THOMSON 40E91 - אשמח לקרוא ביקורת על הדגם, על טומסון וגם על היבואן.

  • פותח הנושא פותח הנושא itaiy
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

itaiy

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לחברי הפורום,
פעם ראשונה שאני כותב כאן וגם הפעם הראשונה שאני נמצא
לפני קנייה של טלויזיה דקה לסלון.

קיבלתי המלצה לדגם THOMSON - 40E91NF32.
האם מישהו מכיר את הדגם הזה?
האם מישהו מכיר בכלל טלויזיות טומסון?
אשמח גם לישמוע פרטים על היבואן במידה ולמישהו יש ניסיון איתו.

תודה מראש...
 

ברוך הבא,

היבואן הוא חברת SG שמייבאת גם מותגים כמו YAMAHA, וורפדיל ועוד, החברה ותיקה (מאז שנות ה-70).
לא יצא לי לראות את הדגם המדובר.
 
גש לאולם התצוגה שלהם ברחוב פינסקר.
 
תודה על התגובות.
הדגם שראיתי נראה מרשים יחסית...
יש למישהו מושג למה טלויזיות טומסון בכלל לא מוזכרות בפורומים?
פשוט חוסר מודעות?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור