אני פשוט שאלתי
האם מדובר ברמקול שהוא דומה ללמבורגיני נניח, שהוא רמקול שפשוט נועד יותר "לתצוגות", או שמדובר ברמקול שאכן החברה מצפה למכור בכמות סבירה (לפחות 5 יחידות לשנה או יותר) ושאכן יתן תחרות לכל רמקול בכל מחיר ??
לרמקול יש את האופי שלו.
במקרה לא מתוכנן יצא לי לישמוע את הגברת השמנה אצל נמר מחוברת להגברה של המבחן לזמן קצר יחסית (כשעה)
הגברת אולי שמנה אבל הצליל שהיא מפיקה קצת רזה מידי
לטעמי יש הדגשה גדולה על הגבוהים על חשבון המיד והתוצאה הסופית קצת סטרילית מידי
יתכן שזה הצליל האמיתי שאודיופילים אמיתים מחפשים ? (אני לא אודיופיל, אני סתם אוהב מוזיקה ) - אני לא כותב את זה בציניות יתכן שהרמקול משקף בדיוק את מה שנכנס ללא תוספת צבע לצליל שלה אני רגיל
את ההגברה שהיתה מחוברת לרמקולים אני לא מכיר (פרט לPower) ומאז הביקור הקודם אצל נמר החדר עבר טיפול אקוסטי רציני (יבוש קשה של הצליל ?) כך שדעתי על הצליל היא על כל השילוב ולא רק על הרמקול עצמו
ירון
נמר,
לוכדי הבאסים שימשו אותך גם במהלך הביקורת? כי מאוד יכול להיות שהטיפול האקוסטי לא מתאים לכל רמקול, למשל יהיו רמקולים שנניח יצריכו טיפול בתחום תדרים אחר/אם בכלל... (סתם השערה, אולי שווה להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום האקוסטיקה).
יובל
שמעת אותו עם האלקטרוניקה שהופכת אותו למעט בהיר {כפי שציינתי בביקורת}. עם הקארי והדנסן הוא נשמע חם וזורם יותר עם מידבס בריא ואנרגטי.
בנוסף ניתן לעדן את הבהירות שלו האוקטאב על ידי הורדת השלטר ל-6DB פחות ואז הוא מקבל דגש גם במידבס.
הרושם שקיבלת על הרמקול היה מוטעה מפני שטרם התייחסתי אליו ברצינות לביקורת וטרם "שיחקתי איתו".
כרמי - זו טעות מושרשת: טיפול אקוסטי עושים לחדר ולא לסט-אפ. באס מהדהד בחדר נובע מהדהודים בחדר, ולא מסט-אפ כזה או אחר.