michael123
חבר משקיען
- הודעות
- 9,683
- מעורבות
- 1,419
- נקודות
- 113
מתנוש,
שמעת על ריפים 96/24 לויניל?
אין הבדל בין מדיה אחת לשניה בגדול.
גם למסמכים יש סורק
שמעת על ריפים 96/24 לויניל?
אין הבדל בין מדיה אחת לשניה בגדול.
גם למסמכים יש סורק
אז גם צילום בפורמט בינוני עבר/עובר לדיגיטל, דוגמא:מיכאל.
עדיין את התמונות בפורמט בינוני או גדול מצלמים עם אנלוגי. דהיינו, שאתה רוצה באמת לצלם אתה עדיין לא יכול לברוח מהאנלוגי.
המערכות שלנו {להבדיל ממסכים} הן עדיין לא דיגיטליות. כל עוד אין תחליף לרמקול היא לא יכולה להיות דיגיטלית מהתחלה עד הסוף.
בגדול התחרות היא לא מול הפטיפון, הוא יקבור גם את הסטרימרים כמו שקבר הרבה טכנולוגיות לפניו. התחרות היא עם המדיה באופן כללי. וגם לנגן ה-CD ישארו חסידים גם בעוד 30 שנה.
בדיוק.מספיק זייפן אחד בשרשרת, לא צריך שניים.
נגן דיגיטלי צריך להיות נייטרלי.. לא צריך להוסיף עוד פרשנות מעל להקלטה מפטפון.
נמר
מספיק זייפן אחד בשרשרת, לא צריך שניים.
נגן דיגיטלי צריך להיות נייטרלי.. לא צריך להוסיף עוד פרשנות מעל להקלטה מפטפון.
עם כל הכבוד לנגנים דיגיטלים {ועברו אצלי לא מעט} אף אחד מהם לא ניגן כמו הפטיפון. נוסיף לרשימה את הקוזמה שאין שום נגן דיגיטלי שמסוגל להתמודד איתו בשום פרמטר {גם לא שקט ונקיון}.
לפטיפון {להבדיל מכל הדיגיטל} יש גוון צליל מאוד יחודי שאף דיגיטל אינו מסוגל לשחזר.
צילום אנאלוגי יעלם ל ח ל ו ט י ן מכיוון שאין שוק מספיק גדול לפילם, ומכיוון שלצלמים דיגיטליים יתרונות גדולים בכל מה שקשור לworkflow.
איך מתבטא ההבדל בסאונד?
האם משהו שבוקע מהפטיפון לא "נתפס" בהקלטה?
האם אתה יודע למי ניתנה הנבואה?
לאחר עשרות שנים של צילום אנלוגי, עברתי לצילום דיגיטאלי לפני כמה שנים.
שנתיים מאוחר יותר חזרתי לשלב צילום דיגיטאלי ואנלוגי.
לצילום אנלוגי יש קסם מיוחד שהדיגיטאלי אינו יכול לשחזר.
אגב, אני מכיר אלפי אנשים ברחבי העולם שעברו מסלול זהה, כאשר יפן מובלי בתחום הזה.