SONY Full HD

  • פותח הנושא פותח הנושא Murciano
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Murciano

אוהב את התחום
הודעות
86
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם

רציתי לישאול אם מסכי סוני FHD אלה:w3000/2500/2000 - v3000/2500/2000

יכולים ליפעול בארץ מבחינת החשמל והאותות (PAL) אשמח לקבל תשובות

ואם מישהו יודע מה התהליכים לייבא ע"י אדם LCD לארץ לדוגמא:

1- ליקנות

2- מכס (מה שקורה...,כמה עולה וכו...)

3- אם יש לכם עוד משהו להגיד

והבנתי שיש כמה גרסאות לLCD של סוני נניח אירופאי, אמריקאי ויפני

אז אני מקווה לקבל כמה שיותר תגובות

וערב טוב...
 

שכחתי לציין גם את גרסאות X ו-T
 
יש גירסאות אמריקאיות
דגמים אמריקאים מגיעים בד"כ עם תמיכה ב-NTSC בלבד, תהיה לך בעיה עם חיבור לממיר ישראלי (אלא אם תחבר ממיר ל-PAL בדרך)
 
איך אני יודע איזה מכשיר אמריקאי או אירופאי ?

ואם יש שידור HD אז זה לא משנה ?
 

לפעמים זה שם דגם שונה לגמרי, בפעמים אחרות זה אותו שם דגם אבל עם אותיות שונות אחרי המספר.
אתה צריך להביא דוגמאות של דגמים ספציפים.
 
ולא יהיה בעיה עם חשמל והאותות 60HZ/50HZ ולא הבנתי ("אלא אם תחבר ממיר ל-PAL בדרך")
 
יש דגמים שמגיעים עם 110V (במקום 220V) של ישראל ואז צריך שנאי מתאים.
בארה"ב נהוג וידאו 60Hz לעומת 50Hz, יש דגמים שמקבלים טוב את שניהם, אחרים מותאמים לאחד מהם...
בקיצור, כפי שהבנת, קשה להכליל וצריך לבדוק כל מקרה לגופו, כמו גם הוצאות הובלה מארה"ב לישראל וביטוח ואחריות וכו וכו.
לגבי "ממיר PAL" הכוונה היא לשים בין ממיר הלווין/כבלים הישראלי לבין המסך עוד מכשיר בדרך שממיר את אות ה-PAL שיוצא מהממיר לאות NTSC שהמסך מהדגם האמריקאי מכיר.
 

קח נניח את דגם

KDL-40V3000

אז אם אתה יודע עם כמה וולט או וידאו HZ ואם הוא תומך בPAL (זה מה שכתוב באתר של סוני)

ועוד משהו אם אתה יודע על האחריות או מחיר

תודה
 
אתה יורה למטרה כללית מדי.
מה אתה מחפש, לייבא מסך באופן אישי מארה"ב? יש כל כך הרבה דגמים ומחירים, לגבי אחריות תשכח מזה בארץ אם אתה מביא מסך באופן פרטי.
 
כן, אני רוצה לייבא באופן אישי מארה"ב

נתתי לך את הדגם הזה KDL-40V3000 ולפי מה שהבנתי יכול ליהיות בידיוק אותו דגם רק שהוא מותאם לשוק

אחר אז אם אני טועה תקן אותי

ואם יש לך דעה אישית על הדגם...
 

סליחה

דגם KDL-40V3000E (זה מה שהבנתי שמוכרים בישראל)

אז משמעות ה E זה אירופה ?
 
E זה לא אומר בהכרח Europe , צריך לחפש בגוגל מידע על שמות הדגמים המדוייקים ולראות באיזה אתרים מוכרים אותם (אמריקאים/אירופאים/אסייתים)
 

נכנסתי לאתר של ישפאר (זה אחד הדגמים החדשים!!! )
 
צריך לברר עם היבואן מה פירוש האותיות בדגם, לא תמיד ניתן למצוא לזה הסבר באינטרנט.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור