גו'קר כתב:לא נכון . מנורות עובדות כול הזמן בפול הספק ולא משנה להן עם עובר תדר או לא ולכן לא יכול להיות שצד אחד "יתעייף יותר מצד שני
אני כותב :קח מגבר מנורות ותדליק אותו, אל תקשיב למוסיקה אלא תשאיר אותו רק דולק.
קח את אותו מגבר תדליק אותו ותשמע ממנו מוסיקה בלי הפסקה.
באיזה מהמצבים המנורות יחזיקו יותר זמן מעמד?
אותו דבר
ג'וקר כתב:
ההפיך הוא הנכון , מגבר מנורות חזק לא יצטרך את הלג של מאיות השניה , ולכן במגבר מנורות חזק המוסיקה מרגישה מרחפת , ולא מוסיקה שקשורה לקרקע (אי אפשר להסביר את זה במילים , אבל כשפעם אחת אתה חווה את זה , אתה לעולם לא תסתכל יותר על SS
אני כותב:
חוויתי לא מעט מגברי מנורות ברמקולים שונים, זה נכון כאשר מדובר ברמקול נציל, זה לא נכון כאשר מדובר ברמקול קשה, כיוון שהטרנזיסטור מהיר יותר הוא מגיב נכון יותר לדינמיקה במוסיקה, במקרה הזה הטרנזיסטור מצליח לשמור על דינמיקה בקטעים מתפרצים ויחד עם זאת לשלוט ברמקול טוב יותר. תופעת הלוואי היא הפרדת צלילים יותר טובה בכל ספקטרום התדרים. מנורות כאן מתקשה הרבה יותר.
לא בדקתי אישית , אבל ההגיון אומר שאתה טועה ,המבנה של המנורה אומר שכול עוד שהקטע הכי גבוה לא עובר את הלימיט של המגבר , דהיינו את מספר הוואטים שלו , המגבר מנורות צריך להיות יותר דינאמי ובוודאי יותר עם פרטים
ג'וקר כתב:העניין הוא ששני המגברים יכולים לתת עד גבול היכולת שלהם , רק שמנורות כול הזמן על הגבול וSS חייב לעבור ממנוחה לעוצמה מלאה , ולכן יש לו לג
אני כותב:מגבר SS טוב וחזק יניע בזילזול את רוב הרמקולים, לכן כיוון שהוא לא מתאמץ אין לו סיבה לנוח, זה כמו הליכה לרץ מרתון.
לא נכון. גם מגבר SS יש לו גבולות ע"פ השנאי שלו שקובע כמה זרם הוא יכול לספק , אפילו המגבר שלך אם יצטרך לספק הרבה זרם בהתנגדות של 1 אום , הוא לא יצליח , כמו כן מגבר SS שהוא לא מתוכנן כהיי קורנט שיסתובב עם רמקול שיורד ל4 אום עלול להחנק בקטעים מסויימים
ג'וקר כתב:מסכים , אבל במגבר מנורות חזק , הנצחון הוא בנקודות ולא בנוק אאוט
אני כותב:במוסיקה אלקטרונית קשה, קלאסי מרובה כלים, ווקלית מרובת זמרים וכלים הנצחון הוא חד משמעי בנוק אאוט, בג'אז קליל ומוסיקה קאמרית הנצחון יהיה בנקודות.
ג'וקר כתב:תבדיל בין המידבאס ובין תדרי המיד , במיד עצמו אני לא חושב שאתה צודק
אני כותב:זה לא משנה.
כאשר רוב האנרגיה מתבזבזת על הבס גם המיד וגם המידבס ירגישו זאת.