רמקולים איך הייתם מגדירים מערכת "היי אנד"


liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,816
מעורבות
900
נקודות
113
הוויכוח האחרון זה בין סטרימרים יקרים לבין סטרימרים זולים, בין ניגון קובץ או ניגון מסטרימינג, או הבדלים בין טרנפורט אחד לטרנספורט אחר...
לגבי הבדלים בין כבלים USB יש לי הסבר אחר, אבל זה לא נושא הוויכוח האחרון :)
לשאלתך, אם יש הבדל בין כבלים דיגיטליים יכול להיות רק הסבר אחד של רעשים שנכנסים דרך האדמות ל DAC ומשפיעים על התוצאה הסופית של ההמרה, אין הסבר אחר :)
אם אנשים בעלי יכולת הבחנה גבוהה שומעים הבדלים (לא פסיכולגיים), בין סטרימרים, כבלים וטרנספורטים חייב להיות הסבר מדעי!!, אני חושב שהסברתי מדעית את הנ"ל
מעניין שהאדמות האלו לא השפיעו לי אף פעם על דף ששלחתי להדפסה או מייל ששלחתי ללקוח
רק באודיו זה משפיע
אתה מכיר את הפילטרים USB שאמורים לחבר אותם בין המכשירים , יש להם כניסה ויציאה והם מבטיחים להוציא ביטים יותר נקיים מרעשי חשמל
חיברתי אחד אצלי לבדיקה, וואלה משנה את הסאונד
רק מה, חיברתי אותו בין המחשב למדפסת , לא עובד בכלל
כלומר זה פועל נקיון שמוכן לנקות רעשי חשמל רק מאודיו
שמתי עליו sniffer מסתבר שהוא מוציא דאטה שונה
בקיצור קנית פילטר , תתחדש על האקולייזר
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,045
מעורבות
1,485
נקודות
113
אצלי עובד בכל מצב , יש לי כמה וכמה כבלים נחשבים,לא מתקרבים ! אתה תעשה מה שטוב לך ותקרא לו איך שתרצה .
אגב , מה עם כרטיס USB יחחודי כמו J CAT או SOTTEM שמקבלים חשמל לינארי בנפרד מהמחשב , גם זה סתם?
לדעתי ששוה כקליפת השום יש לך טקטיקה אבל אין פרקטיקה
 

נערך לאחרונה ב:

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,269
מעורבות
1,817
נקודות
113
אצלי עובד בכל מצב , יש לי כמה וכמה כבלים נחשבים,לא מתקרבים ! אתה תעשה מה שטוב לך ותקרא לו איך שתרצה .
אגב , מה עם כרטיס USB יחחודי כמו J CAT או SOTTEM שמקבלים חשמל לינארי בנפרד מהמחשב , גם זה סתם?
לדעתי ששוה כקליפת השום יש לך טקטיקה אבל אין פרקטיקה
היחיד פה מבין הטכנוקרטים שאפשר לפתח איתו דיון מעמיק על למה רכיבים דיגיטליים נשמעים שונה הוא לירן, תסביר את עצמך בלי להתלהם, בלי לעורר אגו ורק אז אולי כולנו נבין מה עומד מאחורי ההבדל שלא מסתדר בין הטכנוקרטים ובין מי שמנסה בלי להבין כלום…
 

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,816
מעורבות
900
נקודות
113
אצלי עובד בכל מצב , יש לי כמה וכמה כבלים נחשבים,לא מתקרבים ! אתה תעשה מה שטוב לך ותקרא לו איך שתרצה .
אגב , מה עם כרטיס USB יחחודי כמו J CAT או SOTTEM שמקבלים חשמל לינארי בנפרד מהמחשב , גם זה סתם?
לדעתי ששוה כקליפת השום יש לך טקטיקה אבל אין פרקטיקה
אין לי שום טקטיקה, גם אין פה ויכוח
יש לך פילטר usb (לא כבל) שניתן לחבר אותו למכשיר אחר שהוא לא דאק וזה עובד?
כלומר למשל לחבר אותו בין העכבר למחשב
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
הי אנד זו המצאה שיווקית.
אין באמת דבר כזה.
וכשמתרבים היצרנים והמשווקים, עוברים ל"אולטרה היי אנד" כדי לייצר בידול ולומר, "שלי יותר טוב" ולכן גם יותר יקר.
ואז גם אפשר למכור במחיר רגיל ולטעון "אולטרה היי אנד במחיר היי אנד". מציאה.

אם נהייה ציניים, זה חרטא אחת גדולה.
אם נהייה הגונים, זו עוד דרך שיווקית, לגיטימית כנראה, לבדל מוצר.

בין המושג הזה לבין איכות המכשיר לא חייב להיות שום קשר. יכול להיות מוצר שאלמוני לא יגדיר אותו כהיי אנד וישמע מדהים, ומכשיר אחר שיבואן פלוני יגדיר כאולטרה היי אנד ויישמע לידו כמו צפרדע צרודה.

המושג הזה נועד למטרה אחת ויחידה, למכור. רצוי בסכומים גבוהים.

קניתי מכונת כביסה של מילה. עולה כמעט כפול מהמתחרות, פי ארבע ויותר מהמכונות הזולות. קניתי היי אנד? ממש לא. המוכרים לא מכירים את המושג. קניתי מכונה יקרה יחסית, כנראה גם יותר אמינה ואיכותית, זה הכל.
 

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,816
מעורבות
900
נקודות
113
הי אנד זו המצאה שיווקית.
אין באמת דבר כזה.
וכשמתרבים היצרנים והמשווקים, עוברים ל"אולטרה היי אנד" כדי לייצר בידול ולומר, "שלי יותר טוב" ולכן גם יותר יקר.
ואז גם אפשר למכור במחיר רגיל ולטעון "אולטרה היי אנד במחיר היי אנד". מציאה.

אם נהייה ציניים, זה חרטא אחת גדולה.
אם נהייה הגונים, זו עוד דרך שיווקית, לגיטימית כנראה, לבדל מוצר.

בין המושג הזה לבין איכות המכשיר לא חייב להיות שום קשר. יכול להיות מוצר שאלמוני לא יגדיר אותו כהיי אנד וישמע מדהים, ומכשיר אחר שיבואן פלוני יגדיר כאולטרה היי אנד ויישמע לידו כמו צפרדע צרודה.

המושג הזה נועד למטרה אחת ויחידה, למכור. רצוי בסכומים גבוהים.

קניתי מכונת כביסה של מילה. עולה כמעט כפול מהמתחרות, פי ארבע ויותר מהמכונות הזולות. קניתי היי אנד? ממש לא. המוכרים לא מכירים את המושג. קניתי מכונה יקרה יחסית, כנראה גם יותר אמינה ואיכותית, זה הכל.
בתחומים אחרים נותנים לזה שם יותר הוגן
מוצרי יוקרה
מכוניות יוקרה
....
לפחות מדגישים את המחיר היקר
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
בתחומים אחרים נותנים לזה שם יותר הוגן
מוצרי יוקרה
מכוניות יוקרה
....
לפחות מדגישים את המחיר היקר
יש הבדל גדול מאוד בין קניית מכונית יוקרה לבין קניית מערכת היי אנד.
כשמישהו רוכש מכונית יוקרה אז הוא מקבל את הדיבידנד על השקעתו כל יום מחדש. בכל פעם שהוא נכנס לרכב ועושה סיבוב, אנשים ממצבים אותו בהתאם. זה כרטיס הביקור שלו.
לעומת זאת במערכת היי אנד אף אחד לא רואה ואף אחד לא מבין ורק המשפחה יודעת וחושבת שאתה פשוט משוגע.
התוצאה היא שאתה צריך להצדיק את הרכישה רק לעצמך ורק על יסוד איכות הסאונד וזה כנראה די קשה ומכאן ההתבחבשות הבלתי נמנעת והאין סופית.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,919
מעורבות
472
נקודות
83
הי אנד זו המצאה שיווקית.
אין באמת דבר כזה.
וכשמתרבים היצרנים והמשווקים, עוברים ל"אולטרה היי אנד" כדי לייצר בידול ולומר, "שלי יותר טוב" ולכן גם יותר יקר.
ואז גם אפשר למכור במחיר רגיל ולטעון "אולטרה היי אנד במחיר היי אנד". מציאה.

אם נהייה ציניים, זה חרטא אחת גדולה.
אם נהייה הגונים, זו עוד דרך שיווקית, לגיטימית כנראה, לבדל מוצר.

בין המושג הזה לבין איכות המכשיר לא חייב להיות שום קשר. יכול להיות מוצר שאלמוני לא יגדיר אותו כהיי אנד וישמע מדהים, ומכשיר אחר שיבואן פלוני יגדיר כאולטרה היי אנד ויישמע לידו כמו צפרדע צרודה.

המושג הזה נועד למטרה אחת ויחידה, למכור. רצוי בסכומים גבוהים.

קניתי מכונת כביסה של מילה. עולה כמעט כפול מהמתחרות, פי ארבע ויותר מהמכונות הזולות. קניתי היי אנד? ממש לא. המוכרים לא מכירים את המושג. קניתי מכונה יקרה יחסית, כנראה גם יותר אמינה ואיכותית, זה הכל.

איפה היית? כשלא היית:)
 
נערך לאחרונה ב:

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,890
מעורבות
3,005
נקודות
113
הי אנד זו המצאה שיווקית.
אין באמת דבר כזה.

גם העם הפלסטיני זו המצאה שיווקית, מה לעשות והמיתוג הצליח מעל ומעבר למצופה.
באודיו ובשווקים אחרים המצב דומה, מיתוג זה שם המשחק, נרצה או לא נרצה אנשים אוהבים בידול, מכאן נשאר לעמוד מה מגדיר את הבידול בסגמנט היי אנד או אולטרה היי אנד - מחיר, ביצועים, גימור, עיצוב, חומרים, נחשקות המוצר וכו…
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
גם העם הפלסטיני זו המצאה שיווקית, מה לעשות והמיתוג הצליח מעל ומעבר למצופה.
באודיו ובשווקים אחרים המצב דומה, מיתוג זה שם המשחק, נרצה או לא נרצה אנשים אוהבים בידול, מכאן נשאר לעמוד מה מגדיר את הבידול בסגמנט היי אנד או אולטרה היי אנד - מחיר, ביצועים, גימור, עיצוב, חומרים, נחשקות המוצר וכו…

על הגדרת העם הפלסטינאי אפשר להתווכח. גורל משותף והסטוריה משותפת מגבשים עם. מיקום גיאוגרפי, גם.

בידול באודיו בגלל עיצוב? בגלל מחיר? אכן קורה, אבל ליבי על מי שקונה מוצר אודיו בגלל העיצוב, או המחיר הגבוה. אודיו צריך לבחור לפי הצליל, כמו שטלוויזיה לפי התמונה.

אם רבים רבים ( מהלקוחות והמאזינים) היו מגדירים מוצר כהיי אנד בזכות הסאונד המשובח שלו, הייתי יכול לקבל את זה. אבל מי הם הממתגים בד"כ ציוד כהיי אנד או אולטרא היי אנד? היצרנים והמשווקים כמובן. ולכן זה בידול שיווקי ותו לא. לא קשור בכלום לאיכות הסונית.

ואם בהשוואת עיצוב עסקינן, אז למשל מרבית המגברים האיטלקיים ( גם הרמקולים ) ששמעתי ונראו חתיכים ויפיפיים, נשמעו בחוסר הלימה משווע לעיצוב, בטח ובטח למחיר שלהם. אחרים הרבה פחות מרשימים, נשמעו פי כמה יותר טוב. צא וראה כמה אודיופילים התחילו עם ציוד יפיוף שנראה פצצה בסלון, והחליפו תוך שנה שנתיים שלוש את הכל.

ולכן לא חסרים יצרנים ממולחים, שישקיעו במעצב יקר ומיוחד, אולי אפילו בקומפוננטים מיצרנים מוכרים ומצוינים, ופחות במהנדסים ומתכננים ויתמחרו את יצירות האומנות העיצוביות שלהם ביוקר. אז מעכשיו המוצר הזה הוא היי אנד? אולטרא היי אנד אולי? יקירי, אלה מושגים שיווקיים. אין בינם לבין סאונד דבר וחצי דבר.
 

רועי51

חבר משקיען
הודעות
880
מעורבות
204
נקודות
43
רק הערה אחת קטנה באשר להבדל בין מכוניות היי אנד לאודיו היי אנד. במכוניות החירטוט אפשרי הרבה פחות. בנטלי מוכרים גם שם, אבל גם איכות, איבזור, יכולות וכיוצא באלה. יתקשו שם בעסק לייצר משהו זול ולנסות לדחוף מחיר בזכות הסמל, לא יעבוד כל כך. באודיו מסתייע יותר, ודאי כך כשצליל הוא משהו לא באמת מדיד ולשכנוע, בין סביבתי בין עצמי, יש יכולת די מוכחת לבצע מניפולציות בכושר השיפוט. קצת מתקשה להבין מה הפלשתינים עושים פה, אבל בשם האג'נדה כנראה מותר לנסות לדחוף לתבנית לא שייכת. שיהיה בהצלחה.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,673
מעורבות
1,415
נקודות
113
רק הערה אחת קטנה באשר להבדל בין מכוניות היי אנד לאודיו היי אנד. במכוניות החירטוט אפשרי הרבה פחות. בנטלי מוכרים גם שם, אבל גם איכות, איבזור, יכולות וכיוצא באלה. יתקשו שם בעסק לייצר משהו זול ולנסות לדחוף מחיר בזכות הסמל, לא יעבוד כל כך. באודיו מסתייע יותר, ודאי כך כשצליל הוא משהו לא באמת מדיד ולשכנוע, בין סביבתי בין עצמי, יש יכולת די מוכחת לבצע מניפולציות בכושר השיפוט.

לא נסעתי בבטלי.אבל יש המון מיתוג במכוניות.
תיקח שקודה ואודי. או BMW ומרסדס לעומת וולוו שקניתי לעצמי. יש פרמיה שמנה שיהיה לך מותג XYZ
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,890
מעורבות
3,005
נקודות
113
לא נסעתי בבטלי.אבל יש המון מיתוג במכוניות.
תיקח שקודה ואודי. או BMW ומרסדס לעומת וולוו שקניתי לעצמי. יש פרמיה שמנה שיהיה לך מותג XYZ

מיכאל,
כמעט בכל תחום יש מיתוג ועל מיתוג משלמים. אבל לפעמים מיתוג נוצר בצדק. לו וולוו הייתה נותנת פייט שווה לגרמניות החברה ממשיכה להיות עצמאית.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,890
מעורבות
3,005
נקודות
113
בידול באודיו בגלל עיצוב? בגלל מחיר? אכן קורה, אבל ליבי על מי שקונה מוצר אודיו בגלל העיצוב, או המחיר הגבוה. אודיו צריך לבחור לפי הצליל, כמו שטלוויזיה לפי התמונה.

ליבך יכול להיות על אותם דברים אבל שים לב שחברות כמו טידל, קארמה ואחרות אינן מצניעות את העיצוב והגימור (מישהו אמר 20+ שכבות לקה) כפרט שולי או כהערת אגב. מבחינתן אין מדובר בפרט חשוב במיתוג המוצר הנמכר.
סאונד טוב אולי לא חייב להגיע בקופסה יפה אבל היי אנד כן מכוון למחיר, איכות בנייה ואיכות סונית המבדלים ושאר העדר.
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
מיכאל,
כמעט בכל תחום יש מיתוג ועל מיתוג משלמים. אבל לפעמים מיתוג נוצר בצדק. לו וולוו הייתה נותנת פייט שווה לגרמניות החברה ממשיכה להיות עצמאית.
יצרני רכב עצמאיים כמעט ולא יכולים לשרוד.
יש 9 קונצרנים גלובליים של יצרנים (פולקסווגן, רנו ניסאן מיצובישי, טויוטה, גנרל מוטורס, יונדאי, פורד, הונדה, פיאט קרייזלר, פיזו סיטרואן) וכל השאר נאבקים על מקומם ואל מול הצעות רכש מפתות. זה לא אומר שהם ״פחות היי אנד״ או פחות טובות מבחינה הנדסית ומוטורית. זה אומר שהעולם שייך לתאגידי על.
אפילו לנד רובר ויגואר, יצרנים אייקונים ומובילי תרבות מוטורית, שייכים לתאגיד טאטא ההודי.
יש המון כסף במזרח הרחוק והוא קונה הכל, כולל את וולוו השוודית.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,673
מעורבות
1,415
נקודות
113
מיכאל,
כמעט בכל תחום יש מיתוג ועל מיתוג משלמים. אבל לפעמים מיתוג נוצר בצדק. לו וולוו הייתה נותנת פייט שווה לגרמניות החברה ממשיכה להיות עצמאית.

יש לאשתי מצלמה Hasselblad. היא גם שוודית וגם שייכת ל-DJI סינית. לא בטוח שזה רלוונטי. פרארי למי שייכת היום? ובנטלי?

בפורום של XC40 אנשים עברו מ-BMW חדשה, אחד סיפר שקיבל עם חור בתקרה:)

תראה מה אתה מקבל בוולוו ב-300 אלף ומרסדס באותו סכום. הייתי בשוק הזה לא מזמן. לא מבחינת אבזור פנים. לא מבחינת ביצועי מנוע. ולא מבחינת בטיחות כמובן, וולוו מנצחת.

היא מפסידה מבחינת מיתוג ומבחינת שמירת ערך כמובן בגלל זה.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,890
מעורבות
3,005
נקודות
113
יש לאשתי מצלמה Hasselblad. היא גם שוודית וגם שייכת ל-DJI סינית. לא בטוח שזה רלוונטי. פרארי למי שייכת היום? ובנטלי?

בפורום של XC40 אנשים עברו מ-BMW חדשה, אחד סיפר שקיבל עם חור בתקרה:)

תראה מה אתה מקבל בוולוו ב-300 אלף ומרסדס באותו סכום. הייתי בשוק הזה לא מזמן. לא מבחינת אבזור פנים. לא מבחינת ביצועי מנוע. ולא מבחינת בטיחות כמובן, וולוו מנצחת.

היא מפסידה מבחינת מיתוג ומבחינת שמירת ערך כמובן בגלל זה.

מיכאל, בארץ 300 אלף זה כרטיס כניסה למרצדס או ב.מ.וו, בחו״ל המחירים שפויים יותר.
תחת הידיים של אבא שלי עברו ב.מ.וו סדרה 7, מרצדס סדרה S, ווולוו סדרה 90 (חלקם במקביל), מכיר את כולם מקרוב ובכולן נהגתי.
מלבד העניין שכולן ממותגות כמכוניות מנהלים גדולות בין 2 הגרמניות לשבדית אין באמת תחרות, מדובר בליגה אחרת של רכבים.

אגב הערתך, לקבל רכב עם חור בתקרה נשמע מופרח, לא עובר בקרת ייצור של מפעל אנונימי בסין ובטח לא מסירה ללקוח.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,890
מעורבות
3,005
נקודות
113
יצרני רכב עצמאיים כמעט ולא יכולים לשרוד.
יש 9 קונצרנים גלובליים של יצרנים (פולקסווגן, רנו ניסאן מיצובישי, טויוטה, גנרל מוטורס, יונדאי, פורד, הונדה, פיאט קרייזלר, פיזו סיטרואן) וכל השאר נאבקים על מקומם ואל מול הצעות רכש מפתות. זה לא אומר שהם ״פחות היי אנד״ או פחות טובות מבחינה הנדסית ומוטורית. זה אומר שהעולם שייך לתאגידי על.
אפילו לנד רובר ויגואר, יצרנים אייקונים ומובילי תרבות מוטורית, שייכים לתאגיד טאטא ההודי.
יש המון כסף במזרח הרחוק והוא קונה הכל, כולל את וולוו השוודית.

יודע למה בעלי לנד רובר לא אומרים שלום האחד לשני בכביש, משום שבבוקר כולם כבר נפגשו במוסך. את הבדיחה הזו ניתן לספר גם על יצרני רכב אחרים, במיוחד הבריטיים.

כבודה של וולבו במקומה, אבל היא לא תחרות ל 2 הקונצרנים הגרמנים שרשמתי, גם לא מתיימרת להיות שם.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,673
מעורבות
1,415
נקודות
113
יודע למה בעלי לנד רובר לא אומרים שלום האחד לשני בכביש, משום שבבוקר כולם כבר נפגשו במוסך. את הבדיחה הזו ניתן לספר גם על יצרני רכב אחרים, במיוחד הבריטיים.

כבודה של וולבו במקומה, אבל היא לא תחרות ל 2 הקונצרנים הגרמנים שרשמתי, גם לא מתיימרת להיות שם.

גיא, אותה geely גם בעלת חלק נכבד במרסדס:)

אני דיברתי על 300 אלף שקלים בארץ. אפשר לעלות ל-400 גם ותראה מה כסף קונה.

מה שמוכרים לך היום ב-BMW זאת יריקה בפרצוף. בעיקר זה מותג.

החלפתי שנה שעברה מצבר במיניקופר של אשתי. מצבר מקורי 'של BMW' עולה 2500 שקלים. זה מצבר של Varta. לקחתי אותו מצבר Varta made in Germany דגם AGM במוסך של Bosch עלה 1300. כולל כיול במחשב. שעל הכיול ב-BMW לוקחים 600 שקלים.

אם זה לא מיתוג אז מה כן?
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור