"the secret of good imaging"

  • פותח הנושא פותח הנושא אוהד11
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אוהד11

צוות האתר
הודעות
543
מעורבות
250
נקודות
63
 

הרמקולים שלי למשל, מתוכננים לעבוד בצמוד לקיר האחורי.
כך שההסבר של פאול לא מתאים לי...

אריה
 
בנאדם חשוב, אבל ברברן שלא נדע.

הדוגמה שלו עם המיקרופונים שהופכים לרמקולים נשמעת לי טיפשית, החל בזה שלא בטוח שזה המיקום הנכון או השימושי למיקרופונים: חלק מהטכנאים ימקמו מיקרופונים במקום שבו נמצאות אוזני המאזין, וחלק אחר ישים אותם קרוב למבצעים. גם לא סביר שהמבצעים ישבו קרוב מאוד לקיר, כך שמיקרופונים ביניהם לבין המאזין לא יהייו בשליש אורך החדר.

זה הסירטון השני שלו שאני נתקל בו היום ואני לא יודע איזה מביניהם עלוב יותר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור