Tidal במחשב לא מסונכרנת עם האפליקציה באייפון

  • פותח הנושא פותח הנושא shlomis
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shlomis

אוהב את התחום
הודעות
115
מעורבות
13
נקודות
18
נרשמתי לאחרונה לtidal המקור מחשב נייד ווינדוס 10 מחובר לdac .
בדרך כלל שהמוזיקה מנוגנת מהמחשב למערכת האפליקציה באייפון הופכת לסוג של שלט (סופוטיפיי עובד נהדר לצורך העניין )
אבל משום מה באפליקציה של tidal זה לא קורה,
בבקשה עזרתכם

נ.ב
הכל מחובר לאותה רשת WiFi
 

נרשמתי לאחרונה לtidal המקור מחשב נייד ווינדוס 10 מחובר לdac .
בדרך כלל שהמוזיקה מנוגנת מהמחשב למערכת האפליקציה באייפון הופכת לסוג של שלט (סופוטיפיי עובד נהדר לצורך העניין )
אבל משום מה באפליקציה של tidal זה לא קורה,
בבקשה עזרתכם

נ.ב
הכל מחובר לאותה רשת WiFi
זה פיצר של ספוטיפיי בלבד
נקרא spotify connect
 
זה פיצר של ספוטיפיי בלבד
נקרא spotify connect

בטוח ?כי קראתי קצת בפורום של tidal ורשום שאפשר לעשות “pair” או שלא הבנתי נכון..
במכונית מתחבר לי ישר אבל זה בלוטופ
 
 

מכיר את האופציה הזו אבל זה cast כלומר זה עובד למשל עם chromecast וזה מזרים אליו זה לא שלט
לפחות במכשירים שאני בדקתי
 
נסה עם אפליקציה mcontrol.ייתכן ואתה זקוק לסטרימר
 
נערך לאחרונה ב:
אצלי tidal עובד דרך סטרימר mibox של Xiaomi כשהשליטה מהאייפון על הסטרימר. עובד טוב, לפעמים השליטה מתנתקת כשהסטרימר ממשיך להזרים - מעצבן קצת אבל לא נורא. איכות סאונד נהדרת.
 

לDeezer יש שליטה מהסלולרי?
 
אוקיי ..אז עכשיו תהיה לי סיבה מספיק טובה לקום מהספה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור