Sony KDL-40L4000 ? איך היא <

  • פותח הנושא פותח הנושא Taimors
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Taimors

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
אחרי בדיקה רק בעין בעיקרון וצפיה מאוד התרשמתי מאיכות הצפיה של הטלוויזית LCD הזאת.

מישהו שמע ? יש עליה ביקורת או משהו ? זה הנתונים הטכנים של היבואן איך הם ?

http://www.isfar.co.il/Index.asp?ArticleID=1671&CategoryID=513&Page=1

יש למישהו המלצה לטלוויזיה במחיר שלה (בין 8 וחצי ל9 וחצי ) ובגודל בין 40 ל42 אינץ.

בעיקרון אני לא הכי מעודכן בשוק כרגע ורק לפי העין התצוגה שלה בחנות הייתה הרבה יותר מרשימה מכל השאר.

תודה על העזרה,
טימור.
 

שלום טימור,
בעיקרון, הנתונים הטכניים נראה בסדר גמור, מה שחשוב הוא כמובן איכות תמונה במציאות (שכבר התרשמת ממנה).
מהם הדרישות / צרכים שלך ממסך טלוויזיה?
 
בעיקרון המשפחה לרוב רואה טלוויזיה רגילה ואני כמובן מתכנן כבר להרכיב מחשב לצפיה בתוכן HD.
 
טלויזיה מצוינת! עם מגוון חיבורים!2 יציאות סקארט 2 יציאות HDMI 1.3
חיבור לאוזניות ממש טלויזיה טובה עם תמונה מאוד טובה ומותג מאוד טוב של סוני
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור