אין לי שום בעייה אם לא תנסה לשכנע את עצמך ו/או תאמין או לא במה שאתה רוצה, כולל בבודהא, תחיית המתים, מוחמד וחתולים שחורים. מבחינתי זה לגיטימי לחלוטין ובסדר גמור ללא הסתייגות.
אין לי גם שום התנגדות שאתה ו/או כל מישהו אחר, כולל אותי, ייהנו מזה -- אין בזה, מבחינתי, שום דבר שהוא לא בסד. בכיף.
קצת מפריע לי, ולפעמים אפילו מקפיץ אותי, כשאנשים מצהירים, ועוד בביטחון מלא ובפסקנות, שזה יותר "טוב", "אמיתי" וכאלה. זה קצת דומה, בהרגשה שלי, לזה שהייה מקפיץ אותי אם מישהו הייה מתעקש על כך ש- 2+2=5.
מצד אחד, ענייני סאונד וביצועים,ואמנות בכלל, אינם מוחלטים, להיפך -- הכל רק טעם, ולכן יש מקום לכל הטעמים, ולכן יש אולי גם קצת פחות מקום לפסקנות.
מצד שני, בעניינים טכניים יש קצת יותר נגיעה ל"מציאות", אם יש בכלל דבר כזה (יש טענות, שאולי אינן ניתנות להוכחה/הפרכה, שאין). מבלינה טכנית/פיזיקאלית, ברור וידוע שבהעברה לוויניל מוכנסים באופן אינהרנטי כל מיני עיוותים, וכמוכן יש עדויות מכמה גורמים בלתי תלויים ומומחים בתחום, שחלק מסוגי העיוותים האלה, וספציפית בעיקר קומפרסייה, גורמים בדיוק לארטיפאקטים כאלה, כך שמסתמן די בבירור, לדעתי, שזה המצב בויניל, ללא שאלת טעם והאם זה בסדר/לא, טוב/לא ושאר פילוסופיות.
מבחינתי האישית, אני מעדיף בהרבה שהדברים על השולחן ולא מודחקים/מוכחשים.
כן, ויניל ובמה אינסופיתואינסוף הארמוניות יכולים להיות יפים ומענגים ומרגשים והכל, וכן, הם לא מציאות אלא ארטיפאקטים של טכנולוגייה, וכן, זה בסדר גמור ליהנות מזה, וכן, זה אמת ומציאות בדיוק באותה מידה שכל התיזמורת אכן בחדר שלך.
נקווה שהטרומבוניסטים ושאר כלי הנשיפה לא אכלו בצל/שום, ושאף אחד מהנגנים לא אכל חומוס/שעועית -- יכול להיות לא נעים כשכולם נכנסים במציאות לחדר לא גדול.
עמיר