בעיה נפוצה בחנויות


מצב
הנושא נעול.

kyroz

חבר משקיען
הודעות
861
מעורבות
51
נקודות
28
אז בוא נלך עד הסוף עם הגישה שלך:
בתאכלס, אין גם צורך בחנות - אפשר רק לפתוח אתר, הרי הם לא חייבים גם להחזיק חנות ומוצרים בתצוגה,
שיעשו משלוחים לכל הלקוחות באותו היום וזהו.
 

רן ק.

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
0
נקודות
0
א. אני איסטניס. אני אוזניות ON EAR שלי פרטיות לא נותן לאף אחד אז בוודאי שלא IN EAR.
ב. אני לא בקשר עם אף חנות שמוכרת ונראה גם שלא רוב הכותבים.
ג. מנהלי האתר זה ליאור. השאר הם כתבי האתר, אני ונמר בינהם. הבענו את דעתנו .
ד. מה שהעלנו כקונטרה מולך בעיקר וגם עמיר עשה זאת, זה על הניסוח של "זכותי".

אם לא שמת לב ולא הבנת לעומק, אין לך "זכות" . מבחינת החוק יכולה החנות לשים פתקים עם תמונה (כמו באינטרנט למשל) , תיאור מלא, מספר דגם, ומחיר רשמי. קח פתק, לך לקופה. שלם.

אתה דורש משהו שאתה טוען שהוא זכות.
אנו מנסים להסביר לך שאין פה עניין של זכויות כי אם "שירות שבחורים לתת".

אני מוכן להתערב שאם יוכלו להעלות ב 10-15% את מחירי האוזניות בארץ יהיה קל יותר להדגים אותן , וזה לפי מה שאייל אמר.

אתה מעוניין בכך?

אורי,
א. לא דיברתי עליך, דיברתי על חנות (הגיע הזמן שתבין מה אני כותב...)
ב. דבר בשם עצמך ולא בשם אחרים.
ג. נמר הציג עצמו כאחד ממנהלי האתר (אם אני לא טועה...) ואם כך הדבר אז הדבר מוזר שבעתיים...
ד. מה שאתה לא הבנת אדוני הנכבד ש"זכותי" לא שווה זכותי (ללא מרכאות) וזה הבדל גדול. אז הגיע הזמן שתשים לב למה שאני כותב.
ה. שים לב ששוב אתה בוחר בצד של החנות ולא בצד הצרכן. הדבר מוזר לכשעצמו (דיברנו על ליקוקים...)
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
עמיר,
1. כבר הגיבו לדברי ההבל הללו אחרים, שכך לא אחזור ואגיב שוב.
2. זה שיש אנשים שקונים רמקולים ללא שמיה מוקדמת לא אומר שהם צודקים. אני סמוך ובטוח שהסטטיסטיקה לצידי ואם נעשה הצבעה 99% ממשתתפי הפורום יאמרו שללא שמיעה לא היו קונים רמקולים.
אתם (אייל, נמר, אורי וכל יתר המתנגדים לדברי) אלה ששולחים את כולם לשמוע ולא לשים לב להמלצה זו או אחרת. אתם אלה שטוענים כל הזמן שחייבים לשמוע לפני הקניה ויש אינסוף ציטטות בפורום לתגובתכם.
אכן, הגיבו לדברי, רק שאם לא שמת לב, לא הגדירו אותם כדברי הבל.

זה שאתה צדקן גדול, בטוח שאתה הייחיד שצודק, וזה "דברי הבל" להתייחס לדברים אחרת ממך, עדיין לא הופך את ההדגמה לחובת בעלי החנויות ולא לזכותך, לא משנה כמה השמצות והתלהמויות תביא אתך.

אם כבר, דרשנים בסיגנון שלך, על תקו "זכותי", מוציאים את כל החשק לבעלי חנויות להתעסק אתך ושכמותך, והצורה שבה אתה מתבטא רק מרחיקה מכולם את המטרה שאתה רוצה להשיג.

ואשר לרמקולים בפרט ולהאזנה לפני הקנייה בכלל, המצב לא כל כך פשטני ושחור/לבן כפי שאתה מנסה להציג אותו:
  1. אין אף אחד שיימליץ לך לא לשמוע לפני הקנייה. להיפך. ההמלצה הראשונה והכללית והגורפת היא להאזין, ולא רק בחנות ו/או אצל חברים, אלא אצלך בביית, בתנאים שלך, עם המערכת שלך, עם כל סוגי המוסיקה שלך, ועם כמה זמן שאתה צריך, בלי לחץ
  2. אבל יש מציאות, שאומרת שזו לא חובתם של יבואנים ובעלי חנויות לתת לאנשים ציוד הביתה, ואפילו לא חובתם להחזיק בתצוגה את כל המודלים של החברה שהם מייצגים, ובוודאי גם לא חובתם לייבא כל מוצר של כל חברה שבא למישהו לבדוק
  3. ובהינתן מצב שמה שאתה רוצה לבדוק אינו נגיש לך בצורה המומלצת לעיל, ו/או בצורה שבא לך, אתה יכול להתחיל להאשים את היצרנים, היבואנים, בעלי החנויות, קונים אחרים ואת שאר העולם ואשתו, שהם לא בסדר, ושזו זכותך להכתיב להם איך למכור
  4. אנשים אחרים -- כאלה עם פה פחות גדול ו/או אגו פחות נפוח ו/או עם פחות גישה של "מגיע לי" -- או סתם כאלה שרואים איפה ההמלצות/רצונות ואיפה המציאות, נוהגים אחרת
  5. יש כאלה שייוותרו בכלל על קניית מוצר מסוג זה
  6. יש כאלה שייחפשו מוצר אחר שהם כן יכולים לקבל לבדיקה בצורה שתספק אותם
  7. יש כאלה שיציעו למוכר תשלום עבור האפשרות לבדוק, שייפצה אותו על זמנו, טירחתו, סיכון לפגיעה בציוד ו/או באפשרות למכור אותו הלאה וכד'
  8. יש כאלה שייסעו למקומות אחרים, כולל לחו"ל במיוחד לשם כך, למקום בו אפשר לבדוק את הציוד, גם אם לא בביית כמומלץ, לכל היותר יקחו אתם מדגם של המוסיקה שלהם
  9. וייש כאלה שייקנו "על עיוור" ("על חירש"), לא מתוך שהם חושבים שזו הדרך המומלצת, אלא מתוך שהם מאמינים שהסיכוי שהם יתאכזבו קטן בהרבה מהסיכוי שהם ייהנו -- וזה הימור -- אבל ברור וידוע מראש, וזה כולל גם את ההערכה/הימור שהמוצר הזה שהם קונים עדיף עבורם על פני כל אלטרנאטיבה שהם כן יכולים לבדוק
זו כן זכותך לחשוב שאלה שנוהגים לפי #9 הם טיפשים מוחלטים, וזה כולל אותי ואת נמר לפחות.
אלא שגם הוא וגם אני טיפשים מספיק גם ליהנות ממה שקנינו בלי בדיקה...

עמיר
 
נערך לאחרונה ב:

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
לרן.
קצתי בדיון עמך.
שיהיה לך בהצלחה.
 

kyroz

חבר משקיען
הודעות
861
מעורבות
51
נקודות
28
בקיצור, התגובה שלך חסרת טעם ומצדקת - ואתה עוד קורא לו צדקן?

נכון, אף סוחר לא חייב שום דבר לאף אחד, ויש לנו את הזכות לא לרכוש ממנו - אז לנו יש את הזכות להתלונן ו"להשמיץ" אותו על כך. <נערך ע"י מנהל בגלל שפה בלתי הולמת>.

הסוחרים רוכשים את המוצרים במחיר מופחת בהרבה מהמחיר שאתה ואני קוראים לו "RETAIL" או MSRP, כך שהם יכולים לייבא מוצר ולהחזיק אותו במצב סביר בחנות עם אפשרות לבחינה.
לא מחזיק את המוצר בחנות או במלאי להשמעה? תמכור במחיר מופחת. הרי לא בזבזת עליו את המזגן והשכירות של החנות שלך, וכך גם לי יהיה משתלם לנסות לאחר קנייה ומקסימום למכור,
אבל מה עושים בפועל? מוכרים במחירים מופקעים ודורשים מאנשים לקנות על עיוור, ואחרי שהמוצר לא מתאים תצטרך למכור בעשרות אחוזים פחות, ואז עוד יבואו אנשים ויקראו לו "צדקן" ו"משמיץ" על זה שהוא לא רוצה לבזבז כסף לחינם?

אותי לא מעניין הכדאיות הכלכלית של העניין, אפשר למכור טיפים לאזניות בכמה שקלים וגם על זה לעשות רווח קטן - ואף אחד לא ייצא מופסד.

אפשר לשם שינוי לקבל מאנשים הקבועים באתר תגובה אמיתית ולא מתחסדת שקשורה בתרבות הקניות המזעזעת שקיימת בארץ? - סוחרים, תחסכו ממני את התשובות שלכם בנושא, כמו שאסור להמליץ על מוצר, כך גם אין טעם להצדיק את עצמכם בשרשור זה.

ועכשיו תמשיכו לרשום לי "אף אחד לא חייב לך כלום". בדיוק, גם אני לא חייב להם כלום - אז אני ועוד אנשים נפתח פה ונתלונן עד שיזוז משהו וישתנה - ואז על הדרך גם אתם תרוויחו מזה כי זה בסופו של דבר ישרת גם אתכם כשתרצו לרכוש.
 

נערך לאחרונה ב:

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
אורי,
א. לא דיברתי עליך, דיברתי על חנות (הגיע הזמן שתבין מה אני כותב...)
ב. דבר בשם עצמך ולא בשם אחרים.
ג. נמר הציג עצמו כאחד ממנהלי האתר (אם אני לא טועה...) ואם כך הדבר אז הדבר מוזר שבעתיים...
ד. מה שאתה לא הבנת אדוני הנכבד ש"זכותי" לא שווה זכותי (ללא מרכאות) וזה הבדל גדול. אז הגיע הזמן שתשים לב למה שאני כותב.
ה. שים לב ששוב אתה בוחר בצד של החנות ולא בצד הצרכן. הדבר מוזר לכשעצמו (דיברנו על ליקוקים...)
אני חושב שבמקרה זה כן אפשר לדבר בשם "כולם", בהקשר הספציפי:
  • נראה לי שהיית ברור מאוד והובנת יפה מאוד, כפי שהתכוונת
  • מבינים אותך, רק לא מסכימים אתך
  • המשפט "הצרכן תמיד צודק" אינו ביטוי של צדק קוסמי, אלא סיסמה של גישה שיווקית מסויימת, שברהרבה מקרים עובדת עבור שני הצדדים, כל זמן שהצרכן לא בא בדרישות מופרכות
  • יש מצב שצרכנים הוגנים לא מסכימים עם כל מה שצרכן "זכותי" מוצא לנכון להמציא כ"זכותו".
  • למשל אם צרכן מסוג "זכותי" חושב שאם התקלף טיפה צבע ממגבר של 100 ק"ג צריך להטיס אותו על חשבון המוכר לחו"ל וחזרה, ולא מספיק לעשות תיקון צבע מקומי, או לקחת את המגבר חזרה ולהחזיר את כל הכסף, יש מצב שיימצא שקשה לו לקבל תמיכה מצרכנים אחרים, בלי שהם יהייו "לקקנים"
  • זה שאתה מתקשה לראות שייש בעייה אמיתי במה שאתה רוצה, לא הופך אותך ל"צודק" ואת האחרים לדוברי הבל. די להיפך
עמיר
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
בקיצור, התגובה שלך חסרת טעם ומצדקת - ואתה עוד קורא לו צדקן?

נכון, אף סוחר לא חייב שום דבר לאף אחד, ויש לנו את הזכות לא לרכוש ממנו - אז לנו יש את הזכות להתלונן ו"להשמיץ" אותו על כך. <נערך>

הסוחרים רוכשים את המוצרים במחיר מופחת בהרבה מהמחיר שאתה ואני קוראים לו "RETAIL" או MSRP, כך שהם יכולים לייבא מוצר ולהחזיק אותו במצב סביר בחנות עם אפשרות לבחינה, לא מחזיק את המוצר בחנות או במלאי להשמעה? תמכור במחיר מופחת. הרי לא בזבזת עליו את המזגן והשכירות של החנות שלך, וכך גם לי יהיה משתלם לנסות לאחר קנייה ומקסימום למכור, אבל מה עושים? מוכרים במחירים מופקעים ודורשים מאנשים לקנות על עיוור, ואחרי שהוא לא מתאים תצטרך למכור בעשרות אחוזים פחות ואז עוד יבואו אנשים ויקראו לו "צדקן" ו"משמיץ" על זה שהוא לא רוצה לבזבז כסף לחינם?

אותי לא מעניין הכדאיות הכלכלית של העניין, אפשר למכור טיפים לאזניות בכמה שקלים וגם על זה לעשות רווח קטן - ואף אחד לא ייצא מופסד.

אפשר לשם שינוי לקבל מאנשים הקבועים באתר תגובה אמיתית ולא מתחסדת שקשורה בתרבות הקניות המזעזעת שקיימת בארץ?

ועכשיו תמשיכו לרשום לי "אף אחד לא חייב לך כלום". בדיוק, גם אני לא חייב להם כלום - אז אני ועוד אנשים נפתח פה ונתלונן עד שיזוז משהו וישתנה - ואז על הדרך גם אתם תרוויחו מזה כי זה בסופו של דבר ישרת גם אתכם כשתרצו לרכוש.
אתה יכול להתלונן כמה שאתה רוצה, יש מספיק מקום על השרת. אבל אם התלונה לא לעניין, זה לא יעשה הבדל.

אתה גם לא בדיוק אומר את האמת, אם להתבטא מאוד בעדינות, כשאתה כותב, ועוד בהדגשה "אותי לא מעניין הכדאיות הכלכלית של העניין". מאוד מעניינת אותך הכדאיות הכלכלית -- אבל רק לצד שלך!! -- גם בלי לקחת בחשבון שייש עוד צד לעניין -- וגם עם להיכנס לו לכיס וכמה הוא מרוויח יחסית ל-retail ול-MSRP -- הרי זו צביעות שאין כדוגמתה.

ברור שרן לא רוצה לבזבז כסף לחינם! ואף אחד לא דורש ממנו!!
זו הצגה מעוותת לחלוטין של העניין! (מעבר לזה שאם רן מוציא כסף, הוא מקבל מוצר שווה-כסף)

העניין הוא שרן טוען ש"מגיע לו" שייפתחו בשבילו את האריזה.
מאיפה בא ה"מגיע" הזה, בדיוק?

המוכר לא התחייב בפני רן על שום דבר. החוק כן מחייב אותו למכור לרן אם רן מוכן לשלם באמצעי תשלום שמקובל עליו -- אפילו לא חייב לקבל צ'קים -- והוא לא יכול לסרב למכור רק מטעמי דת, גזע, מין, אמונות ו/או היעדר סימפאטיה כלפי הקונה. כמוכן, אם הוא מכר לרן וייש פגם במוצר, הוא חייב להתייחס לזה על פי החוק, וכו'.

אבל בשום מקום לא כתוב -- ולא צריך להיות כתוב -- שהוא חייב לאפשר לרן לבדוק את המוצר לפני הקנייה, במיוחד אם הבדיקה משפיעה על המוצר באופן כלשהו (כאן -- טינוף).

זה שירות שזכותו לתת, או לא לתת, על פי שיקול דעתו הבלעדי, שמן הסתם יהייה מונע משיקולים כלכליים, ורצוי, במקרה הספציפי, שגם משיקולים היגייניים, מתוך מחוייבות לקונים פוטנציאלים אחרים.

אין כאן שום התחסדות. אני לא לקוח קבוע של אייל, אין לי שום עניין/רצון "ללקק" לו, ולא מעט פעמים "התכסחתי" אתו בצורה לא עדינה במיוחד (משני הצדדים), ואני לא מייצג אותו ו/או בעלי חנויות אחרים בשום צורה. מבחינתי מה שאני כותב הוא פשוט ביטוי להגינות בסיסית.

עמיר
 
נערך לאחרונה ב:

kyroz

חבר משקיען
הודעות
861
מעורבות
51
נקודות
28
בתחום שכל דבר קטן משנה כל כך הרבה, ולא ניתן להמליץ על כמעט שום דבר כי אין לדעת איך זה יתקבל במערכת של השני אין ברירה אלא לשמוע לפני רכישה במחיר מלא.

אף אחד לא ביקש לבחון מכונת כביסה שמתפקדת באופן זהה אצל כולם. מבקשים לשמוע כלי שיתפקד שונה כמעט בכל תנאי אפשרי - זה כמובן תלוי אם אתה מהמחנה האודיופילי או המתחכם שטוען שאין הבדל בין שום דבר למעט רמקולים.

אני תמיד אומר את האמת בדיוק כמו שהיא, והכדאיות הכלכלית מעניינת אותי מאוד, לכן גם לא רשמתי "לא מעניינת אותי עלות הטיפים של האזניות, חייב לשמוע בכל מצב" ובטח שלא הייתי מזכיר את נושא המזגן והשכירות של החנות.

כן, לא כתוב שהוא חייב להשמיע ואף אחד לא מחויב - מה הקשר? אתה עורך הדין שמייצג את הסוחר או לקוח פוטנציאלי?
זה פורום - כאן רצוי לשמוע דיעות של אנשים ולא של מייצגי החוק שאינו קשור בכלל לנושא
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
בתחום שכל דבר קטן משנה כל כך הרבה, ולא ניתן להמליץ על כמעט שום דבר כי אין לדעת איך זה יתקבל במערכת של השני אין ברירה אלא לשמוע לפני רכישה במחיר מלא.
זה פשוט לא נכון שאין ברירה -- יש ברירה וייש בחירות -- שלפחות חלקן הוזכרו קודם.

אף אחד לא ביקש לבחון מכונת כביסה שמתפקדת באופן זהה אצל כולם. מבקשים לשמוע כלי שיתפקד שונה כמעט בכל תנאי אפשרי - זה כמובן תלוי אם אתה מהמחנה האודיופילי או המתחכם שטוען שאין הבדל בין שום דבר למעט רמקולים.

אני תמיד אומר את האמת בדיוק כמו שהיא, והכדאיות הכלכלית מעניינת אותי מאוד, לכן גם לא רשמתי "לא מעניינת אותי עלות הטיפים של האזניות, חייב לשמוע בכל מצב" ובטח שלא הייתי מזכיר את נושא המזגן והשכירות של החנות.

כן, לא כתוב שהוא חייב להשמיע ואף אחד לא מחויב - מה הקשר? אתה עורך הדין שמייצג את הסוחר או לקוח פוטנציאלי?
זה פורום - כאן רצוי לשמוע דיעות של אנשים ולא של מייצגי החוק שאינו קשור בכלל לנושא
אף אחד לא טוען שזה לא הגיוני לרצות / לבקש לשמוע -- כולם טוענים את ההפך המוחלט מזה, בטח אני.
רק שייש הבדל עקרוני בין לרצות / לבקש לשמוע, לבין לדרוש לשמוע, בגישת "זכותי" ו"חובתו"!!

ורק לעניין זה התייחסתי.

גם אני הייתי רוצה לשמוע קודם את הציוד שרכשתי בסופו של דבר, אבל לא באתי לאף יבואן/סוחר בדרישה לייבא את הציוד ולתת לי לשמוע ו/או להפוך אותו לציוד תצוגה, בטענה שזה הגיוני שארצה לשמוע קודם, וזה "מגיע לי", וזה "חובתו" להביא את זה אלי הביתה או לפחות לעסק שלו.

אני תמיד אומר את האמת בדיוק כמו שהיא, והכדאיות הכלכלית מעניינת אותי מאוד, לכן גם לא רשמתי "לא מעניינת אותי עלות הטיפים של האזניות, חייב לשמוע בכל מצב" ובטח שלא הייתי מזכיר את נושא המזגן והשכירות של החנות.
גם עדות-עצמית זו אינה בדיוק האמת. אתה לא אומר את האמת כשאתה כותב "אני תמיד אומר את האמת בדיוק כמו שהיא", כאשר באותה נשימה אתה כותב "הכדאיות הכלכלית מעניינת אותי מאוד" בסתירה למה שכתבת קודם:
אותי לא מעניין הכדאיות הכלכלית של העניין
או שהפעם אתה משקר או שבפעם הקודמת, אבל בטוח שזה שקר ש"אני תמיד אומר את האמת בדיוק כמו שהיא". מצטער על הבוטות -- אבל כנראה שכמו במקרה האחר כאן, קשה להעיר את תשומת לבך לעובדות.

כן, לא כתוב שהוא חייב להשמיע ואף אחד לא מחויב - מה הקשר? אתה עורך הדין שמייצג את הסוחר או לקוח פוטנציאלי?
זה פורום - כאן רצוי לשמוע דיעות של אנשים ולא של מייצגי החוק שאינו קשור בכלל לנושא
הקשר הוא השמעת דעתי על הנושאים שהועלו, כולל על גישת ה"זכותי" בכלל וה"ליקוקים" בפרט, תוך הדגשת העניין שאינני מייצג אף אדם ו/או בעל אינטרס אחר כאן, אלא שאלה הן דיעותי האישיות, בלי להיות עו"ד.

עמיר
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
נמר,
צר לי מאוד לשמוע שזאת אכן תגובתכם וכנראה הצדק עימי בנוגע לליקוקים, כי אחרת אין כל היגון בדבריך.
ד"א, מה הקשר לעובדה שאתה מתעב אוזניות כפתור ????

טוב. כנראה שיש לך בעיה להבין מה כותבים לך. אני אנסה שוב, פעם אחרונה, לא יותר.

חנות. כל חנות (!) בוחרת לפעול על פי מדיניות שהיא בעצמה (ורק היא) קובעת. לא חלה על אף חנות החובה לתת לך שירות טוב. אין חוק כזה, לא היה, ולא יהיה.

לגבי האוזניות.
אני למשל, ועוד כמה שהגיבו לך כאן, לא אמדוד אוזניות כפתור משומשות. אגב, גם קשה מאוד למכור כאלה משומשות. חלק מהסיבות, ואולי העיקרית, היא העניין ההגייני. לעיתים זה לא קשור ממש לליכלוך. לפעמים זה פסיכולוגי. אני אכניס לאוזן משהו שניכנס לאוזן של מישהו אחר? וואלה?

ההשוואה לרמקולים היא לא נכונה. השוני בין רמקול לרמקול וההשפעה של החלל עליו היא אדירה. באוזניות אין בעיות אקוסטיות. אין בס מהדהד ולרוב אין בעיה של מחסור בבס. רוב האוזניות אינן סובלות מבעיות שרמקולים סובלים מהם. גם מגבר יש לשמוע. לבדוק שהוא שולט על הרמקול, מאוזן מספיק, מהיר מספיק. אותו הדבר עם מקורות וכבלים. אף אחד מהם אתה לא מכניס לאוזן, אין שום בעיה או רמז על בעיה של הגיינה.

זה שאתה מדמיין ש״הצדק עימך בעניין הליקוקים״ זו כבר בעיה שלך. זה לא בא משם. הסיבה היא אחרת, נסה להבין אותה, הסבירו לך כאן אין ספור פעמים מה יכולות להיות הסיבות לאי הדגמה של אוזניות כפתור. ואם אתה מסרב לקבל את התשובות זה גם בסדר. אף אחד לא מכריח אותך. אבל כאן בפורום הזה יש חובה אחת. לכבד את הגולשים שמגיבים לך ולא לקרוא להם ״לקקנים״. זה סתם עלול לשנות לך את הסטטוס באתר.

וכן. אני לא רק מנהל בפורום הזה, אני יותר מזה, וזו התגובה שלי - בפעם השלישית.
 
נערך לאחרונה ב:

kyroz

חבר משקיען
הודעות
861
מעורבות
51
נקודות
28
אף אחד לא טוען שזה לא הגיוני לרצות / לבקש לשמוע -- כולם טוענים את ההפך המוחלט מזה, בטח אני.
רק שייש הבדל עקרוני בין לרצות / לבקש לשמוע, לבין לדרוש לשמוע, בגישת "זכותי" ו"חובתו"!!

ורק לעניין זה התייחסתי.
עמיר

אז בעצם כל התגובות שלך מתעסקות בקטנות ובבולשיט של נימוס וצורת כתיבה?

תמשיך לנסות לסתור את דברי <נערך>, תהנה :בעד:
 

נערך לאחרונה ב:

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
קורץ.

להרגיע קצת בבקשה. לא צריך להישתמש בביטויים כאלה כלפי אף אחד.
 

kyroz

חבר משקיען
הודעות
861
מעורבות
51
נקודות
28
קורץ.

להרגיע קצת בבקשה. לא צריך להישתמש בביטויים כאלה כלפי אף אחד.

סך הכל "להתעסק בXXX"... לא קיללתי אף אחד..

פעם קורץ, פעם קירוז, פעם קוריוז.... וואלה אני כבר לא יודע איך לקרוא את הכינוי שלי:משתומם:
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
אז גם מהסך הכל הזה תימנע.

ולגבי השם.
שירתת בצה״ל או במרינס? אם בצה״ל אז כתוב אותו בעברית (נבו למשל יכול להתאים לך), אם במרינס אז כתוב nevo.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
אז בעצם כל התגובות שלך מתעסקות בקטנות ובבולשיט של נימוס וצורת כתיבה? - כיאה לתגובותיך, מגילות שמלאות בשום דבר.

תמשיך לנסות לסתור את דברי <נערך>, תהנה :בעד:
זה לא קטנות, לדעתי -- לבוא לסוחר בדרישה לעשות דברים כי "ברור שצריך/הגיוני לשמוע" ו"מגיע לי", ו"זכותי" ו"חובתך", ולהאשים אותו ולהתלונן עליו בפורום של לקוחות פוטנציאליים אם הוא לא נענה לדרישה -- זה די גדולות, כולל אפשרות פגיעה בפרנסה של הבנאדם, שלא בצדק.

להציע לבוא אליו בבקשה עסקית -- לפתוח ולשלם כך וכך אם לא קונים -- זה כבר עניין מהותית אחר.

עמיר
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
שירתת בצה״ל או במרינס? אם בצה״ל אז כתוב אותו בעברית (נבו למשל יכול להתאים לך), אם במרינס אז כתוב nevo.
ואם בצי האמריקאי, אז אולי
on.jpg
 

תמונות מצורפות

  • on.jpg
    on.jpg
    KB 21.8 · צפיות: 401

רן ק.

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
0
נקודות
0
נמר,
להערכתי מבין שנינו לך יש הבעיה להבין למה התכוונתי (הרי בכל זאת אני העלתי את הבעיה...).
יכול להיות שלא הבנת וזה בסדר, אבל תגובותיך אינן מעידות על רצון לעזור אלא על ההיפך מזה.
שכתבתי "ליקוקים", התכוונתי "ליקוקים" ואתה לא צריך לסתום פיות רק בגלל שמישהו אומר את דברו בפורום (גם אם זה לא כל כך מוצר חן בעיניך).
אומנם התנסחתי פה ושם בחריפות אבל לא ניבלתי את הפה.
יחד עם זאת, במקום לנסות ולעזור ולהגיב נקודתית כולכם שלחתם אותי לקנות מוצר מתוך חוו"ד של אחרים ולא מתוך בדיקה נקודתית.
במקום לבוא בגישה של וואללה יש בעיה בואו ננסה לפתור אותה ובכך לעזור להרבה אנשים אתם נוקטים בגישה מוזרה למדיי.
מדוע אינכם מעבירים ביקורת נוקבת על החנויות ו/או על היבואנים ומנסים לשנות את המצב?
האם אתם חושבים שהמצב לא יכול להשתנות?
אתה טוען שהסבירו לי מספר פעמים שהבעיה היא היגיינית ואני אומר שהבעיה אינה היגיינית כלל אלא שירותית בלבד.
מבדיקה במספר חנויות מובילות באיזור ת"א, כמעט כולם טענו שהבעיה היא היבואנים שלא מאפשרים לפתוח קופסאות על מנת להשמיע ואתה וחבריך ממשיכים לטעון שהבעיה היא היגיינית.
אז אני שוב אומר שהבעיה אינה היגיינית וזאת מפי בעלי החנויות עצמם.
במקום לרדת עלי ולנסות לשנות את דעתי, נסו לשנות את המצב מול היבואנים ובכך יבוא הפתרון לבעיה.
במקום זאת אתם מטאטים את הבעיה מתחת לשטיח בטענה היגיינית (שאינה נכונה כלל ועיקר).
פנו ליבואנים המובילים ובקשו מהן לשנות את המצב ובכך תעשו שירות גדול עבור מספר רב של צרכנים !!!!
הרי בסופו של דבר בזה מתבטא (בין השאר) כוחו של הפורום !!!
 

איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
מה הקשר ליבואנים?

האם אני הבעלים של כל החנויות באזור תל אביב איתן אני עובד?

אם בעל חנות רוצה לפתוח אוזניות הוא צריך לשאול אותי? אולי אני גם אגיד לו מתי לעשות הפסקת צהריים?

או שצחקו עליך, או שהבנת לא נכון.
 

רן ק.

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
0
נקודות
0
לטענתם היבואנים לא מאפשרים להם לפתוח אוזניות לשם הדגמה ולזכות אותם בהתאם.
הבנתי מצויין אייל, נראה לי שאתה מיתמם.
 
מצב
הנושא נעול.

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור