LCD Sony X90L vs Bravia 7

  • פותח הנושא פותח הנושא Rbix
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Rbix

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם,
אני עובר בקרוב לדירה חדשה, שבה רוחב הסלון הוא 4 מטרים מקיר לקיר.
כרגע יש ברשותי טלוויזיית Samsung QLED בגודל 65 אינץ', ואני שוקל לשדרג לדגם של Sony בגודל 75 אינץ'.

השימושים העיקריים שלי הם צפייה בשירותים כמו נטפליקס ודיסני פלוס, צפייה מדי פעם בשידורי ספורט, והרבה גיימינג – בעיקר על פלייסטיישן ואקסבוקס.

אני מתלבט בין שני דגמים של Sony:

דגם X90L – שמחירו כ-7,000 ש"ח

דגם Bravia 7 – שמחירו כ-10,000 ש"ח

השאלה המרכזית שלי היא האם הפער במחיר מוצדק.
כשהייתי בחנות, היה קשה להבחין בהבדלים ממשיים בין הדגמים, אבל יש לקחת בחשבון שהריצו שם ערוץ חדשות והחנות הייתה מוארת מאוד – כך שלא ממש ניתן היה להתרשם מאיכות התמונה לעומק.

עוד שיקול הוא שה-X90L מבוססת על טכנולוגיה של שנת 2023, בעוד ש-Bravia 7 היא מדגם חדש יותר ומשתמשת בטכנולוגיית Mini LED.

אשמח לשמוע מכם – כל מידע, חוות דעת או ניסיון אישי יעזרו מאוד.
תודה מראש!
 

הי,
ברוך הבא לפורום.
אכן, אחת הסיבות לפער במחיר היא העובדה שה- X90L הוא דגם של 2023, ואילו ה- Bravia 7 של 2024.
סיבה נוספת היא הטכנולוגיה: בעוד ה- X90L מבוססת על Full Array הוותיקה יותר, ה- Bravia 7 על מיני לד המתקדמת יותר.
בנוסף, גרסת מערכת ההפעלה שלהן שונה, המעבד וידאו, וכו'.

תשומת ליבך שבסוף יוני צפויה להיות מושקות הסדרות של 2025 אצל היבואניות, ואז המחירים של דגמי 2024 צפוים לצנוח עוד יותר.
בקיצור, יתכן שישתלם לך להמתין כחודש, במידה ויש לך סבלנות :-)
בהצלחה!
 
הי,
ברוך הבא לפורום.
אכן, אחת הסיבות לפער במחיר היא העובדה שה- X90L הוא דגם של 2023, ואילו ה- Bravia 7 של 2024.
סיבה נוספת היא הטכנולוגיה: בעוד ה- X90L מבוססת על Full Array הוותיקה יותר, ה- Bravia 7 על מיני לד המתקדמת יותר.
בנוסף, גרסת מערכת ההפעלה שלהן שונה, המעבד וידאו, וכו'.

תשומת ליבך שבסוף יוני צפויה להיות מושקות הסדרות של 2025 אצל היבואניות, ואז המחירים של דגמי 2024 צפוים לצנוח עוד יותר.
בקיצור, יתכן שישתלם לך להמתין כחודש, במידה ויש לך סבלנות :)
בהצלחה!
היי, תודה על המידע. מקווה רק שה X90L לא תיעלם
 
קראתי עכשיו שה- Bravia 7 ממשיכה גם לליינאפ של 2025, אז לא צפויות להיות הנחות עליה
 

קראתי עכשיו שה- Bravia 7 ממשיכה גם לליינאפ של 2025, אז לא צפויות להיות הנחות עליה
זה מאד מקובל בסוני, למשוך דגמים מסוימים גם לשנה שלאחר מכן. מנסיוני עימם עד כה, הם לרוב נמשכים רק לחלק מהשנה שלאחריה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור