toshiba av500 vs panasonic lx80

  • פותח הנושא פותח הנושא שלמה.ג.
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שלמה.ג.

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
מתלבט בין 2 המסכים הנ"ל בגודל 37.
השימוש הוא לטלויזיה בלבד - באיכות לווין(צלחת פרטית)
הטושיבה הוא דגם ישן יחסית ואילו הפנסוניק חדש, אבל הנתונים היבשים של הטושיבה, וגם התמונה כפי שהתרשמתי קצת יותר טובים.
בשני המקרים אחריות של היבואן הרשמי 5-7 שנים
המחירים זהים - 4000
אשמח לעזרה בהחלטה!
תודה רבה
 

סדרת AV500 אכן עומדת להיות מוחלפת, אני מבין שהתרשמת משני המסכים בחנות, כשהם מחוברים אל ממיר YES או HOT ?
 
ממיר HD של HOT, אבל ביקשתי לצפות בערוץ 2 ע"מ לקבל עד כמה שאפשר את מה שאני אקבל בבית.
מפתיע שהפנסוניק הרבה יותר חדשה, ולמרות זאת התמונה בטושיבה לדעתי(ועוד 2 אנשים)יותר טובה!
יש לך המלצה כיצד לבחור?
 
אין תמיד קשר בין טיב התמונה לתאריך יציאת הדגם.
בחנו בזמנו את טושיבה CV500 ואכן התמונה בשידורי טלויזיה היתה טובה, לא יצא לי לבדוק את ה- AV500.
 

תודה ליאור.
השאלה היא, אם ההבדל בתמונה קטן לרעת הפנסוניק(ניגודיות ומהירות תגובה טובים יותר בטושיבה), אך מצד שני העיצוב ותאריך יציאת הדגם(כשנתיים) משחקים לטובת הפנסוניק, על מה היית ממליץ?
שוב תודה
 
תשווה שוב ותלך על התמונה הטובה ביותר עבורך.
 
תודה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור