TOSHIBA 37c3500

  • פותח הנושא פותח הנושא ticals
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ticals

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום

מספר שאלות של אדם די חסר הבנה לפני רכישה

1. יחס קונסטרקט. רמת ניגודיות ביחס של 1:1500. בטלוויזיות אחרות, זולות הרבה יותר, ראיתי יחס גבוה יותר. (ככל שהיחס גבוה יותר איכות התמונה טובה יותר נכון?)
הסבירו לי שלטלוויזיה יש מעבדים דיגיטליים מיוחדים לשיפור איכות התמונה (meta brain pro), יכול להיות שזה מתקזז ואיכות התמונה היא אכן טובה למרות היחס הנמוך יחסית?

2. איך הביצועים של הטלוויזיה עם hot?

3. היא טובה עם קונסולות דור הבא ב- hd כמו אקס בוקס 360 ופלייסטיישן 3?

4. ברמת המחיר שלה יש דגמים עדיפים יותר לשימושים שציינתי?

5. בקיצור, שווה רכישה?

עריכה:

37A3500 toshiba

42AV500 toshiba (אינץ 42)

37AV500 toshiba

37A3500 thshiba

האם אחד מן הדגמים הבאים (שהם באותה דרגת מחיר או זולות יותר) ספציפית טובה יותר?

תודה רבה
 

נערך לאחרונה ב:
תודה, אבל אתה בטוח שזו אותה טלוויזיה?

37c3500, 37c3500E

ה- E זה דגם אחר לא?
 
אם אתה מדבר על מסך שמיובא ע"י ניופאן, אז זה אותו הדגם (לא תמיד מציינים את ה-E).
 

ניתן להציג במסך הנ"ל NR בכניסת HDMI ללא שום עזרה של תוכנות צד שלישי כדוגמת power strip . כדי להגיע לאפשרות הזו יש צורך בכמה "טוויקים" כדי לגרום למסך לקבל את הרזולוציה הטבעית .
 
לי ישאת הדגם ב42 אינצ' בסלון, יש תמיכה ב1080p והps3 נראה מעולה.
את הממיר הרגיל של hot רואים גם טוב מאוד. הטלוויזיה ממולצת.

אני אישית הייתי בשקיע עוד טיפה ולוקח fhd מהחשות של טושיבה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור