Sony KLV40W400

  • פותח הנושא פותח הנושא ofirke
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ofirke

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
0
נקודות
1
היי
אני חוזר מארה"ב לישראל ורוצה להביא את הדגם הזה (KLV40W400) של סוני (שהוא מולטיסיסטם) ואני תוהה עם יש למישהו נסיון עם הדגם הזה והאם שווה לי לקנות אותו כאן (במחיר של $1700) או בישראל.

תודה

אופיר

מפרט טכני:
http://www.world-import.com/Sony_KLV-40W400A_Multi_System_LCD_TV.htm
 

תעשה חשבון כמה יצא לך לבסוף עם משלוח / מיסים וכו' וכמה שווה לך גם אחריות.
הדגם אינו ברמת המיצוב של W5500 שסקרנו (חסר חיבור רשת ו- DLNA והניגודיות נמוכה יותר), אך גם המחיר נמוך בהרבה.
 
היי

כתושב חוזר אני לא משלם שום מס ואני שולח מכולה בכל מקרה.
אני אבדוק לגבי הדגם שציינת.

תודה

אופיר
 
ו...

ואני גם מקבל אחריות בישראל.
כמה מכשיר כזה יכול לעלות בישראל?
 

בישראל זה עולה בסביבות ה 12 אלף שקל
 
אז נראה שממש כדאי לי להביא מכאן.
אגב... האם התחילו למכור מכשירי LED בישראל? ואם כן מה המחירים פחות או יותר?

תודה

אופיר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור