רוחות שנוי נושבות מסין-יש מה לשמוע.


AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
עמיר אני מקבל את דעתך, ואני מבין מאיפה היא מגיעה.

אם היה מדובר בהעתקת טכנולוגיה כמו שאמרת, אז גם הרכיבים/אלמנטים/קרוסים היו דומים בכדי ש"הטכנולוגיה" הזו תשמע ועובדה שהיא לא, עובדה שהם נשמעים משהו כמו 180 מעלות, שונים לחלוטין.

נכון יש קו עיצובי מאוד דומה, כמו הכיפה המפורסמת, אבל הטוויטר שונה לחלוטין ובנוי שונה לחלוטין ונשמע שונה לחלוטין, התיבה של אלמנט הבאס שונה לחלוטין ולא בנויה כשכבות/כוורת כמו אצל ה-801 na.

לדעתי חברת את MISTRAL ממש לא ענין הטכנולוגיה של B&W אלא אהבו את הקונספט שיש לאלמנט הבאס תיבה מסיבית וכבדה ומופרדת לחלוטין מאלמנט המיד והטוויטר.
מה שגורם לבאס להיות הרבה יותר מאוזן ועצמאי.
כמו 21,000 חברות אחרות שייצרו רמקולים מסוג זה!
לוגיקה מעניינת:
  • אם מעתיקים טכנולוגייה, משמע מעתיקים בהכרח את כל (!!!) הטכננוגיות
  • לא העתיקו את כל הטכנולוגיות
  • מסקנה: לא העתיקו אף טכנולוגייה
מה קורה אצלך שם שאתה כל כך להוט להצדיק את הגניבה עד שאתה מחמיץ כאלה טעויות טריוויאליות??

עמיר
 
נערך לאחרונה ב:

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,724
מעורבות
2,470
נקודות
113
צר לי עמיר היקר

אני לא רואה שם שום "גניבה".

ואם זה היה "גניבה" כפי שאתה מתעקש לומר,

ממה שלמדתי חברת B&W האחרונה שתהיה "פראיירית" זאת אני רואה לפי שוק הקהל שהיא מכוונת אליו - אנשים עם הרבה מאוד כסף בכיס שאוהבים מותגים ולא בהכרך סאונד.

הם היו מזמן כבר מרימים את MISTRAL על טיל והורסים לחלוטין את החברה.

אבל זה לא כך וגם לא מתקרב לשם, ומיסטראל ממשיכה לשגשג (ולא רק בארצנו) אלא בכל העולם ובמיוחד בארה"ב

תגיד לי עמיר, אתה חושב שאנשים מטומטימים?!??!
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
צר לי עמיר היקר

אני לא רואה שם שום "גניבה".

ואם זה היה "גניבה" כפי שאתה מתעקש לומר,

ממה שלמדתי חברת B&W האחרונה שתהיה "פראיירית" זאת אני רואה לפי שוק הקהל שהיא מכוונת אליו - אנשים עם הרבה מאוד כסף בכיס שאוהבים מותגים ולא בהכרך סאונד.

הם היו מזמן כבר היו מרימים את MISTRAL על טיל והורסים לחלוטין את החברה.

אבל זה לא כך, ומיטראל ממשיכה לשגשג (ולא רק בארצנו) אלא בכל העולם ובמיוחד בארה"ב

תגיד לי עמיר, אתה חושב שאנשים מטומטימים?!??!
מה הקשר לטימטום?

אתה חושב שבגלל טמטום אנשים גונבים מוסיקה?

כשייש גניבה, זה לא מבטיח שתביעה תשיג הרשעה, אלא רק שעורכי הדין יקבלו המון כסף.
כך שהיעדר תביעה לא מוכיח היעדר גניבה.

פראייר בהקשר זה הוא מי שרץ לשלם לעורכי דין, ועושה פרסומת למתחרים שלו בעצם הגשת התביעה, ומפסיד קונים בגלל שאנשים שונאים חברות גדולות שמנסות להרוס חברות קטנות האמצעים משפטיים, וכו'

וכפי שלמדת, B&W היא האחרונה שתהיה "פראיירית".

אני מבין שאתה לא רואה גניבה כי עצמת את העייניים והלכת רק עם האזניים. תנסה לפקוח אותן לרגע.
וגם אולי לבדוק עם עצמך למה אתה כל כך להוט גם להכחיש את הגניבה וגם להגן עליה.

עמיר
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,724
מעורבות
2,470
נקודות
113
מה הקשר לטימטום?

אתה חושב שבגלל טמטום אנשים גונבים מוסיקה?

כשייש גניבה, זה לא מבטיח שתביעה תשיג הרשעה, אלא רק שעורכי הדין יקבלו המון כסף.
כך שהיעדר תביעה לא מוכיח היעדר גניבה.

פראייר בהקשר זה הוא מי שרץ לשלם לעורכי דין, ועושה פרסומת למתחרים שלו בעצם הגשת התביעה, ומפסיד קונים בגלל שאנשים שונאים חברות גדולות שמנסות להרוס חברות קטנות האמצעים משפטיים, וכו'

וכפי שלמדת, B&W היא האחרונה שתהיה "פראיירית".

אני מבין שאתה לא רואה גניבה כי עצמת את העייניים והלכת רק עם האזניים. תנסה לפקוח אותן לרגע.
וגם אולי לבדוק עם עצמך למה אתה כל כך להוט גם להכחיש את הגניבה וגם להגן עליה.

עמיר

עמיר היקר.

לגבי כסף, ולגבי עורכי הדין שיקבלו את מנת חלקם אין לי ספק, אבל בתאגידים ואימפריות כמו B&W עורכי דין והשכר שלהם הם כליכלוך בוצי מתחת לסוליה, ניראה לך שהם סופרים בכלל את זה!!!??

פראייר בהקשר זה הוא מי שרץ לשלם לעורכי דין, ועושה פרסומת למתחרים שלו בעצם הגשת התביעה, ומפסיד קונים בגלל שאנשים שונאים חברות גדולות שמנסות להרוס חברות קטנות האמצעים משפטיים, וכו'

שוב אם זה כ"כ היה מפריע למישהו תאמין לי שהיה על זה סיפור אדיר וחשיפה עצבנית ברשת, וחברת MISTRAL היתה סוגרת את מפעליה, אבל זה לא כך ותצא כבר מהבועה הזו!!!
כמו על חברת LEXICON שהיא אגב באמת "גנבה" טכנולוגיה והעתיקה אחד לאחד את ה-OPPO 83.
ובעצם שיווקה מכשיר אוניברסלי ב-4500$ עם חזות של LEXICON ועם פנים זהה לחלוטין של נגן ב-500$ (שמסתבר שהיה כ"כ טוב שאף התעלה על טכנולוגיית LEXICON שנחשבת למותג בוטיק).

עמיר עזוב, אין לי כוחות כבר להכנס לפסיכולוגיה בגרוש הזו, תאמין לי שכבר שמעתי וראיתי הכל.
וכאשר אני אומר שאין שוןם קשר בין B&W ל-מיסטראל חוץ מקווי דמיון - אני מתכוןן לזה.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
לגבי כסף, ולגבי עורכי הדין שיקבלו את מנת חלקם אין לי ספק, אבל בתאגידים ואימפריות כמו B&W עורכי דין והשכר שלהם הם כליכלוך בוצי מתחת לסוליה, ניראה לך שהם סופרים בכלל את זה!!!??
בשביל תביעות כאלה לא מסתפקים בעורכי-הדין ה"בייתיים", ושכרם של עורכי-דין של תביעות כאלה יכול לרושש חברה.

שוב אם זה כ"כ היה מפריע למישהו תאמין לי שהיה על זה סיפור אדיר וחשיפה עצבנית ברשת, וחברת MISTRAL היתה סוגרת את מפעליה, אבל זה לא כך ותצא כבר מהבועה הזו!!!
כמו על חברת LEXICON שהיא אגב באמת "גנבה" טכנולוגיה והעתיקה אחד לאחד את ה-OPPO 83.
ובעצם שיווקה מכשיר אוניברסלי ב-4500$ עם חזות של LEXICON ועם פנים זהה לחלוטין של נגן ב-500$ (שמסתבר שהיה כ"כ טוב שאף התעלה על טכנולוגיית LEXICON שנחשבת למותג בוטיק).

עמיר עזוב, אין לי כוחות כבר להכנס לפסיכולוגיה בגרוש הזו, תאמין לי שכבר שמעתי וראיתי הכל.
וכאשר אני אומר שאין שוןם קשר בין B&W ל-מיסטראל חוץ מקווי דמיון - אני מתכוןן לזה.
כבר כשלת כמה פעמים בלוגיקה של "אם זו באמת הייתה גניבה אז בטח ש...", ואתה כושל בזה שוב.

במקרה הזה הרבה יותר קשה להוכיח העתקה ואת משמעותה, לא בטוח עד כמה הטכנולוגייה הזו היא patentable ואם יש ל-B&W על סמך מה לתבוע, ההגנה יכולה לעבוד חזק על הנטייה הטבעית של אנשים לנפנף את זה כאילו "כולה עשו איזה משהו דומה בעיצוב, למה מה קרה?", ולמושבעים לאו דווקא תהייה הבנה מעמיקה או כוח לשמוע הרצאות על המשמעות הטכנולוגית.

אבל אתה משווה את זה למצב שאפשר להוכיח העתקה ברורה של משהו מסובך בהרבה ממבנה של כדור שקוע בתוך קופסה מעוגלת וכו', שבו אף אחד לא יאמר "כולה עשו איזה משהו דומה בעיצוב, למה מה קרה?".

בקיצור, אין לי כוח להתייחסות של "ראיתי ושמעתי הכל", ומהמקום הזה שלך, אני בהחלט שמאמין לך שאתה מתכוון שאין שום דימיון בין B&W למעתיקתה פרט לקווי דימיון, שלזה אני רק מוסיף שלקווי הדימיון יש משמעות טכנולוגית -- זה לא רק עיצוב.

מהנקודה הזו אתה מתעלם.

תמשיך להתעלם אם אתה רוצה, רק שאולי יהייה יותר הולם להתעלם עבור עצמך, לא לתת להתעלמות הזו הכשר פומבי.

עמיר
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,724
מעורבות
2,470
נקודות
113
לקווי הדימיון יש משמעות טכנולוגית -- זה לא רק עיצוב

עמיר בו תסביר לי על איזו טכנולוגיה אתה מדבר...?

תיבה ייעודית מסיבית לתחום התחתון ומיד עליון בתוך אלמנט עגול., אוקיי סבבה זה מסביר לי המווון, ותכלס מה עוד ניתן להבין מהטיכנולוגיה הזו...?

אתה מודע לזה שמיד באלמנט מעוגל קיים בעוד חברות...??

אתה מודע לזה שאלמנט באס בתיבה ייעודית קיימת בעוד חברות...??

הדבר היחיד שאני יודע, זה שהמיסטראלים נשמעים לאוזניי טוב יותר (ועל זה יש פרשנות גדולה מאוד ולא אתחיל לפרט גם איפה זה מנצח אותם) מכל רמקול של B&W ששמעתי.(אגב חבל גם שדווקה עליהם כל הזמן משווים את מיסטראל, כי לטעמי ובמיוחד לאחר ניסיון איתם ואין ספור הסשנים ששמעתי אותם, הם לא כאילו רמקולי על כמו שעושים מהם, יש להם שיווק אדיר ובאמת למופת-אפשר ללמוד הרבה על שיווק נכון מהם והיסטוריית מותג שעליהם הם כבר רוכבים שני עשורים, צר לי אבל זו דעתי בלי לפגוע כמובן באף אחד.כל אחד ודעתו וטעמו)

שכל אחד יעשה את החשבון שלו, זה כל מה שאפשר להוסיף.

עמיר כמובן הכל בידידות ואתה יודע זאת.
 
נערך לאחרונה ב:

ronnyb

עוסק בתחום
הודעות
571
מעורבות
0
נקודות
0
הייתי יבואן במשך זמן שיא של שבועיים של כלי נגינה סיניים. בעוד שהתכנון היה מבריק, העבודה והגמור היו מתחת לכל בקורת, ומהרתי להסתלק ממעמדי כיבואן מחשש שיפגע בשמי.
ח"מ, אינני בנוי למסחר.נתקעתי עם 3 כלים, שהראשון לקח לי מעל שנה למכור, השני ישמש אותי,כי קל לנגן עליו, והשלישי אנסה למכור בחו"ל.
רוב ציוד האודיו ששמעתי מסין, לא משהו,וברור לי שזה עומד להשתנות.

חובת ההוכחה שזה עומד להשתנות היא על הסינים....
גם אני נוכחתי לדעת שיצרן שהעביר קו ייצור של מוצר אודיו איכותי שיוצר בצפון אמריקה ,הפך למשהו שמרגיש הרבה יותר flimsy
 

ronnyb

עוסק בתחום
הודעות
571
מעורבות
0
נקודות
0
הסינים מומחים גם בהעתקה/גניבה בצורות מתוחכמות יחסית,כמו העתקת מוצרים שהם לא ברי רישום פטנט אף שהושקעה מחשבה רבה בפיתוחם...בכלל מאז התקופה של 200-300 אחרונות הרב המוחץ של החידושים הטכנולוגיים וההמצאות הגיע מאירופה או צפון אמריקה...אינני חושב שהדבר נובע מעליונות שכלית מובנית של האדם בהיר העור(Caucasian ), על האדם ״צהוב העור״,אלא בעיקר מכך שהאדם הלבן כנראה היה יותר מוכן לקחת סיכונים בהשקעת זמן וממון בפיתוחים מדעיים או טכנולוגיים חדשים,ולכך עזר כמובן הפיתןח המחשבתי של הישות הדמיונית הנקראת חברה בע״מ(שהיא בעצם גוף משפטי שחבותו כלפי נושיו בלתי מוגבלת ,בעוד שרק חבות רוכשי המניות של הגוף הנ״ל מוגבלת אך ורק לסכום שהכניסו לקופת החברה תמורת מניותיהם....זאת המצאה גאונית לדעתי שאחראית להרבה מאד מההמצאות השימושיות ,ופיתוחים טכנולוגיים כמו רכבות ומסילות ברזל ,פיתוח כלי רכב ממונעים,וכו׳.
 

נערך לאחרונה ב:

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,724
מעורבות
2,470
נקודות
113
עמיר

דבר נוסף, עזוב את ה"חייקויי הטכנולוגיה כפי שאתה אוהב לציין" בצד.

מה עם רמקולים אחרים של MISTRAL מליין בינוני הרבה פחות מהבכירים, שניראים (כמעט) כמו כל רמקול TOWER אחר או רמקול מדף אחר, ונשמעים (יש האומרים) טוב יותר מרמקולים מחברות הרבה יותר "נחשבות ויקרות בארצנו".

כ"כ טוב יותר שאותו משתמש בחר לקחת רמקולים שעולים פחות מעשירייה ו"לתרום" למדע רמקול שלו שעולה יותר מכפליים??
דבר עם ברוך והוא אף יקשר אותך בהסכמה כמובן למשתמשים כאילו ואחרים.

על איזו טכנולוגיה מיוחדת מדובר שם...??
בקיצר, עזוב אותך.
 
נערך לאחרונה ב:

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
עמיר בו תסביר לי על איזו טכנולוגיה אתה מדבר...?

תיבה ייעודית מסיבית לתחום התחתון ומיד עליון בתוך אלמנט עגול., אוקיי סבבה זה מסביר לי המווון, ותכלס מה עוד ניתן להבין מהטיכנולוגיה הזו...?

אתה מודע לזה שמיד באלמנט מעוגל קיים בעוד חברות...??

אתה מודע לזה שאלמנט באס בתיבה ייעודית קיימת בעוד חברות...??

הדבר היחיד שאני יודע, זה שהמיסטראלים נשמעים לאוזניי טוב יותר (ועל זה יש פרשנות גדולה מאוד ולא אתחיל לפרט גם איפה זה מנצח אותם) מכל רמקול של B&W ששמעתי.(אגב חבל גם שדווקה עליהם כל הזמן משווים את מיסטראל, כי לטעמי ובמיוחד לאחר ניסיון איתם ואין ספור הסשנים ששמעתי אותם, הם לא כאילו רמקולי על כמו שעושים מהם, יש להם שיווק אדיר ובאמת למופת-אפשר ללמוד הרבה על שיווק נכון מהם והיסטוריית מותג שעליהם הם כבר רוכבים שני עשורים, צר לי אבל זו דעתי בלי לפגוע כמובן באף אחד.כל אחד ודעתו וטעמו)

שכל אחד יעשה את החשבון שלו, זה כל מה שאפשר להוסיף.

עמיר כמובן הכל בידידות ואתה יודע זאת.
לא יכולתי לדעת זאת לפני שכתבת במפורש, אבל אני שמח שמבחינתך הכל בידידות -- אני כן יודע שכך הייה מבחינתי מהרגע הראשון. כל ההתכתבות היא מבחינתי בעניין צדדים טכניים ואתיים של דברים שאנחנו אוהבים.

לגבי מה נשמע יותר "טוב", לא הייתי מתווכח אתך אפילו אם הייתה לי דיעה בנושא והיא הייתה הפוכה משלך, לא כל שכן כשלא שמעתי וכשאין לי דיעה משלי. על מה נשמע טוב יותר לאוזנייך בכלל טיפשי להתווכח -- אף אחד לא יודע זאת יותר טוב ממך.

אם B&W משווקים היטב זה לא אומר שהם לא נשמעים טוב, אם כי יש כאלה הנוטים להשתמש בעובדה זו כנגדם.
זה יכול להיות מקפיץ, כמו שהקפיצה אותי הפירסומת שאתה עושה כרגע למינסטרל, כשכאן יש בתוספת גם את העניין האתי.

על ידי פישוט יתר, ניתן להציג כל דבר בצורה אבסורדית -- כן, אלמנט מעוגל עם תיבה מסיבית... גם כן דמיון....
עם זאת, הדמיון די ברור וקופץ לעיין כל צופה שמכיר את מוצרי המקור.

אז מה הייה לנו:
  • "תיבה מסיבית" -- זו לא סתם תיבה. היא מעוגלת בצורה מאוד ייחודית, שלא ראיתי כמותה במקומות אחרים (לא שהתעניינתי/חיפשתי), ושהדופן העליונה שלה משופעת בירידה לכיוון החזית
  • הדרייברים נמצאים במפתיע באותם מיקומים בתיבה במינסטראל כמו ב-B&W
  • בתוכה שקועה -- גם בצורה ייחודית -- יחידת מיד
  • יחידת המיד אינה כדורית -- רק החתך שלה עגול. הצד הקדמי שלה רחב יותר ונעשה צר עד להסתיימות בהארכה מיוחדת -- גם ייחודית -- צאצא ברור של טכנולוגיית ה"נאוטילוס" -- רמקול ה"קונספט", cost no object, השבלולי הענק של B&W, שפיתוחו עלה הון תועפות וארך מספר שנים
  • בתוך יחידת המיד שקועה יחידת הטוויטר, באותה צורה ייחודית
  • גם יחידת הטוויטר בנוייה בצורה מוארכת, דומה אך לא זהה ליחידת המיד
​המבנה המיוחד והייחודי הזה, הן עיצוב תיבת הבאס, והן שילוב האלמנטים דמויי ה"נאוטילוס", לקח זמן רב של שילוב טכנולוגיות ה"נאוטילוס" השבלולי עם טכנולוגיות ה-Matrix של הדורות הקודמים, שגם בהם הצורה החיצונית הייתה מיחדת.

מישהו יכול להעריך כמה זמן וכסף ופרוטוטייפים וניסויים ושיפורים נחסכו מחברת מינסטראל רק בכך שהיא יצאה -- כנקודת התחלה -- מתוצאות המחקרים והפרוטוטייפים והניסויים והשיפורים שעשו ב-B&W במשך עשרות שנים?

אז על זה אני מדבר.

עמיר
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
עמיר

דבר נוסף, עזוב את ה"חייקויי הטכנולוגיה כפי שאתה אוהב לציין" בצד.

מה עם רמקולים אחרים של MISTRAL מליין בינוני יהרבה ותר מהבכירים, שניראים (כמעט) כמו כל רמקול TOWER אחר או רמקול מדף אחר, ונשמעים (יש האומרים) טוב יותר מרמקולים מחברות הרבה יותר "נחשבות ויקרות בארצנו".

כ"כ טוב יותר שאותו משתמש בחר לקחת רמקולים שעולים פחות מעשירייה ו"לתרום" למדע רמקול שלו שעולה יותר מכפליים??
דבר עם ברוך והוא אף יקשר אותך בהסכמה כמובן למשתמשים כאילו ואחרים.

על איזו טכנולוגיה מיוחדת מדובר שם...??
בקיצר, עזוב אותך.
כאן אתה מדבר על האם הרמקולים של מינסטראל נשמעים "טוב" יותר/פחות מאחרים, ועל זה, כאמור, אני לא מתווכח.

דבר ידוע הוא שכשאנשים מתלהבים ממשהו יתר-על-המידה, יש להם נטייה לעשות דברים מוזרים בקשר אליהם, אם או בלי להצטער עליהם אחר כך -- זה לכשעצמו אינו מראה דבר.

בכל מקרה, איש איש זכאי להעדפותיו ולטעמו ללא ויכוח מצידי.

כל הוויכוח מתמצה מבחינתי בנושאי ההעתקות בלבד.

זה מה שנראה לי בעייתי עם מינסטראל.

בברכה,
עמיר
 

נערך לאחרונה ב:

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,724
מעורבות
2,470
נקודות
113
*תיבה מסיבית" -- זו לא סתם תיבה. היא מעוגלת בצורה מאוד ייחודית, שלא ראיתי כמותה במקומות אחרים (לא שהתעניינתי/חיפשתי), ושהדופן העליונה שלה משופעת בירידה לכיוון החזית.

אתה מודע לזה, שהגימור והבנייה ב-500 (למשל) תיבה שונה לחלוטין! אין שום שיפוע ו- מעוגלת (ואני יכול לשים את כספי על כך) רק מתוך עיצוב וטו לא!

*הדרייברים נמצאים במפתיע באותם מיקומים בתיבה במינסטראל כמו ב-B&W

נכון יש קו דמיון (כמעט) זהה לחלוטין, על זה אין עוררין וזו הסיבה גם להתכתבות הזו בינינו עכשיו.

*יחידת המיד אינה כדורית -- רק החתך שלה עגול. הצד הקדמי שלה רחב יותר ונעשה צר עד להסתיימות בהארכה מיוחדת -- גם ייחודית -- צאצא ברור של טכנולוגיית ה"נאוטילוס" -- רמקול ה"קונספט", cost no object, השבלולי הענק של B&W, שפיתוחו עלה הון תועפות וארך מספר שנים

ראה תשובתי לגבי התיבה של הבאס! כנל לגבי הטוויטר .

מאחרי B&W אכן יש "טכנולוגיה" מוערכת אין ספק בכלל, אבל זה רחוק מלומר שבגלל הטכנולוגיה הזו שהיא ייחודית להם כמובן היא שוות ערך לאיכות (בלתי נתפסת).
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,724
מעורבות
2,470
נקודות
113
אהה! אתה בעצם אומר שהם גונבים בכל החזיתות, ומשתמש בזה עוד כטיעון להצדקתם?!

דומני שבשלב זה אני אמור לומר I rest my case...

פה איבדתי אותך, סלח לי.
 
נערך לאחרונה ב:

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
אתה מודע לזה, שהגימור והבנייה ב-500 (למשל) תיבה שונה לחלוטין! אין שום שיפוע ו- מעוגלת (ואני יכול לשים את כספי על כך) רק מתוך עיצוב וטו לא!
כמה כסף אתה שם, ועל מה בדיוק?
תיבת הבאס בפירוש מעוגלת ומשופעת כאמור.

נכון יש קו דמיון (כמעט) זהה לחלוטין, על זה אין עוררין וזו הסיבה גם להתכתבות הזו בינינו עכשיו.
בדיוק, ואני אומר שהדמיון הזה חסך להם הון תועפות והמון זמן בפיתוח!!!

אבל זה רחוק מלומר שבגלל הטכנולוגיה הזו שהיא ייחודית להם כמובן היא שוות ערך לאיכות (בלתי נתפסת).
לא דיברתי על איכות ועל מה נשמע יותר "טוב" ולדעת מי ו/או מה אנשים עושים עם דיעותיהם.

אני מדבר רק על זה שהחברה הזו גנבה טכנולוגיות, לא "רק" עיצוב.

הרי גם בגניבת עיצוב לכשעצמה יש טעם לפגם במיקרה שלנו במיוחד, כי כשהעיצוב של המקור הוא כזה מדהים, העתקתו אינה מסתכמת רק בחסכון כספי (כי גם השקעת הרבה כסף אינה מבטיחה כזו תוצאה) אלא בזה שהמוצר נראה מדהים ומושך תשומת לב מיוחדת בצורה שכבר הוכיחה הצלחה!

זאת עוד מעבר לשיקול המקובל בהעתקות עיצוב -- הסתמכות על מוניטין ואסוצייאצייה חיובית שנבנו על ידי מישהו אחר.

אבל מבחינתי הבעייה המרכזית היא העתקת הטכנולוגיות.

משום מה נדמה לי שאם היית קורא בעיתון על חברה ישראלית שהעתיקו ממנה אפילו "רק" עיצוב, שלא לדבר על טכנולוגיות, ומתחרים בה בפחות מחצי מחיר, לא היית רץ לצאת להגנת המעתיקים!

למחשבה!
עמיר
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
פה איבדתי אותך, סלח לי.
אני מתנצל -- הבנתי שאני איבדתי אותך ושאני טעיתי בהבנתך :( -- כך שתיקנתי את הפוסט שלי די מיידית, אבל היית מהיר ממני... :)

אנא התייחס לתוכן המעודכן בלבד.

אנא סלח אתה לי! (ורד)
עמיר
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,724
מעורבות
2,470
נקודות
113
כמה כסף אתה שם, ועל מה בדיוק?
תיבת הבאס בפירוש מעוגלת ומשופעת כאמור.

איפה יש שם שיפוע,?? מה עוד שה-500 יושב על בסיס שניתן לפירוק והעמדה חופשית תוך הטיית זווית הרמקול בסיס זה לא קשור בכלל ל-B&W . אין שום שפוע - מציע לך לבדוק זאת לפני שאתה רושם דברים.

בדיוק, ואני אומר שהדמיון הזה חסך להם הון תועפות והמון זמן בפיתוח!!!
זה מה שאתה אומר ומה שאני אומר שהם פשוט "אהבו" את הקונספט והלוק של ה-801 NA והחליטו לאמץ את הקונספט העיצובי בלבד תוך שמירה על המקור ושינוי הצורה כפי שהם בחרו לנכון.
ידידי אני אדריכל ומעצב - אני נתקל במושג "שמירה על מקור" - "תוך שינוי לפי הגדרותינו ומדיניות החברה". לא מעט בכלל
----זו לא גניבה-----!!!!!!!!
במיוחד שהמקור ניראה שונה !! אתה באמת רוצה שאתחיל לפרט לך על חברות ומוצרים שכך הם עובדים...????
אני מדבר רק על זה שהחברה הזו גנבה טכנולוגיות, לא "רק" עיצוב.
עמיר בפעם ה-1000, על איזו טכנולוגיה אתה מדבר...????

עמיר, אני מרגיש שבאמת הדיון הזה לא מוביל לכלום, מה דעתך שנסיים באמירה נחמדה.

איש איש ודעתו שלו.
 
נערך לאחרונה ב:

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,724
מעורבות
2,470
נקודות
113
אני מתנצל -- הבנתי שאני איבדתי אותך ושאני טעיתי בהבנתך
frown.png
-- כך שתיקנתי את הפוסט שלי די מיידית, אבל היית מהיר ממני...
smile.png


אנא התייחס לתוכן המעודכן בלבד.

אנא סלח אתה לי!
rose.gif

עמיר

no harm dune(ורד)
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
איפה יש שם שיפוע, מה עוד שה-500 יושב על בסיס שניתן לפירוק והעמדה חופשית תוך נטיית זווית הרמקול בסיס זה לא קשור בכלל ל-B&W . אין שום שפוע - מציע לך לבדוק זאת לפני שאתה רושם דברים.
תאמין לי שבדקתי (אלא אם ישל לך אותו עקרון כמו שלי -- לא מאמין למי שאומר "תאמין לי" :) ), אבל להלן תוצאות הבדיקה:
SAG-500_1_500.jpg
SAG500_Boven_500.jpg
אז האם אתה רואה שהפיאה העליונה של התיבה במבט מהצד אינה אופקית, אלא משופעת -- בירידה לכיוון החזית?
והאם אתה רואה, במבט מלמעלה, שהתיבה מעוגלת?

אז על זה אני מדבר.
ומסתבר ששכחתי גם את הצ'ופציק הכמעט-חרוטי שבולט מאמצע הטוויטר.


עמיר בפעם ה-1000, על איזו טכנולוגיה אתה מדבר...????
אני אומר שכל הצופציקים והבליטות והעיגולים וההארכות ומיקומי הדרייברים אינם תוצאה של תהליך עיצוב, אלא תוצאה של מחקר ופיתוח אקוסטי, של איזה צורות נדרשות כדי לגרום למינימום התאבכויות, ביטולים, החזרים ושאר עיוותים של הצלילים המופקים מהדרייברים.

אולי ראית פעם שלמטוסים יש כל מיני זנבונים קטנים בכל מיני מקומות? או האם שמת לב או ידעת שגופם של מטוסים על-קוליים דומה קצת לעיצוב של בקבוק קוקה-קולה? זה לא מטעמים עיצוביים -- זה כדי ששטח החתך, כולל הכנפיים, בכל נקודה לאורך הגוף יהייה קבוע, ולכן במקומות שאין כנפיים, קוטר הגוף גדול, ובמקום שהכנפיים עבות, קוטר הגוף קטן.

תכנון קופסאות רמקולים זה לא משהו כזה פשוט כפי שזה אולי נראה למי שלא עוסק בזה, ואיכות הרמקול ממש לא מסתכמת בדרייברים וקרוס טובים, אלא לקופסה יש השפעה א-ד-י-ר-ה על הסאונד.

B&W לא משקיעה את כל רווחיה בפירסומת, אלא יש להם מרכז פיתוח ענק, כולל גם anechoic chambers שלרוב המתחרים אין, וייש להם מתקנים מיוחדים, דמויי מנהרות רוח למטוסים, לבדיקות ומדידות של השפעות הקופסאות והרכיבים, והם עוסקים בזה גם באמצעות הדמיות מחשב וגם עזרת בניית prototypes, מדידותיהם ושיפורם.

מחקר ופיתוח כאלה הביאו בהתחלה את ה"נאוטילוס" המקורי, השבלולי, ששימש כמקור לפריצות הדרך שלהם שהובילו לסידרת הנאוטילוס המקורית, שממנה פותחה סידרת ה"דיאמונד", שאם תשים לב, לא הסתפקה בהחלפת הטוויטרים למבוססי-יהלומים אלא יש גם שינויים בקופסאות.

ייתכן שלא היית מודע לכל זה, ולכן אתה טוען שמדובר כאן רק בקונספט עיצובי, אבל אני טוען שזה ממש לא מסתכם בזה. להיפך.

ההעתקה, כולל חלק גדול מהעיצוב, כולל חלק מהצ'ופצ'יקים וכל ה"שטויות"-כבייכול, נתן להם נקודת מוצא טובה לאין שיעור מאשר "הנה מה שלמדנו באוניברסיטה על אקוסטיקה, הנה דרייברים וקרוס, בואו נעצב תיבה לרמקול מ-scratch, נראה מה יצא, ונמדוד -- ללא anechoic chamber וכלים מתקדמים אחרים -- ונבדוק ונשפר עד שיימאס לנו או שלא נדע איך/במה לשפר".

הם השתמשו כנקודת מוצא בתוצאות שהשיגו עשרות שנות פיתוח של המון מהנדסים מהטובים שייש בתעשייה, תוך שימוש באמצעים המתקדמים ביותר שהייו בכל שלב, כשכל זה מסתכם בעלויות של הרבה מיליוני סטרלינגים.

אז אפשר שכל אחד יישאר בדעתו, אבל רצוי שהדיעה תהייה informed באינפורמאצייה רלוואנטית לפני שמתעקשים עליה.
(ולא שייש לי את כל האינפורמאצייה או את חלקיה המשמעותיים -- יש לי ידע חלקי ובסיסי בלבד).

עמיר
 

תמונות מצורפות

  • SAG-500_1_500.jpg
    SAG-500_1_500.jpg
    KB 75.4 · צפיות: 382
  • SAG500_Boven_500.jpg
    SAG500_Boven_500.jpg
    KB 56.2 · צפיות: 238

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,724
מעורבות
2,470
נקודות
113
עמיר

אתה מודע שהבתוכנו של ה-801/802 שונה לחלוטין מהבתוכנו של ה-מיסטראל 350/500???

שלא נדבר על הטוויטר....

כל הטכנולוגיה של B&W זה על רמת הבנייה!!! כולל הכוורות המפורסמות בפנים. (MATRIX)
Explore--Tech--Matrix.jpg

800--Tech--Matrix.jpg
הראית בתמונות קווי עיצוב בלבד ועל זה אין עוררין, (שאגב זה מכעיס גם אותי) הם דומים מאור מאוד מאוד ועדיין שונים מאוד מאוד מאוד.

ה-802D שלך למשל ניראה ובנוי אחרת לגמרי מה-350 !!

שוב אני מדבר על איזו טכנולוגיה אתה מדבר...??????

אין ספק שה-802-800 בנויים יוצא מגדר הרגיל אך מפה להבטחת איכות והכי חשוב התוצאה למדד כלשהו, ולמשהו שהוא אבסולוטי הוא רחוק שנות אור.

מאז ומתמיד הלכתי אחר האוזן ואחר השילוב שהכי נכון ונועם לאוזניי.

בכל אופן אני מדגיש ואומר, פרט לקונספט עיצובי בדגמים הבכירים אצל מיסטראל אין שום קשר לחברת B&W.
 

תמונות מצורפות

  • Explore--Tech--Matrix.jpg
    Explore--Tech--Matrix.jpg
    KB 75.5 · צפיות: 427
  • 800--Tech--Matrix.jpg
    800--Tech--Matrix.jpg
    KB 15.3 · צפיות: 527
נערך לאחרונה ב:

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
עמיר

אתה מודע שהבתוכנו של ה-801/802 שונה לחלוטין מהבתוכנו של ה-מיסטראל 350/500???

שלא נדבר על הטוויטר....

כל הטכנולוגיה של B&W זה על רמת הבנייה!!! כולל הכוורות המפורסמות בפנים.
צפה בקובץ המצורף 13910

צפה בקובץ המצורף 13911
הראית בתמונות קווי עיצוב בלבד ועל זה אין עוררין, (שאגב זה מכעיס גם אותי) הם דומים מאור מאוד מאוד ועדיין שונים מאוד מאוד מאוד.

ה-802D שלך למשל ניראה ובנוי אחרת לגמרי מה-350 !!

שוב אני מדבר על איזו טכנולוגיה אתה מדבר...??????
מה שקורה כאן בשיחה נראה לי די מדהים, כשאני כל הזמן מדבר על אותה טכנוליגייה, שנמצאת מול עיניך, אתה מכיר בעובדות שמהוות אותה, אבל לא מצליח לראות אותה כטכנולוגייה! :)

מה שאני אומר זה שלא רק פנימיותו של הרמקול משפיעה על איך הוא נשמע, אלא גם חיצוניותו.
לא רק מה קורה לצליל בתוך הרמקול אלא גם מה קורה לגלי הקול אחרי שייתאו החוצה מהדרייברים ומהפורטים.

הם יכולים להתאבך ולבטל זה את זה, להיות מוחזרים ע"י התיבה עצמה (נוציא את ההחזרות והבליעות מקירות/רצפת/תקרת החדר מהעניין -- אלה לא חלק מהרמקול), וכו'.

לפיכך, התיבה, וכל איך שהיא מעוצבת, כל צ'ופצ'יק וכל מילימטר וכל קימור וכל זווית וכל הארכה וכל פיפס -- שאתה מסתכל עליהם בעיני מעצב בלבד -- יכולים להשפיע בצורה ניכרת-עד-דרמאטית על הסאונד.

אז אני אומר שכל הבחירות שנעשו ע"י B&W, בכל אחד מהאספקטים המבניים של הרמקולים, נבחרו משיקולים אקוסטיים בראש ובראשונה, והטכנולוגייה מתבטאת בבחירות האלה, החל באיך נראית כל קופסה של כל רכיב בנפרד, כולל כל צ'ופצי'יק שייש עליה, וכלה בשילוב המאוד מיוחד בין הקופסאות.

ייתכן שמעורבים בזה גם שיקולים עיצוביים, כמו בחירת ושילובי צבעים, אבל לא עליהן אני מדבר.

אכן הראיתי קווים -- אתה ראית באותם קווים רק עיצוב, אני רואה באותם קווים בעיקר טכנולוגייה! :)

עמיר
 

נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור