חוויה אצל הד"ר.


efi1965

כתב האתר בצפון
צוות האתר
הודעות
1,485
מעורבות
395
נקודות
83
א. מי שמתבטא בצורה כזו: "האודיופיל החדש שבוחן ציוד רק על פי פרמטרים מאבד את העיקר: מ-ו-ס-י-ק-ה!!!" חייבים לענות לו שזה קשקוש !!!
ב. ממתי קשקוש זו מילה מגעילה ? הכוונה לתגובה לא לעניין כשנגמרות הטענות המבוססות וזה בדיוק מה שעשית פה.
 

yeuda27

חבר משקיען
הודעות
524
מעורבות
353
נקודות
63
א. מי שמתבטא בצורה כזו: "האודיופיל החדש שבוחן ציוד רק על פי פרמטרים מאבד את העיקר: מ-ו-ס-י-ק-ה!!!" חייבים לענות לו שזה קשקוש !!!
ב. ממתי קשקוש זו מילה מגעילה ? הכוונה לתגובה לא לעניין כשנגמרות הטענות המבוססות וזה בדיוק מה שעשית פה.

אני באמת מצטער שיש לי זכות להביע את דעתי אפי. לא מגיב יותר מדיי בפורום(היום הבנתי למה) אך עוקב על תקן יומי ולדעתי הרבה אנשים איבדו את הכיוון.
 

efi1965

כתב האתר בצפון
צוות האתר
הודעות
1,485
מעורבות
395
נקודות
83
קודם כל תמשיך להגיב והכל בסדר.
דבר שני, מדובר בתחביב שמוסיקה זה חלק ממנו, לא הכל. אם רק מוסיקה היתה העניין אז כולנו היינו משתמשים בטרנזיסטור ונגמר העניין לא ? כל אחד לוקח את זה לכיוון שלו ומחליט כמה אחוזים מתוך כך המוסיקה עצמה מהווה. אבל המשותף לכולנו הוא הרצון לשמוע את אותה מוסיקה באיכות גבוהה והרצון הזה לא נגמר אף פעם, רק מתגבר ולכן נוצרת התחושה שמתמקדים לפעמים בתפל ולא בעיקר.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
קודם כל תמשיך להגיב והכל בסדר.
דבר שני, מדובר בתחביב שמוסיקה זה חלק ממנו, לא הכל. אם רק מוסיקה היתה העניין אז כולנו היינו משתמשים בטרנזיסטור ונגמר העניין לא ? כל אחד לוקח את זה לכיוון שלו ומחליט כמה אחוזים מתוך כך המוסיקה עצמה מהווה. אבל המשותף לכולנו הוא הרצון לשמוע את אותה מוסיקה באיכות גבוהה והרצון הזה לא נגמר אף פעם, רק מתגבר ולכן נוצרת התחושה שמתמקדים לפעמים בתפל ולא בעיקר.

נשאלת השאלה האם במרדף אחר x,y,z לא מאבדים משהו.
אודיופיליה אינה בהכרח ציודיופיליה.
סטאפ יכול להיות מורכב ממיטב החלקים ועדיין לא תהיה לו סינרגיה, המשפט סך החלקים עולה על השלם תקף כאן ביותר שאת.
מבחינתי אותו הדין גם כלפי האזנה בלתי פוסקת למקטעים במטרה לבחון ניו אנסין אין סופי, אין לזה קשר ישיר לאהבה למוזיקה.
 

נערך לאחרונה ב:

efi1965

כתב האתר בצפון
צוות האתר
הודעות
1,485
מעורבות
395
נקודות
83
נשאלת השאלה האם במרדף אחר x,y,z לא מאבדים משהו.
אודיופיליה אינה בהכרח ציודיופיליה.
סטאפ יכול להיות מורכב ממיטב החלקים ועדיין לא תהיה לו סינרגיה, המשפט סך החלקים עולה על השלם תקף כאן ביותר שאת.
מבחינתי אותו הדין גם כלפי האזנה בלתי פוסקת למקטעים במטרה לבחון ניו אנסין אין סופי, אין לזה קשר ישיר לאהבה למוזיקה.
לדעתי התשובה די פשוטה, יש כאלו שמאבדים ויש כאלו שלא. לכן רשמתי שכל אחד מחליט לעצמו עד כמה חשוב לו לשפר כל הזמן את הציוד. יש פה בפורום הרבה חברה שיושבים בשקט תקופות ארוכות מאוד לאחר שדרוג ופשוט נהנים ממוסיקה.
 

שוני

חבר משקיען
הודעות
984
מעורבות
515
נקודות
93
או קיי
אחרי שקראתי על קשקושים והתעלפויות של שמעתי אצל פלוני ישנו פרמטר
נוסף ואולי הכי חשוב לדעתי , ״שרידות״.
היו אצלי בבית בבדיקות ציודים שונים ברמות גבוהות והיו פעמים שהתעלפתי
וכעסתי על עצמי שאני משתמש בציוד ״ נחות ״ ואיך פיספסתי את היהלום החדש
והנוצץ .
אחרי שמיעה ארוכה של ימים רבים הבנתי ש נחת ש חיבור ביני לבין המוזיקה נעלם.
ואתה מזהה את העניין כמו שף שיוצר להבה במחבת שאינה תורמת כלום לטעם האוכל
אלא מייצרת שואו בלבד ואתה נשפך מהאפקטים והמסביב.
מערכת משובחת נשמעת גם בהיכרות ההתחלתית מצויינת וגם לאורך זמן צריכה לתפוס
את המשתמש באותה רמה של התלהבות.
הרבה משתמשים קנו ציודים מצויינים וציר הזמן לימד אותם שהם טעו.
וזה לא בא להאשים אף אודיופיל אלא רק להסביר.
 

שוני

חבר משקיען
הודעות
984
מעורבות
515
נקודות
93
אגב
ציוד מנורות לדעתי נותן את האפקט ההפוך .
לא נוצץ מידי בתחילת ההיכרות , אבל עם הזמן אתה מתמכר לתוצאות.
יש לי ציוד מנורות לא רע ואני יודע את היתרונות של ציודים אחרים על
הציוד שלי ואני יכול לרכוש אותם בקלות.
אבל אני עדיין עם המנורות שלי כי אני רואה /שומע את חצי הכוס המלאה כלומר את
היתרונות במה ואיך שאני שומע .
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,377
מעורבות
463
נקודות
83
ציודיופיליה: לעיתים המרדף אחרי הביוקר הזה לוקח אותך לתהום עמוקה שלא תדע איך לצאת ממנה.
לא כל הנוצצ זהב, ולא כל מה שיקר טוב, וברוב המקרים דווקא, לאורך זמן, זה בדיוק ההיפך !
ו אהבתי את התיאור "שיכוותית" .
 

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
הדיון הזה מזכיר לי ויכוח שמתנהל בעולם הממירים ! קיים ויכוח בעשור האחרון מתמשך בין חובבי הציפ של סברה לדורותיו לpcm לדורותיו שהתקדם למה שנקרה היום r2r.
Sebra לוקחת את הצד הרזולטורי הדינאמי הסופר חושפני כשהr2r לוקח את הצד היותר סלחני רך המכונה בטעות לדעתי אנלוגי.
הטובנה שלי היא כזו : קודם כל ברור שיש את עניין העדפה האישית פה אין ויכוח.
דבר שני שהבנתי שהציפ היותר חושפני ומפורט ידרוש מסביבו מעגלים ורכיבים ברמת בניה ותיכנון יותר טובים וכן רכיבי מערכת יותר טובים שיכולים להתמודד עם רמת הפרוט הנקיון והדינמיות הנדרשת.
גם הr2r יהנה מכל הנ"ל אך יהיה יותר סלחני.
בתוצאה הסופית הציפ של sebra במצב אופטימלי יהיה יותר מפורט יותר שקט ולכן גם יותר הרמוני אך במצב אחר יהיה חופרני.
בדיוק כמו האלמנט הקרמי .
כמו ההבדל בין פררי סופר מהירה וסופר חדה אך לא סלחנית ורולסרויס שתגהץ כל כביש אך תהיה קצת כבדה בסיבובים.
פשוט 2 גישות שונות לחים
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
הדיון הזה מזכיר לי ויכוח שמתנהל בעולם הממירים ! קיים ויכוח בעשור האחרון מתמשך בין חובבי הציפ של סברה לדורותיו לpcm לדורותיו שהתקדם למה שנקרה היום r2r.
Sebra לוקחת את הצד הרזולטורי הדינאמי הסופר חושפני כשהr2r לוקח את הצד היותר סלחני רך המכונה בטעות לדעתי אנלוגי.
הטובנה שלי היא כזו : קודם כל ברור שיש את עניין העדפה האישית פה אין ויכוח.
דבר שני שהבנתי שהציפ היותר חושפני ומפורט ידרוש מסביבו מעגלים ורכיבים ברמת בניה ותיכנון יותר טובים וכן רכיבי מערכת יותר טובים שיכולים להתמודד עם רמת הפרוט הנקיון והדינמיות הנדרשת.
גם הr2r יהנה מכל הנ"ל אך יהיה יותר סלחני.
בתוצאה הסופית הציפ של sebra במצב אופטימלי יהיה יותר מפורט יותר שקט ולכן גם יותר הרמוני אך במצב אחר יהיה חופרני.
בדיוק כמו האלמנט הקרמי .
כמו ההבדל בין פררי סופר מהירה וסופר חדה אך לא סלחנית ורולסרויס שתגהץ כל כביש אך תהיה קצת כבדה בסיבובים.
פשוט 2 גישות שונות לחים
הכל כתבתה בסדר .עד שהבנתי שלא הבנתה כשכתבתה..."בדיוק כמו האלמנט הקרמי".(ורד)
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
למה
פרט ונמק
מפני ש...כל רמקול טוב יחפור או ישמע סתום אם לא יקבל את ה"במה" הראויה לו.ולא רמקול עם אלמנט קרמי .שמעתה פעם מג'יקו חופר....? אני שמעתי...
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
מפני ש...כל רמקול טוב יחפור או ישמע סתום אם לא יקבל את ה"במה" הראויה לו.ולא רמקול עם אלמנט קרמי .שמעתה פעם מג'יקו חופר....? אני שמעתי...

מג׳יקו באופיו לא רחוק כלל מיחידות קרמיות. אפשר להגיד שבכמה כאלה ששמעתי, אפילו היה קשה לי שלא להתבלבל בעניין הזה. ושמעתי כמה מג׳יקו בחיי.

אני טוען שברגע שגיא יתחיל להתרגל לשקיפות ברמה הזו, ורזולוציה ברמה של הרמקול שלו עם האלקטרוניקה הנכונה, ולא יתפתה ויביא אותו לצד הנעים והמשעמם, הוא יסתכל על הפוסט הזה ויחשוב הפוך.

קודם כל פרטים, דינמיקה ורזולוציה. אחרי שמשיגים את כל אלה, אפשר להתחיל לחשוב על וויסינג.
 

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,269
מעורבות
1,817
נקודות
113
מג׳יקו באופיו לא רחוק כלל מיחידות קרמיות. אפשר להגיד שבכמה כאלה ששמעתי, אפילו היה קשה לי שלא להתבלבל בעניין הזה. ושמעתי כמה מג׳יקו בחיי.
אז יש מכנה משותף לכל הרמקולים הקרמיים שאותו אתה יכול לזהות כמעט תמיד?
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
אז יש מכנה משותף לכל הרמקולים הקרמיים שאותו אתה יכול לזהות כמעט תמיד?

אופס....ולא אני רשמתי זאת ;)
 

נערך לאחרונה ב:

גיא

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
3,122
מעורבות
1,124
נקודות
113
אז יש מכנה משותף לכל הרמקולים הקרמיים שאותו אתה יכול לזהות כמעט תמיד?

אני לא. שמעתי כאלו שהיו סתומים ואנמיים וחסרי כל ריגוש, שמעתי כאלו שהיו בילתי נסבלים בעליל עם כאב אוזניים מיידי ושמעתי גם כאלו שהפילו אותי בתוצאה מטמטמת. אז מה זה אומר?
 

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,269
מעורבות
1,817
נקודות
113
אופס....ולא אני רשמתי את זאת ;)

אני לא. שמעתי כאלו שהיו סתומים ואנמיים וחסרי כל ריגוש, שמעתי כאלו שהיו בילתי נסבלים בעליל עם כאב אוזניים מיידי ושמעתי גם כאלו שהפילו אותי בתוצאה מטמטמת. אז מה זה אומר?
לא אני רשמתי, רק ציטטתי...
 

shushu

חבר משקיען
הודעות
1,235
מעורבות
783
נקודות
113
מג׳יקו באופיו לא רחוק כלל מיחידות קרמיות. אפשר להגיד שבכמה כאלה ששמעתי, אפילו היה קשה לי שלא להתבלבל בעניין הזה. ושמעתי כמה מג׳יקו בחיי.

אני טוען שברגע שגיא יתחיל להתרגל לשקיפות ברמה הזו, ורזולוציה ברמה של הרמקול שלו עם האלקטרוניקה הנכונה, ולא יתפתה ויביא אותו לצד הנעים והמשעמם, הוא יסתכל על הפוסט הזה ויחשוב הפוך.

קודם כל פרטים, דינמיקה ורזולוציה. אחרי שמשיגים את כל אלה, אפשר להתחיל לחשוב על וויסינג.

אני חושב בדיוק הפוך :)

מבחינתי קודם כל וויסינג וטונליות. הרי הרמקולים בשנים האחרונות ברמות שאנחנו מדברים עליהם לא ממש גרועים ברזולוציה, דינמיות ופרטים. לא מדבר על רמקול שמייצר עיסה של מיד, אין יותר מידי כאילה היום. אבל רמקול אובר שקוף מאוד קשה (ומאוד יקר) לאזן.

אז כשהתקציב לא בלתי מוגבל, רמקול "קצת סלחן" (סלחן לא אומר שאין לו רזולוציה, או שיש פרטים שלא שומעים דרכו) יסב אושר לבעליו בטווח הארוך יותר מאשר מכונת רזולוציה. כשאין מגבלת תקציב, ברור שעדיף לקנות את הרמקול הכי שקוף שיש עם האלקטרוניקה הכי טובה והמקור הכי טוב. אבל כשהתקציב מוגבל (ואצל רוב האנשים הוא מוגבל ברמה כזו או אחרת) השאלה היא על מה מתפשרים. לדעתי מערכת המורכבת מרמקול בלתי סלחן בעליל ואלקטרוניקה טובה מינוס לא תוביל לתוצאה מהנה, תייסר את בעליו, ועלולה להמאיס את התחביב על הברנש. יש המון רמקולים מודרנים טובים מאוד ויחסית סלחנים (לא בהכרח זולים דרך אגב) שמתאימים יותר לדעתי לבניית מערכת כשהתקציב אינו אינסופי.
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
אני לא. שמעתי כאלו שהיו סתומים ואנמיים וחסרי כל ריגוש, שמעתי כאלו שהיו בילתי נסבלים בעליל עם כאב אוזניים מיידי ושמעתי גם כאלו שהפילו אותי בתוצאה מטמטמת. אז מה זה אומר?
זה לא אומר כלום. כי לא שמעת רק את ההבדל בין הרמקולים השונים כשהחליפו אותם בזה אחר זה על אותה מערכת. שמעת מערכת אחרת, חדר אחר, מוזיקה אחרת, כבילה אחרת....
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור