LCD Toshiba 32xv550 אידיאלי לחיבור למחשב?

  • פותח הנושא פותח הנושא NoMercy
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

NoMercy

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
לצערי לא הצלחתי למצוא מפרט מלא ומפורט על הדגם הנ"ל.
וברצוני לדעת אם הוא אידיאלי לחיבור למחשב ? כלומר האם קיימת בו תכונת NATIVE RATE , ואם לא האם קיימת בו תכונה אולי יותר מודרנית שמאפשרת חיבור למחשב עם איכות אידיאלית ?

שאלה נוספת שנובעת מכך, ואף פעם לא קיבלתי עליה תשובה היא; האם אפשרי לחבר את מסך המחשב ואת מסך הטלוויזיה במקביל ? כ. המסך שלי מאפשר זאת, השאלה אם האחד יפריע לאחר בדרך כלשהי.

תודה רבה לעוזרים.
 

תודה רבה לך, אתה עושה פה עבודה נפלאה יישר כוח!
 
נערך לאחרונה ב:
תודה ובשמחה :-)
 

נובעת לי שאלה קטנה נוספת לגבי עניין המסכים במקביל.
האם העובדה שכעת כ. המסך פועל ב-2 מסכים ועוד אחד מהם ברזולוצייה מאוד גבוהה, תגרום להתחממות ומאמץ יתר של כ. המסך, כלומר יותר משמעותית מבעבר ?

סלח לי אם שאלה זאת לא קשורה כ"כ לפורום זה.
 
לא כרטיסי המסך מתוכננים כך שיהיה בהם שימוש בשני מסכים במקביל כך שהם לא יתחממו בצורה ניכרת או מסוכנת מכיוון שהם מתוכננים כך.. אז אתה יכול לחבר שני מסכים במקביל ללא דאגה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור