עמיר.
יש לי בעיה קשה עם טיפוסים ארסיים כמוך. נראה לי שיהיה מאוד נחמד אם תתנתק מהפורום באופן כללי ולא רק בשירשור הזה.
(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)...גדוללללללללל(Y)(Y)(Y)
עמיר.
יש לי בעיה קשה עם טיפוסים ארסיים כמוך. נראה לי שיהיה מאוד נחמד אם תתנתק מהפורום באופן כללי ולא רק בשירשור הזה.
א. אני לא נפגע ממך, לא משנה מה אתה כותב.
ב. כל קשר בין הלוגיקות הנ"ל מקובע באסוצייאציות הפרטיות שלך בלבד.
ג. בהחלט יש פגם בלוגיקה שהצגתי, אבל משום מה אף אחד לא רואה אותו.
ד. מילא אזניים פגומות, הבעייה היא שהריקנות בין האוזניים חוגגת כאן.
לוגיקה מעניינת :
א. ויניל נשמע הכי אמיתי וקרוב למקור
ב. ויניל א' נשמע אחרת לגמרי ובאופן דרמאטי מויניל ב', אחד רזה, השני מלא, השלישי...
מסקנה: המקור נשמע אחרת לגמרי ובאופן מהותי מהמקור.
בתור מי שלא מעודכן בסלנג ולא צופה בטמבליזייה, נראה לי שבכל זאת יש מילת סלנג, כנראה לא עדכנית במיוחד, שמתארת במדוייק את מה שקורה בשירשור הזה ובדומיו כאן:
פתאט.
עמיר
נ.ב., נראה שהגיע הזמן להתנתק מהשירשור. ממילא אין מה לצפות כאן לדברי חוכמה. טעיתי שבכלל בזבזתי זמן על זה.
רגערגע יהושע,
זה עותק יותר חדש מזה ששמעתי אצלך?? כי ההוא נשמע פשוט מעולה.
נמר,
עם הפוסט הזה זרקת אותי איזה 35 שנים לאחור:
כשהייתי ילד היתה חנות בשם הזה ברחובות, שהיו (אם האלצהיימר אינו מטעני) עושים קסטות מיקס עם ליווי א-לה די ג'יי "פניקה פניקה פניקה!!!", יכול להיות שזו אותה חנות?
קצת רקע-
בעל חנות התקליטים והדיסקים שמו יורם,הכינוי שלו
בפי הרחובותים הותיקים הוא בולי.למה ,לא יודע.
יורם היה הדיג'י המיקצועי הראשון בארץ שעשה מיקסים
והכין קלטות למסיבות דיסקו שהיו נחטפות באמצע השבוע ,ליקראת יום שישי.
יורם היה התקליטן ה"אגדי" של המועדון ה"אגדי" שניקרא "קליפסו".המועדון
היה ברמלה וכל הזמרים הנחשבים והלהקות הנחשבות בשנות השיבעים
שהיו אז בארץ הופיעו שם.לרבות צביקה פיק שהיה זמר הדיסקו מס' אחד.
היום המקום משמש כאולם ארועים.
החנות הראשונה של יורם היתה באותו רחוב שהיא נמצאית היום,
רק שאז היא היתה מתחת לגרם מדרגות ששמשו כניסה לאחד הבתים ברחוב.
השמועות אומרות שליורם ישנו אוסף אדיר של תקליטים ,הקלטות מאוד נדירות
של מאות אומנים בתחום הרוק פופ והרוק הכבד וג'ז.
יורם הוא אחד האנשים שאני מכיר (למעלה מ 35 שנים)שחי בועט ונושם
מוזיקה.יורם הוא לא אודיופיל למרות הציוד שיש לו בבית.הוא פשוט אוהב מוזיקה.
והחנות ניקראת פניקה
כפי שבוודאי הבחנת, אני מתחבר רק לעיתים רחוקות, כמעט בכלל לא.עמיר.
יש לי בעיה קשה עם טיפוסים ארסיים כמוך. נראה לי שיהיה מאוד נחמד אם תתנתק מהפורום באופן כללי ולא רק בשירשור הזה.
הי, ג'וקרהנה אני אראה לך את הלוגיקה שלך :
בא נתחיל במה שאתה כתבת,
ובא נתרגם את זה ובמקום וויניל נשים B&W
B$W נשמע הכי נכון ("כי משתמשים בו באולפנים")
B&W א נשמע אחרת לגמרי מ ב' (עם הגברה אחרת).....
מסקנה B&W נשמע אחרת מהכי נכון
אז, אם תשים לב, המסקנה שלך כאן, שאליה התייחסתי כאסוציאציות שלך בלבד, שונה באופן מהותי מהמסקנה החדשה ("B&W נשמע אחרת מהכי נכון").אני חייב לציין שאם זו הלוגיקה שלך , אזי ע"פ אותה לוגיקה B&W הם חברה עלובה מאוד שעושה רמקולים , שרק אנשים עם אוזניים פגומות לחלוטין יכולים להחשיב כרמקולים
כמוסבר לעיל, לפי מיטב הבנתי, לא הראית זאת.לא , פשוט הראו לך שהאנלוגיה שלך היא ברמה של דמגוגיה בגרוש
כפי שתוכל לראות בפוסט קודם, ממש לא התעצבנתי, ואני מכליל את עצמי ב-"מילת התואר" באופן המתואר שם.ולגבי מילת התואר שהוספת, אני מבין את העצבים שלך ולכן אני אשתוק
זה עדיין הביצוע שאני הכי אוהב, מבין לא מעטים, שלא לדבר על הביצוע של הפתיחה "מאנפרד", שמשלימה את התקליט בביצוע מופלא (לא ידוע לי על הרבה הקלטות שלה). אני מאוד אוהב את הסימפוניות וייש לי את כולן עם (בסדר אלפאביתי): Bernstein/NYPO, Dausgaard/Swedish Chamber, Gardiner/ORR, Goodman/Hanover, Karajan/BPO, Kubelik/BPO (DG), Mehta/VPO, Sawalisch/Dresden, Solti/VPO, Szell/Cleveland.AK1, מינש מבצע את שומן (סימפונית האביב ?) לא ביצוע מזהיר במיוחד ,אבל האם השוות עם הדיסק במידה וקיים?
לנמר,
האם יש לך מושג כיצד נשמע הקונצ'רטו לכינור של בטהובן?
מה עשית עם כל התקליטים האלה?בשעתו היו לי כ-200 כותרים של Living stereo החל מהראשון- lsc-1806 (ריינר-זאראטוסטרה) ועד lsc 2550
מה שאומר שכמעט כל הדברים "החמים" ביותר עברו אצלי (למשל lsc 2225 Wiches brow ) חלק ניכר מהם
חדשים לחלוטין ולמרות זאת הויניל לא שקט במיוחד,לטענתם הם משתמשים בחומר אנטי סטטי 317X השומר
על התקליט נקי מאבק, מפחית רעשים וכו' ,ובכן לא דובים ולא יער,רעשי רקע מעצבנים פוקים וטיקים היו מנת חלקי
בהאזנה לאלבומים הללו, אגב error tracking זו תופעה שאופינית לזרוע pivot אפילו שהיא מכוונת היטב
ולא קשורה למצב התקליט
חפץ מנגן מצויין, אבל ההקלטה לא מהמיטב של Living Stereo, לא ב-LP ולא ב-SACD.הקונצ'רטו נהדר , מהטובים שנכתבו לכלי זה, השאלה מי מבצע?
ביצועים מומלצים: פרלמן EMI , שניידרהן DG , חפץ RCA
אן סופי מוטר DG ויש עוד
ציטוט:
פורסם במקור על ידי dys
לנמר,
האם יש לך מושג כיצד נשמע הקונצ'רטו לכינור של בטהובן?
הקונצ'רטו נהדר , מהטובים שנכתבו לכלי זה, השאלה מי מבצע?
ביצועים מומלצים: פרלמן EMI , שניידרהן DG , חפץ RCA
אן סופי מוטר DG ויש עוד
חלק מהתקליטים ניספו באסון (מובילים הניחו מכונת כביסה על ארגזי תקליטים ) התבררמה עשית עם כל התקליטים האלה?
גם linear tracking לא משפר את מצב הרעשים. מגבלות הטכנולוגייה.
עכשיו יש לי אחוז ניכר מהדיסקים של Living Stereo וכל ה-SACDs שייצאו בסידרה. סופר סאונד ורעשים לא בעסק.
דרך אגב, אינדיקאצייה לכך שאני לא אוהב סאונד של ויניל היא שמעולם לא אהבתי לא RCA Living Stereo ועוד פחות את Mercury Living Presence הדקים והצרחניים, עד כדי כך שלא אהבתי לשמוע את ריינר וחשבתי שהוא מנצח לא-מי-יודע-מה. כשהגיעו הדיסקים, נפתחו אוזני... . ריינר אכן גדול וההקלטות של RCA ושל Mercury אכן נפלאות.
עמיר
הבעייה לא רק באיכות הוויניל אלא גם בעיקר באיכות ההעברות לוויניל, וקצת באיבודים עקב המעבר מ-3 ל-2 ערוצים.חלק מהתקליטים ניספו באסון (מובילים הניחו מכונת כביסה על ארגזי תקליטים ) התברר
לי שהקב"א של המובילים היתה נמוכה כל כך שהם היו מתחת לסף גיוס.ולכן לא כעסתי.
לא יצא לי להשוות את האלבומים הללו ל-SACD יכול להיות מעניין..
איכות הויניל של אלבומי Mercury פשוט זוועה, יש לי מספר כותרים לא רעים כלל (מוסיקלית).
יש לי אגב בדיסקים את שטארקר מנגן את הסוויטות של באך , מעניין היה להשוות לויניל
למה הכוונה ב"מה לגבי"? (והאם בעצם השאלה מופנית אלי או לכולם?)מה לגבי תקליטי Decca ,HMV Columbia ?
השאלה הזו מאוד קרובה להיות חסרת משמעות -- התשובה לה תלוייה בהמון גורמים, כולל:התכוונתי לאיכות הווינילים של החברות הללו, איכות ההעברות לדיסקים וכיו"ב,
אני השוותי בשעתו את הרינג של שולטי בויניל( הדפסות מקוריות) להוצאה המחודשת
ע"ג דיסקים. בשורה התחתונה, הדיסק נשמע מלא יותר, גדול יותר ,עשיר יותר בצבע
כמובן דינמי בהרבה. התקליט התגלה כבעייתי בקטעי תזמורת עמוסים במיוחד (אגב הראש
הוא Ortofon mc 5000) פונוסטייג Manley steelhead , כאמור סאונד מלא בעיוותים
בקטעי הפורטה לעומת סאונד "יציב" בדסקים, נשמע מוכר?
נ.ב.
פטיפון היה מכוון ככל שניתן ע"פ הוראות יצרן (נוטינגהם אנלוג מנטור, זרוע Triplanar mk 6)