SONY KDL-46W5500

  • פותח הנושא פותח הנושא masker1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

masker1

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
1
שלום,
אני מעוניין ב-LCD ''46, גודל הסלון 3.8 מטר די מואר. צורכי השימוש: 70% שדורי HOT (ממיר HD בהמשך), 20% XBOX, ו-10% HD.
רציתי לקבל את חוות דעתכם על הדגם הנ"ל, ובנוסף האם מחיר של 9600 ש"ח הוא סביר?

תודה מראש,
ליאור.
 

KDL 46W 55OO

מחיר יותר מסביר .לפני שבוע רכשתי אותו דגם בגודל "40 מחיר 9900 בדוק שלא דופקים אותך
 
ומבחינת שידורי SD האם היא מספקת את הסחורה?
 
אכן אני רכשתי וכבר צופה בסוני KDL 52W5500 ושידורי הSD נראים לא רע בכלל אכן את ערוצי הסרטים רואים יותר טוב מערוץ 10 22 שלנו אבל פשוט מסך מדהים!!!!!!!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור