Toshiba AV500 או LG30R

  • פותח הנושא פותח הנושא Odonian
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Odonian

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
אני מתלבט בין 2 המסכים האלו, 42 אינץ'

ל-TOSHIBA יש מעבד חדש, 10 ביט, וניגודיות 30,000, אבל זמן תגובה 9

ל-LG יש מעבד 8 ביט, ניגודיות 15,000 וזמן תגובה 5.

המחיר דומה.

שתיהן HD READY

הצורך הוא בעיקר למשחקים בפלייסטיישן.

יש למישהו המלצה/דעה/נסיון לגבי המסכים האלו?
 

אגב, זה שהשימוש העיקרי הוא פלייסטיישן, לא אומר שלא נרצה גם לראות את הערוצים הרגילים, ערוץ 2, 10 וכל החרא. האם האיכות בערוצים אלו סבירה?
 
עוד שאלה: אם אין כניסת SCART, אז אני לא אוכל לחבר פלייסטיישן? יש עוד כניסות שאפשר לחבר אליהן פלייסטיישן?
 
לא בדקנו את שני המסכים, קח בחשבון שהנתונים לא אומרים הכל וחשוב לבדוק את התמונה במציאות, במיוחד בשידורי טלוויזיה (ערוץ 2, 10 וכו').

על איזה פלייסטיישן אתה מדבר? PS2 או PS3 ?
בכל מקרה, אפשר לחבר אותם דרך קומפוננט ואת PS3 גם דרך HDMI
 

החיבור העדיף עבורו הוא HDMI (יש לשני המסכים)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור