Topping

  • פותח הנושא פותח הנושא rainbird
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rainbird

אוהב את התחום
הודעות
262
מעורבות
52
נקודות
28
הי

אשמח לדעת אם יש בקהל מישהו שהתנסההעם ממירים של Topping דגמים E50 או D10s או של החברה המקבילה SMSL.
הבנתי מהביקורות עליהם שמדובר בתמורה מצוינת לעלות שלהם. השאלה האם ניתן לחיות איתם בשלום עם מערכת שעולה 40K או שחבל על הזמן והכסף.

תכלס טכנולוגית הם עולים על ממירים מלפני עשר שנים. גם כאלה מחברות ידועות (הגל למשל). השאלה האם מישהו השווה ויכול להביע דעה?
 

אני עם שני DX3pro כמגברי אזניות (בבית ובעבודה) ומרוצה להחליא.
אם אתה מסוגל להאזין לבחור הזה יותר מחמש דקות ברצף (לא כולם מסוגלים), תקבל סקירה של כמה מוצרים שלהם.

E50:

D10s:
 
הביקורות שאתה קורא הן מ-asr ולא אומרות כלום.

במהלך השעמום בסגרים ניסיתי את הe30 וה10s, גם על מערכות כבדות. בזבוז כסף. חד משמעית.

עדיף לרכוש דאק משומש בן עשור שנבנה היטב, מאשר הטופינג שאותם ניסיתי.
 
גם אני בדקתי כמה מהמוצרים שלהם.
אין לי בעיה עם מוצרים סינים אבל זה זבל.
 

קניתי ממישהו בחו"ל Denafrips Ares II מחכה שיגיע.
מאמין שלא אתאכזב
 
הם נשמעים טוב, אפילו מפתיעים בצליל, אבל הבעיה היא שהם סוג של "דרדלה" כלומר מרגישים זול מכל הבחינות ולכן זה מבאס, מבחינת איכות בניה/מראה הם מרגישים זול מאוד, בוא נאמר שהם ממש לא עשויים היטב, נשמעים טוב כן אבל כל השאר ממש לא.
 
משה, התכוונת לטופינג או לדנהפריפס?
איכות הסאונד זה הפרמטר שהכי חשוב לי. גימור פחות. אני בכל מקרה מסתיר אותו בתוך השידה :)
 

SMSL
אם כך אני חושב שאתה מאוד תהנה ממנו.
תתחדש ותהנה.
 
קניתי ממישהו בחו"ל Denafrips Ares II מחכה שיגיע.
מאמין שלא אתאכזב
אהלן, מאמין שכבר קיבלת את ה-Denafrips Ares II. יכול לשתף אחרי שנתיים, איך החוויה?
תודה מראש
 

אני עם שני DX3pro כמגברי אזניות (בבית ובעבודה) ומרוצה להחליא.
אם אתה מסוגל להאזין לבחור הזה יותר מחמש דקות ברצף (לא כולם מסוגלים), תקבל סקירה של כמה מוצרים שלהם.

E50:

D10s:
ריינבירד, אני אוהב את ענן, הוא בחור מדהים ומתוק ואני גם מתגעגע אליו. אבל אל תקשיב לו לשום דבר שנוגע לסאונד, אין לו מושג על מה הוא מדבר.
הוא גיק טכנולוגי חמוד שיכול ללמד אותי את כל מה ששכח כבר, אבל עם אוזניים של איש הפח.

לי באופן אישי מה שמפריע עם המותגים האלה הם שהם מיועדים למאונני פורומים / אינטרנט במקרה הרע, או מאונני אוזניות במקרה הטוב. קשה מאד לקבל חוו"ד שאפשר לסמוך עליה.
יש לי חבר כזה. מגבש את דעתו על מוצרים על פי מה שהוא קורא באינטרנט. הזיה. עבורי באופן אישי זאת תהיה סיבה לא להתקרב למותגים האלה. יש מספיק אחרים שאין איתם את הבעיה הזאת, בייחוד כשאתה מגיע לאלפי שקלים ומעלה
 
ריינבירד, אני אוהב את ענן, הוא בחור מדהים ומתוק ואני גם מתגעגע אליו. אבל אל תקשיב לו לשום דבר שנוגע לסאונד, אין לו מושג על מה הוא מדבר.
הוא גיק טכנולוגי חמוד שיכול ללמד אותי את כל מה ששכח כבר, אבל עם אוזניים של איש הפח.

לי באופן אישי מה שמפריע עם המותגים האלה הם שהם מיועדים למאונני פורומים / אינטרנט במקרה הרע, או מאונני אוזניות במקרה הטוב. קשה מאד לקבל חוו"ד שאפשר לסמוך עליה.
יש לי חבר כזה. מגבש את דעתו על מוצרים על פי מה שהוא קורא באינטרנט. הזיה. עבורי באופן אישי זאת תהיה סיבה לא להתקרב למותגים האלה. יש מספיק אחרים שאין איתם את הבעיה הזאת, בייחוד כשאתה מגיע לאלפי שקלים ומעלה

אתה תקנה מוצר שאין שום אזכור עליו ברשת?
שאתה לא יודע מי הבעלים, מי המתכנן, מה התמיכה, כמה המוצר אמין, ..?

פורומים זה חשוב IMHO
 
לא יודע לגבי Topping אבל Denafrips חברה מכובדת עם מוצרים שזוכים בתהודה רבה בקרה אודיופילים.
הממיר שברשותי (דגם Pontus II) יכול להתמודד בהצלחה גם עם ממירים שעולים 20K למרות שהוא עולה חצי מזה.
 

אתה תקנה מוצר שאין שום אזכור עליו ברשת?
שאתה לא יודע מי הבעלים, מי המתכנן, מה התמיכה, כמה המוצר אמין, ..?

פורומים זה חשוב IMHO
אתה כמו אשתי. או הכל או לא כלום. או שחור או לבן.
לגבי בעלים, תיכנון ותמיכה זה יהיה עדיפות שניה רחוקה לאחר שאשמע את המוצר. אני לא מודאג מתקלות באלקטרוניקה שאין בה חלקים נעים.
 
אתה כמו אשתי. או הכל או לא כלום. או שחור או לבן.
לגבי בעלים, תיכנון ותמיכה זה יהיה עדיפות שניה רחוקה לאחר שאשמע את המוצר. אני לא מודאג מתקלות באלקטרוניקה שאין בה חלקים נעים.

:)

אני מבין אותך, לפחות אצלי עד שאתה מגיע להאזנה שזה לא טריוויאלי בארצנו.. או שאין את הדגם או שלא זמין.. אתה הולך לאינטרנט. אני כלומר.. אתה אני לא יודע.

אתה לא מתלהב משום דבר חוץ מסאונד?
איך הגעת ל-totaldac?
אני על הבחור הזה קראתי שנים, אז נרשמתי ל-newsletter שלו, ורק לאחר 5 שנים נראה ראיתי אותו במינכן
 
תנסו דגם Topping E70... אחרי חימום טוב יכול להיות שתהיו מאוד מאוד מאוד מופתעים..........
דגם 10S עובד נהדר בתור ממיר מ USB ל COAX. יותר טוב מאופציות הרבה יותר יקרות.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור