החיים קצרים בשביל ברייק-אין ארוך

  • פותח הנושא gds
  • פורסם בתאריך

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
עריכה: סתם מתוך סקרנות, אתה מעביר את הטלויזיה, הסלולרי ואת המחשב שלך ברייק אין גם כן? ללא התהליך הזה אתה מחייג למספרים שגויים או מוצא את עצמך גולש לאתרים לא לגיטמיים בטעות בגלל שהקבלים היו חדשים מידי והטעינה שלהם היתה לא מיטבית?
עשית רושם של אדם חכם אבל שטות מוחלטת כזאת... מה הקשר בין אחדים ואפסים שחלקם עוברים מנגנון תיקון שגיאות לבין מתחי חשמל בחומרים מוליכים ואלח של חציצים בקבל, חימום של מנורה וטמפרטורת עבודה אופטימלית של טרנזיסטור.
אם מעגל מסוים במחשב או בטלויזיה לא יקבל את הערכים החשמליים להם הוא הוגדר אתה בהחלט תראה זאת, חוצמזה שיש תחום שלם בפיזיקה שקשור למוליכות שמוכיח שזרם חשמלי מתנהג בצורה ספקטרלית במוליך ואופי הזרימה מקבל תבנית אחרת עם זמן ארוך במונחי אנוש דבר שיתבטא במופע שלו באודיו, לזרם חשמלי יש ביטוי פיזיקלי-מכני שמיע.
לידיעתך: בטון מגיע לייבוש סופי לאחר 60 שנה, זה לא אומר שלא מאכלסים את הבניין בגמר העבודות.
לגבי ברייק אין של אוזניים כטעם נרכש במזון, גבינה עבשה תהיה טעימה ככזאת אבל אף פעם לא תהיה טעימה אם היא מקולקלת, יש טעמים שהמוח מזהה מילדות כמסוכנים לקיום כמו טעם מר שמעיד על רעילות, ומכך האנלוגיה שלי לצליל, כאשר הוא לא נכון או לא תקין.
אפשר לטעון אם כך שצלילים של מוזיקה "תעשייתית מחתרתית גרמנית" צריכים להתפרש במוח כצליל מקולקל, אז גם כאן אפשר להשוות אותה לגבינה עבשה אך לא מקולקלת.
 
נערך לאחרונה ב:

Cloudy

חבר משקיען
הודעות
783
מעורבות
305
נקודות
63
עשית רושם של אדם חכם אבל שטות מוחלטת כזאת... מה הקשר בין אחדים ואפסים שחלקם עוברים מנגנון תיקון שגיאות לבין מתחי חשמל בחומרים מוליכים ואלח של חציצים בקבל, חימום של מנורה וטמפרטורת עבודה אופטימלית של טרנזיסטור.
לא דיברתי על Warm Up אבל רק כדי שטיפש כמוני יבין, הקבלים, הטרנזיסטורים ושאר הרכיבים במחשב ובטלויזיה הם מסוג שונה, מופלא וחסין טמפרטורה?
ושוב, מאחר והרכיבים בטלויזיה, מחשב וסטריאו הם אותם רכיבי בסיס, האם אתה עושה ברייק אין לטלויזיה, סלולרי ולמחשב שלך? למיטב ידיעתי המאד לא מלומדת, לכל המכשירים האלה יש פלט צליל ויותר מכך, פלט תמונה ברזולוציה סופר גבוהה עם רגישות לא קטנה לסטיות בגוונים.

אז שוב, כיילת את מסך הטלויזיה שלך? עשית לו ברייק אין? כיילת מחדש אחרי הברייק אין? בלי להתפלסף, כן או לא?
 

Cloudy

חבר משקיען
הודעות
783
מעורבות
305
נקודות
63
לגבי ברייק אין של אוזניים כטעם נרכש במזון, גבינה עבשה תהיה טעימה ככזאת אבל אף פעם לא תהיה טעימה אם היא מקולקלת, יש טעמים שהמוח מזהה מילדות כמסוכנים לקיום כמו טעם מר שמעיד על רעילות, ומכך האנלוגיה שלי לצליל, כאשר הוא לא נכון או לא תקין.
אפשר לטעון אם כך שצלילים של מוזיקה "תעשייתית מחתרתית גרמנית" צריכים להתפרש במוח כצליל מקולקל, אז גם כאן אפשר להשוות אותה לגבינה עבשה אך לא מקולקלת.
לדעת חלק נכבד מאוכלוסיית העולם, גבינות עבשות מאד יקרות נחשבות למקולקלות ולא ראויות למאכל עוד בשלב הריח.
 

Cloudy

חבר משקיען
הודעות
783
מעורבות
305
נקודות
63
מה הקשר בין אחדים ואפסים שחלקם עוברים מנגנון תיקון שגיאות לבין מתחי חשמל בחומרים מוליכים ואלח של חציצים בקבל, חימום של מנורה וטמפרטורת עבודה אופטימלית של טרנזיסטור.
אם מעגל מסוים במחשב או בטלויזיה לא יקבל את הערכים החשמליים להם הוא הוגדר אתה בהחלט תראה זאת.
Screenshot 2022-12-08 110523.png



מתקבל אצלי הרושם שלפחות אתה בהחלט לא רואה זאת, בשונה מהאזניים המופלאות שלך, הראייה... פחות?
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,156
מעורבות
1,101
נקודות
113
כיול של אמצעי תצוגה אחת לכמה חודשים היא פרקטיקה מאוד נפוצה, אני מכייל את המקרן שלי אחת לחצי שנה (כי אני עצלן) לאור בעיה חמורה של Gamma Shift למקרנים, הנובעת לא מעט משינויים שעוברת הנורה ולאו דווקא האלקטרוניקה. בעיה זו תשפיע על הקונטרסט, הבהירות ואפילו על הצבעים. אנחנו לא מודעים לבעיה, כי העיניים שלנו פשוט מתרגלות, כדי להבין את עומק הבעיה נדרשים סנסורים ותוכנות כיול מיוחדות.

בכל הקשור לברייק אין באודיו, אני לשם שינוי בצד של גדי, אכן קיימים הבדלים במכשירים מסוימים, אבל לא הייתי קורא לזה משהו דרמטי, אלא שינוי טונאלי קטן ולפעמים בהחלט שמיע, מה גם שהאוזניים שלנו עוברות סוג של ברייק אין לצליל החדש.
השינויים הללו גם שמיעים בכל הקשור לטמפרטורה, ה - CH שלי נשמע מעט שונה ב 48 מעלות ו ב51 מעלות (יש על צג המכשיר אינדיקציה לטמפרטורה), משהו בהחלט מתרכך בסאונד.

וכמובן יש את עניין הברייק של רמקולים/סאבוופרים כאשר שם, העניין הרבה יותר מובחן ושמיע.

למרות זאת, צריך לקחת את הדברים בפרופורציה ואם נחזור לדוגמת המסכים, זה כמו לעבור מ 1080P ל -4K כאשר אתה יושב במרחק של 5 מטרים מהמסך, האם רואים את זה? כן, ממש בקטנה וגם צריך לדעת על מה להסתכל, אבל זה רחוק מאוד מאיזו דרמה ולא קרוב כמובן כמו בין מעבר מ ערוץ 5 SD לערוץ 5 HD.

רן
 

Cloudy

חבר משקיען
הודעות
783
מעורבות
305
נקודות
63
@RanMoyal אין לי ויכוח לגבי טווח טמפרטורות אידאלי לרכיבים שונים. יחד עם זה, לספר לי שכל החוקים הפיזיקליים הללו חלים באופן יוצא דופן על מערכות סטריאו בעוד שאר סוגי המכשור, חלקו רגיש ומדוייק מהם איכשהו חסין לתופעה? Give me a break-in.
אני מכיר כמה וידאופילים שמכיילים את המסך שלהם באדיקות לפחות כל עונה בגלל שינוי בטמפרטורה ובאור והם יטענו להבדלים דרמתיים לפחות אם לא יותר מהטענות שנשמעות פה תדיר לגבי סטריאו. אממה? לוידאופילים לפחות יש הוכחה מדידה לכל טענה שלהם. משום מה, ציוד מדידה תואם את העיניים שלהם וכן, מכשיר לכיול מסך מודד את האור בחדר.

עכשיו אני ממתין לייצרן הטלוויזיות שיספר לנו על מסך שדורש ברייק אין של שנה לפחות...
 

ארמה אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,320
מעורבות
963
נקודות
113
ברייק אין זה לא דבר חדש לכל מי שיש לו נסיון עם מכשירים ואכן מכשיר חדש שניגן חודשיים נישמע יותר טוב ממכשיר שיצא מהקרטון ואחת כמה וכמה כאשר מדובר במגברי מנורות ,מכיוון שמכשיר חדש עובר הליך של ״התבשלות״ של הקבלים שנאים מנורות וכו , אולם יש כאן גם עניין של פרופרציה ולעניות דעתי אין דבר כזה שנה או שנתיים ברייק אין.
אגב , ברמקולים לדוגמא הברייק אין זה לא פחות מקריטי כאשר הדרייברים החדשים חייבים לעבוד על מנת שהגומיות שמחזיקות אותם יתרככו ואז הסאונד ישתפר לעין שעור וגם במקרה דנן חודשיים שלוש של עבודה תביא אותם למצב אופטימלי.
 
נערך לאחרונה ב:

גיא

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
3,130
מעורבות
1,126
נקודות
113
ברייק אין זה לא דבר חדש לכל מי שיש לו נסיון עם מכשירים ואכן מכשיר חדש שניגן חודשיים נישמע יותר טוב ממכשיר שיצא מהקרטון ואחת כמה וכמה כאשר מדובר במגברי מנורות ,מכיוון שמכשיר חדש עובר הליך של ״התבשלות״ של הקבלים שנאים מנורות וכו , אולם יש כאן גם עניין של פרופרציה ולעניות דעתי אין דבר כזה שנה או שנתיים ברייק אין.
אגב , ברמקולים לדוגמא הברייק אין זה לא פחות מקריטי כאשר הדרייברים החדשים חייבים לעבוד על מנת שהגומיות שמחזיקות אותם יתרככו ואז הסאונד ישתפר לעין שעור וגם במקרה דנן חודשיים שלוש של עבודה תביא אותם למצב אופטימלי.
והרי לכם תשובה עניינית וממצא.

באשר למוצר שמצריך שנתיים ברייק אין... בחיים לא שמעתי על כזה דבר ואם אכן ישנו כזה, אז תודה רבה ושיישאר אצל היצרן.
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
@RanMoyal אין לי ויכוח לגבי טווח טמפרטורות אידאלי לרכיבים שונים. יחד עם זה, לספר לי שכל החוקים הפיזיקליים הללו חלים באופן יוצא דופן על מערכות סטריאו בעוד שאר סוגי המכשור, חלקו רגיש ומדוייק מהם איכשהו חסין לתופעה? Give me a break-in.
אני מכיר כמה וידאופילים שמכיילים את המסך שלהם באדיקות לפחות כל עונה בגלל שינוי בטמפרטורה ובאור והם יטענו להבדלים דרמתיים לפחות אם לא יותר מהטענות שנשמעות פה תדיר לגבי סטריאו. אממה? לוידאופילים לפחות יש הוכחה מדידה לכל טענה שלהם. משום מה, ציוד מדידה תואם את העיניים שלהם וכן, מכשיר לכיול מסך מודד את האור בחדר.

עכשיו אני ממתין לייצרן הטלוויזיות שיספר לנו על מסך שדורש ברייק אין של שנה לפחות...
אל תדברר אותי כי לא טענתי שברייק אין מוגבל רק לאודיו, יתרה מזו, מאז שמצאתי שלוח החשמל השפעתו דרמטית ושוות ערך לסוגי שקעים וכבלי חשמל באודיו. כשניסיתי סוגים שונים של רכיבי לוח הייתי מחליף גם את מא"ז הקו של הוידאו בהתאם וגם שם שינויים בתמונה היו בולטים, אני מאתגר אותך: החלף את המפסק הראשי, הפחת והמא"ז של הטלויזיה ב ג'נרל אלקטריק מה שהיום תחת השם AEG ואמור לי מה אתה רואה' כך שהערתך לגבי ראייתי אינה במקומה.
מה שאמרתי הוא שיש הפרדה בברייק אין בין הצד המיתחי לצד הסיפרתי, הסבר לי בבקשה איך קידוד בינרי יחליף את קידודו עם הזמן.
ב PCM יש המרה של מתחים לביטים, במקרה זה שינוי במתחים מביא לשינוי בקידוד, קח ממיר ADC הכנס אות כשהוא רק הודלק והשווה לאות לאחר שהתחמם.
אתה גם יכול לסתור את כל תחום הקריוניזציה ולקרוא לו שמן נחשים, עובדה שתחת מיקרוסקופ אלקטרוני המולקולות נראות בסדר שונה, תהליך זה בטמפ' הקרובה לאפס המוחלט מתרחשת בימים במקום בחודשים כאשר זרם חשמלי עובר במוליך או חציץ, יש מספר מאמרים בנושא.

"לדעת חלק נכבד מאוכלוסיית העולם, גבינות עבשות מאד יקרות נחשבות למקולקלות ולא ראויות למאכל עוד בשלב הריח."

גבינות אלה עברו תהליך ע"י פטריית עובש ולא פתוגן שהורג, בוטולינום יכול להרוג אבל הוא גורם לתהליך הבשלה של יין.
 
נערך לאחרונה ב:

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
האמת שזה גם אותי השאיר עם חיוך והזזת הראש ימינה שמאלה, מהאתר של ידידנו:


 

ליאור

חבר משקיען
הודעות
598
מעורבות
363
נקודות
63
ב PCM יש המרה של מתחים לביטים, במקרה זה שינוי במתחים מביא לשינוי בקידוד, קח ממיר ADC הכנס אות כשהוא רק הודלק והשווה לאות לאחר שהתחמם.

PCM זה סה"כ ייצוג דיגיטלי של אות אנלוגי אחרי דגימה (כתלות בעומק הדגימה - bit rate וקצב הדגימה - sample rate) ושום דבר אחר.

כפי הנראה אתה מתכוון לתהליך של המרה של מתחים לביטים או ADC. אך זו רלוונטית רק במקרים בהם אתה מקליט מוסיקה, או דוגם מוסיקה מדומיין אנלוגי ( יציאת RCA למשל) לצורך עיבוד ( למשל RC או המרת סטריאו לרב ערוץ).
בקיצור לא ברור מה עניין שמיטה אצל הר סיני.

כעת, אתה רוצה למדוד תוצאות ביצועי צ'יפים של ADC לפי הטמפרטורה שלהם? בהצלחה. לי זו נראית השחתת זמן מפוארת.
 

Slim1900

אוהב את התחום
הודעות
237
מעורבות
97
נקודות
28
ברייק אין זה לא דבר חדש לכל מי שיש לו נסיון עם מכשירים ואכן מכשיר חדש שניגן חודשיים נישמע יותר טוב ממכשיר שיצא מהקרטון ואחת כמה וכמה כאשר מדובר במגברי מנורות ,מכיוון שמכשיר חדש עובר הליך של ״התבשלות״ של הקבלים שנאים מנורות וכו , אולם יש כאן גם עניין של פרופרציה ולעניות דעתי אין דבר כזה שנה או שנתיים ברייק אין.
אגב , ברמקולים לדוגמא הברייק אין זה לא פחות מקריטי כאשר הדרייברים החדשים חייבים לעבוד על מנת שהגומיות שמחזיקות אותם יתרככו ואז הסאונד ישתפר לעין שעור וגם במקרה דנן חודשיים שלוש של עבודה תביא אותם למצב אופטימלי.
אז למה מוצר יד שניה מסויים שעבר ברייק אין לא עולה יותר מאותו מוצר חדש שנשמע פחות טוב?
 

omi

חבר משקיען
הודעות
861
מעורבות
409
נקודות
63
אז למה מוצר יד שניה מסויים שעבר ברייק אין לא עולה יותר מאותו מוצר חדש שנשמע פחות טוב?
בדיוק מאותה סיבה שמכונית יד שניה עם 2000 קמ יותר זולה מחדשה עם הניילונים.
 

Cloudy

חבר משקיען
הודעות
783
מעורבות
305
נקודות
63
אל תדברר אותי כי לא טענתי שברייק אין מוגבל רק לאודיו, יתרה מזו, מאז שמצאתי שלוח החשמל השפעתו דרמטית ושוות ערך לסוגי שקעים וכבלי חשמל באודיו. כשניסיתי סוגים שונים של רכיבי לוח הייתי מחליף גם את מא"ז הקו של הוידאו בהתאם וגם שם שינויים בתמונה היו בולטים, אני מאתגר אותך: החלף את המפסק הראשי, הפחת והמא"ז של הטלויזיה ב ג'נרל אלקטריק מה שהיום תחת השם AEG ואמור לי מה אתה רואה' כך שהערתך לגבי ראייתי אינה במקומה.
מה שאמרתי הוא שיש הפרדה בברייק אין בין הצד המיתחי לצד הסיפרתי, הסבר לי בבקשה איך קידוד בינרי יחליף את קידודו עם הזמן.
ב PCM יש המרה של מתחים לביטים, במקרה זה שינוי במתחים מביא לשינוי בקידוד, קח ממיר ADC הכנס אות כשהוא רק הודלק והשווה לאות לאחר שהתחמם.
אתה גם יכול לסתור את כל תחום הקריוניזציה ולקרוא לו שמן נחשים, עובדה שתחת מיקרוסקופ אלקטרוני המולקולות נראות בסדר שונה, תהליך זה בטמפ' הקרובה לאפס המוחלט מתרחשת בימים במקום בחודשים כאשר זרם חשמלי עובר במוליך או חציץ, יש מספר מאמרים בנושא.

"לדעת חלק נכבד מאוכלוסיית העולם, גבינות עבשות מאד יקרות נחשבות למקולקלות ולא ראויות למאכל עוד בשלב הריח."

גבינות אלה עברו תהליך ע"י פטריית עובש ולא פתוגן שהורג, בוטולינום יכול להרוג אבל הוא גורם לתהליך הבשלה של יין.
לא הבנתי, אתה טוען שהפאנל במסך הטלויזיה שלי מקבל ביטים בלבד ושלמטען החשמלי של הביטים אין משמעות? שזה חסר חשיבות עם האות של ה 1 הוא מיליוואט פחות או יותר ואם הוא נמשך מיקרו שניה פחות או יותר או שהדעיכה שלו שונה?
למה בתמונה בטלויזיה אין המרה של ביטים למתחים? אולי אני מטומטם, אולי, אבל ההסברים שלך פה בהחלט נותנים פייט רציני לתואר.

לגבי גבינות, התירוצים שלך לא רלוונטיים. האינסטינקט הטבעי של האנשים הוא להניח שהגבינה מקולקלת. זהו.
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
לא הבנתי, אתה טוען שהפאנל במסך הטלויזיה שלי מקבל ביטים בלבד ושלמטען החשמלי של הביטים אין משמעות? שזה חסר חשיבות עם האות של ה 1 הוא מיליוואט פחות או יותר ואם הוא נמשך מיקרו שניה פחות או יותר או שהדעיכה שלו שונה?
למה בתמונה בטלויזיה אין המרה של ביטים למתחים? אולי אני מטומטם, אולי, אבל ההסברים שלך פה בהחלט נותנים פייט רציני לתואר.

לגבי גבינות, התירוצים שלך לא רלוונטיים. האינסטינקט הטבעי של האנשים הוא להניח שהגבינה מקולקלת. זהו.
באמת יכול להיות שיש לי בעיה להמיר מחשבה לכתב, נדמה לי שבילדות אובחנתי עם בעיה דומה.
כתבתי שכשהחלפתי חלקי מיתוג בלוח החשמל וזה כמו לשנות פריסט של התמונה, אז ברור שיש סוגי מתחים וכאלה שהם המרה של ביטים ושמקורם מה PS בכל מקרה, ואם תשאל אם ביטים עברו המרה למתח מה עניין שה"ס, ברייק אין וכו', לא יודע, תשאל את אלה שמוצאים הבדלים בכבל דיגיטל בין הטרנספורט לממיר.
 
נערך לאחרונה ב:

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
PCM זה סה"כ ייצוג דיגיטלי של אות אנלוגי אחרי דגימה (כתלות בעומק הדגימה - bit rate וקצב הדגימה - sample rate) ושום דבר אחר.

כפי הנראה אתה מתכוון לתהליך של המרה של מתחים לביטים או ADC. אך זו רלוונטית רק במקרים בהם אתה מקליט מוסיקה, או דוגם מוסיקה מדומיין אנלוגי ( יציאת RCA למשל) לצורך עיבוד ( למשל RC או המרת סטריאו לרב ערוץ).
בקיצור לא ברור מה עניין שמיטה אצל הר סיני.

כעת, אתה רוצה למדוד תוצאות ביצועי צ'יפים של ADC לפי הטמפרטורה שלהם? בהצלחה. לי זו נראית השחתת זמן מפוארת.
ב ADC יש טרנסזיסטורים? הוא מבוסס על מוליך למחצה? הדגימה של PCM יצוג אנלוגי? מהו יצוג אנלוגי אם לא ממתחים? ואם ממתחים מגיעים לאופטימום בזמן קצרצר אז באמת כל נושא הברייק אין זה וודו, כולל השטות על חומרי בידוד דיאלקטרים שמשמשים כמבודדי כבל חשמלי שצוברים מטען סטטי באיטיות.
 

נערך לאחרונה ב:

Cloudy

חבר משקיען
הודעות
783
מעורבות
305
נקודות
63
באמת יכול להיות שיש לי בעיה להמיר מחשבה לכתב, נדמה לי שבילדות אובחנתי עם בעיה דומה.
כתבתי שכשהחלפתי חלקי מיתוג בלוח החשמל וזה כמו לשנות פריסט של התמונה, אז ברור שיש סוגי מתחים וכאלה שהם המרה של ביטים ושמקורם מה PS בכל מקרה, ואם תשאל אם ביטים עברו המרה למתח מה עניין שה"ס, ברייק אין וכו', לא יודע, תשאל את אלה שמוצאים הבדלים בכבל דיגיטל בין הטרנספורט לממיר.
דווקא זה קל. גם ביטים שיוצאים מ DAC ממשיכים למעגל הגברה אנלוגי וזאת הסיבה העיקרית מדוע שני DAC עם אותו צ'יפ יכולים להישמע שונים.
בטלוויזיה שלנו, אחרי כל המעגלים הדיגיטליים, הלדים ועוד רכיבי קצה עדיין מקבלים סיגנל אנלוגי. מה שמחזיר אותי לשאלה ואני אף אצמצם אותה מאד, האם התאורה האחורית והמעגלים שמזינים אותה בטלוויזיה שלך עברו Break in?
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
דווקא זה קל. גם ביטים שיוצאים מ DAC ממשיכים למעגל הגברה אנלוגי וזאת הסיבה העיקרית מדוע שני DAC עם אותו צ'יפ יכולים להישמע שונים.
בטלוויזיה שלנו, אחרי כל המעגלים הדיגיטליים, הלדים ועוד רכיבי קצה עדיין מקבלים סיגנל אנלוגי. מה שמחזיר אותי לשאלה ואני אף אצמצם אותה מאד, האם התאורה האחורית והמעגלים שמזינים אותה בטלוויזיה שלך עברו Break in?
אז מדברים על לדים. לי אין זמן כמו לעמיר לחפש מידע בכמה זמן מצטבר מגיעה נורית לד לטמפ' הצבע והבהירות האופטימליות שלה, אבל אם נעשה רברס ט'ינקינג - כמו שלד לא מסיים את חייו בצורה פתאומית, בד"כ יש לו זמן דעיכה, אולי זה גם הפוך.
אני הייתי מציע ניסוי: לוקחים מצלמת רזולוציה גבוהה שתצלם טלויזיה מרגע הפעלתה הראשונית כשהיא חדשה מהקופסה, מצלם חודש בטיים לאפס ומשווה את הפריים האחרון לזה של הראשון, וזה של היום השני וכך הלאה ואם רואים הבדל פרוגרסיבי ברור עושה מחקר. האם אלו רק הלדים או המעגלים המזינים אותם, מצלמה שעברה ברייק אין דרך אגב...
 
נערך לאחרונה ב:

ymym

אוהב את התחום
הודעות
248
מעורבות
80
נקודות
28
היצרן של 'סימפוניק ליין' מצהיר על ברייק-אין של שנה, חשבתי שזה רק כסת"ח כדי להתרגל לצליל ולא להתלונן אבל זה באמת כך, הוא לא כותב על כמה שעות בשנה אך הניסיון שלי של 4 שעות בממוצע ביום פרע את השטר של צליל מופלא כמה ימים לפני נטילת כדורי הרגעה.
אותו הדבר אגב גם עם הדופלקס 'נאנו' של SINE שלאחר זמן של תסכול שארך מאה שעות חובר לחשמל של המקרר ל 300 שעות, פשוט מעולה, סורי גיא.
להלן קישור לקטלוג מוצרי החברה
מספר השעות היחידי שכתוב שם הוא 2600 (More than 2600 hours of untroubled listening) לראש פטיפון המוזכר שם,
ברייק אין של שנה מדויק כמו פרק זמן של רגע
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור