LCD או פלזמה UA48H5100 סמסונג, מישהו ראה את המסך הזה ?

  • פותח הנושא פותח הנושא sharonmale
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sharonmale

אוהב את התחום
הודעות
122
מעורבות
0
נקודות
16
אני מעוניין ברכישה לחדר שינה מרחק של 3 - 3.5 מטר .
שימוש אך ורק ב 1080P/720P דרך כרומקאס PLEX או דרך DNLA עם WIFI במידה וזה עובד חלק(כולל תרגום)
חשובים לי הדברים הבאים (לפי סדר יורד כאשר הכי עליון הכי חשוב )
1.גודל
2.שחור איכותי
3.שלא יהיו מריחות/כאבי ראש בסצנות מהירות

לא מעניין אותי אותי עידן + ולא סמארט אלא רק תוכן חיצוני שיגיע דרך WIFI בצורה כלשהי .
לא מעוניין להשקיע יותר מידי לחדר שינה מבחינה כספית
האם הבחירה היא נכונה ? האם יש לכם הצעות כדאיות יותר ? האם מישהו יכול לתת לי חוות דעת על הדגם הזה מניסיון?

תודה מראש..
 

אפשר לקבל הצעות למסכים אחרים? עם שחור איכותי ?
 
מה התקציב?
 
באמת שהתקציב לא העניין פה , אפשר גם ב 4500 -5000 אבל זה נראה לי כל הזמן שלא משנה כמה ממתינים לטכנולוגיות חדשות תמיד השחור האיכותי יהיה במסכים היקרים(המסך הנ"ל עולה 2800 ש"ח).
כל המסכים שלפני תקופה לא רבה בכלל עלו נורא יקר (שה LED היה עוד בחיתוליו) היום הם ברצפה .. לכן אני מחפש רק מסך עם שחור איכותי וגדול FULL HD.
אני לא מעוניין בפיצ'רים/סמארט/עידן/רמקולים מובנים איכותיים - ובדצמבר אמור להגיע לסלון שלי 1070 של BENQ ככה שיש עוד הוצאות בדרך.
מסך לחדר שינה -רוצים לראות פרק בPLEX וללכת לישון,אני כבר מתחיל לחשוב אולי כבר שווה לי עוד מקרן לחדר שינה :מבולבל: בגלל שזמן הצפייה הוא באמת לא כמו הרגלי צפייה רגילים..
חלק זרקו לי סוני / פלזמות ואני כבר לא יודע מה לעשות .

נ.ב
חשוב לי שבסרטי/סדרות פעולה לא לראות מריחות/תופעות לוואי בקטעי אקשן
תודה
 

אני אשאל את זה בצורה אחרת.. באיזור ה50 אינצ' פחות או יותר
על איזה מסך היית ממליץ עם שחור נורמלי ומנגנון החלקת תנועה טוב במחיר הכי נמוך שאפשר ?
 
נו מה ?..
שאני אפתח שרשור חדש ? לא יכול להיות שאין לכם תשובה לשאלה האחרונה ששאלתי..
 
מחזקת שאלה זו גם ב-60"
תודה
 

מההיכרות שלי עם סמסונג, אין פנל מושקע ללא סמארט ופיצ'רים אחרים. אם סמסונג, ולא להוסיף הרבה, H6400 הוא מענה טוב לדעתי.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור