נתחיל מהסוף.
אין דבר כזה, בציניות או לא בציניות, "תגובה גדושה קונקרטיות". הבנתי שאתה גם לא כל כך יודע עברית וגם לא מבין את המושגים שאתה משתמש בהם, לא הבנתי מדוע אתה מתעקש להמשיך בכך ולהפגין את זה כל פעם מחדש.
אתה לא יודע מה ההבדל בין "גינוי" ובין "דברי גנאי". כלומר, גם את זה אתה לא יודע.
***
נמשיך באמצע.
"
לא טענת במפורש שמג'יקו הוא סטיינווי אולם טענת במפורש שניים זה לא סטיינווי ושמג'יקו היא דוגמה למי שקראו תיגר על הגדולים ביותר דהיינו הם משתווים או אף טובים מסטיינווי".
שוב, מאיזו שהיא סיבה לא ידועה, אתה ממש מתעקש להפגין חוסר הבנה מוחלט באנלוגיות, ליצור כשלים לוגיים מסחררים ובכלל להמציא דברים.
"
זו לא בושה לא להבין מושגים שאני משתמש בהם, עובדים עם נשמה לדוגמה".
זה לא עניין של הבנת "המושג", זה עניין של אמירה חסרת משמעות בהקשר הזה. מכיוון שרמת הניסוח שלך בעברית לא משהו, אבל ההמצאות כן, נסה לקלוט את העובדה שחלק ניכר ממה שאתה כותב הוא חסר פשר בהקשרים נתונים. בקיצור: זה לא בעיה של הבנת הנקרא, זו בעיה של הבנת הנכתב על ידי הכותב.
"המשך התגובה שלך לא מלבב ולא מפתיע, את ניים בפירוש אפשר לחצות ל2 הדור הישן, המסורתי,
העתיק והדור החדש, המודרני - זה שאתה לא יודע את זה מוכיח כמה מעט אתה יודע על ניים".
שוב: מה המילה "מלבב" עושה כאן? מה לא מפתיע? מה הקשר בין שאני כתבתי ובין העניין של החצייה, ואיך מה שכתבתי מוכיח או לא מוכיח משהו? אתה באמת לא קולט שאתה גם לא מבין מה נכתב אליך וגם מתעקש להגיב בעברית שגויה?
"האם אתה יודע דבר על הבוחנים בחברות האודיו הגדולות? האם אתה יודע עם איזו מוזיקה
הם בודקים את המערכות? אני חושב שהתשובה לשתי השאלות האלו היא לא ולכן לא מפליא
אותי מה שאתה כותב".
ממש לא משנה מה שאתה חושב, אבל במקרה, מה לעשות, אני יודע. איך? דיברתי עם אי אלו יצרנים נחשבים וכמה נחשבים עוד יותר. כמה? לא מעט.
***
ואת הטוב השארתי לסוף. "
שום המצאה, אתה טועה אבל אני לא כועס עליך - יש לך מחסור עצום בידע בנושא הזה החברות מנסות לפנות לשוק הגדול ביותר ומה לעשות שהוא מצוי בסגנונות מוזיקה אחדים
כל סגנון מוזיקה דורש "טיפול" שונה וייחודי מבחינה אלקטרונית, זה שאתה לא יודע את זה
לא אומר שזה המצאה שלי".
עדיין, המצאה שלך. הרעיון עצמו – "כל סגנון מוזיקה דורש "טיפול" שונה וייחודי מבחינה אלקטרונית" – הוא קשקוש. אם ניים מתאים לג'ז, זה אומר שהוא יודע לטפל באלתור ו/או בסינקופות טוב יותר מזה שמתאים למוזיקה אתנית? אם הוא מתאים לרוק, אז הוא לא יסתדר עם מוזיקה קלסית כי אין בסימפוניה גיטרה חשמלית? ומה יקרה עם רביעיית הג'ז המודרנית המשלבת רביעיית מיתרים קלסית? או החיפושיות בליווי התזמורת הסימפונית של לונדון? ומה צריך לעשות מי ששומע קלסי, ג'ז, רוק ואתני? להחזיק מספר מגברים? ומה ההבדל בין הדרישות ממגבר בין אוסקר פטרסון ובין גלן גולד?
מאיזה יצרן שמעת דבר כזה? מאיפה בכלל הבאת את היציאה המופרכת הזו?
דרך אגב, העניין של התאמה לשווקים רחבים וכו', הוא משהו ששיך לעולם תוכן אחר, אבל נעזוב זה.
****
כמו בשאר המקרים, אתה פשוט לא מבין מה שאתה עצמך כותב, וזה קצת עצוב. כאשר אתה מתעקש להפגין את זה בקול גדול, זה עצוב יותר.
אתה גם לא מבין מה שאתה קורא, והתגובה שלך המכריזה בקול גדול את זה, עצובה לא פחות.
הרעיון שאתה, מכל האנשים, מחלק ציונים לאנשים אחרים מעורר חמלה.