Wesseltoft Schwarz Duo

  • פותח הנושא פותח הנושא exupgh12
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,429
מעורבות
3,335
נקודות
113
https://listen.tidal.com/album/102599473

gxsyhw.jpg
 

תמונות מצורפות

  • gxsyhw.jpg
    gxsyhw.jpg
    KB 13.4 · צפיות: 206
40 כניסות לפוסט, כמה אהבו את האלבום?
רק למען הדיון, נכנסתי והקשבתי לאלבום, לא אהבתי!
לדעתי החיבור בין הפסנתר למחשב מאולץ ולא זורם, לא נתן לי הרגשה של חיבור בין הכלים ובין המוזיקאים. החליטו על קונספט ולחצו ממש חזק כדי להוציא אלבום....
 
40 כניסות לפוסט, כמה אהבו את האלבום?
רק למען הדיון, נכנסתי והקשבתי לאלבום, לא אהבתי!
לדעתי החיבור בין הפסנתר למחשב מאולץ ולא זורם, לא נתן לי הרגשה של חיבור בין הכלים ובין המוזיקאים. החליטו על קונספט ולחצו ממש חזק כדי להוציא אלבום....

מוזיקה זה עניין של טעם,
נניח ואני מתעלף על רגל קרושה ורוב העולם לא, האם זה ישנה את הטעם שלי, לא.
 

מוזיקה זה עניין של טעם,
נניח ואני מתעלף על רגל קרושה ורוב העולם לא, האם זה ישנה את הטעם שלי, לא.

הקשבתי לאלבום כולו בנהיגה ארוכה עכשיו... נשמע פשוט מבריק, גם מקורי וגם מלא רגש.
לטעמי גדול.
 
הקשבתי לאלבום כולו בנהיגה ארוכה עכשיו... נשמע פשוט מבריק, גם מקורי וגם מלא רגש.
לטעמי גדול.
אם לא הייתי מגיב, האם עדיין זה מה שהיית שומע בנסיעה?
 

אם לא הייתי מגיב, האם עדיין זה מה שהיית שומע בנסיעה?

גיא העלה את זה אתמול והעטיפה סיקרנה והאמנים לא היו מוכרים לי, אז סימנתי לי את זה בטידל, לא יצא לי להאזין למוזיקה אתמול.
שמעתי בנסיעה טידל וזה קפץ לי כאלבום ששמרתי והיה מספיק מעניין כדי לשמוע את כולו.
רק אחר כך ראיתי את הפוסט שלך....
אגב גם האלבום שהעלת קודם מבריק לטעמי, רק שאת הבחור הזה מכיר ואוהב שנים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור