T+A D200 vs Holo Audio May KTE

  • פותח הנושא פותח הנושא Juiced
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Juiced

חבר משקיען
הודעות
1,326
מעורבות
500
נקודות
113
 

מכל ערוצי האודיופיליה ביוטיוב זה לטעמי הכי טוב.
 
אפשר סיכום לעצלנים?
 

T+A D200 לא פחות טוב ולא יותר טוב, פשוט שונה.

- הפיצ'רים.
- יצרן גרמני מהשורה הראשונה.
- יבואן בארץ.

נותנים לו יתרון אבל הוא יותר יקר מה kte
 
האיש שבונה עבורי את ספקי הכח הלינאריים אומר לי של-kte יש את ספק הכח שמיושם הכי טוב וזה מה שנותן לו את האיכות שהיא באמת טובה ביחס למחיר.
 
האיש שבונה עבורי את ספקי הכח הלינאריים אומר לי של-kte יש את ספק הכח שמיושם הכי טוב וזה מה שנותן לו את האיכות שהיא באמת טובה ביחס למחיר.
גם ה spring 3

פה הבחור נכנס לפרטים על כל הרכיבים, גם של הדאק
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור