THP42X20M ‏של פנסוניק. דעות?

  • פותח הנושא פותח הנושא אורי_ו
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
אשמח לדעות לטוב ולרע על המסך הנ"ל.
השימוש:
ממיר רגיל, אולי גם HD.
חיבור למחשב בכבל HDMI. לא בשביל לכתוב אלא לראות סרטים ותוכניות.
 

לשימושים הללו, יתאים.
מגבלה עיקרית: השתקפויות בחדר מואר (או אם יש חלון מול המסך).
 
יתן לך מענה מצוין לשימוש שהצגת.

אצלי מחובר מחשב למסך זהה אבל קטן יותר -נותן איכות תמונה מעולה בסרטי HD
 
תודה רבה :)
מה כוללת האחריות 5 שנים של יורוקום?
האם וילון ימנע בעיות?
 

וילון עבה בטח שיעזור.

אחריות, לפי מה שאני זוכר -אחרי שנה ראשונה(שהיא מלאה כולל החלפת מסך לחדש, הובלות וכד')
יחשיבו את עלות עבודת טכנאים,הובלות ומה שמסביב -לא את עלות החלקים.

אגב היום יש מסכי LCD שיודעים לטפל יופי גם בשידורי SD (לא בקיא בדגמים, יש הרבה חדשים)
 
יש. אתמול ראיתי 47" של lg סדרת460והיה מעולה.
העניין שפלזמה פשוט זול יותר.
פר מחיר התמורה גבוהה יותר.
 
המסך הנל אורי מציון בהצגת SD הן בהצגת שחורים
והבן בHD
יש לו יכולת SD מעולות היות והרזלוציה שלו נמוכה
בקשר לחיביור למחשב
אפשר לחבר אבל יש לו בעיות צרביות והשתקפיות לכן כדי לסים אותו בחדר חשוך
יש כיום מסכי שיכולים להתמודד עם SD שהם LCD
וזה פנסוניק C20
טושיבה V700
ועוד...
 

אולי כדאי לך לבדוק את דגם הפלזמה TH-P42X30M של פנסוניק.
זה הדגם החדש משנת 2011 שמחליף את ה-TH-P42X20 .
מעביר לך קישור לאתר יורוקום:http://www.eurocomdc.co.il/?Category...ArticleID=1122
+1
צודק במאה אחוז X30 נותן שיפור ניכר בHD
בSD יכולת הכוויל והשחורים ויש לו פקצרים רבים שלא היה בכלל לX20
כמו ניגיון מאיטרנט ושני כניסות USB HD
 
יש כיום מסכי שיכולים להתמודד עם SD שהם LCD
וזה פנסוניק C20
אכן מתמודדת מצוין.
 

תודה לעוזרים, השאלה אם זה שווה את המחיר הכפול .
 
הX30 מציע איכות הרבה יותר טובה מאחותה הקטנה X20
הן באיכות השחורים בSD וכמובן בHD והם בפקצרים רבים כמו יכולת ניגון סרטים מאיטרנט+ אתרים מובנים
שני כנסייות USB HD ועוד...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור