Teddy pardo mb100

  • פותח הנושא פותח הנושא yoavepos
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yoavepos

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
8
נקודות
3
שלום לכם חברים יקרים! רכשתי המגברים הללו לפני כשנתיים ומסתבר שהם אינם מיוצרים מעל לשנה כבר.
מה קרה לתדי ? לדעתי ובהשוואה למונובלוקים אחרים הצליל מעולה. גם קיבלו שבחים באתר פה לפני כ 9 שנים ובמגזינים שונים בחו"ל.
דעות מסויימות בנושא ? סתם ככה מעניין...
 

אכן מגברים מעולים, ללא שום יחס למחיר שלהם.
אני זוכר בתערוכה הקודמת של dtown איך החדר שלו עם סט אפ של פחות מ 50,000 שח על בסיס המגברים שציינת, היה הסט-אפ המאוזן ביותר, המוסיקלי ביותר והמהנה ביותר לדעתי, והיו שם כמה סט-אפים שהמחיר הכולל שלהם היה פי 10 ונשמעו פחות טוב.
לתדי פרדו חברה קטנה ולהבנתי הוא החליט להתמקד במה שיש לו בו יתרון יחסי ושם בינלאומי חזק מאוד - ספקי כוח.
מסיבות כלכליות טהורות.
אני גם מחזיק מגברים שלו גם וקיוויתי מאוד לשמוע מגברים נוספים שיוצאים תחת ידיו, אך באספקט של מיתוג ובידול וביחס לגודל החברה ומיקומה, יש לי תחושה שזהו צעד חכם.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור