Star grounding

  • פותח הנושא פותח הנושא viamusic
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

viamusic

אוהב את התחום
הודעות
295
מעורבות
59
נקודות
28
אם יש 2 או שלושה קוי חשמל נפרדים למערכת, הדעה הרווחת ברשת היא לעשות star grounding בכדי למנוע רעשים
מה הכוונה?
 

משהו בשאלה שלך לא מסתדר לי. מה זאת אומרת 2 או 3 קוי חשמל למערכת?

לגבי star grounding, הכוונה היא חיבור קוי הארכה של צרכני המערכת בחיבור כוכב ולא בתור כדי שהשראות או רעשים ממכשיר אחד לא יזלגו למכשיר אחר.
אם אתה גר בבניין משותף, כלומר בניין דירות אז אין לזה ממש משמעות כי גם ככה הארכה שלך היא משותפת על כל השכנים בבניין.
אם אתה גר בבית פרטי ובא לך להתעסק עם זה ובהנחה וכבר דאגת לקו חשמל נפרד רק למערכת אז תעשה הארכה אחת נפרדת לאותו קו חשמל הנפרד של המערכת ובקונסטלציה הזו השיפור אכן דרמטי אך זה מצריך עבודה של חשמלאי מוסמך.
אני יכול לספור על יד אחת את כמות האנשים שאני מכיר שעשו את זה עד הסוף (ביניהם אני).
 
לאשכים שלי נהייה ספירלה , איך לשחרר?
 

הכוונה לדעתי היא שאם יש יותר מקו נפרד אחד אז עושים חיבור כוכב לארקות של הקוים
לא מדובר על מכשירים
 
להארקת חשמל בצורת כוכב יש יתרונות במניעת תופעת group loops בחיבור שאינו כוכבי, כלומר שמכיל לולאה (הארקות בטור שמתחברות שוב להארקה ראשית). החיבור המעגלי יכול לייצר רעש בגלל השראה מגנטית ובנוסף יכול לאסוף רעש ממכשירים בעייתיים בגלל הפרשי מתחים בין צרכנים. לכן, עדיף לדעתי חיבור wi-fi בין מכשירים ככל שניתן.
 

נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור