סקירות, הערות והארות.


michael123

חבר משקיען
הודעות
9,678
מעורבות
1,415
נקודות
113
נמר. בחייאת רבאק.
את הלוקשים שיספרו למישהו אחר

אם ניל, איל, עופר, אמיר - כולם מוכרים בריטייל חו"ל + 15%, אז שלא יספרו סיפורים..

אפילו טופ אודיו מוכרים רמקולים עם מחיר חו"ל זהה במכפיל נמוך הרבה יותר
 
נערך לאחרונה ב:

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
מיכאל.

האם אתה שם לב מה משותף לכל היבואנים שנקבת בשמם? לעומת היבואנים שמוכרים "ביוקר"?
אם כן אז כנראה שהתשובה שלי היא בגוף התגובה שלך.

שלא תבין לא נכון, אני מאוד רוצה שהכל יעלה זול, כמה שיותר זול, מצידי שיהיה חינם. אבל חברות גדולות שמחזיקות מתחמי ענק אינן יכולות להרשות לעצמן לתמחר כמו יבואן שעובד מהבית.
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
אלה המסקנות האישיות שלך. אני לא שותף לכולן.
מה גם שאיני יודע אם אפשר לתת הערכה של תמורה לכסף באופן נכון ומקיף: רמקול yzx העולה x שקלים, האם הוא נותן תמורה למחיר הזהה למוסיקה אקוסטית ולמוסיקה אלקטרונית? או שיש לנקוב בתמורה אחת למחיר במוסיקה אקוסטית מועטת כלים, תמורה אחרת למחיר במוסיקה סימפונית עם תזמורות גדולות ותמורה שלישית למחיר במוסיקת רוק קלאסית ותמורה רביעית למחיר במוסיקה אלקטרונית ו- heavy metal ?

דבר נוסף, השוואה בזמן נתון של מספר רמקולים זה פרויקט השונה לחלוטין בהיקפו מסקירת רמקול בודד. גם לא כל היבואנים ירצו להשתתף ב- shootout כזה.

בשורה תחתונה, נראה לי שחלק מהמסקנות שלך לא ניתן ליישום מעשי וחלק אחר שנוי במחלוקת.

יהושע, מה זאת אומרת רמקול שמתאים למוזיקה אקוסטית ורמקול שמתאים למוזיקה אלקטרונית והלאה והלאה? זו חלוקה שגויה ביסודה, אל תיפול בפח שלה. היא מתאימה לזבנים בחנויות האלקטרוניקה של השקם, לא לאודיופילים. יש רק רמקולים טובים ורמקולים פחות טובים. רמקול טוב באמת יגיש כל סוג מוזיקה בצורה סבירה, לפחות. הבעיה מתחילה עם רמקולים פשוטים, ואיתם צריך תירוצים, הרבה תירוצים.
שנית, לא דיברתי על השוואה מול סוללת מוצרים דומים, אלא לפחות מול מוצר אחד דומה, רצוי שניים. אחרת זו ביקורת חלבית, בלי שיניים, הגיגים בלבד. ולגבי היבואנים, מה איכפת לך? תמיד יהיו להם בעיות אם לא תזיל ריר על המוצרים שלהם.
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
מיכאל.

האם אתה שם לב מה משותף לכל היבואנים שנקבת בשמם? לעומת היבואנים שמוכרים "ביוקר"?
אם כן אז כנראה שהתשובה שלי היא בגוף התגובה שלך.

שלא תבין לא נכון, אני מאוד רוצה שהכל יעלה זול, כמה שיותר זול, מצידי שיהיה חינם. אבל חברות גדולות שמחזיקות מתחמי ענק אינן יכולות להרשות לעצמן לתמחר כמו יבואן שעובד מהבית.

נמר, לפי איך שאתה מתאר את זה, אפשר לחשוב ש"טופ אודיו" זה ג'נרל מוטורס: "חברות גדולות", "מתחמי ענק", נו, באמת!
בקיצור,יש כאן לטעמי יותר מדי רעש על דברים מובנים מאליהם. הציוד האודיופילי יקר מאוד, ואם יש כמה סוחרים חזירים, בבקשה, אבל האודיופילים צריכים לדעת את זה, כדי להתרחק מהם ככל האפשר. לדעתי, אזהרה כזאת היא מרכיב בסיסי בביקורת.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
יהושע, מה זאת אומרת רמקול שמתאים למוזיקה אקוסטית ורמקול שמתאים למוזיקה אלקטרונית והלאה והלאה? זו חלוקה שגויה ביסודה, אל תיפול בפח שלה. היא מתאימה לזבנים בחנויות האלקטרוניקה של השקם, לא לאודיופילים. יש רק רמקולים טובים ורמקולים פחות טובים. רמקול טוב באמת יגיש כל סוג מוזיקה בצורה סבירה, לפחות. הבעיה מתחילה עם רמקולים פשוטים, ואיתם צריך תירוצים, הרבה תירוצים.
שנית, לא דיברתי על השוואה מול סוללת מוצרים דומים, אלא לפחות מול מוצר אחד דומה, רצוי שניים. אחרת זו ביקורת חלבית, בלי שיניים, הגיגים בלבד. ולגבי היבואנים, מה איכפת לך? תמיד יהיו להם בעיות אם לא תזיל ריר על המוצרים שלהם.

שמעון.

מעטים הכתבים, אם בכלל שעושים מבחנים השוואתיים. מה שכן עושים, זה הרבה מבחנים, מפתחים את האוזן ואת השמיעה, מפתחים את הנסיון והרפרנס ואז ניתן בהחלט להבין את איכות המוצר הנבדק שכן קיים ייחוס לאחרים ששמעו לפני.

זיכרון והשוואה.
על מנת לזכור משהו, כותבים אותו. זה בדיוק מה שאני ושאר הכתבים בעולם עושים. כותבים את מה ששמעו. אחרת, לא יזכרו.

רק השוואות.
עשיתי שני מבחני אודיו גדולים. אפשר להגיד שהגדולים ביותר שנעשו ואף היחידים מסוגם. הראשון הוא מבחן הרמקולים המוניטורים והשני הוא מבחן הרמקולים הרצפתיים. האמן לי, 3 חודשים של עבודה קשה, סחיבות וחיבורים, לחיות בין קופסאות וארגזים והכל בשביל לפתח עוד רפרנס, עוד נסיון ועוד ידע. האם אחרי שאדם שומע מאות מוצרים בבית שלו עדיין הוא לא יודע לאמוד על איכות מוצר? אם כן, כנראה שאף אחד לא יודע ובטח לא מי ששמע פחות מהכתב.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,678
מעורבות
1,415
נקודות
113
שלא תבין לא נכון, אני מאוד רוצה שהכל יעלה זול, כמה שיותר זול, מצידי שיהיה חינם. אבל חברות גדולות שמחזיקות מתחמי ענק אינן יכולות להרשות לעצמן לתמחר כמו יבואן שעובד מהבית.

אז צריך להרוויח 20,000 על רמקול שעולה להביא לארץ עם כל המיסים 14,000..
למה טופ אודיו מחליטים בכל זאת למכור רמקול שעולה 4000$ ב-20,000 ש"ח?

אני את ההשוואה שלי עושה מול מחיר ריטייל בארץ של היצרן..
שירשמו כל סכום שבא להם, זה לא עושה את המוצר נחשק יותר או טוב יותר, להפיך...
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
נמר, מה, אני כותב באוזבקיסטנית? כמה פעמים אני אגיד שלא התכוונתי להשוואה מול עשרות מוצרים אחרים?
אני חוזר ואומר, וזו הפעם האחרונה (התעייפתי כבר), צריך להשוות מול מוצר אחד או שניים ברמת מחיר דומה. זה הכול. עברית פשוטה, לא?

שנית, לשמוע "מאות מוצרים" זה דבר שעשוי לחדד את הרגישות לדקויות (בהנחה שלאדם אין אוזני בטון), ובוודאי שזה עוזר להבין טוב יותר את השוק. אבל, מה לעשות, הזיכרון השמיעתי הרבה יותר בעייתי ממה שאנחנו חושבים או רוצים להאמין.
להישען במידה מסוימת על הזיכרון הזה בכתיבת ביקורת זה בהחלט נכון ומועיל, אבל הואיל וביקורת איננה שיחה לא מחייבת בין חברים, חובה על הכתב לחשוד תמיד בזיכרון שלו, ולבדוק כל מוצר הן ביחס לזיכרון המצטבר שלו והן ביחס למוצר או שניים נוספים, בזמן אמת.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,678
מעורבות
1,415
נקודות
113
האם אתה שם לב מה משותף לכל היבואנים שנקבת בשמם?
שכחתי להוסיף את ערן

משותף? שהם אוהבים מוזיקה, אוהבים את התחום, אוהבים לתת שרות במטרה שהלקוחות שלהם יצאו מרוצים...
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
שמעון ידידי. בפעם ה-1000.

אני לא נשען על זיכרון. אני כותב את כל מה שאני שומע. הזיכרון אינו פרמטר להשוואה. זו הסיבה שאני בוחן עם אותה מוסיקה כל הזמן.

לכן, איות ואני כותב את הרשמים שלי באופן מאוד מפורט על כל קטע מוסיקלי ובנוסף יש לי מחברת הערות, שלא נכנסות למבחן עצמו שבהן ישנן הערות שנוגעות לפרטים הקטנים ביותר בכל מוצר {כמו איך נשמע המשולש מתוך תזמורת סמפונית גדולה עם סולם של מ-1 עד 10} ולכן הדיאגנוזה שלי לגבי מוצר היא ברוב המוחלט של הפעמים מתאימה לדיאגנוזה של בעלי הרמקול או לפחות של כאלה ששמעו אותם. השוואה בין שני רמקולים זו לא השוואה מפני שהשוואה אמיתית היא בין 10 לפחות.

בלי קשר, אני לא מכיר מגזין שעשה עד היום מבחנים השוואתיים מהסוג שאני ביצעתי. אני בכלל לא מכיר מגזינים שמשווים בין שני רמקולים אלה אם אחד מהם הוא הרמקול הפרטי של המבקר. במקרה שלי, יש מעט רמקולים בתצוגות עם תג מחיר שמתחרה בשלי ולכן זה קצת אדיוטי להשות בין רמקול זול לרמקול שלי.

לכן, בגלל שאני עובד בשיטתיות, שומר על קטעי רפרנס דומים, בודק בשעות ספציפיות, מאמן את עצמי לפרק את התוצאה הנשמעת, כותב ושומע המון ומשווה המון {גם מחו"ץ למבחנים} הכתבות שלי רחוקות מהגיגים או חלביות. אם הייתי סתם אחד שהחליט לכתוב על מוצר כי בא לו וכי רק כייף לו זה כבר סיפור אחר. במקרה שלי, ואני "אתרברב" זה לא המצב. אני לוקח את עבודתי ברצינות ועומד מאחורי כל מבחן שאני מבצע. לטוב ולרע.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
שכחתי להוסיף את ערן

משותף? שהם אוהבים מוזיקה, אוהבים את התחום, אוהבים לתת שרות במטרה שהלקוחות שלהם יצאו מרוצים...

שתהיה לך תגובה רצינית, נמשיך.
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
נמר, אתה יודע מה? יש לי פתרון.
לבדיקה שנעשית ללא השוואה בזמן אמת בוא נקרא "התרשמות",
ונשאיר את המילה "ביקורת" לבדיקה שנעשית עם השוואה בזמן אמת.

Arthur Salvatore באתר המפורסם שלו נוהג להסתמך על "one of my associates" כשהוא מדרג את המוצרים השונים. הוא בעצמו היה סוחר אודיו הרבה שנים, והמון מוצרים טובים עברו תחת ידיו, לכן בהחלט אפשר לסמוך על דבריו (בתנאי שתבין לעומק את סדרי העדיפויות שלו). לרובנו יש "associates" שאנחנו סומכים על טעמם, לרוב יותר מאשר על ביקורות (עובדה מצערת מאוד, מפני שרוב עיתוני/אתרי/כתבי האודיו פועלים ממניעים לא הולמים). אבל גם סלבטורה וגם "our associates", יהיו מנוסים ככל שיהיו, אינם מתייחסים לדבריהם כ"ביקורת", אלא כ"התרשמות".
מכל מקום, אני אישית מתייחס לדבריהם כ"ביקורת" בשעה שהם בדקו ברצינות כמה מכשירים זה מול זה, ולאורך זמן רב יותר מסשן או שניים.
 

נערך לאחרונה ב:

Joshua_G

חבר משקיען
הודעות
3,721
מעורבות
4
נקודות
0
שמעון,
איני מכיר את עיתונאי/כתבי/אתרי האודיו בעולם, משום שאני כמעט לא קורא אותם. אם את טוען שרובם פועלים ממניעים לא הולמים, אני מניח שאתה יודע על מה אתה מדבר.
עם זה, אני משוכנע ללא כל צל של ספק שאין מניעים לא הולמים, לא לאתר זה ולא לנמר.
האם אתה לא מוצא לנכון לפרגן, כאשר יש מקום לפרגן, בצד הביקורת שיש לך?
הזעם שלך על התמחור של יבואנים מקומיים מסוימים מובן לי, אבל בוא לא נשפוך את התינוק עם המים. יש מקום לביקורת והשגות על מדיניות התמחור של יבואנים אלה ואחרים – אבל לא בגוף הסקירה של מוצר.
ככל הידוע לי, ביקורות השוואתיות של 2 מוצרים שונים או יותר לא נעשות באף מקום בעולם – אז למה דווקא בארץ?
ככל הידוע לי, לבד ממגזין גרמני אחד, אף אחד אחר לא ניתן דירוג של תמורה למחיר – אז למה דווקא בארץ?
האם נראה לך שעלינו להמציא את הגלגל מחדש?

אוסיף הערה אישית. אני מקווה שהחברות בינינו תימשך גם לאחר הערה זאת.
בסקירות מוצרים שהעלית מדי פעם באתרים שונים לא ראיתי שעשית מה שאתה מבקש מנמר לעשות. גם לא ראיתי פירוט של יתרונות וחסרונות כפי שנמר מביא.
מה שאני רוצה להגיד כאן הוא שקל יותר לבקר עבודה של אחרים מאשר לבצע עבודה דומה יותר טוב מאותם אחרים.
 

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
סיפורי-אימה

נמר. בחייאת רבאק.
את הלוקשים שיספרו למישהו אחר

אם ניל, איל, עופר, אמיר - כולם מוכרים בריטייל חו"ל + 15%, אז שלא יספרו סיפורים..

אפילו טופ אודיו מוכרים רמקולים עם מחיר חו"ל זהה במכפיל נמוך הרבה יותר

אתה באמת לא מבין את ההבדל בין יבואן שעובד מהבית (ששולח את רעייתו לטיול מחוץ לבית,או סגורה בחדר) לבין חנות
שמחזיקה עובדים,שכר,מיסים,ארנונה,ניקיון,חשמל וכד'? מפתיע שאתה לא יודע לעשות את ההבחנה הזו.


תפסיקו כבר להציג שוב ושוב את טופ אודיו כדוגמא -הם לא.הם לא מבססים את פרנסתם
על אודיופילם והם לא צריכים אותם בכלל (יש להם פרויקטים שמכניסים להם כסף טוב למדי)
אז למה להזכיר אותם? חסרים יבואנים שיתנו לנו מחירים הגונים וגם ציוד טוב?
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,678
מעורבות
1,415
נקודות
113
אתה באמת לא מבין את ההבדל בין יבואן שעובד מהבית (ששולח את רעייתו לטיול מחוץ לבית,או סגורה בחדר) לבין חנות
שמחזיקה עובדים,שכר,מיסים,ארנונה,ניקיון,חשמל וכד'? מפתיע שאתה לא יודע לעשות את ההבחנה הזו.


תפסיקו כבר להציג שוב ושוב את טופ אודיו כדוגמא -הם לא.הם לא מבססים את פרנסתם
על אודיופילם והם לא צריכים אותם בכלל (יש להם פרויקטים שמכניסים להם כסף טוב למדי)
אז למה להזכיר אותם? חסרים יבואנים שיתנו לנו מחירים הגונים וגם ציוד טוב?

אתה בעד או נגד?
לא הבנתי :D

אני יודע לעשות הבחנה מדויק בין אנשים שאודיו בשבילם זאת דרך החיים לבין סוחרים..

טופ אודיו זה יבואן עם פריסה ארצית, אחריות ומעבדה (של בנאדם אחד ומזכירה אבל בכל זאת).. אם הם מסוגלים לתמחר בחו"ל + מע"מ (אחרי לחץ מתון), אין שום סיבה שאיזה הד סינמה לא.. פשוט בא להם לדפוק מחיר עבור ה-audience שלהם..
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,765
מעורבות
932
נקודות
113
חברים,
מבלי להכנס לסמנטיקה האם מדובר בהשוואה/התרשמות/ביקורת, הנטיה שלי היא כן לקבל את חוות דעתו של הסוקר לגבי VFM .
זה לא אומר שצריך לקבל את חוות דעתו כאל אמת מוחלטת אבל בהחלט יש מקום שסוקר מנוסה, שהתנסה במספר לא מבוטל של רכיבי ציוד דומים או מקבילים, ייתן את חוות דעתו לגבי VFM .
מבחינתי, המחיר בארץ הוא הקובע ואין ברירה אלא להתייחס למחיר מומלץ, הגם שידוע המחיר בפועל נמוך יותר ולעיתים באחוזים ניכרים.

אני מניח שיהיו קוראים שזה יוסיף להם (בעיקר חיזוק...) ויהיו כאלה מספיק מנוסים ובעלי ידע שיתעלמו מזה.
אני לא רואה את הנזק שבדבר.
ממילא מדובר בתרשמות סוביקטיבית ולא באמת מוחלטת.

ארז
 

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
אני בעד מחירים שתאימים לכיס שלי

אתה בעד או נגד?
לא הבנתי :D

אני יודע לעשות הבחנה מדויק בין אנשים שאודיו בשבילם זאת דרך החיים לבין סוחרים..

ולא אשלם ליבואן/חנות/סוחר שלוקחת מחיר שאין לו קשר למחיר הראלי בחו"ל.
וגם לא הבקר/אבקר אצלו. (הנקודה ברורה?)

אבל צריך לדעת לעשות הפרדה בין סוחר שעובד מהבית -לבין חנות.

אתה בטח מבין למה רוב היבואנים "הקטנים" ממשיכים לעבוד עבודה שגרתית לפרנסתם,לא?
זיקתם למוזיקה לא מצליחה/מספיקה להביא אותם למקומות שמהם הם יכולים גם לקטוף מפרי עמלם
שייתן להם לעסוק אך ורק באודיו.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
אתה בעד או נגד?
לא הבנתי :D

אני יודע לעשות הבחנה מדויק בין אנשים שאודיו בשבילם זאת דרך החיים לבין סוחרים..

טופ אודיו זה יבואן עם פריסה ארצית, אחריות ומעבדה (של בנאדם אחד ומזכירה אבל בכל זאת).. אם הם מסוגלים לתמחר בחו"ל + מע"מ (אחרי לחץ מתון), אין שום סיבה שאיזה הד סינמה לא.. פשוט בא להם לדפוק מחיר עבור ה-audience שלהם..

מיכאל. החלטתי להתייחס רק למשפט המזלזל שהדגשתי בציטוט שלך.

לידיעתך הרבה {המועטה במקרה הזה}, טופ אודיו, כחברה, לא יותר גדולה מהד סינימה. אם כבר, ה"הד סינימה האלה" אפילו גדולים יותר.

ובלי קשר לתלונות שלכם על תמחור וכ"ו כנראה שישנה טעות במחיר הרמקול שנבחן, העיניין בבדיקה ואם קיימת כזו המחיר יתוקן.
 

Joshua_G

חבר משקיען
הודעות
3,721
מעורבות
4
נקודות
0
אין שום אפשרות לתת הערכה נכונה ואובייקטיבית של תמורה למחיר.

אבהיר את דבריי.

לשמעון ב. ולי יש דגמי רמקולים שונים מאותה משפחה, או מאותה סדרה. בגדול, אופי הצליל והתכונות המרכזיות של הדגם VC-7 שיש לשמעון והדגם VC-2 שיש לי הם זהים, עם הבדלים מסוימים ביניהם. לדגם VC-7 יש יותר נפח ועומק בצלילים הנמוכים, בעוד הדגם VC-2 מהירים יותר. שמעון אוהב ומעדיף את העומק והנפח של הצלילים הנמוכים שמפיקים הרמקולים שלו, בעוד לאוזניי הצלילים הנמוכים בדגם זה מוגזמים – הם מודגשים יותר מאשר התדרים האחרים.
עכשיו, נניח שמחיר שני הדגמים היה זהה. איזה דגם משניהם נותן תמורה טובה יותר למחיר? – תלוי את מי שואלים. אני משוכנע ששמעון היה אומר שהדגם VC-7 נותן תמורה טובה יותר למחיר, בעוד לטעמי הדגם VC-2 נותן תמורה טובה יותר למחיר – באופן חד-משמעי.

דוגמא אחרת.
לאחרונה שמעתי מערכת יוקרתית ויקרה מאד – הרבה יותר יקרה מהמערכת שלי.
בסוג המוסיקה שאני שומע יותר מאשר סוגי מוסיקה אחרים, מוסיקה קלאסית – המערכת הזאת נשמעה לי גרוע מאד. לעומת זאת, במוסיקה אלקטרונית, המערכת הזאת נשמעה לי מרשימה יותר מכל מערכת אחרת ששמעתי.

אחת הסיבות לכך היא שאין מערכת מושלמת – אין רמקולים מושלמים ואין מגבר מושלם – בכל מחיר שהוא. אין מערכת טובה שאין בה גם יתרונות וגם חסרונות – אין רמקול כזה ואין מגבר כזה.

שאלה אחת היא איך משקללים בתמורה למחיר את היתרונות והחסרונות?
שאלה אחרת היא לאיזה מאזין יהיה איזה ערך של תמורה למחיר? למי ששומע בעיקר מוסיקה אלקטרונית למערכת מסוימת תהיה תמורה גבוהה למחיר, בעוד למי ששומע בעיקר מוסיקה קלאסית למערכת זאת תהיה תמורה למחיר נמוכה הרבה יותר , לעומת מערכת אחרת.

דוגמא שלישית.
לא מזמן העליתי בפורום אודיופיליה התרשמות על מגבר SET סיני מסוים, שמחירו בחו"ל הוא $600 ובארץ יש להוסיף לזה עלויות משלוח ומיסים.
אם הייתי שומע רק מוסיקת רוק וג'אז – המגבר הזה, בשילוב הרמקולים שלי, היה כל מה שחפצה נפשי והוא היה שווה לי אפילו פי עשר ממחירו. מאחר והמגבר הזה, על הרמקולים שלי, קורס לחלוטין במוסיקה סימפונית – הוא לא שווה לי אפילו עשירית ממחירו, גם לא אלפית ממחירו.
נניח שהייתי מתבקש לנקוב בתמורה למחיר עבור המגבר הזה. במקרה כזה, הייתי חייב לשאול: עם איזה רמקולים ועם איזו מוסיקה? קרוב לוודאי שגם עבור איזה מאזין.

בשורה תחתונה, שוב:
אין שום אפשרות לתת הערכה נכונה ואובייקטיבית של תמורה למחיר.
 
נערך לאחרונה ב:

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
שמעון,
איני מכיר את עיתונאי/כתבי/אתרי האודיו בעולם, משום שאני כמעט לא קורא אותם. אם את טוען שרובם פועלים ממניעים לא הולמים, אני מניח שאתה יודע על מה אתה מדבר.
עם זה, אני משוכנע ללא כל צל של ספק שאין מניעים לא הולמים, לא לאתר זה ולא לנמר.
האם אתה לא מוצא לנכון לפרגן, כאשר יש מקום לפרגן, בצד הביקורת שיש לך?
הזעם שלך על התמחור של יבואנים מקומיים מסוימים מובן לי, אבל בוא לא נשפוך את התינוק עם המים. יש מקום לביקורת והשגות על מדיניות התמחור של יבואנים אלה ואחרים – אבל לא בגוף הסקירה של מוצר.
ככל הידוע לי, ביקורות השוואתיות של 2 מוצרים שונים או יותר לא נעשות באף מקום בעולם – אז למה דווקא בארץ?
ככל הידוע לי, לבד ממגזין גרמני אחד, אף אחד אחר לא ניתן דירוג של תמורה למחיר – אז למה דווקא בארץ?
האם נראה לך שעלינו להמציא את הגלגל מחדש?

אוסיף הערה אישית. אני מקווה שהחברות בינינו תימשך גם לאחר הערה זאת.
בסקירות מוצרים שהעלית מדי פעם באתרים שונים לא ראיתי שעשית מה שאתה מבקש מנמר לעשות. גם לא ראיתי פירוט של יתרונות וחסרונות כפי שנמר מביא.
מה שאני רוצה להגיד כאן הוא שקל יותר לבקר עבודה של אחרים מאשר לבצע עבודה דומה יותר טוב מאותם אחרים.

יקירי, אל תדאג, לא קיללת את אימ-אימא שלי.
ועכשיו, לענייננו:
אם לטענתך כמעט ואינך קורא מגזינים של אודיו, אז איך אתה יכול לטעון ש"ביקורות השוואתיות של 2 מוצרים שונים או יותר לא נעשות באף מקום בעולם"? קרא, ואחר כך תסיק מסקנות.
כדי לקצר לך קצת תהליכים, אתה טועה בגדול ביחס למגזינים בחו"ל. כמעט ואין ביקורת רצינית שבה לא נערכות השוואות, בזמן אמת, עם מוצרים אחרים. זה אלף. שנית, כמעט כל ביקורת מתייחסת ליחס בין העלות לתוצאה. גימל, כל הביקורות שכתבתי היו מבוססות על השוואות. על סמך מה הבאת את הנתון המטעה שלא עשיתי את זה?
סופו של דבר, למה לך להיכנס לנושא שאינך בקיא בו? הרי אתה בעצמך אומר שאתה לא קורא כתבות. לא צריך לקפוץ ראש לכל שרשור שמועלה כאן.
 

Joshua_G

חבר משקיען
הודעות
3,721
מעורבות
4
נקודות
0
יקירי, אל תדאג, לא קיללת את אימ-אימא שלי.
ועכשיו, לענייננו:
אם לטענתך כמעט ואינך קורא מגזינים של אודיו, אז איך אתה יכול לטעון ש"ביקורות השוואתיות של 2 מוצרים שונים או יותר לא נעשות באף מקום בעולם"? קרא, ואחר כך תסיק מסקנות.
כדי לקצר לך קצת תהליכים, אתה טועה בגדול ביחס למגזינים בחו"ל. כמעט ואין ביקורת רצינית שבה לא נערכות השוואות, בזמן אמת, עם מוצרים אחרים. זה אלף. שנית, כמעט כל ביקורת מתייחסת ליחס בין העלות לתוצאה. גימל, כל הביקורות שכתבתי היו מבוססות על השוואות. על סמך מה הבאת את הנתון המטעה שלא עשיתי את זה?
סופו של דבר, למה לך להיכנס לנושא שאינך בקיא בו? הרי אתה בעצמך אומר שאתה לא קורא כתבות. לא צריך לקפוץ ראש לכל שרשור שמועלה כאן.

הדברים שכתבתי מבוססים על המעט שקראתי – בעיקר ביקורות על מוצרים לאחר שרכשתי אותם (וכך נוכחתי לדעת שבמרבית המקרים אין שום קשר בין הביקורות שקראתי לבין התרשמותי מהמוצרים).
האם אתה יכול להביא קישורים לביקורות המוכיחות את הטיעונים שלך?
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור