WiiM PRO+

  • פותח הנושא פותח הנושא yuvy123
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yuvy123

אוהב את התחום
הודעות
59
מעורבות
10
נקודות
8
שלום לכל חברי הפורום .
האם מישהו יודע אם ניתן לרכוש בארץ את הסטרימר הנ"ל ?
Wiim מפנים לקניה באמזון , ושם באמת המחיר הנקוב הוא הנמוך ביותר , אבל כרגע המוצר לא זמין באמזון .
הסטרימר היותר פשוט שלהם זמין , אבל הדאק הוא שונה , ואני מעוניין ב פרו פלוס ...
תודה - יובל .
 

דיברתי איתו .הוא לא ממשיך להביא אותם
 
אודיופוניקס מחזיקים אותו והם שולחים לארץ בלי בעיה:
המחיר דומה בבסיס לאמזון רק לא תתחמק פה ממס ומשלוחא...
 

אני הזמנתי את שלי מאיביי, שווה לבדוק אם גם כרגע יש מישהו ששולח ישירות לארץ.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור