אני מניח שהבנתם את העניין.
אני אתן דוגמא.
לא הייתי קונה רמקול מוניטור בגלל שהוא מוגבל בתחום הנמוך. שידוך סאב למוניטור מצריך סאב מאוד איכותי ויקר וגם אם מצאנו אחד כזה הוא עלול לפגוע באיזון הטונאלי של המערכת.
רמקול רצפתי לעומת זאת מתאים יותר להרגלי ההאזנה שלי ולסיגנונות המוסיקה שלי.
לא הייתי קונה או מכניס לבית שלי רמקולי וינטאג' !
למה???
תמיד ולא משנה באיזה סטאפ ובאיזה קונפיגורציה/אקוסטיקה נשמעו לי סתומים משעממים
וגורמים לי לתהות איך אנשים מתחברים לזה
אייל
תתחדש ותהנה....
זה עדיין לא אומר שחלק ניכר מהתחביב הזה עניינו עיסוק בטכנולוגיות שברוב העולם נחשבות לפאסה. רמקולים גדולים (במקום קופסאות בגודל חפיסת סיגריות), סטריאו במקום קולנוע ביתי, מגברי ענק ששוקלים ק"ג רבים, במקום אייפוד או שרת מחובר לממיר ומגבר מעוצב, ופטיפון במקום קבצים.
אבל מי שמחפש את האיכויות שאנחנו מחפשים ומדקדק כמו פיינשמקר בדקויות של הצלילים, הבמה והרזולוציות, ממשיך להשקיע גם בפטיפונים ובתקליטים. לאיכות יש מחיר, אבל לא לכולם המחיר שווה אותה. אם נדייק, לרוב העולם לא שווה להשקיע בשביל לקבל את האיכות הזאת.
כרמי אני עדיין זוכר לך את "אפקט הצפרדע המטוגנת" לדברייך(אחלה מטאפורה אגב)
(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)
אבל אני שמח שהבנת שזה שהשד לא נורא כל כך
אגב גם אני ממזמן הפסקתי להגיד "לא"
אייל