הבדלים בין רמקולים

  • פותח הנושא hm68
  • פורסם בתאריך

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
אם הרמקול נשמע טוב הכל נכון,
וגם נציג החברה לא עובד כפקיד
בדואר :)

אתן דוגמה: באחת התערוכות במכביה, לא האחרונה, נדמה לי שזו שלפניה, הוצגה מערכת קולנוע של מקינטוש שעלותה מיליון ש"ח. המערכת נשמעה על הפנים, וזו לא הייתה ההתרשמות שלי בלבד. למזלי אני לא צריך להתחבט הרבה כי אין לי מיליון ש"ח להשקיע במערכת, אבל לו היו לי, אצל אותו היבואן שלא יודע להציב מערכת בחדר הדגמה בתערוכה על כל החשיבות שבנושא, לא הייתי קונה.

אריה
 

eyalw

אוהב את התחום
הודעות
255
מעורבות
171
נקודות
43
עניין ההצבה נטחן קצוץ קצוץ.
רק אנחנו הישראלים בטוחים שאנחנו יודעים יותר טוב.
אני עדיין לא ראיתי ביקורת במגזין נחשב שהכתב כתב ..ציוד מועלה , אבל היצרן לא יודע להציב את הציוד.
גם אף פעם לא ראיתי ביקורת על אקוסטיקה לא מושקעת .
בד״כ הכתבים כן מציינים אם היה לחדר טיפול אקוסטי או לא , אבל לעולם הם לא כותבים על ההצבה .
תפסיקו לזלז במציגים .
רובם בעלי ניסיון של עשרות שנים.
בגרמניה הם מכירים את החדרים מצויין , ומדגימים באותם החדרים שנה אחר שנה.

הפרשנות הישראלית למערכת עם סאונד טוב או רע, והניתוח לסיבות כל הזמן מפתיעים אותי.

אז כשאתה שומע סט .. אתה אמור להבין שמדובר במערך ולא ברכיב בודד.
ולכן כל ניסיון לפרוט את הבעיה ולהאשים רכיב או חדר הוא במיקרה הטוב ניחוש פרוע.

הדבר היחיד שלטעמי כן ניתן ללמוד מהאזנה בחלל נתון עם אלקטרוניקה נתונה .. זה הגוון של הרמקול.
ונמר לא מחליף את חברבורותיו
 

Orac Hi-End

עוסק בתחום
הודעות
599
מעורבות
87
נקודות
28
היי אריה, לפי דעתי זה לא נכון לשפוט ברגע מסוים ולהגיד אני לא קונה מאותו יבואן שהציג את מרכולתו. יכול להיות שתוצאת הסאונד לא היתה טובה מכמה סיבות.
לדעתי אפשר להגיד על מוצר או מוצרים, אחשוב עליהם פעמיים לפני רכישה. לדעתי צריך לבדוק את המוצר או המוצרים שוב בכדי לאמת שהם לא מתאימים.
גם לדוגמה: בתערוכה היה גם את הרמקול של מורל fat lady שרבים טענו נשמע לא טוב. לאחר זמן שהרמקול נפל לידי אודיופיל וכמה חברים שביקרו אותו ציינו שהרמקול נשמע אחרת מהתערוכה. אפילו טוב מאוד.
סביר להניח שהוא ידע להוציא סאונד מרמקול זה יותר טוב מהיבואן.
אבל מה הגורמים? אולי חדר? אקוסטיקה או אחרים. לדעתי כיבואן שהישתתף בתערוכות, כולנו (הכוונה ליבואנים) מנסים למקסם את תוצאת הסאונד לטוב ביותר. לפעמים מצליחים ולפעמים לא כל כך.
אבל אין זה אומר שצריך לפסול אותו על סף.
בנושא איך רמקול נשמע, מסכים אתך שרמקול לא בליגת על (אבל טוב) יכול להישמע מצויין עם רכיבים נכונים ורמקול שבאמת על, חייב רכיבי על בכדי למקסם את שרותיו. (-:
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
עניין ההצבה נטחן קצוץ קצוץ.
רק אנחנו הישראלים בטוחים שאנחנו יודעים יותר טוב.
אני עדיין לא ראיתי ביקורת במגזין נחשב שהכתב כתב ..ציוד מועלה , אבל היצרן לא יודע להציב את הציוד.
גם אף פעם לא ראיתי ביקורת על אקוסטיקה לא מושקעת .
בד״כ הכתבים כן מציינים אם היה לחדר טיפול אקוסטי או לא , אבל לעולם הם לא כותבים על ההצבה .
תפסיקו לזלז במציגים .
רובם בעלי ניסיון של עשרות שנים.
בגרמניה הם מכירים את החדרים מצויין , ומדגימים באותם החדרים שנה אחר שנה.

הפרשנות הישראלית למערכת עם סאונד טוב או רע, והניתוח לסיבות כל הזמן מפתיעים אותי.

אז כשאתה שומע סט .. אתה אמור להבין שמדובר במערך ולא ברכיב בודד.
ולכן כל ניסיון לפרוט את הבעיה ולהאשים רכיב או חדר הוא במיקרה הטוב ניחוש פרוע.

הדבר היחיד שלטעמי כן ניתן ללמוד מהאזנה בחלל נתון עם אלקטרוניקה נתונה .. זה הגוון של הרמקול.
ונמר לא מחליף את חברבורותיו

לא רק אנחנו. גם בחול הגולשים מדברים על הצבה, אקוסטיקה ואיכות ההדגמה (כולל מוסיקה). הרי אתה לא באמת חושב שהם טוענים רק אם החדר ההוא היה טוב וההוא היה רע בלי שום נימוק.

לגבי כתבים במגזינים נחשבים.
בשנת 2011 כתב קן קסלר על החדר של מקינטוש וטען שחבל מאוד שבחרו חדר כזה קטן לציוד כל כך גדול. אז הנה, הם כן מתייחסים לכך.

המציג הוא היצרן (ברוב המוחלט של המקרים). ונראה כי לא אנחנו המזלזלים אם כי אתה. הרי אתה מלגלג על העובדה שיצרנים רבים, מנוסים ונחשבים בוחרים בחומרים קשיחים וקלים שישמשו כדרייברים. יש פה סתירה.

הפרשנות הישראלית היא בדיוק מה שאתה עושה.
ולהלן טענותיך.

- ישראלים לא מבינים שמדובר בסט ולא ברכיב בודד
- אפשר ללמוד על הגוון של הרמקול מתוך סט שלם (דהיינו בודדת את הרמקול)
- ולפני כן אתה טוען - ציטוט: ״ולכן כל ניסיון לפרוט את הבעיה ולהאשים רכיב או חדר הוא במיקרה הטוב ניחוש פרוע.״

אז זה מלמד אותי שאתה סותר את עצמך בשיטתיות והטענות שלך לגבי רמקול קרמי או מג׳יקו למשל הן במקרה הטוב ניחוש פרוע.

אז בוא אלמד אותך משהו על רמקולים.
גוון הרמקול והיכולות שלו תלויים במגבר, בחלל, בכבלים ובמקור.
אני יכול להביא רמקול קרמי/קרבון/ריבון/אלקטרוסטטי/אלומניום להשמע חם ורך כמו חמאה או קר כמו יונית לוי וכל מה שבניהם.

ככל שהרמקול שקוף יותר, מדויק יותר, מפורט ורזולטיבי יותר, כך יהיה קל יותר לעצב אותו על פי טעמך בתנאי שהרכיבים מאחור יהיו ברמה גבוהה.

ובנימה אישית
אני לא מת על הפטנט הזה של להתדיין איתי כאן וללגלג במקום אחר.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
אז זה מלמד אותי שאתה סותר את עצמך בשיטתיות והטענות שלך לגבי רמקול קרמי או מג׳יקו למשל הן במקרה הטוב ניחוש פרוע.
ר.
לא התרגלת כבר?
לעיתים קרובות , הטענות בסוף ההודעות שלו סותרות את הטענות בתחילתו.
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
היי אריה, לפי דעתי זה לא נכון לשפוט ברגע מסוים ולהגיד אני לא קונה מאותו יבואן שהציג את מרכולתו. יכול להיות שתוצאת הסאונד לא היתה טובה מכמה סיבות.
לדעתי אפשר להגיד על מוצר או מוצרים, אחשוב עליהם פעמיים לפני רכישה. לדעתי צריך לבדוק את המוצר או המוצרים שוב בכדי לאמת שהם לא מתאימים.
גם לדוגמה: בתערוכה היה גם את הרמקול של מורל fat lady שרבים טענו נשמע לא טוב. לאחר זמן שהרמקול נפל לידי אודיופיל וכמה חברים שביקרו אותו ציינו שהרמקול נשמע אחרת מהתערוכה. אפילו טוב מאוד.
סביר להניח שהוא ידע להוציא סאונד מרמקול זה יותר טוב מהיבואן.
אבל מה הגורמים? אולי חדר? אקוסטיקה או אחרים. לדעתי כיבואן שהישתתף בתערוכות, כולנו (הכוונה ליבואנים) מנסים למקסם את תוצאת הסאונד לטוב ביותר. לפעמים מצליחים ולפעמים לא כל כך.
אבל אין זה אומר שצריך לפסול אותו על סף.
בנושא איך רמקול נשמע, מסכים אתך שרמקול לא בליגת על (אבל טוב) יכול להישמע מצויין עם רכיבים נכונים ורמקול שבאמת על, חייב רכיבי על בכדי למקסם את שרותיו. (-:
זה שרמקול נשמע לא טוב בהדגמה ועדיין יתכן שהוא טוב, אין לי בעיה עם הטיעון הזה כי לשפוט רמקול אני רוצה אצלי בבית עם המערכת שלי בחדר שלי.
מה שיכול להדאיג אותי זה שאם היבואן של אותו הרמקול לא מסוגל להציג את הרמקול במיטבו בתערוכה, אז יתכן שאותו מציג לא מקצועי מספיק.
בתערוכה האחרונה מציגים רבים הציגו לטעמי רמה גבוהה מה שמוכיח שאפשר. אני מציג לך את התחושות שלי, לא יודע איך אחרים מרגישים. כמו שנמר הביא דוגמה מהעיתונות, אני יכול לספר לך מקריאה של התרשמות של מבקרים אורחים בתערוכות, ביקורת שלילית על איכות הצליל בחדר מסוים, היא מכה למציג.

אריה



אריה
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
זה שרמקול נשמע לא טוב בהדגמה ועדיין יתכן שהוא טוב, אין לי בעיה עם הטיעון הזה כי לשפוט רמקול אני רוצה אצלי בבית עם המערכת שלי בחדר שלי.
מה שיכול להדאיג אותי זה שאם היבואן של אותו הרמקול לא מסוגל להציג את הרמקול במיטבו בתערוכה, אז יתכן שאותו מציג לא מקצועי מספיק.
בתערוכה האחרונה מציגים רבים הציגו לטעמי רמה גבוהה מה שמוכיח שאפשר. אני מציג לך את התחושות שלי, לא יודע איך אחרים מרגישים. כמו שנמר הביא דוגמה מהעיתונות, אני יכול לספר לך מקריאה של התרשמות של מבקרים אורחים בתערוכות, ביקורת שלילית על איכות הצליל בחדר מסוים, היא מכה למציג.

אריה

לדעתי זה כמעט בלתי אפשרי להסיק מתוצאה לא טובה של הדגמה שהיבואן לא מספיק "מקצועי". מה זה מקצועי? מקצועי במה? בלדעת איך להוציא תוצאה מהציוד שלו? ברשותך, הרשה לי להביע "יאללה יאללה".
כשאדון טמיר היקר היה אצלי לפני מספר שנים עם מיטב הניים שלו, הוא התבחבש אצלי שבוע ולא הצליח להוציא תוצאה שהיתה משביעת רצון. בקושי עוברת את הבינוני. וזה לא בגלל שהוא לא מקצועי, זה בגלל שלא היתה התאמה בין הציוד שלו לשלי. ניים וקרמיים כנראה לא עובדים משהו ביחד.

כנ"ל לגבי מציגים בתערוכה - כככככככממה כבר הם יכולים לשחק עם הציוד שלהם כדי "להוציא תוצאה"? שילוב הקופסאות הנכון הוא משהו שנקבע מראש. כמה יכולת לאלתר בשטח כבר יש להם? כבר כזה, כבל אחר? לשחק עם העמדת הרמקולים? כולה מערכת דו ערוצית. הרי השילוב האופטימלי נקבע מראש הרבה לפני התערוכה. כמה משחק יש להם בזמן אמת בהדגמה?

יש הרבה משתנים שלא ניתן לחזות אותם מראש, כמו איכות החדר, ואם הדגמה הוציאה תוצאה לא טובה, אני לא אסיק מזה מסקנה נמהרת. לכל היותר, אסיק אותה ממספר אירועים עם תוצאה עקבית של אותו ציוד.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
כנראה שהבעיה העיקרית היא אקוסטיקה של החדר.
במערכות מה שקוראים "שקופות" (כנראה) היא יותר משפיעה.
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,053
מעורבות
313
נקודות
83
כנראה הוא צריך לשים "מדרסים" בנעליים.
 

Sol

חבר משקיען
הודעות
2,444
מעורבות
621
נקודות
113
עצתי לכולם לא לקנות משמיעה בתערוכה.
כבר ניתקלתי בהשמעת "זבל" שהשתפרה עד כדי וואוו בבית של חבר.
ללמדכם שכל הנושא הקרמי כאן מצוץ מהאצבע.
לכו לבקר אצל,נמר,מתנוש,רוזי,ואם תרצו אצל עבדכם.
ורק אחר כך תחרצו גורלות.
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
לדעתי זה כמעט בלתי אפשרי להסיק מתוצאה לא טובה של הדגמה שהיבואן לא מספיק "מקצועי". מה זה מקצועי? מקצועי במה? בלדעת איך להוציא תוצאה מהציוד שלו? ברשותך, הרשה לי להביע "יאללה יאללה".
כשאדון טמיר היקר היה אצלי לפני מספר שנים עם מיטב הניים שלו, הוא התבחבש אצלי שבוע ולא הצליח להוציא תוצאה שהיתה משביעת רצון. בקושי עוברת את הבינוני. וזה לא בגלל שהוא לא מקצועי, זה בגלל שלא היתה התאמה בין הציוד שלו לשלי. ניים וקרמיים כנראה לא עובדים משהו ביחד.

כנ"ל לגבי מציגים בתערוכה - כככככככממה כבר הם יכולים לשחק עם הציוד שלהם כדי "להוציא תוצאה"? שילוב הקופסאות הנכון הוא משהו שנקבע מראש. כמה יכולת לאלתר בשטח כבר יש להם? כבר כזה, כבל אחר? לשחק עם העמדת הרמקולים? כולה מערכת דו ערוצית. הרי השילוב האופטימלי נקבע מראש הרבה לפני התערוכה. כמה משחק יש להם בזמן אמת בהדגמה?

יש הרבה משתנים שלא ניתן לחזות אותם מראש, כמו איכות החדר, ואם הדגמה הוציאה תוצאה לא טובה, אני לא אסיק מזה מסקנה נמהרת. לכל היותר, אסיק אותה ממספר אירועים עם תוצאה עקבית של אותו ציוד.
אם אתה מדבר כסנגור של המציגים או כקטגור של אילן טמיר, אז בסדר.

בתערוכה המציג נדרש להיות במיטבו, יש לו זמן ואין סיבה שהוא לא יוכל לתת את המיטב.

אבל בלי חלילה לזלזל בדעתך כמו שעולה מהטון המזלזל שלך, מותר לך לחשוב אחרת.

אריה
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
אם אתה מדבר כסנגור של המציגים או כקטגור של אילן טמיר, אז בסדר.

בתערוכה המציג נדרש להיות במיטבו, יש לו זמן ואין סיבה שהוא לא יוכל לתת את המיטב.

אבל בלי חלילה לזלזל בדעתך כמו שעולה מהטון המזלזל שלך, מותר לך לחשוב אחרת.

אריה

אני לא מזלזל בדעתך. היאללה יאללה זה על כמות ההשפעה שיש למציגים על התוצאה הסופית.
ואני לא מייצג אף אחד חוץ מאת עצמי.

יש מאה סיבות שלא יוכל לתת את המיטב, ביניהן:
1. החדר
2. החשמל
3. הרעש מסביב.
4. הסינרגיה של הרכיבים שלו עם רכיבים אחרים שהוא משמיע. לא כל יבואן / דילר מביא חברות שבהכרח עובדות אחת עם השניה.
5. רמת הציוד. להוציא תוצאת WOW בציוד זול זה הרבה יותר קל מאשר בציוד יקר. חבר כל SYSTEM AUDIO לכל CAMBRIDGE AUDIO ויש לך תוצאה מרשימה למחיר. עכשיו נסה לעשות אותו הדבר לרמקול של מג'יקו.

יגאל סבו למשל הוציא תוצאה מהממת לפני כמה שנים טובות באחת מהתערוכות במכביה. לקח הרבת' או משהו אנגלי כזה עם תביה מנגנת אחרת, שם עליו מפלצת של פאס לבס שהיה 15 ליגות מעליו, ומקור יקר של MSB.
תוצאה טובה? כן, מגניב. חוכמה גדולה? לדעתי לא. הרכיבים היו בכמה רמות מעל הרמקול. לא ריאלי לאודיופיל הממוצע.
אפשרי לעשות את זה במערכות מאד יקרות? לדעתי לא. כי אם תשים מג'יקו Q5, כמה כבר אפשר לסחוט אותו עם הגברה?
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
אני לא מזלזל בדעתך. היאללה יאללה זה על כמות ההשפעה שיש למציגים על התוצאה הסופית.
ואני לא מייצג אף אחד חוץ מאת עצמי.

יש מאה סיבות שלא יוכל לתת את המיטב, ביניהן:
1. החדר
2. החשמל
3. הרעש מסביב.
4. הסינרגיה של הרכיבים שלו עם רכיבים אחרים שהוא משמיע. לא כל יבואן / דילר מביא חברות שבהכרח עובדות אחת עם השניה.
5. רמת הציוד. להוציא תוצאת WOW בציוד זול זה הרבה יותר קל מאשר בציוד יקר. חבר כל SYSTEM AUDIO לכל CAMBRIDGE AUDIO ויש לך תוצאה מרשימה למחיר. עכשיו נסה לעשות אותו הדבר לרמקול של מג'יקו.

יגאל סבו למשל הוציא תוצאה מהממת לפני כמה שנים טובות באחת מהתערוכות במכביה. לקח הרבת' או משהו אנגלי כזה עם תביה מנגנת אחרת, שם עליו מפלצת של פאס לבס שהיה 15 ליגות מעליו, ומקור יקר של MSB.
תוצאה טובה? כן, מגניב. חוכמה גדולה? לדעתי לא. הרכיבים היו בכמה רמות מעל הרמקול. לא ריאלי לאודיופיל הממוצע.
אפשרי לעשות את זה במערכות מאד יקרות? לדעתי לא. כי אם תשים מג'יקו Q5, כמה כבר אפשר לסחוט אותו עם הגברה?
בכל זאת זו איזושהיא דרך להראות היכולות של הרמקול.
באותה נימה אפשר שאם היה רמקול לא טוב ,אולי היה נשמע זוועה...
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
שמח שקיבלתי רושם לא נכון בנוגע לזלזול.

בעיני תערוכת סטריאו היא גם סוג של מבחן למציג. זו גם דרך להתרשם מהמציג כאדם, זו גם דרך להתרשם מהמקצועיות של המציג. תערוכה זה לא מבחן פתע ולמציג יש פרק זמן להתכונן.
יש כאלה שיודעים לבצע ויש מספרי תירוצים כמו אקוסטיקה מזגן וכו. אני לא חושב שבתור לקוח פוטנציאלי אני צריך להיות מספר התירוצים של המציג.

אריה
 

Audiofreak

עוסק בתחום
הודעות
2,001
מעורבות
1,059
נקודות
113
לדעתי זה כמעט בלתי אפשרי להסיק מתוצאה לא טובה של הדגמה שהיבואן לא מספיק "מקצועי". מה זה מקצועי? מקצועי במה? בלדעת איך להוציא תוצאה מהציוד שלו? ברשותך, הרשה לי להביע "יאללה יאללה".
כשאדון טמיר היקר היה אצלי לפני מספר שנים עם מיטב הניים שלו, הוא התבחבש אצלי שבוע ולא הצליח להוציא תוצאה שהיתה משביעת רצון. בקושי עוברת את הבינוני. וזה לא בגלל שהוא לא מקצועי, זה בגלל שלא היתה התאמה בין הציוד שלו לשלי. ניים וקרמיים כנראה לא עובדים משהו ביחד.

כנ"ל לגבי מציגים בתערוכה - כככככככממה כבר הם יכולים לשחק עם הציוד שלהם כדי "להוציא תוצאה"? שילוב הקופסאות הנכון הוא משהו שנקבע מראש. כמה יכולת לאלתר בשטח כבר יש להם? כבר כזה, כבל אחר? לשחק עם העמדת הרמקולים? כולה מערכת דו ערוצית. הרי השילוב האופטימלי נקבע מראש הרבה לפני התערוכה. כמה משחק יש להם בזמן אמת בהדגמה?

יש הרבה משתנים שלא ניתן לחזות אותם מראש, כמו איכות החדר, ואם הדגמה הוציאה תוצאה לא טובה, אני לא אסיק מזה מסקנה נמהרת. לכל היותר, אסיק אותה ממספר אירועים עם תוצאה עקבית של אותו ציוד.
1. למציגים בתערוכות בחול שמתקיימות כל שנה יש הרבה זמן לשחק עם המערכת.
למפיצים לא תמיד יש כישורים בהפקת צליל טוב... חלקם אנשי מסחר טובים יותר מאנשי סאונד.
יצרנים אמורים לדעת להוציא את המיטב מהציוד, הבעיה היא....
2. יש הרבה הסכמים ושיתופי פעולה בין יצרנים שהם לאו דווקא השידוכים הטובים ביותר, אלא יותר קטע של ביזנס או כמו שציינתי למעלה, רעיונות של אנשי שיווק ולא של אנשי סאונד.
3. יש לי הרגשה שהטעם האירופאי והצליל המודרני לא מתיישב עם הטעם הישראלי שיותר בכיוון הצליל החמים והאנגלי למשל...
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
1. למציגים בתערוכות בחול שמתקיימות כל שנה יש הרבה זמן לשחק עם המערכת.
למפיצים לא תמיד יש כישורים בהפקת צליל טוב... חלקם אנשי מסחר טובים יותר מאנשי סאונד.
יצרנים אמורים לדעת להוציא את המיטב מהציוד, הבעיה היא....
2. יש הרבה הסכמים ושיתופי פעולה בין יצרנים שהם לאו דווקא השידוכים הטובים ביותר, אלא יותר קטע של ביזנס או כמו שציינתי למעלה, רעיונות של אנשי שיווק ולא של אנשי סאונד.
3. יש לי הרגשה שהטעם האירופאי והצליל המודרני לא מתיישב עם הטעם הישראלי שיותר בכיוון הצליל החמים והאנגלי למשל...
אז למה לי להתקרב למפיץ שמוכר שילובים שמורכבים על בסיס מסחרי ללא קשר לאיכות הצליל?
חוץ מזה דבריך מחזקים את הגישה שלי, יצרן אחד הכי טוב. בייחוד עם צליל אנגלי חם וצבע ירקרק

אריה
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
חוץ מזה דבריך מחזקים את הגישה שלי, יצרן אחד הכי טוב. בייחוד עם צליל אנגלי חם וצבע ירקרק
אריה
מחזקים את גישתך בדיוק כמו שתיאוריית המפץ הגדול מחזקת את ההנחה שאלהים ברא את השמיים ואת הארץ. או במלים אחרות, אתה מבין מה שאתה רוצה להבין.
אף אחד לא אמר, אגב, ש-naim זה לא טוב. זה פשוט לא הכי טוב. ובטח שאין להם בלעדיות על טוב.
שא ברכה.
 

Audiofreak

עוסק בתחום
הודעות
2,001
מעורבות
1,059
נקודות
113
אז למה לי להתקרב למפיץ שמוכר שילובים שמורכבים על בסיס מסחרי ללא קשר לאיכות הצליל?
חוץ מזה דבריך מחזקים את הגישה שלי, יצרן אחד הכי טוב. בייחוד עם צליל אנגלי חם וצבע ירקרק

אריה

לא כולם כאלו... מצד שני יש שילובים של אנשי מקצוע מכובדים שנשמעים כמו זהב ליד הירקרק שלך ;-)
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור