הדילמה שלי!!!


TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,917
מעורבות
865
נקודות
113
האף שלי קצת מגרד.......

למה נדמה לי שניתאי לא שמע עשירית מהפטיפונים שהוא מציע לנמר?

למה נדמה לי שניתאי לא מבין על רבע ממה שהוא כותב בפוסט הזה?

למה נדמה לי שהוא תעקש לתת דוגמאות לכל מיני פטיפונים נחותים מהבחירה של נמר, בלי שהוא שהוא בכלל מכיר או שמע אותם כמו שצריך?

למה נדמה לי שכשאין לו תשובות והוא מתקשה לעמוד מאחורי הפטפטת החפירתית שלו, הוא הולך על הכיוון הנמוך ומנסה להעליב את נמר על המערכות הראשונות שלו? מעניין מה היה לניתאי כמערכת ראשונה, ואם זה היה "מכובד" יותר ממה שהיה לנמר בזמנו.
למה נדמה לי שיותר חשוב לניתאי ללכת "נגד" משהו ולא ממש להמליץ על משהו?

אוף כבר עם האף הזה.

אומרים

שזו

התקופה

של האלרגיה

ויש

משהו באוויר.

זה גם יכול

לגרום

לכתיבה

בסגנון

של ניתאי.

רק

שלא

נידבק

מהרוע

והקטנוניות.

יום מצונן :cool:
 

nitayn

חבר משקיען
הודעות
1,281
מעורבות
8
נקודות
38
האף שלי קצת מגרד.......

למה נדמה לי שניתאי לא שמע עשירית מהפטיפונים שהוא מציע לנמר?

למה נדמה לי שניתאי לא מבין על רבע ממה שהוא כותב בפוסט הזה?

למה נדמה לי שהוא תעקש לתת דוגמאות לכל מיני פטיפונים נחותים מהבחירה של נמר, בלי שהוא שהוא בכלל מכיר או שמע אותם כמו שצריך?

למה נדמה לי שכשאין לו תשובות והוא מתקשה לעמוד מאחורי הפטפטת החפירתית שלו, הוא הולך על הכיוון הנמוך ומנסה להעליב את נמר על המערכות הראשונות שלו? מעניין מה היה לניתאי כמערכת ראשונה, ואם זה היה "מכובד" יותר ממה שהיה לנמר בזמנו.
למה נדמה לי שיותר חשוב לניתאי ללכת "נגד" משהו ולא ממש להמליץ על משהו?

אוף כבר עם האף הזה.

אומרים

שזו

התקופה

של האלרגיה

ויש

משהו באוויר.

זה גם יכול

לגרום

לכתיבה

בסגנון

של ניתאי.

רק

שלא

נידבק

מהרוע

והקטנוניות.

יום מצונן :cool:


ממש משורר

תזהר שלא אעשה אפצ'י בכיוון שלך

יש חיידקים מאוד מסוכנים היום

:cool:(lol):cool:


וכן אני סתם מקשקש לי פה

לפחות לא מנסה לכתוב שירה צרופה


יום קריר איש יקר

:D
 

joshiophil12

אוהב את התחום
הודעות
411
מעורבות
0
נקודות
16
למישל יש פטיפונים מצויינים אך מה לעשות לא ניכנסים בקטגוריה של הנוטינגהם בטח לא של הדאיס
הדאיס זה אחד הפטיפונים במחירו ואף ביותר שהכי הדהימו אותי שקיימים בארץ, יש עניין של טעם ריח אוירה מוזה....וכן גם משחקים של ילדים קטנים שבגלל שהם רבו עם יבואן מסויים אז הם שוללים את החברה כאילו היבואן הוא גם הבעלים של החברה הוא המתכנן והמייצר, עוד דבר שקיים רק בישראל ולא בשום מקום אחר בפלנטה וזו עובדה!!!!!!
בלי שום קשר ליבואנים, אם בודקים דברים לעומקו של עניין ועושים את ההפרדה הנכונה לומדים להיות יותר אובייקטיבים לציוד ולא ל""אבא"""" או "אמא"""" שלו שמצד אחד מרוקנים את הכיס של הלקוח ומצד שני מנפחים את חשבון הבנק שלהם
יום טוב
אייל
 

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
אבא ואימא מגוננים עליך...

כשרוכשים ציוד יקר מאוד חשוב לבחון/לדעת מי עומד מאחורי המוצרים
ועד כמה הוא יתן לך שירות בבוא היום שתזדקק לו.
זו נקודה שלא הייתי מתייחס אליה כחסרת ערך,נהפכו.(היום אני מבין את זה יותר מתמיד)
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,097
מעורבות
4,248
נקודות
113
כשרוכשים ציוד יקר מאוד חשוב לבחון/לדעת מי עומד מאחורי המוצרים
ועד כמה הוא יתן לך שירות בבוא היום שתזדקק לו.
זו נקודה שלא הייתי מתייחס אליה כחסרת ערך,נהפכו.(היום אני מבין את זה יותר מתמיד)

(Y)(Y)(Y)
 

joshiophil12

אוהב את התחום
הודעות
411
מעורבות
0
נקודות
16
עופר לא דיברתי מהפן הזה של אחריות....עזוב אתה לא הבנת
דיברתי על העניין שכשיש מישהו שלא מחבב יבואן מסויין בגלל דעות קדומות או סתם בגלל שהיה בניהם קטע לא נעים הוא ישר מספיד את המוצרים של החברה שאותו יבואן מביא - יש כזה "קטע" דפוק בארץ הזו שוואלה אני לא מבין ולא יבין ובגלל זה יש מה שנקרא "חבורות" ושליחים של יבואנים שמהללים ומשבחים רק המוצרים של אותו יבואן והם לא עושים את ההפרדה שזה שיש יבואן כזה או אחר שהוא לא לרוחם זה לא אומר שהמוצרים שהוא מביא הם לא טובים...כמו שאמרתי היבואן לא יצרן לא מהנדס ולא נעליים, כולה בן אדם שמנסה להתפרנס בכבוד ואם לא בא לך לקנות פטיפון ספציפי מיבואן שאתה לא אוהב ואתה עושה את ההפרדה הזה ומודע לזה שהמכשיר הוא טוב בלי קשר לבעלות בכאילוו הזו שהוא מקבל, אז אתה תלך ותחפש אותו בחול וכן אם צריך תסע לחול ותביא אותו באופן עצמאי
אייל
 

nitayn

חבר משקיען
הודעות
1,281
מעורבות
8
נקודות
38
למישל יש פטיפונים מצויינים אך מה לעשות לא ניכנסים בקטגוריה של הנוטינגהם בטח לא של הדאיס
הדאיס זה אחד הפטיפונים במחירו ואף ביותר שהכי הדהימו אותי שקיימים בארץ, יש עניין של טעם ריח אוירה מוזה....וכן גם משחקים של ילדים קטנים שבגלל שהם רבו עם יבואן מסויים אז הם שוללים את החברה כאילו היבואן הוא גם הבעלים של החברה הוא המתכנן והמייצר, עוד דבר שקיים רק בישראל ולא בשום מקום אחר בפלנטה וזו עובדה!!!!!!
בלי שום קשר ליבואנים, אם בודקים דברים לעומקו של עניין ועושים את ההפרדה הנכונה לומדים להיות יותר אובייקטיבים לציוד ולא ל""אבא"""" או "אמא"""" שלו שמצד אחד מרוקנים את הכיס של הלקוח ומצד שני מנפחים את חשבון הבנק שלהם
יום טוב
אייל

עוד דיעה אישית וסובייקטיבית ידידי

שום אמת מוחלטת

אגב נראה לי קצת מוזר שחברה מהוללת כמו נוטיגהם תייצר את הדייס עם בסיס שהורג את הסאונד לפי דבריו של נמר ידידי

קצת מוזר שהם ישווקו פטיפון עם בסיס לא נכון

שוב

הכל על פי דבריו של נמר ידידי:cool:
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,097
מעורבות
4,248
נקודות
113
ניתאי.

הסיבה היחידה שטופ פלטשר ייצר את הבסיס הזה הוא עבור השוק האמריקאי שאמרו לו שאם לא יהיה בסיס יפה לפטיפון לא ישווקו אותו.

טום טען שהפטיפון הזה לא נועד לעבוד עם בסיס ובסיס איכותי יקפיץ את המחיר שלו. לכן, מאז ומתמיד טען טום שהבסיס הזה נועד להישאר בארגז.

מבין?
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,097
מעורבות
4,248
נקודות
113
אגב.
כדאי לתת קצת יותר כבוד ליצרנית הזו. אחרי הכל זו היצרנית הראשונה שגילתה את אסכולת המסה. אחריהם התחילו כולם להבין שיש עוד שיטה לייצר פטיפון, עוד טופולוגיה.

את הפטיפון של נוטינגהם, האייס ספייס, השוואתי להרבה פטיפונים. מדובר בפטיפון מדהים בכל קנה מידה ומעטים בטווח מחירו מתמודדים איתו. המישל הוא אחד מהמתמודדים הרציניים ביותר שלו בטווח המחיר הזה.
 

איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
DAIS

ה - DAIS המקורי, שיצא לשוק בשנות השבעים

dais.jpg


הזרוע היא ה - ZETA והראש של GOLDMUND.

אפשר להבין את המהפכה שה - DAIS יצר, בעולם שבו כל פטיפון נראה כמו קופסת עץ מלבנית עם צלחת קלילה.
 

נערך לאחרונה ב:

hornless

חבר משקיען
הודעות
1,937
מעורבות
378
נקודות
83
אגב.
כדאי לתת קצת יותר כבוד ליצרנית הזו. אחרי הכל זו היצרנית הראשונה שגילתה את אסכולת המסה. אחריהם התחילו כולם להבין שיש עוד שיטה לייצר פטיפון, עוד טופולוגיה.

.

לא נסחפת קצת?
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,097
מעורבות
4,248
נקודות
113
יכול להיות, אבדוק את עצמי.
 
נערך לאחרונה ב:

nitayn

חבר משקיען
הודעות
1,281
מעורבות
8
נקודות
38
ניתאי.

הסיבה היחידה שטופ פלטשר ייצר את הבסיס הזה הוא עבור השוק האמריקאי שאמרו לו שאם לא יהיה בסיס יפה לפטיפון לא ישווקו אותו.

טום טען שהפטיפון הזה לא נועד לעבוד עם בסיס ובסיס איכותי יקפיץ את המחיר שלו. לכן, מאז ומתמיד טען טום שהבסיס הזה נועד להישאר בארגז.

מבין?

הבנתי לגבי השוק האמריקאי

מוזר

אז למה הוא משווק כך גם בשוק האנגלי שזה המגרש הבייתי של היצרן?

:מבולבל:
 

איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
פלטות

אני רואה שיש כאן התעמקות בנושא הבסיסים בפטיפונים של נוטינגהאם, ואשמח להבהיר.

הפלטה שנוטנגהאם מספקים עם הפטיפון שלהם גורמת למיסוך קל של הצליל. כמו באנאלוגיה הקלאסית, הסרה של הפלטה גורמת לתחושה כאילו הסתכלת עד עכשיו על הנוף דרך חלון קצת מאובק, ועכשיו החלון שטוף ונקי. העניין הוא, שאם הסתכלת עד עכשיו על נוף אלפיני מדהים, אז השיפור בהנאה שלך קיים, אבל לא נורא משמעותי לחוויה.

בפעם הראשונה שהבנתי שהבסיס של הפטיפון עושה זאת, צלצלתי לטום פלטשר ושאלתי אותו אם אני שומע נכון ואם אין לי איזה אי הבנה בסיסית או פטיפון תקול. טום צחק צחוק גדול ואני זוכר עד היום את מילותיו - "בטח שהפטיפון נשמע יותר טוב בלי הפלטה, אבל הוא מספיק טוב גם יחד איתה" בתשובה לשאלה "אז למה היא שם?" הוא הסביר. הפלטה נותנת לספייס דק מראה של פטיפון, ובלעדיה הוא נראה כמו חללית ואי אפשר למכור אותו.

אז זאת הסיבה לפלטה.

את הנוטינגהאם מדגימים בכל חנות ובכל מקום בעולם עם הפלטה - ועובדה שיש לו שם מצוין - ומי שרוצה עוד 10% (נגיד) אז קיבל כאן טיפ (אם לא שמע זאת כבר ממני ) - והוא יכול להוריד אותה.

אני אישית קניתי את הנוטינגהאם הראשון שלי לאחר ששמעתי אותו עם הפלטה - וכך הוא הושמע והושווה בחנות המאוד מקצועית בה הדגימו לי אותו.. זה שלאחר כמה שנים למדתי שבעשרים שניות אפשר להוציא את הפלטה ולהקפיץ את הביצועים - זה בונוס.
 
נערך לאחרונה ב:

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,097
מעורבות
4,248
נקודות
113
בנסון/גיא

אני אומנם לא הסטוריון אבל כנראה שלא נסחפתי.
אבל עד כמה שידוע לי, טופ פלטשר היה הראשון שבנה פטיפונים שמבוססים על מסה גבוהה/טנע זוויתי גבוה, ללא קפיצים, ללא גוף מרובע שמאפשר וויברציות ועם המנוע החלש ביותר שניתן לשים בפטיפון על מנת לצמצם יצירת וויברציות לגוף הפטיפון

כמו שניתן לראות, בעשר שנים האחרונות ויותר, לא מעט יצרנים אימצו שיטות אלא בהצלחה כזו או אחרת. חלקם לקחו את העניין לקיצוניות וחלקן פחות.

אם יש לך דוגמא ליצרן אחר שעבד לפי העקרונות הללו לפניו אשמח ללמוד.(Y)
 

hornless

חבר משקיען
הודעות
1,937
מעורבות
378
נקודות
83
סתם בשלוף,

MELCO, MICROSEIKI, VERDIER, MAPLENOLL

WALKER, AMERICAN SOUND אני בטוח שיש עוד כמה ששכחתי.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,097
מעורבות
4,248
נקודות
113
1- כל הפטיפונים הללו הם עם גוף בריא וגדול ולא מינימליסטים כמו הגוף של הנוטינגהם.

2- לכולם יש מנוע חזק. עובדה, לכולם יש כפתור הדלקה, כלומר, שהמנוע מספיק חזק על מנת להאיץ את הפלטה הכבדה ממהירות אפס ועד למהירות הרצויה.

מעבר לכך שני דברים נוספים.
4 מ-6 החברות שציינת פשוט את הרגל לפני כמה עשורים כך שכנראה לא ידעו ממש ליישם את הטכנולוגיה.
יחד עם זאת, ווקר למיטב ידיעתי לא יצרה פטיפונים בשנות ה-70 {תקן אותי אם אני טועה}.

הוורדיה הוא פטיפון מדהים. אך עדיין הגוף שלו יחד עם הפלטה הם חלק בלתי ניפרד מאופי הצליל שהוא מייצר להבדיל מהנוטינגהם שאינו משתמש בגוף גדול, להיפך, גוף כמה שיותר קטן ואם היה ניתן אז בלי גוף כלל.

שורה תחתונה.
דוגמאות לא טובות, אשמח לשמוע אחרות.
 

hornless

חבר משקיען
הודעות
1,937
מעורבות
378
נקודות
83
הווקר הוא שדרוג של מפלנול.

הסיבה שחלקם לא קיימות לא קשורה לישום הטכנולוגיה.

אם רמת דיוק וחיכוך מינימליסטי של הצירים של רובם (לא מכיר מקרוב את כולם) אין בעיה להשתמש במפסק הפעלה. המנוע של מיקו סייקי ואמריקן סאונד הוא ממש חלש.

הנוטינגהם יושב על בסיס. מעאפן, אבל בסיס שמשפיע על הצליל.

לך תמיד יש את הכי גדול.

אני פרשתי.

לילה טוב.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור