Step Up Transformer MC

  • פותח הנושא פותח הנושא al2813
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

al2813

אוהב את התחום
הודעות
419
מעורבות
171
נקודות
43
האם יש למישהו נסיון איתם? אני מתעניין בשנאים המיוצרים על ידי fonolab שראיתי שמיובאים לישראל. אשמח לפידבק.
 

איזה SUT אחרים ניסית?
chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://www.audioreview.it/wp-content/uploads/tecnica/trasformatori-step-up.html/StepUp-ar292mac-copia.pdf
לי יש את ה TANGO MCT 999 STEP UP
 
יש לי כרגע רק אחד - lundahl ll1933. קניתי אותו מהמפיץ הספרדי שגם ביצע את ההרכבה. כבר ברמת המחיר הזאת (550 יורו), כיביתי את הגולד נוט ph-10 ועברתי להשתמש בפונו המובנה במגבר האודיו נוט שלי. זה הספיק לי כדי לרצות לנסות עוד....
 
קראתי דברים חיוביים על SUT מבוסס hashimoto hm-7 עם השוואה ל Auditorium 23 T1 שפי 2.5 במחיר

שווה גם לבדוק
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור