diz1
חבר משקיען
- הודעות
- 1,656
- מעורבות
- 1
- נקודות
- 0
המאמרים הם בסך הכול מאמרים. חלקו הראשון של המאמר המצולם שצרפתי וגם
הלינקים שהבאתי
http://www.soundconsultant.com/articles.html
http://goldprivacy.com/why-single-en...be-amplifiers/
אינם מתייחסים לציוד ספציפי של חברה ספציפית אלא כללים.
אני לא סוחר ולכן באמת לא אכפת לי מי קונה מה. הסיבה למה לא יותר האנשים בונים מערכת סביב\יחד עם SET (למרות שחלק אפילו התלהבו משמיעה אקראית) היא סיבות הקשורות לשיווק והצורך לתכנן רמקולים בעלי מבנה מתאים לסלון ביתר קלות.
בארץ אין רמקולים נצילים אצל סוחרים ולכן לא יהיה שוק לסינגל אנדד טריוד למעט אקזמפלר כזה או אחר. השוק בארץ הוא אצל כאילו שבונים רמקולים נצילים בעצמם או מיבאים בעצמם רמקולים מתאימים.
כאמור, לשדך סינגל אנדד טריוד רב וואטים לרמקול לא נציל אינו השילוב שמנצל הכי טוב את מה השטכנולוגיות האילו מצטיינות בהם , גם אם התיכנון או הבניה טובים.
באופן כללי , אני חושב שרמקול שישמע "רגוע" עם דינאמיות רחבה מאוד אבל"רגועה" , טבעית ולא מקומפרסת צריך הגברה חזקה הרבה מעל למה שלרוב משודך (וגם מבנה תיבה יחסית גדול ברמקולים הדינאמים). הגברה חזקה ואיכותית היא משהו לא שכיח (למרות כל אילו שמאמינים שבמגבר החזק שלהם הוא זה אשר כן עושה את זה), הבניה לא פשוטה ובטח לא זולה אלא מאוד יקרה.
במקרה הפרטי שלי על רמקול מאוד נציל- הסינגל אנדד טריוד של 2 וואט ומשהו –משתמש במוזיקה רק בכמה מאות מיליוואט. היות ושני וואט ברמקול נציל (למשל בנצילות אצלי) הוא שווה למגבר של מעל ל 500 וואט ברמקול בנצילות 91 (נניח שהעקבה דומה). כך למשל ניתן לנצל איכות בניה גבוהה ,חלקים איכותיים ומיעוט חלקים במהלך הסיגנל באופן טוב יותר.
מגבר "חלש וואטים" הוא מגבר עם בניה פשוטה יותר, פחות חלקים במסלול הסיגנל. נלסון פאס מפאס לאב הקיים תת חברה כדי לייצר מגבר טרנזיסטורי של מיעוט וואטים.
הרצון הוא להגיע ליכולת להפיק את מה שנקרא low level signal
להבנתי אין טכנולוגיה הגברה אחרת, שיכולה לטפל בזה טוב יותר מאשר סינגל אנדד. לרוב הם יטפלו בזה פחות טוב. מיעוט הוואטים במגברי נלסון פאס הוא כדי ליצור את יכולת ההגברה שתאפשר לשמוע את ה low level signal
לטעמי היכולת להביא לידי ביטוי את הסיגנל הנ"ל לביטוי נכון הוא אחד הדברים שהופכים ציוד יקר וטוב או שמות מפוצצים –לכאילו שמוציאים מוזיקה בצורה יחודית , חיה וקרובה לתחושה שאנחנו מקבלים ממוזיקה לא מוקלטת או משודרת.
לסיום- לגבי האופרה והיוניסון 6- לי היה בזמנו את מגבר היוניסון 6 הראשון בארץ(זה שהוצג בתערוכה במלון דוד קונטיננטל בת"א) וכן ניסיון אל מול רמקולי אופרה –כולם עוד לפני שהיבואן הנוכחי לקח לטפל ביבואם.
ביוניסן 6 (ודומיו) אין שום יתרון צלילי בשום פרמטר צלילי על סינגל אנדד טריוד שמחובר לרמקול המתאים לו(וזה ללא קשר לטיבו או יכולתו של היוניסון 6 אל מול מתחריו והרמקולים אילהם הם אמורים להיות מחוברים). ההפך הוא נכון- ההבדל הוא עצום לטובת סינגל אנדד טריוד- זאת לטעמי כמובן.
הלינקים שהבאתי
http://www.soundconsultant.com/articles.html
http://goldprivacy.com/why-single-en...be-amplifiers/
אינם מתייחסים לציוד ספציפי של חברה ספציפית אלא כללים.
אני לא סוחר ולכן באמת לא אכפת לי מי קונה מה. הסיבה למה לא יותר האנשים בונים מערכת סביב\יחד עם SET (למרות שחלק אפילו התלהבו משמיעה אקראית) היא סיבות הקשורות לשיווק והצורך לתכנן רמקולים בעלי מבנה מתאים לסלון ביתר קלות.
בארץ אין רמקולים נצילים אצל סוחרים ולכן לא יהיה שוק לסינגל אנדד טריוד למעט אקזמפלר כזה או אחר. השוק בארץ הוא אצל כאילו שבונים רמקולים נצילים בעצמם או מיבאים בעצמם רמקולים מתאימים.
כאמור, לשדך סינגל אנדד טריוד רב וואטים לרמקול לא נציל אינו השילוב שמנצל הכי טוב את מה השטכנולוגיות האילו מצטיינות בהם , גם אם התיכנון או הבניה טובים.
באופן כללי , אני חושב שרמקול שישמע "רגוע" עם דינאמיות רחבה מאוד אבל"רגועה" , טבעית ולא מקומפרסת צריך הגברה חזקה הרבה מעל למה שלרוב משודך (וגם מבנה תיבה יחסית גדול ברמקולים הדינאמים). הגברה חזקה ואיכותית היא משהו לא שכיח (למרות כל אילו שמאמינים שבמגבר החזק שלהם הוא זה אשר כן עושה את זה), הבניה לא פשוטה ובטח לא זולה אלא מאוד יקרה.
במקרה הפרטי שלי על רמקול מאוד נציל- הסינגל אנדד טריוד של 2 וואט ומשהו –משתמש במוזיקה רק בכמה מאות מיליוואט. היות ושני וואט ברמקול נציל (למשל בנצילות אצלי) הוא שווה למגבר של מעל ל 500 וואט ברמקול בנצילות 91 (נניח שהעקבה דומה). כך למשל ניתן לנצל איכות בניה גבוהה ,חלקים איכותיים ומיעוט חלקים במהלך הסיגנל באופן טוב יותר.
מגבר "חלש וואטים" הוא מגבר עם בניה פשוטה יותר, פחות חלקים במסלול הסיגנל. נלסון פאס מפאס לאב הקיים תת חברה כדי לייצר מגבר טרנזיסטורי של מיעוט וואטים.
הרצון הוא להגיע ליכולת להפיק את מה שנקרא low level signal
להבנתי אין טכנולוגיה הגברה אחרת, שיכולה לטפל בזה טוב יותר מאשר סינגל אנדד. לרוב הם יטפלו בזה פחות טוב. מיעוט הוואטים במגברי נלסון פאס הוא כדי ליצור את יכולת ההגברה שתאפשר לשמוע את ה low level signal
לטעמי היכולת להביא לידי ביטוי את הסיגנל הנ"ל לביטוי נכון הוא אחד הדברים שהופכים ציוד יקר וטוב או שמות מפוצצים –לכאילו שמוציאים מוזיקה בצורה יחודית , חיה וקרובה לתחושה שאנחנו מקבלים ממוזיקה לא מוקלטת או משודרת.
לסיום- לגבי האופרה והיוניסון 6- לי היה בזמנו את מגבר היוניסון 6 הראשון בארץ(זה שהוצג בתערוכה במלון דוד קונטיננטל בת"א) וכן ניסיון אל מול רמקולי אופרה –כולם עוד לפני שהיבואן הנוכחי לקח לטפל ביבואם.
ביוניסן 6 (ודומיו) אין שום יתרון צלילי בשום פרמטר צלילי על סינגל אנדד טריוד שמחובר לרמקול המתאים לו(וזה ללא קשר לטיבו או יכולתו של היוניסון 6 אל מול מתחריו והרמקולים אילהם הם אמורים להיות מחוברים). ההפך הוא נכון- ההבדל הוא עצום לטובת סינגל אנדד טריוד- זאת לטעמי כמובן.
נערך לאחרונה ב: