אני אביא אותו, אבל לא לדאוג: אדרוש ממנו צום של 12 שעות לפחות, על מנת לא לטנף את בית המקדש.
רעיון טוב, להפסיק (Y)שמע, אולי תקבע עם עמיר זה הידוע כ AK1 פגישה אצל מי מכם ותוכלו להחליף "דחקות" ודברי שנינות מובחרים, על יהושע ואם תרצו גם על אחרים, במקום להמאיס את הקריאה פה עלי ואולי על עוד חבר או שניים. בקיצור, אולי די ?
... אני בכל אופן ציפיתי לאיזשהי חוות דעת מנומקת מפורטת ומדוייקת יותר מלאמר זה לא מרגש ...
אני באופן אישי יכול לאמר לך ואני באמת לא קראתי את כל הפוסט ההוא, אני ציפיתי ממך למשהו קצת יותר רציני, ...
יהושוע: "עד שהמוסיקה הולכת לאיבוד בתוך הצליל הגדול והבומבסטי הזה".
הרי הצליל הגדול הוא צליל המוזיקה. אז מה הולך לאיבוד ואיך?
אם לוקחים סקסופון ומגבירים אותו לעוצמה של צופר של ספינת משא ענקית, במערכת שיכולה להפיק עוצמות כאלה, זה מה שמקבלים, במיוחד אם הסקסופון מראש מוקלט גדול/קרוב מדי (שאז אלי עדיף הייה מראש שלא להשתמש בהקלטה הזו בבדיקה).גודל הצליל גובר על התוכן – שהוא המוסיקה. כאשר סקסופון נשמע כמו צופר של ספינת משא ענקית, מה ששומעים זה לא בדיוק סקסופון ולא בדיוק נגינה של סקסופון.
יהושע - כבר שמענו את הקטע עם הסקסופון. חוץ מלשמוע סקסופון בהקלטה קרובה מאוד (מדי?) בווליום מטורף - מה עוד נשמע לך לא נכון, ואיך זה בהשוואה למערכות שכן מרגשות אותך? זה שאתה חוזר שוב ושוב על אותם תיאורים לא ככ ממוקדים וללא השוואות לא ממש עוזר לאף אחד להבין את התרשמותך. להגיד שהסקסופון נשמע לך לא נכון ובמערכת שלך הוא נכון - סבבה. זה עם אותה הקלטה? ומה עם שאר ההקלטה ושאר הכלים? גם הם נשמעו יותר "נכונים" על המערכת שלך? ושוב אני מזכיר שהתלוננת על האיזון הטונאלי אבל לא פירטת באיזה אופן הוא לא טוב. אני בטוח שתוכל לתמלל את זה בקלות - חם מדי, קר מדי, וכו'גודל הצליל גובר על התוכן – שהוא המוסיקה. כאשר סקסופון נשמע כמו צופר של ספינת משא ענקית, מה ששומעים זה לא בדיוק סקסופון ולא בדיוק נגינה של סקסופון.
העניין הוא לא הדיעה אלא הצורה שבה הוא (לא) אמר אותהאיך דעה של פלוני על מערכת של אלמוני עושה כל כך הרבה גלים
וזה מה שאומר יהושוע
"למערכת המדוברת יש מספר בעיות, בצד מספר יתרונות.
דבר אחד הוא שכלי נגינה אקוסטיים מסוימים נשמעים (לי ולכמה אנשים אחרים) לא טבעי, או לא נכון. זה בשל חוסר איזון טונאלי ומשום שהמערכת מוסיפה צבע משלה למוסיקה.
דבר אחר הוא שהצליל של המערכת הזאת הוא כל כך גדול, מרשים ובומבסטי – עד שהמוסיקה הולכת לאיבוד בתוך הצליל הגדול והבומבסטי הזה.
המערכת משתלטת על המוסיקה. למערכת אופי צליל מאד מיוחד, כאשר אופי צליל המערכת מאפיל על המוסיקה. הקלטות בעלות אופי שונה מאד זה מזה נשמעות אותו דבר על המערכת הזאת. האחידות הזאת של אופי הצליל יוצרת אצל אנשים מסוימים שעמום לאחר זמן האזנה קצר יחסית.
גודל הצליל גובר על התוכן – שהוא המוסיקה. כאשר סקסופון נשמע כמו צופר של ספינת משא ענקית, מה ששומעים זה לא בדיוק סקסופון ולא בדיוק נגינה של סקסופון".
הנה סוף סוף ולאחר לחץ ונדנוד דעה מנומקת של יהושוע על מה שלטעמו, לדעתו ולניסיונו הם דברי החולשה במערכת הנ"ל.
מי שלא שמע - אין לו מה להוסיף
מי ששמע יכול להסכים או לדחות
ובכל זאת יש כמה דברים ראויים לדיון - ואף לא אחד מהם קשור למערכת של אלדר
מדוע יהושוע לא כתב בהתחלה באופן פשוט ומפורט מה מצא חן באוזניו, מה לא ולמה. וזהו.
איך דעה של פלוני על מערכת של אלמוני עושה כל כך הרבה גלים
איך מדעה שכזאת, צמחו 50 עמודי דיונים והמוני תגובות בשני שרשורים
חקסמח
בסך הכל רצו כאן נימוק, לגיטימי לדעתי , בקשר לאמירות הכוללות והקביעה שלך שמשהו לא נשמע נכון . זכור לי שמישהו אחר רשם שם בהתחלה גם כן שמשהו חסר לו , ושאלתי מה חסר אך לא היתה תגובה.
מדוע יהושוע לא כתב בהתחלה באופן פשוט ומפורט מה מצא חן באוזניו, מה לא ולמה. וזהו.
איך דעה של פלוני על מערכת של אלמוני עושה כל כך הרבה גלים
איך מדעה שכזאת, צמחו 50 עמודי דיונים והמוני תגובות בשני שרשורים
אמנם זו לא היתה המטרה {לפחות לא מבחינתי} אך הרבה אנשים התגוננו מפניו של יהושוע זה ומלשונו שלעיתים קרובות העליבה גולשים.
יכול להיות, כתוצאה מהויכוח הזה, שאולי היה קצת מיותר, יבין יהושוע שזה לא נעים להיות מותקף.