toshiba 42AV500

  • פותח הנושא פותח הנושא שחר_א
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שחר_א

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
ברשותי הדגם הנ"ל וקיימת בעייה (לדעתי...) שמתסכלת אותי מהיום הראשון שבו רכשתי את המסך, אני מחובר בממיר הוט מג'יק דרך כבל סקארט לRCA.
RCA לממיר וסקאט למסך.
משום מה התוצאה שמתקבלת היא תמונה ממש גרועה יחסית למסך LCD , התמונה מרוחה, ובזמן תנועה מהירה מבחינים במין עקבות/שובלים המלווים את התזוזה.
עיינתי רבות מפורום ובמדריכים של האתר וביצעתי את הכיול הבסיסי למסך.
האם יש פיתרון לתופעה? הרי מסך LCD אמור להקרין ברמות גבוהות יחסית למסכים אחרים, או שפשוט צריך להשלים עם העובדה שאיכות השידור בארץ היא איכות לקוייה.

נ.ב.

התופעה הנ"ל קיימת גם בחיבור DVD בRCA.

תודה רבה, ומקוה שאכן יש פיתרון לבעייה...
 

אתה משתמש בחיבור הנחות ביותר... קומפוזיט RCA.
 
במה עלי להשתמש והאם היקר ביותר הוא בהכרח הטוב ביותר?
 
 

אתה ממליץ להשתמש בכבל סקארט?

זה משנה באיזה איכות ושל איזה חברה?

במאמר שלך לגבי כיול המסך צירפת מספר לינקים להורדת דיסק לכיול המסך.

משנה באיזה אני משתמש או שכולם עובדים על אותו עיקרון?
 
עיקרון הכיול דומה בכולם.
בחיבור ממיר, אצלך כנראה החיבור המועדף יהיה כבל סקארט אל S-VIDEO.
 
אוקיי, תודה רבה על העזרה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור