בעיה נפוצה בחנויות


מצב
הנושא נעול.

רן ק.

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
0
נקודות
0
שמתי לב שכמעט בכל החנויות לא ניתן לשמוע אוזניות In ear ונאלצים לקנות לפי חוו"ד מיקצועית או חוו"ד של המוכר.
לא כל כך ברור לי מדוע לא ניתן לשמוע אוזניות לפני שקונים !!!
התירוץ בחנויות הוא שהיבואנים לא מרשים לפתוח אוזניות להשמעה.
איך יתכן הדבר שקונים אוזניות ללא שמיעה מוקדמת. הרי ידוע לכל כי לא היינו קונים רמקולים ללא שמיעה מוקדמת ובטח לא ע"י המלצות חברים או מומחים. הרי לכולנו יש טעם שונה.
להערכתי כדאי לעלות את הנושא בפני חנויות מרכזיות באיזורים שונים בארץ ויבואנים שלא יספקו אוזניות לשמיעה, לא ימכרו בחנויות אלה.
אני מדבר בעיקר על אוזניות יקרות.
אשמח לשמוע את דעתכם בנושא כולל של מנהלי האתר.

רן
 

partner11

חבר משקיען
הודעות
1,717
מעורבות
121
נקודות
63
אני מניח שזה מגיע מקטע של הגיינה
לי ממש לא בא לדחוף לאוזן אוזניה שטיילה באוזניים אחרות
 

dupo

חבר משקיען
הודעות
692
מעורבות
24
נקודות
18
גם אם אתה קונה לי את האוזניות אני לא דוחף אותן לאוזן אחרי מישהו אחר, זו דעתי וכן מתחילה הבעיה.. ברגע שאצליח להתגבר על העניין הזה יהיה אפשר להתעסק בלמה לא מאפשרים, כנראה שכמות נכבדת מהמתעניינים תקועים בשלב א ולכן עדיין לא פנויים להתעסק בשלב ב ולכן המצב נשמר.
 

רן ק.

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
0
נקודות
0
חברה, תקראו טוב את מה שכתבתי.
אני לא זוכר שהזכרתי נושא של היגיינה !!!
הבעיה אצל היבואנים.
בעית היגיינה ניפתרת בחצי שקל בערך.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
אצלי למשל היא לא נפתרת בחצי שקל. גם אם תעביר חומר חיטוי על האוזניה אני לא אהיה מוכן לדחוף אותה לאוזן שלי.

אוזנייה מהסוג הזה שנפתחת נזרקת לפח בסוף המחזור שלה במידה ומישהו, חוץ מהראשון, היה מוכן להכניס אותה לאוזן.
הרי אין בעיה של תקציב, זה מוצר זול יחסית. הרי פותחים רמקולים, מגברים, אוזניות שהן מהסוג שעוטף את האוזן, פטיפונים וראשים כן נפתחים. לכן, הסיבה הזו - הגיינה, היא היחידה ההגיונית והמאוד לגיטימית שאני יכול לחשוב עליה.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,042
מעורבות
1,485
נקודות
113
ברוח זו אנו פונים מכאן לחברת טמפקס בקריאה נרגשת,לתלות בכל מרכול דוגמה אחת של מוצריהם ,ולאפשר מדידה ללקוחות שמעונינות לחוש את נוחות המוצר!
 

eldo

חבר משקיען
הודעות
698
מעורבות
126
נקודות
43
לא כל כך ברור לך? כאילו דאאאאא?? אני לא יודע באיזו חנות או חנויות נתנו לך את התירוץ הטפשי הנ"ל (טפשי לא יותר מהשאלה, אגב) אבל אין ספק שזו שטות. בחנות אחת לפחות שאליה הזדמנתי שמעתי שאמרו ללקוח עוד לפני שהוא שאל שאזניות כנ"ל לא ניתנות להדגמה מסיבות של היגיינה. זה אמור להיות ברור מאליו לכל מי שעיניו בראשו. אגב, אם זה לא מקובל עליך אתה לא חייב לקנות.
 

רן ק.

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
0
נקודות
0
כולכם מפספסים את העיקר ונאחזים חזק בטפל.
כנראה אף 1 מכם לא הבין את הבעיה האמיתית.
להחילף את הגומיות שדוחפים לאוזן עולה חצי שקל בערך ואנחנו כצרכנים זכאים לקבל זאת כחלק מהשירות לבוא ולשמוע אוזניות מזוג זה.
נכון שלא כל אוזניה ב- 50 ש"ח צריך לשמוע , אבל שאני מגיע לחנות ומחפש אוזניה ב- 1500-2000 שקל אני חושב שזאת זכותי המלאה וחובתה של החנות להשמיע לי אותה וכל הברברת המטופשת שלכם לגבי היגיינה אינה נכונה בעליל.
אני רוצה לראות כל אחד מכם שהולך לקנות אוזניה יקרה או רמקול, קונה רק מהמלצות.
הרי אתם חושבים את עצמכם למומחים גדולים בתחום ולכן אני מתפלא עוד יותר על התגובה המטופשת.
חובתינו כצרכנים לדאוג לקבלת שירות מקסימאלי מהחנויות ולא לעזור להם למצוא תירוצים טיפשיים.
ולכל אלה שנתנו תירוצים טיפשיים וניגעלים לדחוף אוזניות באוזן מה הייתם אומרים אם הייתם באים לשמוע אוזניות On ear שמישהו ששמע קודם לכם היה לו פיטריה מדבקת באוזן ???
צר לי אבל אתם מפספסים את העיקר !!!
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
רן.

חובתה של החנות? איפה כתוב שחובתה היא לתת לך לשמוע. ואם הוא מוכר מהקרטון?
האם חלה חובה על חנות שמוכרת תנורים ב-10,000 ש״ח לתת לך להכין עוגה בתנור בחנות?
האם חנות שמוכרת מקררים מאפשרת לך לשים בו מצרכים ל-24 שעות בשביל לבדוק אם הוא שומר על קור?
האם חלה חובה על חנות מיזוג להדליק לך מזגן שתבדוק כמה הוא מקרר?

ההבדל בין לדחוף אוזניה לאוזן לבין לשים אותה מחוץ לאוזן הוא בכלל לא בר השוואה. בדיוק כמו שלא נותנים לך לבחון מד חום בסופר פארם וכן נותנים לך לבחון משקפיים כובע או צעיף.

ולגבי הגומיות. למה שיחליפו גומיות בין כל מאזין למאזין? הרי זה ברור לך שזה לא הגיוני לעשות.

בשורה התחתונה. החנות חייבת לתת לך שירות. מה הם נותנים לשמוע ומה לא נותנים זה כבר תלוי במדיניות שלהם. אתה לא חייב לקבל את זה.

עכשיו בוא נעזור לך.

איזה אוזניות אתה מחפש ומה התקציב שלך?
 

vectorM

חבר אתר
הודעות
32
מעורבות
0
נקודות
6
כולכם מפספסים את העיקר ונאחזים חזק בטפל.
כנראה אף 1 מכם לא הבין את הבעיה האמיתית.
להחילף את הגומיות שדוחפים לאוזן עולה חצי שקל בערך ואנחנו כצרכנים זכאים לקבל זאת כחלק מהשירות לבוא ולשמוע אוזניות מזוג זה.
נכון שלא כל אוזניה ב- 50 ש"ח צריך לשמוע , אבל שאני מגיע לחנות ומחפש אוזניה ב- 1500-2000 שקל אני חושב שזאת זכותי המלאה וחובתה של החנות להשמיע לי אותה וכל הברברת המטופשת שלכם לגבי היגיינה אינה נכונה בעליל.
אני רוצה לראות כל אחד מכם שהולך לקנות אוזניה יקרה או רמקול, קונה רק מהמלצות.
הרי אתם חושבים את עצמכם למומחים גדולים בתחום ולכן אני מתפלא עוד יותר על התגובה המטופשת.
חובתינו כצרכנים לדאוג לקבלת שירות מקסימאלי מהחנויות ולא לעזור להם למצוא תירוצים טיפשיים.
ולכל אלה שנתנו תירוצים טיפשיים וניגעלים לדחוף אוזניות באוזן מה הייתם אומרים אם הייתם באים לשמוע אוזניות On ear שמישהו ששמע קודם לכם היה לו פיטריה מדבקת באוזן ???
צר לי אבל אתם מפספסים את העיקר !!!

מסכים ב 100%!

גם אני נתקלתי באותה בעיה כשחיפשתי אוזניות In ear. זה היה כבר לפני 8- 10 שנים בערך, אף אחד מהמוכרים לא דיבר על היגיינה, פשוט לא רצו לפתוח אריזה.
יש לי עכשיו 2 זוגות אוזניות In ear- עם דרייבר אחד ועם שני דרייברים, קניתי אותם ברוסיה.
דברים קטנים מעדיף לקנות בחו''ל.
 

הטכנאי קרמר

חבר משקיען
הודעות
539
מעורבות
12
נקודות
18
לכול איילו שמפחדים מאוזנייה שדחפו לאוזן .
בשנות ה50 אולי אולי תחילת ה60 . היו זריקות לא חד פעמיות . הבוכנה הייתה מזכוכית . מזרק מעט עבה .
אחרי הזריקה היו שמים את המזרק והבוכנה בתוך קערה עם יתר המחטים והבוכנות . ומרתיחים במים רותחים . הרבה זמן
והכול הייה חוזר לשימוש חוזר .
ולא קרה כלום לאיף איש . וזה הייה מקובל עד המצאת המזרק חד פעמי .
זוכר את זה מילדותי כאשר הייתי חולה
 

eldo

חבר משקיען
הודעות
698
מעורבות
126
נקודות
43
כולכם מפספסים את העיקר ונאחזים חזק בטפל.
אנחנו כצרכנים זכאים לקבל זאת כחלק מהשירות לבוא ולשמוע אוזניות מזוג זה.
שאני מגיע לחנות ומחפש אוזניה ב- 1500-2000 שקל אני חושב שזאת זכותי המלאה וחובתה של החנות להשמיע לי אותה
צר לי אבל אתם מפספסים את העיקר !!!
אנחנו לא מפספסים דבר, וגם תחזור על זה פעמיים או 28 פעמים זה לא ישנה את העובדה. לגבי הטענות שלך בעניין זכותנו כצרכנים, חובת החנויות וכו', אתה יכול לפעול במספר דרכים, למשל לפנות לכלבוטק, למועצה לצרכנות, לאמון הציבור, לחברי הכנסת, או פשוט להגיש תלונה במשטרה או תביעה משפטית נגד חנות שלדעתך מתעלמת מחובתה הבסיסית ומזכותך הצרכנית. מי יודע, ייתכן שתצליח וזה יביא לשינוי.
 

Ilyan

אוהב את התחום
הודעות
178
מעורבות
4
נקודות
18
אני עם פותח הדיון, באמת לא מובן לי מה כל כך לא הגיוני בלבדוק אוזניות IE ואז לחטא את האטמים עם מגבונים הגייניים. אפשר לחשוב, אף אחד פה לא שתה מבקבוק של מישהו אחר? אכל עם סכו"ם משותף בחדר-אוכל? זה לא יותר גרוע מלדחוף אטמים משותפים לאחר חיטוי לפי דעתי.

ביפן זה עובד יופי, ד"א. אין מה להשוות כמובן בין רמת ההיגיינה של יפני וישראלי ממוצע.

ד"א 2, אני דווקא נתקלתי בתירוץ ההיגייני עם אוזניות פול-סייז, שלאתי את המוכר איך זה שונה מלמדוד בגדים. לא היה לו מה להגיד אבל עדיין לא עזר כמובן.
 

נערך לאחרונה ב:

איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
תגידו, אף אחד כאן לא מבין כלכלה בסיסית?

בואו נעשה חשבון.

אוזניות IN EAR שעולות 200 ש"ח. כמה כבר החנות מרויחה עליהם? 50 ש"ח? 60 ש"ח? 70 ש"ח?

נגיד שיש להם 5 דגמים כאלה במלאי. נגיד שכל לקוח שלישי קונה, וזה אופטימי - כי הרבה אנשים יבואו, ישמעו, יתווכחו על המחיר ואחר כך ילכו לחפש מחיר יותר טוב באינטרנט.

ונגיד שבאמת ספוגים חילופיים עולים חצי שקל.

אז על כל מכירה עם רווח של 50 ש"ח, הפסדנו 7.5 ש"ח לפחות - רק על החלפת כריות.

כמו כן עם כבר מדגימים, אז צריך מוכר מהחנות שישב עם הלקוח וייתן לו ויחליף לו וידאג שלא "ייעלם" איזה זוג, או שייגרם נזק. כל הדגמה כזו היא לכן לפחות 10 דקות (שתי דקות לזוג אוזניות, וזה אם הלקוח לא נודניק שיושב שעתיים). לכן על כל מכירה יש לנו כחצי שעה זמן של המוכר, שמשכורתו לחנות נאמר 6000 ש"ח ברוטו - חשבון קצר ובזבזנו עוד 75 ש"ח.

נוסיף לזה שיהיה בלאי לאוזניות, שכל העולם משתמש בהן ולא נזהר במיוחד - כי זה לא שלי, זה של החנות, בואו ניקח בלאי של 5%, על חמישה זוגות אוזניות, וזה עוד כ - 50 ש"ח.

בקיצור, על רווח של 50 ש"ח, החנות משלמת 132.5 ש"ח, וזה ללא חישוב של עלויות ההפעלה של החנות - שכירות, מיזוג, וכ"ו.

לכן זו טעות מסחרית להתחיל להדגים מוצר כזה.
 

רן ק.

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
0
נקודות
0
אייל,
עם כל הכבוד (ויש כבוד), אתה טועה ומטעה.
א. מאוד לא אהבתי את המשפט: "וזה אם הלקוח לא נודניק שיושב שעתיים".
זאת אחת הבעיות של נותני השירותים בארצינו הקטנטונת. זכותי כצרכן שמוציא את מיטב כספו לבחון מוצר כמו שאני חושב וגם אם אני נודניק שלא קונה בסוף,.
ב. תשובתך (הארוכה ורבת החישובים) מראה שלא קראת בעיון את טענותיי. הדגשתי שלא מדובר בכל אוזניה אלא באוזניות שמחירן גבוה יחסית.
ג. הטענה היחידה שיש לי היא שאני לא מקבל שירות באוזניות כמו שאני מקבל שירות על רמקולים / מגבר / CD וכו'. שם אתה "מרשה" לי להיות נודניק כי אתה מרוויח יותר ....לא ברור !!! שוב שירות, שירות ועוד פעם שירות. הגיע הזמן שהצרכן הישראלי "ידרוש" לקבל שירות בדיוק כמו שמקבלים בחו"ל. ושאף מוכר שנתן לי שירות ובסוף התאכז כי לא קניתי, יסנן מבין שיניו קללה עסיסית ברגע שאעזוב את החנות...
ד. אני בטוח שרוב הצרכנים היו רוצים לקבל שירות משובח גם אם היה עולה להם טיפה יותר.
ה. תתאגדו "ותפילו את העלויות (הזניחות") על היבואנים.
ו. צר לי שאני אומר לך זאת, אבל הכל נשמע כתירוץ אחד ענק וככה הכי נוח לכם למכור בלי להשמיע "להזיע" טיפה עבור המכירה.
 

רן ק.

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
0
נקודות
0
נמר,
כחובב סטריאו מושבע אני בטוח שאתה יודע שלא היית קונה רמקול בלי לשמוע אותו קודם וככה הדבר גם לגבי אוזניות.
ואם בתנורים עסקינן, אז אני יודע ששפים בוחנים תנורים לפני קניה ולא קונים ללא בדיקה .
לא ברור לי מדוע אתה חושב שלא מגיע לנו שצרכנים שירות מסוג זה. הרי אתה כצרכן צריך לשאוף לקבל את השירות הטוב ביותר ולא ללכת צעד אחורה ולומר- זה מה יש.
צר לי שאני אומר זאת אך, כל הדוגמאות שנתת אינן רלבנטיות.
אני סמוך ובטוח שגם אתה לא היית רוצה למדוד כובע אם זה שמדד קודם לכן סובל מכינים בראש...וכן הלאה .
אני טוען שהבעיה פתירה ובעלות אפסית ואנחנו כצרכנים צריכים לעמוד על כך.
לגבי העזרה:
אני מחפש אוזניות In ear שישמעו פיצוץ עם MP3 (אייפוד).
תקציב: אינו מוגבל
 

partner11

חבר משקיען
הודעות
1,717
מעורבות
121
נקודות
63
רן ק.
שאלת את דעתנו, ענינו
כולם מחזיקים פה באותה דעה (מלבדך) ואתה עדיין מנסה למצוא קונספירציה נסתרת
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
אייל,
עם כל הכבוד (ויש כבוד), אתה טועה ומטעה.
א. מאוד לא אהבתי את המשפט: "וזה אם הלקוח לא נודניק שיושב שעתיים".
זאת אחת הבעיות של נותני השירותים בארצינו הקטנטונת. זכותי כצרכן שמוציא את מיטב כספו לבחון מוצר כמו שאני חושב וגם אם אני נודניק שלא קונה בסוף,.
ב. תשובתך (הארוכה ורבת החישובים) מראה שלא קראת בעיון את טענותיי. הדגשתי שלא מדובר בכל אוזניה אלא באוזניות שמחירן גבוה יחסית.
ג. הטענה היחידה שיש לי היא שאני לא מקבל שירות באוזניות כמו שאני מקבל שירות על רמקולים / מגבר / CD וכו'. שם אתה "מרשה" לי להיות נודניק כי אתה מרוויח יותר ....לא ברור !!! שוב שירות, שירות ועוד פעם שירות. הגיע הזמן שהצרכן הישראלי "ידרוש" לקבל שירות בדיוק כמו שמקבלים בחו"ל. ושאף מוכר שנתן לי שירות ובסוף התאכז כי לא קניתי, יסנן מבין שיניו קללה עסיסית ברגע שאעזוב את החנות...
ד. אני בטוח שרוב הצרכנים היו רוצים לקבל שירות משובח גם אם היה עולה להם טיפה יותר.
ה. תתאגדו "ותפילו את העלויות (הזניחות") על היבואנים.
ו. צר לי שאני אומר לך זאת, אבל הכל נשמע כתירוץ אחד ענק וככה הכי נוח לכם למכור בלי להשמיע "להזיע" טיפה עבור המכירה.


אין לך שום זכות בתור צרכן לזה. הזכות שלך בתור צרכן היא בנושאי אחריות וכו..
חנות מציאה את מרכולתה. באיזו דרך שהיא תבחר.
למה אתה לא טועם כל עגבניה שאתה קונה ? הרי זה "זכותך" לא. ?
יש חנויות של כסאות שלא נותנות שישבו על הכסא. למה? כי ככה בא להם. רוצה? תקנה, לא רוצה? אל תקנה.

אצל הירקן מול העבודה שלי למשל , אי אפשר לקנות בננה אחת. או אשכול או כלום.
למה? כי הוא לא מוכן שישארו לו 2 בננות .
אז מה אם הוא מרוויח עליי 80% רווח. ככה בא לו.

אז אמרתי לו תודה רבה, ולא קונה אצלו יותר.
 

dupo

חבר משקיען
הודעות
692
מעורבות
24
נקודות
18
אולי אפשר לארגן חלקי חילוף לעגבניות כמו הגומיות לאוזניות ולתפור שתי ציפורים במכה אחת..
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
לגבי העזרה:
אני מחפש אוזניות In ear שישמעו פיצוץ עם MP3 (אייפוד).
תקציב: אינו מוגבל

בבקשה. הטובות ביותר, לא צריך לשמוע אותן, קנה על עיוור ולא תתאכזב.
[h=1]JH Audio JH16 Pro[/h]ולגבי השאלה שלך אם הייתי קונה רמקול מבלי לשמוע?
התשובה היא כן. את הרמקול הקודם שלי, שמחירו מעל 100,000 ש״ח, רכשתי בלי לשמוע.
 
מצב
הנושא נעול.

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור