joda5
חבר משקיען
- הודעות
- 1,212
- מעורבות
- 153
- נקודות
- 63
שלום רב
היי חברים יקרים היום הגדול קרב ובא אני יודע איזה מסך אני רוצה אבל האם מישהו יכול לשפוך אור לגבי המחיר היום ? אני קיבלתי מחיר אבל עדיין ניראה יקר אני בטוח שמישהו יודע איפה אפשר להשיג בזול יותר . לא מעוניין בפרללי דבר דומה
חייב להיות עם אחרייות של יורוקום תודה ויום חמים ונעים לכם:אוהב-מאוד:
היי חברים יקרים היום הגדול קרב ובא אני יודע איזה מסך אני רוצה אבל האם מישהו יכול לשפוך אור לגבי המחיר היום ? אני קיבלתי מחיר אבל עדיין ניראה יקר אני בטוח שמישהו יודע איפה אפשר להשיג בזול יותר . לא מעוניין בפרללי דבר דומה