שלום לכולם,
אני עובר בקרוב לדירה חדשה, שבה רוחב הסלון הוא 4 מטרים מקיר לקיר.
כרגע יש ברשותי טלוויזיית Samsung QLED בגודל 65 אינץ', ואני שוקל לשדרג לדגם של Sony בגודל 75 אינץ'.
השימושים העיקריים שלי הם צפייה בשירותים כמו נטפליקס ודיסני פלוס, צפייה מדי פעם בשידורי ספורט, והרבה גיימינג – בעיקר על פלייסטיישן ואקסבוקס.
אני מתלבט בין שני דגמים של Sony:
דגם X90L – שמחירו כ-7,000 ש"ח
דגם Bravia 7 – שמחירו כ-10,000 ש"ח
השאלה המרכזית שלי היא האם הפער במחיר מוצדק.
כשהייתי בחנות, היה קשה להבחין בהבדלים ממשיים בין הדגמים, אבל יש לקחת בחשבון שהריצו שם ערוץ חדשות והחנות הייתה מוארת מאוד – כך שלא ממש ניתן היה להתרשם מאיכות התמונה לעומק.
עוד שיקול הוא שה-X90L מבוססת על טכנולוגיה של שנת 2023, בעוד ש-Bravia 7 היא מדגם חדש יותר ומשתמשת בטכנולוגיית Mini LED.
אשמח לשמוע מכם – כל מידע, חוות דעת או ניסיון אישי יעזרו מאוד.
תודה מראש!
אני עובר בקרוב לדירה חדשה, שבה רוחב הסלון הוא 4 מטרים מקיר לקיר.
כרגע יש ברשותי טלוויזיית Samsung QLED בגודל 65 אינץ', ואני שוקל לשדרג לדגם של Sony בגודל 75 אינץ'.
השימושים העיקריים שלי הם צפייה בשירותים כמו נטפליקס ודיסני פלוס, צפייה מדי פעם בשידורי ספורט, והרבה גיימינג – בעיקר על פלייסטיישן ואקסבוקס.
אני מתלבט בין שני דגמים של Sony:
דגם X90L – שמחירו כ-7,000 ש"ח
דגם Bravia 7 – שמחירו כ-10,000 ש"ח
השאלה המרכזית שלי היא האם הפער במחיר מוצדק.
כשהייתי בחנות, היה קשה להבחין בהבדלים ממשיים בין הדגמים, אבל יש לקחת בחשבון שהריצו שם ערוץ חדשות והחנות הייתה מוארת מאוד – כך שלא ממש ניתן היה להתרשם מאיכות התמונה לעומק.
עוד שיקול הוא שה-X90L מבוססת על טכנולוגיה של שנת 2023, בעוד ש-Bravia 7 היא מדגם חדש יותר ומשתמשת בטכנולוגיית Mini LED.
אשמח לשמוע מכם – כל מידע, חוות דעת או ניסיון אישי יעזרו מאוד.
תודה מראש!