברתי לתוצאה של הרמקול LV
נמר האם הייתה בתערוכה שאתה כל כך החלטי?
האם הייתי באיזו שהיא תערוכה בחו״ל?


על פי השאלה שלך אני מבין שאתה יודע שלא הייתי בתערוכה בחו״ל - אני לא טס באופן כללי.
אבל אירגנתי כמה תערוכות בקנה מידה אחר. אני מודע היטב למגבלות בתצוגות מהסוג הזה במיוחד כשמגיעים עם מערכות שהן מראש מאוד מפונקות.

אבל ככה.
רוב ההדגמות של הקרמים הן בינוניות ביחס למה שהם באמת מסוגלים. לא רק קרמי אם כי כל רמקול שאינו סלחן כלל. הזלטון למשל בניהם והוא לא קרמי, מג׳יקו גם מאוד קשים להדגמות בתערוכה, אקפלה גם ועוד. זה לא חייב להיות קרמי. אבל צריך לשים לב שרוב הרמקולים המוגדרים כ״מפונקים״ התקשו להציג תוצאות מושלמות לעומת רמקולים ״רכים״ שהצליחו יותר. אני מצפה מכל אדם מנוסה להכיר את היתרונות והחסרונות של תערוכה ולא להסיק מסקנות גורפות על שום דבר.

בתערוכה שאני וליאור אירגנו ב-2010 הטידל היה אחד מהחדרים הטובים שהיו, באחרונה המרטן, הרוקפורט והארטוס כיכבו. האם זה קשור לעובדה שהם היו או לא היו קרמים או שפשוט וואלה - הלך להם טוב.

אני לא צריך תערוכה בשביל לשמוע קרמי.
התנסתי בכאלה לתקופות ארוכות בבית ואצל חברים קרובים. היה לי קונצנזוס לייטנינג, שמעתי אצלי את הארטוס ועשיתי עליו כתבה, שמעתי אצל כרמי את המרטן פורם, את האיזופון ערבה אצל דורון בכמה גילגולים, את המרטן מיילס 5 בכמה מקומות (כולל אצלי בבית), את הטידל פיאנו, פיאנו דיאסרה, טידל קונטריבה, אני חי עם הקונטריבה דיאסרה, קארמה 3.2, ארטוס בכיר יותר אצל נירו. בקיצור - מספיק רמקולים קרמים בשביל להסיק מסקנות.

לגבי הממצאים מהתערוכה - יש כאן הכללה של כל הרמקולים הקרמים. טידל לא דמה לאיזופון שלא דומה לארטוס ששונה באבולושיין אקוסטיק שהוא הצד השני של מרטן ואסטלון. אז מאיפה לאיפה ה״לא אהבתי את החדרים הקרמים?״

לגבי ההודעה הראשונה שלך. יש לי תחושה שלא ממש הגעת במקרה.
בלי קשר - ברוך הבא.
 

רועי51

חבר משקיען
הודעות
880
מעורבות
204
נקודות
43
עיקר האזנה שלי היא למוסיקה קלאסית, שם רעש הרקע הבוקע מתקליטים (כמו גם הפיצפוצים,
ה"טיקים" וה"פופים") הוא לא חלק מהמדיה ובהחלט מהווה מטרד ושום מע' אנלוגית וגם היקרה
ביותר לא תשנה זאת .


אביב גפן נוהג לומר. "מה שמדוייק מדיי זה כבר משעמם"
הטיקים,הפופים והפיצפוצים. זה כל היופי באנלוג. מה שהוקלט זה מה שתקבל.
אצלי המקור המרכזי הוא המחשב. מחובר דאק והכל ובעתיד הסט יזכה לשידרוג משמעותי ביותר בגזרה הזאת. שמעתי הקלטות ברמות הגבוהות ועדיין אין על הסאונד והפירוט שמוציא הפטיפון.
" הטיקים הפופים והפיצפוצים זה כל היופי באנאלוג", כתבת, מסכים לחלוטין, לטעמי רעש הרקע בשיחזור הצליל האנאלוגי מוסיף קסם ותחושת רזולוציה גבוהה לחווית השמיעה, משהו בסגנון צביטת המיתר בחויית אודיו למי שמצוי פחות בהוויה האנאלוגית. ההמשך קצת לא ברור מאידך, "מה שהוקלט זה מה שתקבל" משאיר את הרושם שכל הטיקים, הפופים והפיצפוצים, זה גם מה שהושמע למכשירי ההקלטה וזה כבר חדש עבורי, אשמח להסבר, אם ישנו.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
הוא התכוון ל״מעבר לפיצפוצים ולפופים״.

(פשוט דיברנו על זה אתמול...)
 

eyalw

אוהב את התחום
הודעות
255
מעורבות
171
נקודות
43
אני חוזר15 שנים אחורה ...
די מוזר צייד מכשפות , ואין צורך להתהלמות (ואת זה אני אומר ... לך תבין :))

עד לפני מספר שנים כולם רדפו אותי כי טענתי שהמחשב יחליף את המקורות ה CDP , ראה כמה הוא הפך להיות מקור נפוץ .

כך היה גם שטענתי שאין מה לדבר על שיחזור מוזיקה .. כי לא קיים דבר כזה (במקרה הטוב אנו משחזרים חוויה סובייקטיבית ) .

שטענתי שכל כבל מתפקד כפילטר (והטענה היתה שכבל תפקידו להעביר את הסיגנל בלבד )

ותוסיף על זה שסאבים היו מוקצים , ראה כמה מערכות היום מתקפקדות עם סאבים .

כשטענתי שלמגברים טרנזיסטורים יש יותר יכולות ממנורות ... קפצו עלי (ראה חברה פה נישארו עם מנורות )

ואני טוען שמערכת ללא RC לעולם לא תפיק את המקסימום .

אתה זוכר כמה הייתי נילחם בכל הפארדיגמות , כמה אש הבאתי על עצמי ובסוף החלטתי לרדת מהפורומים .

אני חושב שאנאלוגי הוא תחום מאוד מעניין ,אני לא אכנס לזה כרגע .

אם מדברים על אלמנטים מחומרים מיוחדים אני עדיין חושב שהם בשלבי התפתחות ולא נתנו את המילה האחרונה,
בדיוק כפי שמגברי ICE היו זוועה בהתחלה ועם הזמן התחום D קלאס משתפרים וחברות רבות מאמצות את הטכנולוגיה .

אין עליונות לאף טכנולוגיה , ולכל אחת יש את היתרנות שלה והחסרונות שלה .
כך גם לקרמיים .

דעה אישית : היא שכיום רק מגיקו הצליחו לבצע שילוב נכון (בהיבט הסוני) באמצעות טכנולוגיות מחומרים מתקדמים (אגב רק בסידרת ה Q בלבד ) ובעצם להביא את האיכויות הסוניות מכל העולמות (קרטון , קרמי , קרבון וכו ... ) , האם זה מושלם ? כניראה שלא , האם כולם אוהבים ? כניראה שלא .

סידרה 800 החדשה של B&W כולה עשויה מחומרים מיוחדים שפותחו מעל 8 שנים עם צוות R&D מאוד גדול .
הם בקלות היו יכולים ללכת ליחידות של אוקיוטון והם לא עשו את זה !
למה ? כי כניראה זה לא מתאים לכולם !
(דעה אישית : זה הרמקול היחיד לעניות דעתי בעלות שפויה שנימצא גבוה גבוה מעל הרבה מתחרים יקרים ) .

בתערוכה היה ניתן לראות ולשמוע שבעצם אין משמעות לסוג ההגברה , טרנזיסטורי , דיגיטלי , מנורות ... כשזה היה טוב , זה פשוט היה טוב.

בקיצור מה שני מנסה להגיד שלכולם יש מקום , ואין נכון לא נכון ! , יש נכון לא נכון רק בעיני המאזין .
הרצון שלך לקדם את התחום האנאלוגי והקרמי מבורך , תן ספייס גם לדיעות אחרות , אתה לא חייב להגיב לכל מילה , מימלא שירשור נעלם אחרי יומיים .
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
חותם כמעט על כל מילה.

אבל.
B&w מייצרים את היחידות לעצמם. ולכן מעבר או לא מעבר לקרמי הוא לא טיעון טוב.

לגבי לתת ספייס.
נראה לי שאני מנהל האתר היחיד בארץ (בכל תחום) שנותן לגולשים לשחרר עליו כמות כזו של ביקורת מבלי שערכתי. בפורומים אחרים, בלי להזכיר שמות, אנשים עפו על הקפצת מודעה.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
חשוב לציין
אני לא מקדם את הקרמי. ואם כן, אף אחד לא יילך וישכיב עשרות אלפי דולרים על רמקול רק בגלל שנמר אמר שזה טוב.

אני טוען שרמקול העשוי מיחידות רכות אינו יכול להגיע לביצועים של רמקול העשוי מיחידות קרבון, אלומניום, יהלום וכ"ו.

זה שאני מדבר על כך מהצד הקרמי הוא משום שאני מכיר אותם היטב, יודע להתמודד איתם. ולהגיע לתוצאה עם קרמי, דרוש נסיון. זהו אינו רמקול לחובב המתחיל. וכמוהו, כל רמקול בעל יחידה שקופה כזו.

כשמצטטים רק את ההתייחסות שלי למילה קרמי ומשמיטים את ההקשר אז יוצא כאילו באמת אמרתי "מנשקי המזוזות" או "הערבים נוהרים לקלפיות". בשני המקרים הדברים הללו מעולם לא נאמרו מפי מי שחושבים שאמר.

את האנלוגי אני בהחלט מקדם.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
.[/QUOTE]
אני חוזר15 שנים אחורה ...
די מוזר צייד מכשפות , ואין צורך להתהלמות (ואת זה אני אומר ... לך תבין :))

עד לפני מספר שנים כולם רדפו אותי כי טענתי שהמחשב יחליף את המקורות ה CDP , ראה כמה הוא הפך להיות מקור נפוץ .

כך היה גם שטענתי שאין מה לדבר על שיחזור מוזיקה .. כי לא קיים דבר כזה (במקרה הטוב אנו משחזרים חוויה סובייקטיבית ) .

שטענתי שכל כבל מתפקד כפילטר (והטענה היתה שכבל תפקידו להעביר את הסיגנל בלבד )

ותוסיף על זה שסאבים היו מוקצים , ראה כמה מערכות היום מתקפקדות עם סאבים .

כשטענתי שלמגברים טרנזיסטורים יש יותר יכולות ממנורות ... קפצו עלי (ראה חברה פה נישארו עם מנורות )

ואני טוען שמערכת ללא RC לעולם לא תפיק את המקסימום .

אתה זוכר כמה הייתי נילחם בכל הפארדיגמות , כמה אש הבאתי על עצמי ובסוף החלטתי לרדת מהפורומים .

אני חושב שאנאלוגי הוא תחום מאוד מעניין ,אני לא אכנס לזה כרגע .

אם מדברים על אלמנטים מחומרים מיוחדים אני עדיין חושב שהם בשלבי התפתחות ולא נתנו את המילה האחרונה,
בדיוק כפי שמגברי ICE היו זוועה בהתחלה ועם הזמן התחום D קלאס משתפרים וחברות רבות מאמצות את הטכנולוגיה .

אין עליונות לאף טכנולוגיה , ולכל אחת יש את היתרנות שלה והחסרונות שלה .
כך גם לקרמיים .

דעה אישית : היא שכיום רק מגיקו הצליחו לבצע שילוב נכון (בהיבט הסוני) באמצעות טכנולוגיות מחומרים מתקדמים (אגב רק בסידרת ה Q בלבד ) ובעצם להביא את האיכויות הסוניות מכל העולמות (קרטון , קרמי , קרבון וכו ... ) , האם זה מושלם ? כניראה שלא , האם כולם אוהבים ? כניראה שלא .

סידרה 800 החדשה של B&W כולה עשויה מחומרים מיוחדים שפותחו מעל 8 שנים עם צוות R&D מאוד גדול .
הם בקלות היו יכולים ללכת ליחידות של אוקיוטון והם לא עשו את זה !
למה ? כי כניראה זה לא מתאים לכולם !
(דעה אישית : זה הרמקול היחיד לעניות דעתי בעלות שפויה שנימצא גבוה גבוה מעל הרבה מתחרים יקרים ) .

בתערוכה היה ניתן לראות ולשמוע שבעצם אין משמעות לסוג ההגברה , טרנזיסטורי , דיגיטלי , מנורות ... כשזה היה טוב , זה פשוט היה טוב.

בקיצור מה שני מנסה להגיד שלכולם יש מקום , ואין נכון לא נכון ! , יש נכון לא נכון רק בעיני המאזין .
הרצון שלך לקדם את התחום האנאלוגי והקרמי מבורך , תן ספייס גם לדיעות אחרות , אתה לא חייב להגיב לכל מילה , מימלא שירשור נעלם אחרי יומיים .
אם זה המהות, אז בשביל מה צריך פורום ועל מה הדיונים?
על הטעם של מישהו אחר?
מצד אחד אתה אומר: "כשטענתי שלמגברים טרנזיסטורים יש יותר יכולות ממנורות ... קפצו עלי (ראה חברה פה נישארו עם מנורות )"
ומצד שני אתה קובע: "בתערוכה היה ניתן לראות ולשמוע שבעצם אין משמעות לסוג ההגברה , טרנזיסטורי , דיגיטלי , מנורות ... כשזה היה טוב , זה פשוט היה טוב."

ד"א, כמה מערכות עם רמקולים ריצפתיים רציניים, אתה מכיר המופעלות עם סאבים?
 

רועי51

חבר משקיען
הודעות
880
מעורבות
204
נקודות
43
חשוב לציין
אני לא מקדם את הקרמי. ואם כן, אף אחד לא יילך וישכיב עשרות אלפי דולרים על רמקול רק בגלל שנמר אמר שזה טוב.

אני טוען שרמקול העשוי מיחידות רכות אינו יכול להגיע לביצועים של רמקול העשוי מיחידות קרבון, אלומניום, יהלום וכ"ו.

זה שאני מדבר על כך מהצד הקרמי הוא משום שאני מכיר אותם היטב, יודע להתמודד איתם. ולהגיע לתוצאה עם קרמי, דרוש נסיון. זהו אינו רמקול לחובב המתחיל. וכמוהו, כל רמקול בעל יחידה שקופה כזו.

כשמצטטים רק את ההתייחסות שלי למילה קרמי ומשמיטים את ההקשר אז יוצא כאילו באמת אמרתי "מנשקי המזוזות" או "הערבים נוהרים לקלפיות". בשני המקרים הדברים הללו מעולם לא נאמרו מפי מי שחושבים שאמר.

את האנלוגי אני בהחלט מקדם.
רק הערה אחת של היסטוריה : במקרה הראשון אכן לא נאמר "מנשקי המזוזות" אלא "מנשקי הקמעות", ובמקרה השני אכן נאמר "המצביעים הערבים נעים ( או באים, לא ממש ברור ) בכמויות אדירות לקלפי". אלא שבעוד במקרה הראשון, זה של הסמולנים, מדובר בהבדל של שמים וארץ, בשני לא ממש, הרוח הרעה שרירה בשתי הוורסיות.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור