הדילמה שלי!!!


נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
לא. זו לא דילמה אם להעיף את הפטיפון או להשאיר אותו. אז אנא, אל תנסו לשכנע אותי אחרת!

לאחר כמה שבועות עם ה-fletcher audio omega point 5 המדהים החלטתי לעשות מעשה. להשוות בינו לבין ה-Nottingham Analogue Dais שמראש שללתי אותו מהתרשמות ראשונית.

מדוע החלטתי להשוות.
ראשית אגלה לכם שאת ה-fletcher audio omega point 5 רכשתי לפני מספר שבועות ואני חושב שזה אחד מהפטיפונים הטובים ביותר שיצא לי לשמוע. אבל, אני יודע שמה שמפיל את הפטיפונים של נוטינגהם הוא הבסיס {מדף} שאיתו הוא מגיע. ישנה איזה שהיא פעולה בלתי נשלטת להשתמש בו והוא פשוט הורס כל חלקה טובה בפטיפון הזה. ה-Dais מגיע עם הבסיס הגרוע הזה והבעיה היא שאין אפשרות להרכיב אותו בלעדיה משום שהבסיס "מפלס" את גובה הפטיפון שיתאים במדויק למנוע מה שמאלץ אותנו להשתמש בבסיס הגרוע הזה.

היום החלטתי להניע את עצמי לירושלים עיר הקודש, לקחת את ה-Dais ולנסות והרכיב אותו ללא הבסיס. ואגב, לא הרבה יודעים זאת אבל זה אפשרי {חרישה ברשת ומגלים הכל} ואז סוף סוף אוכל להשוות את שניהם ללא הבסיס "רוצח הצליל"!

אז מה היה לנו שם.
שני פטיפונים, אחד שלי ואחד לא, שניהם באותה רמת מחיר {ה-Dais קצת יותר} בעוד האומגה של טום פלטשר נראה הרבה יותר סקסי לטעמי, אותה זרוע, אותו ראש והכיוונים? לעילא ולעילא!!!

התוצאות.
וואי, זה החלק הקשה.
שניהם ברמה פנומינלית! עם הבסיס שמסופק עם ה-Dais הוא מפסיד לפלטשר בגדול. ללא הפלטה הסיפור מתחיל להיות מורכב ביותר.

הפלטשר שקט יותר, לא שקט משמעותית אך עדיין שקט יותר.
הנוטינגהם מאוזן יותר.
הפלטשר דינמי יותר בקצת.
הנוטינגהם מפריד כלים טוב יותר.
הפלטשר מלא יותר במידבס
הנוטינגהם מפורט יותר בגבוהים.

הבמה בשניהם מרשימה ביותר, שניהם מציגים תמונת בסטריאו פנומינלית.

בקיצור, צריך לחשוב טוב טוב מה עושים. אולי אחליט לעשות שינוי ואולי אחליט להישאר עם הפלטשר המעולה. מי יודע, אולי הפרטים ינצחו, או השקט, יכול להיות שהעוד קצת דינמיות {לא שחסר לנוטינגהם} או שהמראה ינצח {וואי, כמה שהטום פלטשר יפיוף!!!!!!} או שאני פשוט אדפוק לעצמי כדור בראש ואז לא צריך להחליט!!!!!!

איזה שבת. צרות של אודיופילים!!!:)
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,243
מעורבות
2,746
נקודות
113
מהתיאור משתמע שההבדלים הם "בתחום השגיאה" של השוואות.

האם השווית עם אותו ראש פיזית -- לא עותק אחר של אותו סוג ראש?
אם לא -- זה יכול גם להיות הבדלים בין הראשים ולא בין הפטיפונים.

כנ"ל אם הם אתה לא ממקם אותם באותה נקודה (מרחיק את האחד ושם את השני במקומו) -- אם לא, ייתכן שהם חשופים להפרעות אקוסטיות/אלקטרומאגנטיות שונות או ברמות שונות, וכידוע, פטיפונים רגישים לזה במיוחד.

אם הנוטיגהאם ללא הבסיס, האם הוא יושב על משהו יציב/מייצב די הצורך?
אולי כדאי לצרף תמונות.

עמיר
 

katzofe

מושעה
הודעות
1,392
מעורבות
73
נקודות
48
הלו אתה שמעלי, תכף תגיד שהיית בדרך לרכוש איזה פטיפון אלמלא הסיפור ההזוי הזה היה צץ ולפותח השרשור,
כבר מזמן חשדתי שמדובר בגרוטאות מברזל ולכן הייתי שוקל מעבר לאיזה מישל ,קוזמה וכאלה
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
מהתיאור משתמע שההבדלים הם "בתחום השגיאה" של השוואות.

האם השווית עם אותו ראש פיזית -- לא עותק אחר של אותו סוג ראש?
אם לא -- זה יכול גם להיות הבדלים בין הראשים ולא בין הפטיפונים.

כנ"ל אם הם אתה לא ממקם אותם באותה נקודה (מרחיק את האחד ושם את השני במקומו) -- אם לא, ייתכן שהם חשופים להפרעות אקוסטיות/אלקטרומאגנטיות שונות או ברמות שונות, וכידוע, פטיפונים רגישים לזה במיוחד.

אם הנוטיגהאם ללא הבסיס, האם הוא יושב על משהו יציב/מייצב די הצורך?
אולי כדאי לצרף תמונות.

עמיר

אותו ראש בדיוק ואותה זרוע. פשוט העברתי אותה פיסית מפטיפון לפטיפון.
האמן לי עמיר שלקחתי הכל בחשבון ויחד איתי ישב עוד בחור שידיעותיו בתחום האנלוגי אינן מוטלות בספק.

פשוט שני פטיפונים נהדרים שכל אחד מהם עושה כמה דברים טוב יותר מהשני.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
הלו אתה שמעלי, תכף תגיד שהיית בדרך לרכוש איזה פטיפון אלמלא הסיפור ההזוי הזה היה צץ ולפותח השרשור,
כבר מזמן חשדתי שמדובר בגרוטאות מברזל ולכן הייתי שוקל מעבר לאיזה מישל ,קוזמה וכאלה

עם כל הכבוד לפטיפונים של מישל {ויש כבוד} אין מה להשוות בינו לבין השניים שבדקתי.

לגבי הקוזמה. מה שיש בארץ זה הדגם הזול שלהם והיקר שלהם נימצא אצל לקוח.
הדגם הזול של קוזמה הוא גם לא באותה רמת מחיר של הפטיפונים שאני בודק.

אגב.
אם תמשיך בגישה הזו בשירשור שלי זה ממש יבאס אותי.
תן להינות ולשתף בכייף.
 

jonwinitz

אוהב את התחום
הודעות
85
מעורבות
0
נקודות
0
עם כל הכבוד לפטיפונים של מישל {ויש כבוד} אין מה להשוות בינו לבין השניים שבדקתי.

לגבי הקוזמה. מה שיש בארץ זה הדגם הזול שלהם והיקר שלהם נימצא אצל לקוח.
הדגם הזול של קוזמה הוא גם לא באותה רמת מחיר של הפטיפונים שאני בודק.

אגב.
אם תמשיך בגישה הזו בשירשור שלי זה ממש יבאס אותי.
תן להינות ולשתף בכייף.
האמת שאני דיי סקרן לדעת איך ישמע קליר אודיו ברמת המחיר של הפלטשר/נוטינגהם:)
בכל מיקרה תודה על השיתוף ונשמח לתמונות:cool:
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
את הפטיפונים של קליר אודיו אני מכיר.
הם תמיד נשמעו לי כמו דיסק בלי שום יתרון של פטיפון.

אני מדבר על 3 דגמים ששמעתי שהם יחסית לא יקרים. יכול להיות שבדגמים הגבוהים שלהם החסרון הזה לא קיים אך מעדיות של כמה אודיופילים אנלוגים שאני סומך על דעתם.

לגבי תמונות.
בכייף. יותר מאוחר
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,045
מעורבות
1,485
נקודות
113
עם כל הכבוד לפטיפונים של מישל {ויש כבוד} אין מה להשוות בינו לבין השניים שבדקתי.

לגבי הקוזמה. מה שיש בארץ זה הדגם הזול שלהם והיקר שלהם נימצא אצל לקוח.
הדגם הזול של קוזמה הוא גם לא באותה רמת מחיר של הפטיפונים שאני בודק.

אגב.
אם תמשיך בגישה הזו בשירשור שלי זה ממש יבאס אותי.
תן להינות ולשתף בכייף.
אבל שכחת לכתוב שהקוזמה הגדול הוא ללא תחרות , אני בכל אופן לא שמעתי ככה פטפון בחיים , למרות שאצל דורון הוא גם מפונפן בפונו משודרג בין היותר טובים בעולםעם סטפאפ מדהים , ראשים במחיר של פטפון פצצה ,וסטנד גרניט 300 קילו לציוד אלקטרו אופטי , אבל כשיש את כל זה -נו אז באמת אין חשק לשמוע cd , כי ההבדל כל כך גדול ,
אבל תמיד נשאלת השאלה אם שווה לשפוך אללה של כסף על הציוד , ועוד יותר על התקליטים (שם רוב הכסף) , חברה זה יקר מאוד , וצריך באמת להיות מליונר(באמת), כדי להגיע לאזור של התהילה האנלוגית- פלצר ונוטינגהם עם בסיס ,בלי בסיס- נשמעים טוב מאוד ,אבל הטרוף האנלוגי האמיתי שבגללו כולם מדברים על הקסם האנלוגי , נמצאים בסטים של דה וינצי , וואלקר , קוזמה , ועוד הרבה חלומות שכאלו -וזה מבאס ,
לי היתה הרפתקאה קטנה עם פטפון של קליר אאודיו יקר ,לא הצליח לדעתי בכלל ֿ הייתי יותר נהנה מהנגן שלי שהוא יותר טוב מהממוצע - נשבר לי נתתי את כל המוסיקה המאפנית שהצלחתי לאסוף לחבר מתנה , ומאז אין לי חריקות וקפיצות , אבל מתעלף כל פעם אצל ה"קוזמאי" מצליל אנלוגי הכי טוב במזרח התיכון.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
הקוזמה הזה הוא בלי ספק חלומי. חלומי ברמה שלא נראה לי שיש לו תחרות בישראל {לא cd, לא מחשב ולא פטיפונים אחרים}.
 

hornless

חבר משקיען
הודעות
1,927
מעורבות
365
נקודות
83
אני משוכנע שיש עוד מס' פטיפונים ברמת הקוזמה בארץ.

בכל מקרה, הייתי מנסה לשים עוד כסף בצד וללכת על הדבר האמיתי או שוקל להחליף את הראש (שהוא נחמד אבל לא ברמה של הפטיפונים האלה).
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
מזה "הדבר האמיתי"?

את הראש אני הולך להחליף אחרי הזרוע.
 

hornless

חבר משקיען
הודעות
1,927
מעורבות
365
נקודות
83
"הדבר האימית" הוא מה שייתן לך שיפור בכל אחד מהתחומים ולא שינוי לפה או לשם כמו במקרה זה.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
צודק.
אבל יש לזכור שההשוואה הזו לא הביאה את שניהם לשיא. אחרי הכל לכוון פטיפון לוקח יותר מחצי שעה {אני מדבר על כיוון אופטימלי} ולכן כיוונתי את הזרוע כאשר היא נמצאת במצב "ברירת מחדל" שזה אומר מקבילה לתקליט.

אני לוקח בחשבון שמדובר בשני פטיפונים ברמה מאוד גבוהה. אני מאמין שאם לא היתה השוואה ראש בראש כנראה שכל אחד מהם יספק אותי.

מה שאני הולך לעשות עכשיו זה לשבת על הנוטינגהם ו"לסחוט" ממנו את המיטב. גם ברמת הכיוונים של הזרוע, שיהיו מושלמים וגם ברמה של מיקום הפטיפון על המדף של הפגודה שלי.

לדעתי, בטיפול נכון ועם תשומת לב רבה הנוטינגהם יתאים לי יותר.

שמעתי המון פטיפונים. גם בבית וגם אצל חברים. מלבד הקוזמה המפלצתי לא מצאתי פטיפון שהפיל אותי חוץ משני אלה. האמת שגם אין מבחר מי יודע מה אצל היבואנים.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,243
מעורבות
2,746
נקודות
113
צודק.
אבל יש לזכור שההשוואה הזו לא הביאה את שניהם לשיא. אחרי הכל לכוון פטיפון לוקח יותר מחצי שעה {אני מדבר על כיוון אופטימלי} ולכן כיוונתי את הזרוע כאשר היא נמצאת במצב "ברירת מחדל" שזה אומר מקבילה לתקליט.
אם מעבירים את הזרוע פיזית צריך לכוון VTA וכאלה מחדש, מה שלוקח זמן, ואז יש בעיית הטעיית הזיכרון הצלילי (שהוא קצר-טווח), ו"טווח השגיאה" גדל.

במונח "טווח השגיאה" אני לא מתכוון לכן שייש יותר מקום לעשות שגיאות ולטעות, אלא למשמעות המקובלת בהקשר של מדידות, שאם חוזרים על אותן מדידות כמה פעמים, יש הבדלים קטנים מכל מיני סוגים -- אי דיוקים במכשירי המדידה, אי דיוקים בקריאה (למשל מחוג בין 2 ל-3 שלפעמים מעריכים אותו כ-2.4 ולפעמים כ-2.7), השפעות סביבתיות קטנות וכו'

כאן ל"מכשיר המדידה" -- האוזניים -- (והמוח שביניהן) יש כל מיני סוגי אי-דיוקים שמושפעים מכל מיני דברים, כולל הזיכרון הקצר האמור, ועוד כמו ציפייה שאם שמענו X בפעם ראשונה, או שנצפה ל-X בפעם שנייה, או שנרצה יותר מדי בכוח שלא ייצא X, או שכשאנחנו מתעסקים יותר מדי ב-X אנחנו מקבלים התרשמות לא נכונה לגבי Y.

זה אותו דבר לא רק לפטיפונים, אלא לכל דבר באודיו, כולל CDP, מגברים, כבלים למיניהם וכו'. רק ברמקולים ההבדלים בהרבה מקרים מהותיים במידה גדולה יותר מ"תיום השגיאה", אבל אפילו זה לא תמיד.

עמיר
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
נכון.

אחרי הכל גם הזמן של ההעברה "מוריד מהאנרגיה".

לכן, על מנת לזכור היטב מה שמעתי לקחתי דף {כמו בכתבה} והתחלתי לציין פרטים מאוד ספציפים.
לאחר מכן שמעתי שוב על הפטיפון השני וכתבתי שוב את אותם פרטים.

כמו שכתבתי לגבי ה"ברירת מחדל" באיזון הזרוע. שניהם קיבלו תנאים דומים.

העניין הוא שבין פטיפונים אין דרך אחרת להשוות באמת. חייב להעביר את הזרוע מנגן לנגן וזו ההשוואה הכי נכונה בהתייחס למגרעות שלה.

יחד עם זאת זה גם עניין של מה עושה לך את זה. אני כמעט בטוח שהנוטינגהם מרגש אותי יותר על המערכת שלי. הוא פשוט יותר "עושה לי את זה" למרות המראה הטנקיסטי שלא מועדף עלי.
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
אבל שכחת לכתוב שהקוזמה הגדול הוא ללא תחרות , אני בכל אופן לא שמעתי ככה פטפון בחיים , למרות שאצל דורון הוא גם מפונפן בפונו משודרג בין היותר טובים בעולםעם סטפאפ מדהים , ראשים במחיר של פטפון פצצה ,וסטנד גרניט 300 קילו לציוד אלקטרו אופטי , אבל כשיש את כל זה -נו אז באמת אין חשק לשמוע cd , כי ההבדל כל כך גדול ,
אבל תמיד נשאלת השאלה אם שווה לשפוך אללה של כסף על הציוד , ועוד יותר על התקליטים (שם רוב הכסף) , חברה זה יקר מאוד , וצריך באמת להיות מליונר(באמת), כדי להגיע לאזור של התהילה האנלוגית- פלצר ונוטינגהם עם בסיס ,בלי בסיס- נשמעים טוב מאוד ,אבל הטרוף האנלוגי האמיתי שבגללו כולם מדברים על הקסם האנלוגי , נמצאים בסטים של דה וינצי , וואלקר , קוזמה , ועוד הרבה חלומות שכאלו -וזה מבאס ,
לי היתה הרפתקאה קטנה עם פטפון של קליר אאודיו יקר ,לא הצליח לדעתי בכלל ֿ הייתי יותר נהנה מהנגן שלי שהוא יותר טוב מהממוצע - נשבר לי נתתי את כל המוסיקה המאפנית שהצלחתי לאסוף לחבר מתנה , ומאז אין לי חריקות וקפיצות , אבל מתעלף כל פעם אצל ה"קוזמאי" מצליל אנלוגי הכי טוב במזרח התיכון.

לא ממש מסכים שצריך את הפטפונים היקרים שמנית כדי להגיע לקסם האנלוגי.
אתה יכול לקבל בהחלט ביס מהקסם הזה גם עם שני הפטפונים שנמר בודק עכשיו, וגם עם פטפונים זולים יותר, כגון המישל אורב (ויש כמובן עוד כמה וכמה פטפונים טובים בסדרי המחיר האלה).
להערכתי, כדי להתחיל לקבל את הקסם האנלוגי בלי מצמוצים, צריך מערכת אנלוגית (קומפלט) במחיר של 50-45 אלף ש"ח לפחות, וכל המוסיף הרי זה משובח.
זה לא זול, אבל זה בערך חצי מהנגן הדיגיטלי שלך.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,243
מעורבות
2,746
נקודות
113
...
אתה יכול לקבל בהחלט ביס מהקסם הזה
...
להערכתי, כדי להתחיל לקבל את הקסם האנלוגי בלי מצמוצים, צריך מערכת אנלוגית (קומפלט) במחיר של 50-45 אלף ש"ח לפחות,
...
די יקר בשביל ביס...!
כמה עולה כל הסטייק? :)

מה אתה כולל ב"מערכת אנלוגית (קומפלט)"?
פטיפון ראש וזרוע ברור,
יש לנו בנוסף גם פונו סטייג', כבילה בין הראש לפונו (או שמסתפקים במקורית?) ומהפונו לפרה.
כמוכן עלול להידרש סטנד שיכול להחזיק פטיפון כבד,
ואם לפטיפון ולפונו יש ספקי כוח נפרדים זה עוד שני מדפים בסטנד (ואולי לא באותו אחד -- שייהייו רחוקים).
וכנראה שייש עוד דברים ששכחתי או לא ידעתי.

אז מה אתה כולל בזה, וכמה לדעתך עולה כל רכיב מאלה שאתה כולל, כך שהסה"כ יייהייה באיזור של 45K-50K?

ע
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,243
מעורבות
2,746
נקודות
113
נכון.

אחרי הכל גם הזמן של ההעברה "מוריד מהאנרגיה".

לכן, על מנת לזכור היטב מה שמעתי לקחתי דף {כמו בכתבה} והתחלתי לציין פרטים מאוד ספציפים.
לאחר מכן שמעתי שוב על הפטיפון השני וכתבתי שוב את אותם פרטים.

כמו שכתבתי לגבי ה"ברירת מחדל" באיזון הזרוע. שניהם קיבלו תנאים דומים.

העניין הוא שבין פטיפונים אין דרך אחרת להשוות באמת. חייב להעביר את הזרוע מנגן לנגן וזו ההשוואה הכי נכונה בהתייחס למגרעות שלה.

יחד עם זאת זה גם עניין של מה עושה לך את זה. אני כמעט בטוח שהנוטינגהם מרגש אותי יותר על המערכת שלי. הוא פשוט יותר "עושה לי את זה" למרות המראה הטנקיסטי שלא מועדף עלי.
לרשום עוזר לזכור את התיאור -- לא את הצליל (לא שזה חסר ערך, זה בפירוש עדיף על לא כלום, אבל זה לא בדיוק אותו דבר), וגם מגדיל את הציפייה לקבל אותו דבר או להימנע מאותו דבר.

סביר שאחד מהפטיפונים מרוויח יותר מהאחר מ"ברירת המחדל", כך שהתנאים כנראה לא באמת שווים.

בהחלט חייבים להעביר את הזרוע -- צודק 100% -- אחרת כל ההשוואה מפוקפקת לחלוטין ומשווה גם ראשים שאולי במצב שונה..

אולי אפשר לפני תחילת ההשוואה לכוון את הזרוע בכל אחד מהפטיפון, לפחות ה-VTA, ולסמן איכשהו.

מכל מקום, אם "אני כמעט בטוח שהנוטינגהם מרגש אותי יותר על המערכת שלי" אז אני כמעט בטוח שאין לך דילמה של ממש :)

עמיר
 

שמעון ב.

חבר משקיען
הודעות
1,305
מעורבות
0
נקודות
0
די יקר בשביל ביס...!
כמה עולה כל הסטייק? :)

מה אתה כולל ב"מערכת אנלוגית (קומפלט)"?
פטיפון ראש וזרוע ברור,
יש לנו בנוסף גם פונו סטייג', כבילה בין הראש לפונו (או שמסתפקים במקורית?) ומהפונו לפרה.
כמוכן עלול להידרש סטנד שיכול להחזיק פטיפון כבד,
ואם לפטיפון ולפונו יש ספקי כוח נפרדים זה עוד שני מדפים בסטנד (ואולי לא באותו אחד -- שייהייו רחוקים).
וכנראה שייש עוד דברים ששכחתי או לא ידעתי.

אז מה אתה כולל בזה, וכמה לדעתך עולה כל רכיב מאלה שאתה כולל, כך שהסה"כ יייהייה באיזור של 45K-50K?

ע

כן, אלה בדיוק הרכיבים שהכנסתי למחיר שנקבתי.
נאמר שאנחנו מדברים על המישל אורב.
תוסיף לו את הזרוע של מישל (נדמה לי שהם עולים יחד קצת פחות מ-20 אלף, תלוי במחיר הפאונד).
תוסיף לזה, נאמר, ראש נחמד של ZYX או של שלטר ב-1500 דולר בערך.
פונו טרנזיסטורי, נאמר, של איינשטיין ב-3000 דולר, או שפופרתי כדוגמת EAR 834 (אבל רק עם סטפ אפ חיצוני, כדוגמת מיוזיק פירסט), שמחירם ביחד 4000 דולר בערך.
משטח של SRA לפטפון = 1200 דולר בערך.
כבל חשמל טוב לפונוסטייג', כדוגמת הגריפון הדליין = 600 יורו.
אינטרקונקטים בין הסטפ אפ לפונו, ובין הפונו לקדם = 600 דולר, אם נלך על הכבלים של נאוטק, והרבה יותר, אם נלך על כבלים אחרים.
משטח אורלקס לספק כוח של הפטפון = 400 ש"ח.
9 ספייקים של BDR לחלקי הציוד השונים = 700 ש"ח בערך.

ותעשה עכשיו את החישוב.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,243
מעורבות
2,746
נקודות
113
כן, אלה בדיוק הרכיבים שהכנסתי למחיר שנקבתי.
נאמר שאנחנו מדברים על המישל אורב.
תוסיף לו את הזרוע של מישל (נדמה לי שהם עולים יחד קצת פחות מ-20 אלף, תלוי במחיר הפאונד).
תוסיף לזה, נאמר, ראש נחמד של ZYX או של שלטר ב-1500 דולר בערך.
פונו טרנזיסטורי, נאמר, של איינשטיין ב-3000 דולר, או שפופרתי כדוגמת EAR 834 (אבל רק עם סטפ אפ חיצוני, כדוגמת מיוזיק פירסט), שמחירם ביחד 4000 דולר בערך.
משטח של SRA לפטפון = 1200 דולר בערך.
כבל חשמל טוב לפונוסטייג', כדוגמת הגריפון הדליין = 600 יורו.
אינטרקונקטים בין הסטפ אפ לפונו, ובין הפונו לקדם = 600 דולר, אם נלך על הכבלים של נאוטק, והרבה יותר, אם נלך על כבלים אחרים.
משטח אורלקס לספק כוח של הפטפון = 400 ש"ח.
9 ספייקים של BDR לחלקי הציוד השונים = 700 ש"ח בערך.

ותעשה עכשיו את החישוב.
סיבכת אותי עם פאונדים, דולארים, יורו-אים וש"ח-ים, כולל זה שלא הבנתי באיזה יחידות מדובר על ה-20 אלף (כנראה ש"ח אם אתה מדבר על מחיר הפאונד).

ואנחנו מדברים על מחיר בארץ: או אצל יבואן, או בייבוא אישי כולל דמי משלוח, מע"מ ומכס, ללא רמאויות, על מחיר + משלוח, לפי שער העברות והמחאות גבוה + נגיד רק 2% עמלת ויזה על הכל.

בוא תתרגם הכל לעברית.
פטיפון -- X ש"ח
ראש -- Y ש"ח
וכו'

ע
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור